neděle 27. září 2015

Lifestylové okénko - PartyLite, Butlers, Chlorella, podzimní dekorace bytu

Krásnou neděli všem! Vítám vás u dalšího pokračování lifestylového okénka, kde se s vámi podělím o ne-kosmetické nákupy a nějaké nové tipy do bytu i na sebe :) Doufám, že i tentokrát se některé z vás inspirují a třeba se jim něco zalíbí. Mám teď nápady na spoustu lifestylových článků a čím více se budou blížit Vánoce, asi bude růst i chuť se s nimi podělit :) Zatím vás ale vánoční tématikou ještě děsit nechci, takže zatím nebudu víc prozrazovat, ať třeba někoho předčasně neotrávím :)





Já a Butlers - to je velká závislost :) Teď aktuálně jsem se zamilovala do jejich kolekce nádobí Lagrande Brasserie, ze které jsem vybrala celý set včetně prostírání. Váhala jsem, jestli bude hezčí tato barva nebo pastelově žlutá či růžová, které jsou ještě v nabídce. Muž byl spokojený, když jsem mu na novém nádobí naservírovala víkendovou snídani (i když těžko říct, jestli spokojenost nepramenila pouze z dostatku jídla a ne stylového nádobí :)


Na ubrousky jsem taky trochu ujetá a uznejte, že tyhle makronkové jsou prostě sladké. Hned bych si nějakou dala, když se na ně tak dívám :)


Limitované kolekce nejsou doménou jen kosmetiky, ale třeba i kapslí do kávovaru. Když už člověk neví co pořídit kamarádce jako dárek, stačí zajít do butiku Nespresso v Pařížské a něco pěkného vybrat (v případě, že má tedy kávovar této značky :) U nás v rodině je to též oblíbený dárek, protože na něm frčí všichni (včetně naší babičky a dědy :)



V Zaře jsem si koupila kabelku a s nelibostí jsem zjistila, že jí nosí půlka Prahy :) Je sice super praktická a člověk do ní nacpe všechno, ale ta radost z ní trochu opadne pokaždé, když jí vidím na jiné ženské :)


Jak jsem v úvodu naznačovala, začíná mě chytat pořádná kreativní nálada. Letos jsem se rozhodla pro trochu netradiční balení vánočních dárků a jako takový základ jsem si koupila tuhle sadu od Tchiba. Mají zrovna takový ten svůj kreativní týden a mají v nabídce zase spoustu skvělých věcí :) Na své si přijdou i milovnice ručních prací - na celou kolekci mrkněte ZDE.


K podzimním večerům neodmyslitelně patří i zapálené svíčky. Miluju je a pořád ráda zkouším nové značky i vůně. Teď aktuálně ujíždím na vůni ylang-yland a černého rybízu od PartyLite, která má navíc ještě krásné balení. Hned jak jí dopálím, na řadu přijde Caramel Pear, která voní typicky podzimně. Taky musíte mít neustále zapálené svíčky všude možně? :)




Jestli k podzimu patří svíčky, hned na druhém místě jsou teplé nápoje. A nejde je přece pít z nějakého ošklivého a otřískaného hrníčku :) Ideálně si dát kafe nebo čaj z tohodle krasavce z Nanu Nana. Je klasicky keramický a víčko je silikonové. Mají více variant a myslím, že mají v podobném duchu i misky :)




V rámci duševní očisty jsem se rozhodla kreslit. Konkrétně tedy do antistresových omalovánek, které mám z knihkupectví Dobrovský. Pastelky jsou tamtéž odtud. Malování miluju od mala a neuvěřitelně mě uklidňuje. Vřele všem nervákům doporučuji :)





Tento typ naušnic jsem poprvé zaregistrovala na fotkách z přehlídky Dior. Na první pohled mi přišly zvláštní a říkala jsem si, proč by někdo nosil tu větší kuličku za uchem? Pak jsem si je ale v obchodě zkusila a chtěla je :) Už mám dvoje a tyhle zlaté jsou z Lindexu.



Miluju věci, které si člověk může přetvořit trochu k obrazu svému. Třeba jako tyto kosmetické taštičky od Sephory, ke kterým máte archy s písmenky, díky kterým si můžete taštičky personalizovat :) V nabídce mají různé barvy i velikosti taštiček. Jak moc dobře budou písmenka držet uvidíme, zatím mám taštičku krátce a písmenka drží na svém místě. Myslím, že je to i pěkný tip na dárek třeba pro kamarádku. Kterou ženskou by nepotěšila taštička s vlastním jménem, že? :)



Pokud si pamatujete na článek o čištění štětců (KLIK), zjistíte, že se tam objevila moje první vanička. Nedávno jsem v Nanu Nana narazila i na tuto větší verzi a samozřejmě jsem neodolala a musela jí mít. Strašně se mi líbí jako dekorace a zároveň perfektní místo na skladování pečujících přípravků, které každý den používám :)



Miluju i typické podzimní barvy a do bytu jsem pořídila nějaké nové dekorace také v Nanu Nana. 




