pondělí 14. září 2015

Letem kosmetickým světem - novinky září

Kosmetických novinek je zase kupa a je na čase se na ně podívat. Pomalu a jistě se začínají objevovat i vánoční limitky a kolekce, takže se výhledově těšte i na článek o nich (ale nebojte, nechci vás s Vánocema strašit už teď :) Takže co za novinky teď brázdí naše drogerie a parfumerie? 

PS: sledujte dneska Instagram, objeví se jedna moc pěkná soutěž :)


Flormar laky na nehty umí, o tom žádná. Potěšila mě zpráva, že vydal novou kolekci laků Full Color, která je prošpikovaná pigmenty a barva by měla být dokonalá už v jedné vrstvě. Takže až se zbavím tak 10 laků se své sbírky, řekla jsem si, že si nějaký z těchto koupím :) Je asi čas na nějaký blogsale!



Vždycky mám radost, když se objeví nový český  insta profil nějaké kosmetické značky, protože sledování zahraničních mutací je fajn, ale často člověk vidí produkty, které se u nás třeba ani neobjeví a akorát ho to štve. Clarins czech teď najdete i na Instagramu pod -

@clarinsczech



Pokud znáte značku vlasové kosmetiky Toni & Guy, určitě vám neušlo, že čas od času své produkty oblékne do slušivého designového kabátku. Aktuální limitovanou kolekci má na starost designérka obuvi Sophia Webster a poznávacím znamením jsou aztécké potisky v neonových barvách. Kolekce obsahuje šampon a kondicionér pro jemné vlasy, pastu pro objem, silně tužící lak na vlasy a hydratační sprej pro lesk vlasů. PS: některé produkty jsem už potkala v DM drogerii.


Podzimní limitka rtěnek YSL na první pohled upoutá reliéfem pusinek, který je vyražený do rtěnky samotné. Můžete hádat, který odstín jsem si na první pohled i vyzkoušení zamilovala a který jsem pracně sháněla asi ve 20 pobočkách všech našich parfumerií :) Nakonec jsem jí ulovila v Marionnaud v Palladiu. Jestli se vám kolekce také líbí, nečekejte ani minutu, protože už včera bylo pozdě jí shánět :)






I Astor si pro nás něco nového připravil. Řada Skinmatch protect obsahuje podkladovou bázi (199 Kč), make-up (299 Kč) a korektor (179 Kč a k dostání bude už každou chvílí. Nová bude i objemová řasenka s arganovým olejem Lash Beautifier (259 Kč). O všech novinkách bude určitě podrobnější článek, až je důkladně vyzkouším :)



Sestry z kanálu Pixiwoo, které stojí za štětci Real Techniques nedávno představily další novinku - Deep cleansing gel na čištění štětců. Více o něm se můžete dočíst ZDE. Zda se bude prodávat u nás a jestli stojí za nákup těžko říct. Musíme se nechat překvapit, ale jestli máte možnost při svých zahraničních cestách čistič vyzkoušet, dejte určitě vědět, jaký je :)


Yves Rocher si připravil spoustu novinek. Některé, jste mohly vidět už v létě po jejich představení. Například tyto krásné a super barevné tužky na oči. 15 odstínů inspiroval rostlinný svět a jeho pestré barvy. Rozhodně na ně zaměřte svůj zájem, protože jsou fakt super! Krásně pigmentované a super odolné :) Cena je 199 Kč za kus.




Další novinkou je Zpevňující sérum na vlasy. Zajímat by vás mohlo zejména v případě, že jsou vaše oslabené a lámající se. Nanášet ho můžete na suché i mokré vlasy a jeho mléčná a lehká textura ve vlasech hned taje a zanechává je jemné, lesklé a hedvábné. Cena 189 Kč



Letos na jaře se na londýnské Oxford street otvíral největší Lush na světě (přečíst jste si o tom mohly např. u Mii). Jen exkluzivně pro tento obchod se objevila spousta novinek, které zatím nejsou dostupné nikde jinde. Můžeme se ale radovat, protože několik z nich se teď dostane i do našeho pražského obchůdku! Kompletní seznam novinek můžete omrknout ZDE. Já mám největší radost z tuhé verze peelingu Rub Rub Rub, který patří mezi mé velké oblíbence.




