středa 16. září 2015

Novinky L´Oreal - co mě baví a nebaví?

Pojďme si trochu zavzpomínat na prosluněné letní dny alespoň prostřednictvím fotek. Novinky od L´Orealu už jsou v obchodech dostupné, takže je na čase si o nich něco víc povědět. A jestli budou mé dojmy stejně prosluněné jako počasí v den focení, se nechte překvapit :)



Rtěnky Color Riche (269 Kč) podle mě z drogerie patří k jedněm z nej rtěnek. Mám jich doma několik a zejména jejich nude a red kolekce byly velice povedené. Odstín 630 je přesně podle mého gusta - nude barva s nádechem do meruňkové bez třpytek nebo shimmeru. Tento odstín je z rozšířené řady nových odstínů, kterých je nově o 9 více. Rtěnka je krémová, takže se pohodlně nanáší, je na rtech příjemná, nevysušuje, ale s výdrží to není žádná bomba. Ostatně jako u většiny dalších krémových rtěnek je třeba s tím počítat. Mě tenhle fakt nijak nevadí a nemám problém s tím, abych rtěnku během dne nanesla několikrát. Za mě velice povedený odstín i rtěnka samotná. Plus balení působí elegantně a podle mě v drogerii nemá po vzledové stránce konkurenci.




Dole: lesk Color Riche Extraordinaire - rtěnka Color Riche



Lesky na rty (někdo je nazývá i tekutými rtěnkami) Color Riche Extraordinaire slibuje barvu jako rtěnka, jemnost balzámu a výrazný lesk. Balení se myslím dost povedlo a rtěnky působí elegantně. Líbí se mi, že je na první pohled vidět odstín barvy, což ocení každý, kdo vlastní více než jeden odstín. Aplikátor je krásně heboučký, drobný a přesto se s ním barva nanáší rychle a snadno. Vyhovuje mi jeho placatější tvar, kterým dokážu barvu rovnoměrně nanést. Pigmentace je slušná, ale v tomto ohledu je to pro mě stále jen lesk na rty a ne tekutá rtěnka. Možná výraznější odstíny jsou na tom jinak, ale to nemůžu posoudit. Konzistence je maličko hustější, lesk trochu lepí, ale hlavně mám pocit, že na rtech jakoby leží. Po nanesení cítím, že vytvoří takovou nepřirozenou lesklou vrstvu na jejich povrchu a po nějakém čase začne barva trochu zalézat do vrásek rtů. Rtěnkou bych ho tedy určitě nenazývala. Spíš takový pečující lesk, protože k dobru mu musím přičíst, že rty nevysušuje. Nicméně vzhledem ke své ceně (269 Kč) mi přijde trochu zbytečné ho vlastnit a minimálně u Lorealu mám momentálně větší favority (nové lesky, o kterých se taky dozvíte brzy více).







Teď se podíváme na dva make-upové počiny :)




True Match Genius je kompaktní make-up v balení s houbičkou, které je sice ultra tenké, ale podle mě mohlo být poloviční, kdyby byla houbička schovaná přímo pod make-upem. Jako pořád je to hodně skladná záležitost, ale prostoru se podle mě dalo ušetřit ještě trochu víc :) Balení je jinak moc pěkné a trochu mi připomíná telefon. Odstín jsem vybírala stylem - pošlete prosím ten nejsvětlejší. Jestli je tohle nejsvětlejší odstín, tak si bohužel spoustu bělušek zase nevrzne. Takhle podle mě bohužel nevypadá opravdu světlý odstín. Jediná výhoda je, že jsem momentálně trochu opálenější a tudíž ho můžu používat a nosit, aniž bych vypadala nepřirozeně tmavě. 

Make-up můžete použít jen lokálně, např. k projasnění očního okolí apod. nebo na celý obličej (prostě takový ten multifunkční produkt, který by měl nahradit od korektoru přes make-up až po podkladovou bázi). Upřímně, čím víc jakýkoliv produkt slibuje, tím víc umí prd. Pro mě má tento make-up úplně neuvěřitelně mastnou a divnou texturu. Evokuje mi laciná dětská malovátka a ne sofistikovaný make-up do kabelky. Při nanášení mám pocit, jako by make-up na pleti ani nechtěl přilnout a tvoří na ní nepřirozenou vrstvu, která na ní sedí jak olejová skvrna na vodě. Nevím, jestli někomu třeba se suchou pletí může make-up vyhodovat, ale já říkám rozhodně ne-e. Textura není přirozená a nedokážu jí nazvat ani krémovou, ale prostě mastnou. Na pleti mi make-up prakticky vůbec nevydrží, neustále se každým tahem štětce stírá a nekryje. O nějaké výdrži nemůže být ani řeč a odstín je na mě také příliš tmavý. Za mě bohužel průser roku i vzhledem k jeho poměrně vysoké ceně 449 Kč.