S manželem jsme se rozhodli, že si uděláme takovou menší očistu organismu a začali jsme jíst chlorellu a zelený ječmen. Oboje máme z těchto stránek. Určitě dám pak vědět update, jaké to má výsledky, ale první pozitivní účinky začínáme už pociťovat :)



Další podzimní dekorace jsou ze zahradnictví Chládek. Vřes i dýně k podzimu jasně patří a já je miluju. Koupila jsem už i pár vánočních dekorací, ale s nimi ještě chvíli počkám a ukážu vám je blíže až později :)






V DMku jsem sehnala i tyto lístečky z plsti, se kterými mám ještě trochu DIY úmysly :)





Happiness Boutique si všiml, že miluju výrazné náhrdelníky a poslal mi tento krásný kousek. Kdo mě zná, tak ví, že neumím nosit jen nějaké decentní a nevýrazné šperky a miluju právě podobné kousky. Posílají i k nám a žádné poštovné navíc už neplatíte. Můžete využít i jejich Reward programu a konkrétně tento náhrdelník najdete ZDE. Pochválit musím i moc pěkné zabalení, velice milou komunikaci a dodání zhruba do týdne od zadání objednávky.






Dneska toho bylo trochu víc, ale tím, že se nám změnilo roční období, má člověk větší chuť si zase trochu jinak vyzdobit byt. Strašně mě to baví a v září jsem chodila víc do Butlers nebo Nanu Nana než do parfumerií :) Mám v plánu i vyřezávání dýní, takže jestli se mi to povede, určitě se pochlubím.

Dejte mi vědět, jestli na podzim také nějak zdobíte své obydlí a co pro vás podzim symbolizuje nejvíc. Případně čím nekosmetickým jste si v poslední době udělaly radost? :)

31 komentářů:

  1. To nádobí <3 Ty kapsle jsem jako dárek kupovala taky, jen jsem koupila jen ty Milánské, jelikož jsem byla v Miláně. :) Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Svíčky, dýně, vřesy....podzim je taaak krásný. Aktuálně taky pálím Cramberry pear id YC :-) Hrušky prostě k podzimu patří.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou povedene nakupy, to prostirani, hrnicek a miska vypada to skvele.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle články začínám považovat za ty nejlepší, Rendy! máš vážně skvělý vkus, v obchodech koukám skoro po stejných věcech. svíčky a podzim, to je pro mě neodmyslitelná kombinace. zrovna včera jsem ulovila fantastickou svíčku s vůní vanilky až je mi líto ji zapálit :) jinak ta kabelka je opravdu moc pěkná, také jsem o ní uvažovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta taštička je opravdu dobrý dárek.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. No tak si nejspíš poběžím do Nanu Nana pro hrneček.... Sice už mám podobné doma 2, ale já jsem na tohle asi úchylná. Takovéhle články bych vůbec neměla číst :D Potom se totiž divím, že mám doma tunu věcí, co vlastně ani nepotřebuji, ale samozřejmě je musím mít :D http://simmyss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Povedené nákupy, mám to s těmi podzimními dekoracemi velmi podobně.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože to sú nákupy! Vôbec som nevedela, že existujú antistresové omalovánky, vďaka za tip! Hneď si dnes nejakú kúpim, pretože kreslenie tiež zbožňujem! ♥ A ten náhrdelník je nádherný, ale 22€ sa mi zdá strašne veľa..na aliexpress som si kúpila podobný za 3€ :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten náhrdelník vypadá božky, na podzim je barevně úplně ideální.

    OdpovědětVymazat
  10. Já úplně miluju podzim a tyhle věcičky pro kreativitu! ♥ Plánuju si koupit podzimní svíčky a na dýně taky dojde:)))

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  11. Ty makronkové ubrousky jsou povedené:-) Já jsem si teď udělala větší zásobu vosků a votivek YC, abych se zásobila na podzim a zimu a nějaké ty dekorace jsou taky v plánu, hlavně nějaké DIY, tak jsem zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký článek a kupa krásné inspirace. Ty hrnečky z Nanu Nana moc ráda kupuji jako dárek, protože kafíčka a čajíčky jsou z nich hned o něco zábavnější :)

    OdpovědětVymazat
  13. to nádobí Butlers?! ♥♥
    tak už vim, kam půjde moje výplata...

    OdpovědětVymazat
  14. super :) ty omalovánky mě také lákají, už jsem nenápadně naznačovala, že by mě to jako dárek potěšilo :-D a hrníčky z nanu nana nemají chybu prostě

    OdpovědětVymazat
  15. Ty dekorace jsou nádherné. Hodně se mi líbí i set nádobí. Kosmetická taštička je super, taková se jménem by se mi taky líbila. :-) Moc hezký článek.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Dodnes si pamatuji jak si reagovala na zeleny ječmen, když jsem ti ho davala ochutnat.)) takze tahle cast me pobavila:D snad ti smakuje uz lepe.)

    OdpovědětVymazat
  17. Svíčky a ten náhrdelník jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  18. Vanicku musime mit!!!To je posledni vec co nam chybi do domecku pro panenky a cekala jsem az objevim presne takovouhle peknou porcelanovou.v jake nanu nana jsi ji brala prosim?