Rouge Bunny Rouge má hned dvě novinky - pudr Evanescence a korektor, který kryje nedostatky a zároveň hojí pupínky (obsahuje ricinový olej a je vhodný pro pleť s nedokonalostmi). Pudr obsahuje pečující formule, které zlepšují kondici pleti a je vhodný pro všechny typy pleti včetně té suché. Značku RBR seženete exklusivně v síti parfumerií Douglas, ale pokud žádnou z poboček nemáte po ruce, můžete objednat i z jejich webu www.rougebunnyrouge.com, kde při nákupu nad 50 EUR je poštovné zdarma.






Dermalogica představila novou kampaň, která slavila velký úspěch už v mnoha zahraničních zemích. Česká pleť bude probíhat v pleťových centrech Dermalogica od 1.října do konce listopadu a primárním cílem je zvýšit povědomí veřejnosti o správném přístupu ke zdraví pokožky a správného určení jejího typu a stavu.

Kdo z nás si někdy nekoupil krém nebo jiný pečující produkt jen na základě pěkného obalu nebo příjemné vůně? Víme ale co naše pleť opravdu potřebuje a pečujeme o ní kosmetikou, která odpovídá jejímu typu? To se právě tento projekt snaží změnit. Pokud vás tato problematika zajímá a chcete se o své pleti dozvědět víc, mrkněte na web www.ceskaplet.cz a objednejte se na bezplatnou analýzu pleti Face Mapping a získejte zdarma vzorečky doporučených přípravků. Během analýzy pleti zaznamená terapeut veškeré poznatky do speciální karty, jejíž kopii si pak odnesete domů. 

Po ukončení kampaně budou vědci z Univerzity Karlovy studovat jednotlivé mapy a po jejich analýze vznikne mapa české pleti. Zjistíme tak, jestli české ženy trápí nejvíce vrásky, pupínky nebo třeba pigmentové skvrny. Sledujte i Instagram @ceska_pleť nebo #ceskaplet






O některých novinkách bohužel nemám žádné bližší info, ale dobrá zpráva je, že k nám dorazí :) Třeba jako tento nový make-up Air Mat od Bourjois, který už nějaký čas zkouším a který je super! Víc zatím prozrazovat nebudu, protože už brzy vám ukážu, proč ho vlastně zkouším :)


Oblíbené gumičky InvisiBobble, které připomínají telefonní drát, vycházejí v nové kolekci, která podporuje mezinárodní výzkum směřující k nalezení léčby pro všechny druhy rakoviny prsu. Tato růžová edice má v sobě provlečenou stužku a seženete jí ve vybraných salonech nebo na www.salononline.cz za 139 Kč.




Značka KIKO u nás zatím stále není dostupná, ale protože spousta z vás jezdí na nákupy např. do Drážďan, určitě za zmínku stojí. Nová kolekce Rebel Romantic obsahuje několik pěkných produktů - mrkněte sem, které to jsou. Mě kamarádka dovezla tyhle konturovací tužky, se kterými se momentálně učím pracovat (moje aktuální beauty předsevzetí je pohnout trochu s uměním konturování :)



Není novinkou, že i micelární vody nabízejí různé mutace pro odlišné typy pleti. Uriage má teď 3 nové micelárky, které navíc teď seženete v akci za 259 Kč v lékárnách Dr.Max (do konce září).

Vybírat můžete z verzí na smíšenou až mastnou pleť (zelená), na pleť se sklonem k začervenání (růžová) a normální až suchou pleť (modrá).



Paul Mitchell je expert na vlasy a v jeho sortimentu najdete snad každý možný produkt, na který si jen vzpomenete. Nově nabízí řadu na barvené vlasy Ultimate Color Repair, kterou zkouším a zjišťuju, co na ní řeknou mé vlasy. Určitě vám dám pak vědět co a jak :)