Druhým kouskem je inovovaný True Match (359 Kč). Oproti svému předchůdci by měl být více hydratační a poskytnout dokonalé krytí (ale porovnat oba make-upy bohužel nemůžu, protože jsem ten původní nezkoušela). Ani tento make-up mě neposadil na zadek, i když jsem si to trochu přála, vzhledem k tomu, jak dobré ohlasy jsem slyšela na tu původní verzi. Čekala jsem mnohem vyšší krycí schopnost, ale make-up má dost slabé střední krytí. Větší nedokonalosti mi pořád na tváři prosvítaly. Otázka krytí je samozřejmě individuální a každý od make-upu očekává něco jiného, takže to mu nemůžu mít za zlé. Čím mě ale naštval je to, že na pleti zvýrazní každé suché místo! Po nanesení jsem byla jak ryba pokrytá šupinama! A to prosím pěkně nemám suchou pleť. Na mém obličeji vypadá prostě příšerně a plus je neuvěřitelně růžový, takže o přirozenosti nemůže být řeč. Opět je možné, že někomu s jiným typem pleti může skvěle sedět, ale u mě totálně pohořel. Na pleti vypadá nepřirozeně, každá nedokonalost je vidět z pěti metrů, nemá takovou krycí schopnost, jakou jsem očekávala a nelíbí se mi ani jeho textura, která mi přijde dost silikonová. Bohužel ani za mě tenhle make-up nemůžu doporučit a jsem opravdu zklamaná.




Dole: make-up True Match Genius - True Match





Sakra, tak dneska to bylo dost negativní, ale víte, že vám nebudu lhát, když se mi něco nelíbí. Make-upy to u mě projely na plné čáře, i když True Match by teoreticky někomu s jiným typem pleti mohl vyhovovat více. True Match Genius je podle mě ale fakt průser a spíš si neumím představit nikoho, komu by seděl :) Lesk na rty pro mě must-have není a vzhledem ke své ceně bych si určitě vybrala jiný produkt (například nové barvy na rty L´Oreal, které jsou super a o kterých taky plánuji brzy článek). Rtěnka to nakonec vyhrála na plné čáře a ze všech novinek jí považuju za nejlepší kup. Pro mě jsou tyto rtěnky léty osvědčené a kvalitní.

Dejte mi vědět, co na novinky říkáte vy a zda jste některou z nich už vyzkoušely? Zejména u těch make-upů by mě zajímaly názory dalších lidí :)



PS: děkuji Lorealu za poskytnutí produktů k recenzi

42 komentářů:

  1. já mám rtěnku a ta mi vyhovuje, i obal se mi líbí,v podstatě souhlasím s tím, co je napsáno. S ostatními produkty zkušenost nemám

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíme to koukám stejně :) Rtěnky jsou fajn, ten tvůj odstín se mi zamlouvá! :) O lescích jsem psala vesměs to samé co ty, barva ve vráskách, ale u mne teda vážně šíleným způsobem a na rtech drží ten hutný lesklý lesk :D je to zvláštní, neříkám, že se nedají použít, ale asi bez nich člověk dokáže žít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak me se libil make-up Genius, az tedy na tu cenu. Ted uz se mi libi mnohem mene a ani ten druhy by mi asi nesedl, mam suchou plet. Lesk bych ale vyzkouset chtela.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. On ten makeup True Match není vhodný na suchou pleť, na tu je Lumi :-) Taky jsem si ho koupila a když mám pleť sušší (mám ji smíšenou), tak mi zvýrazňuje suchá místa, v tom je zlý, to je pravda. Rtěnka a lesk se mi moc líbí a k tomu "telefonovému" makeupu 150 v 1 se nevyjadřuji. :-) Tys neměla tu tyčinku makeupovou co je také novinkou? Ta by mě zajímala.
    Pa a krásný den všem.
    Nicky - www.nickysbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak do toho makeup genius nejdu, to už je několikátá recenze, která ho uvádí jako nešťastnej pro smíšenou nebo mastnou pokožku...:/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skodulka: tak to jsem ráda :) Podle mě jsou ty nové lesky/barvy na rty o mnoho lepší, než tyhle :)

    NickyBlogger: jenže já suchou pleť nemám a stejně mi to šupinatí, tak teda nevím, pro koho bude fajn :) Tu tyčinku jsem na testování ani nechtěla, protože se mi nelíbila už od prvního vyzkoušení v drogerii - moc tmavá a divná konzistence. Kdyby v době, kdy jsem si novinky na zkoušení vybírala, byly i testry toho make-up Genius, určitě si ho nikdy nevyberu, ale bohužel do drogerií přišly až mnohem později, když už jsem ho na vyzkoušení měla doma :)