    OdpovědětVymazat
  19. Barushka: kupovala jsem jí na Arkádách :) Je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  20. Drahá Rendy, jak jsem již psala na IG, tak jsem se na tenhle článek těšila, akorát chvíli trvalo, než jsem se k němu dopracovala :) Naší nejnovější dekorací gauče je kotě jménem Penny (podle The big bang theory), které perfektně ladí k již zmíněnému gauči :) V barvě podlahy máme již 9 měsíců zakrslého králíka, a tak možná budeme pokračovat i dál s výběrem domácích mázlíčků podle toho, aby nám ladili do domácnosti :D
    Mám radši lifestylové články, protože tam - kam teď chodím vydělávat korunky nepotřebuju řasenku, ani jiné zkrášlovadlo (bohatě stačí mít učesané vlasy a vyčištěné zuby :D )
    Nanu nana mi přijde jako obchůdek, který je založený na věcích z e-bay. Mají tam krásné věci, pár kousků od tamtud taky mám, ale většinou se mi zatočí hlava při pohledu na cenu ;)
    Makrónku jsem ještě neměla šanci ochutnat (prostě u nás na Vysočině se to prostě nedělá) a když jsem byla za ségrou v Praze a prošli jsme kolem místa, kde by je mohli mít, tak ségra prohlásila vždy větu: "Chceš přece hubnout, ne?" a tak se šlo dál...
    Svíčky jsem ještě nezačala podpalovat, mám trochu strach... za poslední rok se mi podařilo třikrát podpálit dům (a nemohla za to svíčka ani jednou). Přítelovi říkám neustále, ať dům radši připojistí kvůli požáru. Já to dělat nebudu, možná ani nemůžu, protože na dům z právního hlediska nemám žádný nárok. :/
    Antistresové omalovánky mám taky - Začarovaný les, už mám k tomu dvoje balení pastelek a náramně si to užívám. Hodně špatně zvládám stres, ale tohle mi opravdu pomáhá, i když na to teď prostě není čas a ještě mě začaly bolet zuby (2 týdny od preventivní prohlídky - prostě zákon schválnosti).
    Chtěla bych se zeptat, ten vřes je umělý nebo živý? Mám ho na skalce, a tak si nemyslím, že by to byla pokojovka ;) Nějakou zvláštní podzimní dekoraci neplánuji, ale chci si udělat nějaký věnec na dveře, protože dveře jsou staré, chatrné a ošklivé. Měla jsem v plánu je obrousit (resp. přítelův bratr mi to slíbil, že mi je obrousí a já si je natřu, ale vykašlal se na to), tak uvidíme, jestli to stihnu udělat ještě dřív, než napadne sníh. Miluju teplo, ale už rok bydlím na kopci. Sice je to v metrech jen o kousek, ale na počasí je to už znát nesmírně :( Na jaře už dole ve městě kvetly sněženky, ale tady jsem furt bruslila k poštovní schránce... :/
    Obří náhrdelník mám pouze jeden, ale moc ho nenosím (není kam) a ještě mi z něj vypadl jeden kamínek, takže se musím podívat po vteřinovém lepidle, abych to napravila! ;) A k těm náušnicím - zrovna minulý týden jsem podobné dostala v Dmku za nákup produktů od Colgate :)
    Tak ať se daří a budu se těšit na další lifestylové články :)

    OdpovědětVymazat
  21. svíčky a osobní taštička vypadají kouzelně.

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné nádobí!!! To jsem si zamilovala na první pohled. A ty mandaly na malování vypadají taky super, pro ty si určitě dojdu. No a ten náhrdelník-áááách! Díky za prima článek. Přeji krásný podzim

    OdpovědětVymazat
  23. Karolína B: moc děkuju a těší mě to :) jsem ráda, že se zařazení i nekosmetických věcí líbí :)

    Mia's lifestyle: je oto báječná věc na odreagování :) Maluju skoro každý den!

    Slečna domácí: děkuji za neuvěřitelný komentář :)

    OdpovědětVymazat
  24. Antistresových omalovánek není nikdy dost!! :-))) A děkuji za tip na zelený ječmen a chlorellu. Chodím pořád okolo toho a nevím a nevím....tak teď už vím :-)

    OdpovědětVymazat
  25. haha, svíčky! včera jsem si objednala sedm svíček, takže tipuju, že do jara jsem v pohodě... ještě dokoupit zásobu čajů a jsem připravena na podzim/zimu! zahradnictví Chládek mě u tebe pokaždé láká, musím se tam už zajet podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Obchody jako Butler a Nanu nana mi u nás chybí...tak chodím aspoň do Tigeru ;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Chlorellu i ječmen beru už delší dobu a oboje je super. Teď nově jsem začala bát křemelinu a ta je ještě lepší :-)
    Ten náhrdelník je krásnej :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,krásný článek :-) lifestylové články se mi hodně líbí :-) antistresové omalovánky si budu muset pořídit,špatně snáším stres....ještě bych se chtěla zeptat,odkud je sada "posted lepíků" vedle termohrnku? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)