sobota 5. září 2015

Nahé krásky od Rimmelu + báječný balzám na rty

Když se v zahraničí objevila první zmínka o nude kolekci líčení od Rimmelu, moje srdce zaplesalo. Tak jako jiné blogerky charakterizují výrazné rtěnky a ulítlé odstíny, u mě je to právě naopak spektrum nahých barev. Nemůžu si pomoct, ale cítím se v nich nejlépe a proto dneska uvidíte hned tři nahé krásky z rimmelí kolekce a jeden báječný balzám na rty.


Rtěnky Kate obecně podle mě patří k jedněm z těch nej, které v drogerii můžete sehnat. Mají krásné odstíny, příjemnou krémovou texturu a příznivou cenu. Mám jich doma celkem asi tak 8 a zcela nečekaně teď mezi mé nejoblíbenější patří právě nude kolekce. Rimmel mi poslal odstíny 43 + 45 a já si pak ještě přikoupila i 42, který se mi líbí snad úplně nejvíce. Jestli vás neutrální odstíny nudí, tak tahle kolekce není nic pro vás, to je bez debat. Pokud sdílíte stejné nadšení jako já, předpokládám, že už doma minimálně jednu máte :) Rtěnky jsou pěkně pigmentované a díky krémové textuře i velice příjemné a nevysušující. Díky tomu ale samozřejmě nečekejte, že vám na rtech vydrží celý den :)






42 a 45 jsou si celkem dost podobné, akorát 45 je maličko studenější s kapičkou fialové. 43 asi nebude pro každého, protože je opravdu hodně tělová a na někom by mohla vypadat spíše jako korektor.


Dole: zleva odstíny 42 -43 - 45





Celá kolekce pohromadě. U nás jsou kromě té nejtmavší dostupné všechny.




A kromě nových rtěnek uvedl Rimmel ještě i balzám na rty. Nečekala jsem, že z něj budu tak nadšená hned po prvním vyzkoušení! Za mě rozhodně asi nejlepší balzám na rty z drogerie (když porovnám třeba s Baby lips od Maybelline nebo Love lips od Dermacolu). Je neuvěřitelně příjemný a rty vážně pěkně hydratuje. Je transparentní a na rtech i poměrně dlouho vydrží. Má opravdu strašně příjemnou texturu a je funkční i na hodně vysušené rty. Pro mě pecka a tohle není rozhodně poslední balení :)


Nude kolekce rtěnek mě samozřejmě strašně potěšila a líbí se mi. Je doplněná ještě kolekcí laků na nehty a v časopise jsem viděla i oční stíny, ale ty jsem zatím na prodejně nepotkala, takže se asi teprve ještě objeví. Jestli máte stejnou úchylku na neutrální a nahé odstíny rtěnek, tohle je pro vás jasný must-have :) A ani balzám mě nezklamal, spíš naopak totálně nadchnul! Hned jak bude nějaká akce v drogerii, nakoupím si ho do zásoby :)

Jak se kolekce líbí/nelíbí vám? Máte nějakou rtěnku doma? A jaký je váš nejoblíbenější balzám na rty z drogerie? :)

35 komentářů:

  1. Tak pro rtěnku i balzám budu muset do drogerie určitě zajít:)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné odstíny :) také bych chtěla aspoň jednu od Kate :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda nude odstíny, ne vždycky se člověk cítí na výrazné rtěnky. Ten balzám vypadá zajímavě, takové luxusní rtěnkové provedení se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak ja miluju vyrazne rty, tak cele leto jsem v podstate nosila jen nude odstiny a nejvice asi 45. Jsou vazne moc povedene, mam doma vsechny, i ten balzam a jednoznacne to nej z drogerie za posledni dobu, rtenky a makeupy Rimmel proste umi!

    OdpovědětVymazat
  5. Rúže vyzerajú fakt super :) Najviac sa mi páči ten ružový a určite sa po ňom i pozriem :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle se fakt povedlo z kolekce jsem nadšená, na balzám ještě mrknu

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za zmínku o balzámu, chtěla jsem ho zkusit, ale nějak jsem mu nevěřila, teď ho musím mít :) Rtěnky mají nádherné obaly a nejvíc se mi líbí 43, ale moc rtěnky nepoužívám, tak možná odolám.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten balzám je naprosto skvělý. Radši investuju 120 korun do Rimmelího, než třeba do EOS, které jsou strašně drahé a stejně nic nedělají. Navíc mě u tohoto balzámku baví to balení a ta vůně. Připomíná mi med a ten já ráda :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Máš to noc krásně nafocené :-). Nude odstíny obecně na mě nejsou vidět, protože mám dost tmavé rty, takže i ta 45tka je na mých rtech neviditelná. Ale občas vyplním rty jen konturkou v tělovém odstínu a pak to vypadají hezky ty dva světlejší odstíny. Balzám je nej z drogérie, o tom žádná! Navíc se mi hrozně líbí jeho obal. Co mě překvapilo jsou laky, které mají neskutečně dobrou výdrž.