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě cena produktů od Lorealu není úměrná kvalitě, ale obaly umí. Nezkoušela jsi náhodou ten matující makeup? Na ten jsem viděla spoustu pozitivních recenzí, ale vím, že máš zřejmě podobný typ pleti. Takže tvá doporučení mi většinou sedí;-))

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s True Match spokojená, mám smíšenou pleť a vydrží mi celý den hezký, mám stejný odstín jako ty a sedí mi skvěle, konečně odstín pro bledulky sehnatelný v drogerii. Jsem zvyklá používat bb krémy, takže preferuju jen lehké krytí a v tom mi tenhle makeup vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam make up, a hoci je moja plet nornalna az suchsia, nebadam ziadne vysusovanie. Naopak naprosto suhlasim so slabym krytim. Povedala by som az, ze nekryje skoro vobec :D iba plet zjednoti. Ruzovy odtien moze byt tiez pre mnohych problem, sama hoci som bledula, by mi prospel viac neutralny az bezovy odtien, no na zimu bude podla mna super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi před hodinkou jsem byla v DM natěšená právě na tento tekutý makeup. Podle kladných recenzí jsem si říkala že ho musím mít. Přišla jsem nenamalovaná, abych ho mohla vyzkoušet a přesně jak píšeš, dala jsem si ho na kousek tváře a byla jsem tak šupinkatá až hrůza. Tak jsem si řekla že to snad byla náhoda, dala na druhou tvář a to samé. No tak jsem aspoň ušetřila:)
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je zklamání na makeup jsem se těšila, ale dle reakcí vidím že nemá cenu utrácet :( lesky na rty nemám ráda takže tentokrát nezaujalo nic

    OdpovědětVymazat
  12. Musím říct, že je hrozně super, že opravdu říkáš svůj názor. V dnešní době mi přijde jakoby většina, co dostane něco na odzkoušení zdarma jen přichlebovali značce i když je výrobek úplně na prd:)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já dva roky takřka nepoužila jiný makeup než ten od Revlonu (Colorstay pro mastnou pleť) v odstínu 150 Buff, seděl mi perfektně, mám pleť se silně žlutým podtónem. Před pár dny jsem si koupila tenhle tekutý makeup v odstínu 1.N a jsem s ním docela spokojená, je o poznání lehčí, než Revlon, kryje o dost míň, ale odstínem mi docela sedí (i když by mohl být víc do žluta), ale hlavně nestéká a nedělá mapy, což mi jinak dělá většina makeupů. Takže za mě spokojenost, ale asi se potom stejně vrátím k Revlonu, ten mi zatím sedl ze všech makeupů nejvíce (a ještě bych teda ráda vyzkoušela Cho Bo Yang od Misshy) :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám původní verzi makeupu True match a pro moji pleť je úžasný, nicméně když čtu Tvůj názor na tuhle vylepšenou verzi, tak tu pokoušet nebudu. A jinak jsem omrkávala lesky na rty, odstíny se mi líbily moc, ale jinak nevím, jestli za to i vzhledem k ceně stojí.

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som si zamilovala lesky, tak ako tieto aj tie nové :) a čo sa týka makeupov, tak hubičkový je na mňa príšerne tmavý :( ale True match som si zamilovala:) Ja mam veľmi svetlú pleť s rúžovým podtonom a sedí mi super. Mám zmiešanú pleť a fakt mi sedí, krytie je dost slabé ale inak mi sadol :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nezaujala mě vyloženě ani jedna, spíš si počkám, co řekneš o nových lescích :) ty se mi líbí více. True Match jsem měla ten původní a nevyhovoval mi.

    OdpovědětVymazat
  17. True match a ten telefonovej jsem v drogerii zkoušela a moc nadšená jsem nebyla, tak vidím, že jsem udělala dobře, když jsem nic nepořídila. Já mám od L´Oreálu Infallible makeup 24 h. - matte a na míchání mi vyhovuje. A v DM jsem viděla inovovanou verzi Rimmelu Match Perfection a konečně se k nám dostal i odstín 010 light porcelain, tak doufám, že inovace nebyla taky směrem k horšímu.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten tekutý makeup jsem chtěla vyzkoušet, ale teď nevím, jestli to má vůbec cenu :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  19. Můžu se zeptat, zda máš/nebo někdo jiný zkušenost s novým BB stick od Lorealu? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vím, že je tenhle článek převážně negativní, mě ale hrozně potěšil :) nedávno jsem se totiž v drogérii rozhodovala mezi dvěma make-upy: Perfect stay od Astoru a tímto True match od Loreálu. Hodně mě lákal tento nový True match, právě kvůli těm nadšeným ohlasům na jeho předchozí verzi, ale protože mě mátlo to jejich podivné číslování odstínů, tak jsem nakonec vzala raději Perfect stay, protože tam byl výběr odstínu jednoduchý (nejsvětlejší, o kterém stejně z recenzí vím, že je dost tmavý, takže se rozhodně nemusím bát teď po létě nějakého omítkové nádechu :D) a navíc vím, že je i v tvém výběru top make-upu. No a dobře jsem udělala! :D Šupinkování a zvýraznění suchých míst se u make-upu vždy bojím, protože mi to dělá většina z nich, takže u tohoto bych byla s velkou pravděpodobností dost zklamaná. Naopak Perfect je opravdu perfect :) jsem s ním moc spokojená, teď už jen vyřešit jediný problém: v zimě na mě bude asi opravdu dos tmavý a do Německa se jen tak nedostanu :/