Ultimate Color Repair Shampoo
75 ml 299 Kč
200ml 569 Kč

Ultimate Color Repair Conditioner
75 ml 299 Kč
200 ml 630 Kč

Ultimate Color Repair Triple Rescue
25ml 299 Kč
150 ml 630 Kč





DMko má svůj program, kde přes facebook vyzývá zájemce, aby testovaly některé novinky, které se budou brzy uvádět na trh. Díky tomu jsem si všimla i inovovaného make-upu Match Perfection od Rimmelu, na který jsem zvědavá. Na tu původní verzi jsem často četla nadšené ohlasy, ale nikdy jsem ho nezkoušela, tak jsem zvědavá, co se bude psát o téhle vylepšené verzi :)




Po oblíbených EOS balzámech budou nově v nabídce DM i Lip Butters od Labella. Těžko říct, jestli se nějak liší od těch od Nivei (které mi osobně nepřišly nic moc). Každopádně palec nahoru za neustálé rozšiřování sortimentu!



Bobbi Brown uvedla minulý týden žhavou make-upovou novinku. Make-up Intensice skin serum foundation se pyšní SPF 40 a obsahuje sérum. primárně je určený sice na sušší pleť, ale uvidíme, co chladnější počasí udělá s tou mojí a jak mi make-up sedne. Dávkuje se pomocí kapátka a musím říct, že má super luxusní obal :)



Pokud vás trápí akné a pupínky, řada Normaderm od Vichy vám je možná povědomá. Tyto neduhy ale netrápí pouze mladou pleť a náctileté, ale i nás dospělé jedince :) Nová zkrášlující denní péče Normaderm je určená právě pro dospělé, které pupínky trápí a tato péče jim je šitá na míru. 




Znáte Midnight Recovery Concentrate olejíček od Kiehl´s? Tak nový Daily Reviving concentrate bude takový jeho bratříček. Podzim je tu, takže je čas zase obměnit kosmetickou rutinu, do které patří i olejíčky. Moc se na jeho vyzkoušení těším a jsem zvědavá, jestli bude lepší Midnight Recovery nebo tato novinka :)




Z novinek je to všechno :) Určitě dejte vědět, jestli vás některá z nich zaujala, láká vás vyzkoušet nebo naopak žádné favority nemáte :)

43 komentářů:

  1. Ty laky vypadají dost dobře,do těch jdu.Jsem zvědavá i na ten olejíček od Kiehl's.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujaly YR tužky, asi nějakou zkusím. A BB makeup - určitě napiš, jestli stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty obaly pro Toni&Guy jsou skvělé. A čistič na štětce od Real Techniques jsem už viděla na pinkpandě ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No jako díky Rendy!:D Teď mám pocit, že potřebuji všechno od rtěnek, po tužky až po olejíček! :D A nová řada Tony & Guy vypadá super :-))) ty obaly jsou opravdu lákavé...:-))) takové články mám nejradši - informativní o novinkách, po přečtení mám chuť jít utrácet jak divá!! Jo a mimochodem ty Kiko konturovací tužky? Doufám, že na ně uděláš recenzi, to mě moc zajímá. Pa a přeji krásný den všem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Labello a Nivea másla jsou úplně stejné, je to to samé. Osobně mě nejvíc zajímají laky Flormar, které si určitě koupím, novinky od Astor protože Skin Match ( s tím černým víčkem) je můj nejoblíbenější makeup tak se těším na tuhle novinku ( nebo je to renovace toho starého Skin match? ) a tužky od YR také vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  6. tie pusinkove rtenky su uplne ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Nivea máslíčka jsem si koupila letos ve Stockholmu a přijdou mi fajn na noc. Jinak je to balení nehygienické na nošení v kabelce. A taky nechápu, proč je to u nás Labello a jinde Nivea.

    OdpovědětVymazat
  8. Laky flormar vypadaji skvele a nejvic se mi asi libi nove makeupy od Astor.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc jsem zvědavá na nové make-upy - Bourjois (těším se na recenzi! :-) a samozřejmě drogerkové Rimmel a Astor. Doufám, že brzo budou v drogerkách, ne že o nich zase paní v DM nebudou nic vědět :-D Katka

    OdpovědětVymazat
  10. Nivea máslíčko mám doma - tuším s vůní karamelu :)

    Monča /kosmetickerecenze/

    OdpovědětVymazat
  11. Než to vše vždy přečtu a dojedu nakonec, tak zapomenu snad polovinu, na co jsem vše chtěla reagovat :D Má chyba.. Každopádně. Velice mě zaujala kolekce ASTOR, jsem na ni moc zvědavá. Bezvadné obaly mají taky TG přípravky a laky pyšnící se jednou vrstvou jsou teda velké lákadlo, kterému jsem zatím nepodlehla, ale jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží.
    Zajímalo by mě ale třeba, co se týče rtěnek, jestli se k nám dostane kolekce od Maybelline v matných černých obalech s matnou texturou, které jsem teď viděla v Německu a vypadaly tedy božsky!