    OdpovědětVymazat
  10. Doma mám dvě z té černé a červené řady a miluji je:) U těchto se mi líbí hlavně ty nenápadné, ale zároveň zajímavé obaly, ale ty odstíny mě moc neoslovily, přijdou mi všechny stejné..

    OdpovědětVymazat
  11. Těšila jsem se na ně, ale bohužel podobné odstíny mi vůbec nesluší. Mám radši spíše o něco tmavší nude rtěnky, takže si z nich nevyberu. Mohla bych ale aspoň vyzkoušet balzám, pokud je tedy tak super :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Jednu rtěnku z této nude kolekce jsem si už koupila, ale protože jsem se při výběru těžce rozhodovala, tak je jasné, že jen s jednou se nespokojím:-D A balzám vypadá dobře a to co o něm píšeš ještě líp, určitě se po něm podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Aspon jeden odstin bych si rada poridila hodne me zaujali.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. Kterou já si jenom vyberu??? Zrovna se chystám v příštích dnech na nákup tak to musím omrknout a vyzkoušet, která mi nejlíp sedne. A přihodím do košík rozhodně i balzám, vypadá skvěle! Jinak mým favoritem drogoškového balzámu je Labello Olive and Lime, to je moje srdcovka.

    OdpovědětVymazat
  15. Ok, hned v pondělí letím pro 45 a balzám :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Nude rtěnky jsou super :-) nejvíc se mi líbí 42
    Ale stíny mi určitě nelákají.

    OdpovědětVymazat
  17. Já musím mít tu 43! :D A balzám vypadá taky moc dobře, asi ho koupím ségře, která kvalitní balzám dokáže ocenit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem zrovna včera neodolala a při návštěvě Tety jsem si koupila právě pětačtyřicítku...je božská, na rtech hrozně příjemná a myslím, že ji na podzim pořádně využiju. Byla ve slevě za necelou stovku, tekže komu se líbí, určitě se vyplatí do Tety zavítat. Přihodila jsem taky jeden krásně podzimní vínový lak od Rimmelu, který byl taky ve slevě a nespíš se tam vrátím ještě pro šedý z kolekce R.O. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tie rúže sú fakt nádherné a ten balzam si asi kúpim tiež :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mám to jako ty, nude je prostě moje parketa, takže rtěnky v mé sbírce někteří z rodiny považují za v podstatě stejné a nechápou, proč jich mám tolik podobných :D Nude Kate mám zatím jen 45, ale chci si ještě koupit i 42. Balzám se mi taky hrozně líbí, ale tady ještě váhám, protože mám doma balzámů dost a v létě jsem je až tak nepoužívala, jejich čas přijde teď na podzim a v zimě :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Na nude barvy na rtech nejsem, protože moje přirozená barva rtů je tmavší. Nicméně se mi moc líbí právě ten balzám, že vypadá jako rtěnka. Ještě jsem ho nezkoušela, ale po tvé recenzi vím, že ho můžu bez obav koupit. Jo a skvělé fotky, jako vždycky!

    OdpovědětVymazat
  22. Kate ruze mam dva 03 a 05. Hlavne ta 05 je vyrazna, ale skvela.
    Z tejto nude kolekcie sa mi paci odtien 45 a v zahranici sa pozriem aj na ten najtmavsi.

    OdpovědětVymazat
  23. Nedávno jsem na ně koukala v drogerii a vypadají moc pěkně. Dva nebo tři odstíny jsou mí favorité a určitě si jednu pořídím. Jen abych přiznala, tak mě moc nezaujal obal, nevím proč. Ty klasické černé se mi líbí mnohem více :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak pro tu 42 si běžím, v drogerii mi ty barvičky přišly skoro stejné pod tím osvětlením a čekala jsem, kdy se právě v českém rybníčku objeví nějaké pěkné swatche :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ta 42 je peckovní :O. Achjo, mám rtěnek dost, ale asi mi to nedá :D...

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  26. Už se těším až je vyzkouším!
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Rúže vyzerajú super, ale asi by som siahla po tom najtmavšom u nás dostupnom... Nejak teraz na vyslovene nude odtieňoch nefičím :) Ale ten balzamík vyzerá dobre, som prekvapená! Možno omrknem...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  28. Tato rtěnka mě opravdu zaujala !!! Nejvíce mě láká nějaký klasický růžový odstín, takže volba asi padne na č.42. :)

    OdpovědětVymazat
  29. no já jsem přesně typ, kterého toto naprosto míjí :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mám 45 a je na mě trochu moc světlá, ale k šedým svetrům teď v té "zimě" je perfektní. A z těch tmavších nude odstínů je skvělá 104! Tu uplně miluju, trochu mi připomíná slavnou teddy od macu. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak 45 vypadá hodně dobře, asi ji budu muset jít omrknout, stejně jako balzám 😊

    OdpovědětVymazat
  32. Balzám mám, dostala jsem ho, sama bych si ho asi nekoupila a je vážně super :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)