pátek 4. září 2015

Naked Smoky - nová paletka od Urban Decay

Ruku na srdce, komu z vás pokaždé, když Urban Decay představí jakoukoliv novou paletku stínů, nevyskočí srdeční tep trochu nahoru? A i když mnozí můžou říkat, že 4. pokračování legendárních paletek Naked už moc nahé není, mě to nevadí. Ostatně které z těch předchozích bylo vyloženě "nahé"? Smoky je prostě jen trochu tmavší a vždycky se najde někdo, komu bude barevné složení paletky vyhovovat a nebo naopak. To je myslím úplně v pořádku a pokud je Smoky už moc tmavá, podívejte se prostě po teplejší jedničce, studenější dvojce nebo narůžovělé trojce :) 

Je čas se na paletku pořádně podívat!



Balení paletky dělá čest jejímu jménu a má na sobě vyvedený kouřový efekt. Balení je pevné, bytelné a hlavně praktické. Když to srovnám se semišovou jedničkou, která vypadá po těch letech dost "jetě" a balení je takové ušmudlané, tohle byl krok dobrým směrem. Uvnitř je klasicky velké zrcátko a oboustranný štětec.


Paletku seženete ve VŠECH prodejnách Sephora za 1380 Kč




Barevné složení mi vyhovuje, i když jsem se tmavšího středu paletky nejdříve trochu obávala, ale s paletkou jde v pohodě vytvořit i jemné denní líčení. A ta tmavší část není zas tak tmavá, aby nešla použít, takže za mě jsem s barevným složením spokojená. Kupodivu je jedním z mých miláčků švestkový Smolder nebo matný Password. Jestli jsem u předchozích Naked paletek bojovala s některými odstíny a ignorovala jsem třeba všechny možné odstíny černé, tentokrát nenacházím odstín, který bych vyloženě přehlížela. I konzistencí jsou stíny krásně máslové a oproti trochu sušší a prášivější trojce je to opět dobrý tah. S UD stíny člověk prakticky nikdy nešlápne vedle a pro mě osobně patří mezi ty nejoblíbenější vůbec. O jejich boží pigmentaci, snadném nanášení i rozmazávání a celodenní výdrži ani nemluvím. K tomu není co dodat, kdo vyzkoušet, tak to prostě zná :)





První čtveřice stínů je nejvíce třpytivá, následují je 4 odstíny spíše se sametovým odleskem a poslední čtveřice jsou stíny matné a neutrální.


High - světlá champagne se studeným odleskem a mikro třpytečkama

Dirtysweet - střední bronzová

Radar - metalická šedo-béžová s měňavými třpytečkami

Armor - metalická stříbrno-taupe barva








Slanted - světlá metalická šedá se stříbrným odleskem

Dagger - střední uhlová s mikro třpytečkami

Black Market - saténová černá

Smolder - tmavší švestková






Password - studená taupe

Whiskey - střední hnědá se studeným nádechem

Combust - světle růžovo-béžová

Thirteen - světle béžová



Oproti jiným verzím se mírně liší i štětec, který má z jedné strany takový řekněme blending brush a z druhé drobnější pencil brush. Štětce z Naked paletek mi nikdy nepřišly moc dobré a hlavně nevhodné na nanášení stínů s podobnou texturou. V nouzi se s nimi člověk nalíčí, ale pokud si můžu vybrat, používám své osvědčené štětce a tento nechávám být.



V balení najdete několik návodů, se kterými vytvoříte různá líčení. Upřímně se raději podívám na tutoriály na youtube, které jsou mnohem více kreativnější a inspirativnější a kartičky tedy nevyužívám :)




Těžko na paletce hledat nějaké mouchy. Prostě pokud vám sedne složení odstínů a chcete jí, tak do ní jděte. Jestli je na vás třeba moc tmavá, tak se poohlédněte po jiné její sestřičce, je to snadné. Pokaždé se řiďte tím, kolik odstínů z jednotlivých paletek budete reálně používat a které se vám nejvíce líbí. Neřiďte se tím, jestli je jedna novější nebo jedna starší, na tom vůbec nesejde. Super je, že paletka je k dostání ve všech Sephorách (tedy i tam, kde není vyloženě stojan UD). 

Jedním slovem je prostě krásná a stojí za hřích (ostatně jako všechny ostatní Naked paletky :)

Otázka na závěr je jasná - líbí nebo nelíbí? Případně která z Naked paletek je vaše největší favoritka :)




PS: děkuji UD za poskytnutí paletky k recenzi

24 komentářů:

  1. Nie je na zahodenie teda, aj keď v tomto prípade sa tak trochu neviem rozhodnúť, či sa mi páči viac obal alebo obsah :D Asi by som do nej nešla...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá báječně bude těžké ji odolat, ale pokusím se o to!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si původně říkala, že za tuhle bych peníze obětovala, ale..... Já nevím. Asi jsem jedna z mála, které paletky UD prostě neříkají nic. Já na těch odstínech nevidím nic wooow a co bych musela nutně mít. Mám od UD jednu Basic paletku a upřímně, leží a ladem. Nic co by mne úplně uchvátilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí a budu nejspíš váhat mezi ní a dvojkou :) Trojka je na mě moc růžová (i když by se taky hodila :D) a jednička moc teplá.