    Dovolená ve Španělsku: Večeře v El Calé+Outfit

    OdpovědětVymazat
  12. jej, to je novinek :) zaujaly mě novinky od astoru, rtěnka od ysl nemá chybu, dále bych brala zpevňující sérum na vlasy a pudr od rouge bunny rouge. I na recenzi make-upu od Bourjois se těším :). Barva gumiček mi hned padla do oka, je to povedená edice

    OdpovědětVymazat
  13. Díky testování produktů na FB stránce DM, jsem měla možnost vyzkoušet novinku od Rimmelu make-up Match Perfection, s make-upem jsem spokojená, krásně voní, je lehký, vydrží celý den. Jediné, co bych vytkla je, že je málo krycí :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To zpevňující sérum mě zaujalo, už dlouho něco takového hledám, prozatimní pokusy byly bez úspěchu, tak zkusím tohle a uvidíme:) Děkuju za tip:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten Bourjois makeu-p mě dost zaujal. Těším se na recenzi.
    Já mám to Labello lip butter a za mě super. Nevím jak se liší od těch Nivea, ale labellkácký jsou perfektní. Přes noc mi vyléčil popraskaný pálící rty tak, že jsem mohla v klidu vyjít s matnou rtěnkou :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tu tužku od YR uz mam a je fakt bozi :)

    OdpovědětVymazat
  17. No to je zase novinek!!! Nevim co dřív bych koupila :-):-) Musím se ale už trochu krotit:) ovšem rozhodně potřebuji nový makeup, na plánovaný Bourjois nakonec nedošlo tak vyzkouším nějaký z těchto.A do Flormar laků rozhodně jdu! Díky za tipy a těším se na tvoje osobní recenze kterých se jistě brzy dočkáme. Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ty Labella másla budou úplně stejná jako ta Nivea, jen u nás se jmenují Labello.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, to je novinek a inspirace! Budu ráda, když se zúčastníš mé give away :) Měj se hezky <3

    OdpovědětVymazat
  20. Koupi zvažuju určitě u Invisibobble (a podpořit tak dobrou věc), samozřejmě LUSH (ale nejenom novinky), ráda bych vyzkoušela něco na vlasy od Paula Mitchella a Lip Butter od Labella (používám jejich Hydra balzám a nestěžuju si) a novou denní péči od VICHY. Osobně jsem si opakovaně kupovala jejich globální péči proti nedokonalostej a nemohla si ji vynachválit. Vzoreček této nové denní péče byl v ELLE a už se po něm slehla zem :)

    OdpovědětVymazat
  21. U mně je to jasné, makeupy Bourjois a Rimmel. A máslíčka na rty Labello, jak budu v dm, tak určitě omrknu a aspoň jedno pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Prečo sa niektore dobre veci nemôžu dostať aj k nám na Slovensko? To mapovanie pleti spolu s kozmetikou Dermalogica by bolo skvele !

    OdpovědětVymazat
  23. Mě právě balzámy v kelímku od Nivei docela zaujaly a jsou mi hodně příjemné na rtech na noc, tak se těším i z balzámů od Labella. Těším se na článek o přípravcích na vlasy. Na fotce ta barvička vypadá dokonale.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  24. Tentokrát mě nijak extra nic nezaujalo, co bych jako vážně musela mít, ale líbí se mi design přípravků Tony and guy:)
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  25. Rendi paráda článek, já jsem pořád na vážkách s rtěnkou YSL ale asi do ní nakonec půjdu...líbí se mi ale bojím se aby nevysušovala.....A novinka od Yves Rocher - to sérum na vlasy zní víc než jen zajímavě ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  26. Já prosím o recenzi na ty konturovací srandy od Kiko - sháním něco do začátků. :) Díky!