    OdpovědětVymazat
  21. já se těšila na make-upy,ale myslím, že je v drogérii obejdu velkým obloukem:)

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna jsem uvažovala nad koupí make-upu, když jsem na něj slyšela samou chválu, ale vzhledem k tomu, že mám suchou pleť, tak to asi nebude dobrá volba. :) Jinak ještě jednou děkuji za výhru v soutěži o Rexonu, jsem z ní nadšená! :)
    Beautyna-cz

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za recenzi, Dokonce jsem o něm uvažovala ale jak píšeš o šupinách tak to ne..

    OdpovědětVymazat
  24. Kromě rtěnek mě tak nějak nic nezaujalo :-(

    OdpovědětVymazat
  25. True Match mě hodně lákal, ale jsem odrazena, za což jsem ráda, to by byla škoda peněz. Hlavně ten růžovej odstín je dost děs.

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem atopik a mám celkem dost suchou pleť a musím říct, že mě ten kompaktní genius celkem vyhovuje hezky kryje červený fleky. Ale jo na mastnou pleť asi fakt peklo.

    OdpovědětVymazat
  27. Mna by zaujimalo, co sa tyka dekorativnych noviniek L´Orealu, ci k nam (CR, SR) pride exkluzivna kolekcia La vie en rose (nieco ako boli Nudes alebo Pure Reds laky a ruze), nemas nejake info? Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  28. Match Genius má geniální jenom název, jinak je to fakt průšvih :-(. True Match původní byl podle mne lepší, za posledních 8 let jsem spotřebovala min. 6 balení. Ovšem nutno říct, že ty, které se prodávají v USA (původní varianta) byla stokrát lepší než to, co bylo v Evropě. Novinka mi přišla v brutálně světlém odstínu, který mi nebude sedět ani kdyby nastala na příští 3 roky polární zima :-/, ale máš pravdu s tím krytím, TM je podle mne na dokonalou pleť, do té mám daleko :-D.

    OdpovědětVymazat
  29. Rtěnkolesk přesně v odstínu Molto Mauve jsem vyzkoušela v drogerii. Mázla jsem si ho na ruku, vůbec se mi nelíbila ta konzistence, takže jsem naznala, že ho nechci. Ale nový True Match jsem si koupit chtěla... no, po Tvé recenzi aspoň ušetřím, za toto peníze vyhazovat nepotřebuju! :-D Díky za bezva článek, Rendy!

    OdpovědětVymazat
  30. Tak z těchto novinek mě nezaujalo nic, celkově Loreal dekorativku moc ráda nemám, přijde mi i předražená.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. The Beauty Couloir: koukala jsem, že v zahraničí už tahle růžová kolekce frčí :) Zatím nemám žádné info, jestli u nás bude taky nebo ne. Kdybych věděla, hned se určitě podělím a budu sdílet :)

    OdpovědětVymazat
  32. Rtěnku mám a je úúúžasná.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak já se fakt směju :) Na 4in1 Genius jsem pořád hledala na netu nějakou recenzi, ale nic moc jsem nepohledala. Tak jsem si ho včera koupila a dnes tu máš recenzi ty, na kterou vždy nejvíc spoléhám. :D :) Přemýšlela jsem ještě nad BB stick, ale nakonec jsem se rozhodla vyzkoušet Geniuse. No nevím, jsem zatím dost rozpačitá. Balení a vzhled bomba, zbytek ještě uvidím. :) Velké zklamání ale zatím nepociťuji. :) Nakonec dojde asi i na ten Stick :D
    Hezký den, Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  34. zaujalo ma všetko okrem toho pudru či čo :)
    rtenku a make uo určite vyskušam

    OdpovědětVymazat
  35. Mě už od začátku přišel True March Genius jako průšvih, protože takovýmto balením nevěřím. Teď aspoň vím, že ho ani nemusím zkoušet, když není dobrý.
    hermionka02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Rtěnka vypadá krásně, škoda že ty nude barvičky pořád nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  37. L´Oreál kosmetiku mám docela ráda, zaujal mě lesk na rty, který určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  38. Tak ta rtěnka je naprosto boží! :)
    http://simmyss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)