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je dokonalá! Už jsem na ní koukala když jí poprvé ukazovala Péťa na YT, ale tvoje recenze mi barvičky ukázala zblízka, i když je pravda, že tmavší odstíny bych přeci jen tolik nevyužila, možná se podívám po NAKED 2 nebo 3:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím přiznat, že mě se líbí asi nejvíc. Mám dojem, že nejvíc vybízí k nějaké kreativitě (beru-li v úvahu jen Naked a ne třeba Vice) :) Přemýšlím, že napíšu Ježíškovi... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Po trojke opäť paletka, ktorá ma zaujala najskôr obalom, ale sekundu na to som ochkala slasťou nad zložením odtieňov. Pre mňa je to veľmi využiteľná paletka, ktorú musím mať. Žiaľ, na SVK nie je tak ľahké sa k nej dostať, takže verím len na šťastie pri zahraničnej ceste, že ju ešte niekde budú mať. Ale počkala som si tak pri trojke, vydržím snáď i teraz :)

    OdpovědětVymazat
  8. Doteraz ma tato paletka nezaujala, ale ty to mas tak krasne nafotene, popisane a naswatchovane. Najlepsia recenzia, aku som doteraz citala. Uzasne fotky. Mne sa najviac paci trojka.

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá dobře, mě tmavší odstíny vyhovují, tak možná si ji pořídím, ostatní verze jsou na mě moc světlé

    OdpovědětVymazat
  10. Paletku jsem si koupila a jsem moc spokojená. Je to má první UD paletka a teď uvažuji i o jedničce. Jen mě trochu odrazuje to balení..

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá dobře, jako stejně ostatní Naked paletky.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Barvičky jsou moc pěkné, já mám ale raději matné stíny :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  13. Za mňa je dvojka najlepšia. Najviac praktická a univerzálna. Má studené aj teplé odtiene, je vhodná na nude líčenie a obsahuje aj striebornú, šedivú so shimmerom a aj matnú čiernu, čiže úplne v pohode sa s ňou dá spraviť dymové líčenie.
    Za mňa táto má až moc namodralých šedivých a tie sa ni každému pri dymovom líčení hodí.

    OdpovědětVymazat
  14. Musím říct, že paletka je opravdu podařená, asi abych napsala Ježíškovi :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi odstíny a ta její nádherná pigmentace! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  16. Naked vlna se mi prostě vyhlášení :-) teda mám Basic 2, kterou jsem původně plánovala dat mamce, ale už u mě zůstala. Jinak mi Naked neláká ani jedna... Ovšem UD stíny miluju, pár paletek doma mám, několik Moondust taky a nemůžu se dočkat Vice 4...
    Btw kdyby se někdo náhodou chtěl zbavit Vice 2, tak jí nabízím láskyplný domov :-) anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, pises ve všech Sephorach - tzn i tam, kde nemají UD? Jsem z Brna a nevím, jak se k paletce dostat, UD tu nemáme :(

    OdpovědětVymazat
  18. I když na paletky od UD moc nejsem, tato je fakt skvěle variabilní. Má krásný obal i stíny.

    OdpovědětVymazat
  19. Paletka vyzerá fakt super. Mňa zaujali najmä tie trblietavé farbičky

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. I když mám raději růžové odstíny, tak musím říci, žeje stejně Smoky nejhezčí ze všech. Moc se jim povedla.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak můj miláček prozatím zůstane trojka. Původně jsem myslela, že Smoky pro mě bude nejmíň lákavá, ale po recenzích a tutorialech Petrylovelyhair, Getthelouk a Tvém článku jsem už změnila názor, Smoky mám na wishlistu a bude jednou z položek na seznamu pro Ježíška ;) Protože mám taky problém s tmavými odstíny, tak zřejmě moc nevyužiji odstín Black Market, ale jinak jsou všecky barvy pro mne využitelné. Paletka je fakt krásná.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Paletka vypadá opravdu parádně a ten štěteček k tomu taky super. To jsou přesně moje barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já bezmezně miluju první, je jediná kterou mám, dvojka ani trojka mě nijak nelákají ale u téhle pořád nevím...no ještě uvidíme jak se to vyvrbí, třeba i ona mi nakonec spadne do košíku :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)