    OdpovědětVymazat
  27. na Astor recenzi se těším :)) určitě pak poreferuj :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. minimálně na hydratační sprej od toni & Guy a sérum od yves rocher se podívám. ale líbí se mi toho mnohem, mnohem víc..a astor vytvořil tentokrát nádherné balení. zdá se, že se minimálně vizuálně chtějí přibližovat high-end značkám, a to oceňuji.

    OdpovědětVymazat
  29. Nejvíce mě láká ta micelární voda od Uriage a rozhodně vyzkouším i kelímková labella :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Novinkové posty mám ráda, děkujeme. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ten make-up jsem si kupovala v sobotu ještě se sérem na Smíchově, dneska jsem ho měla poprvé a velká spokojenost! A souhlas, balení je fakt luxus ♥ Jsem zvědavá na tvoji recenzi toho olejíčku od Kiehl´s, tam jsem si pořídila to Midnight sérum a kapky :).

    OdpovědětVymazat
  32. Konečně můžu napsat, že mě nic nezaujalo natolik, že bych si to musela jít koupit :D. Ale jsem zvědavá na článek o novém makeupu od Bourjois, vypadá opravdu zajímavě :).

    OdpovědětVymazat
  33. Kiko konturovací tužky vypadají lákavě a nutně musím vyzkoušet Labello balzám.(Lip Butters)

    OdpovědětVymazat
  34. Juknu na to Vichy, momentálně jsem jako adolescent 😂😂😂 Olejik Kiehls bych ráda zkusila stejně jako tmavě modrou verzi, bohužel jsem daleko od Prahy a eShop nemají 😢

    OdpovědětVymazat
  35. Jsem zvědavá na Normaderm od Vichy

    OdpovědětVymazat
  36. Tu Dermatologicu určitě vyzkouším, zaujaly mě i Invisibobble

    OdpovědětVymazat
  37. Prosim prosim prosim recenziu na Bourjois Air Mat makeup !!! :D
    Neverim tym prebalom na drogerkove makeupy - stale inovovany, nove zlozky, atd... a dokonca 3-4 do roka ten isty makeup... To naozaj nikomu nedochadza, ze vo vacsine pripadov je to len novy obal? Takisto ako vo farmaceutickom priemysle, kde "vymyslia" novy liek, novy obal a nazov - zlozky su rovnake, len ten liek je propagovany ako drahsi, novsi, kvalitnejsi... Neskutocny biznis.
    Tesim sa na YR ceruzky a Uriage micelarnu vodu, vyskusala som teraz tu novu radu Mixa pre problematicku pokoku, mne velmi smrdi :) Skoda tej Dermatologici, toho by som sa rada zucastnila , zaujimal by ma vysledok typu SK pleti :)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak na tužky YR si brousím zuby! Odstíny jsou božské. Taky se těším na recenzi Bourjois, miluju celou značku a zaujaly mě slevy micelárek Uriage.

    OdpovědětVymazat
  39. Lip butter jsem měla a taky mi nevyhovoval. Nedostatečně hydratuje. Jinak co se týče novinek asi nejvíc mě zaujaly novinky od Yves rocher a to jak tužky na oči, tak i zpevňující sérum na vlasy. Také se mi hodně líbí nový design gumiček InvisiBobble. Ta světle růžová je fakt nádherná! I když zas tolik mě nenadchly. Mám už v bílé barvě a přijde mi, že culík s nimi není pevně stažený a taky se mi už strašně vytáhly.
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Kampaň Dermatologica vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  41. Zaujalo ma viacero noviniek, ale v rámci rozumného míňania sa tentokrát trocha uskromním a nakúpim len to, čo potrebujem alebo už dlhšie zháňam. Uvažovala som však nad novým rúžom YSL a vybrala by som si rovnaký odtieň ako ty, hoci jeseň prežívam väčšinou s vínovou pusou :) No a navnadila si ma tu na denné sérum Khiels - to by som mohla vziať spolu s nočným sérom.

    OdpovědětVymazat
  42. Nedá mi to, abych nenepsala své dojmy z Face mappingu. Mám viditelně suchou pleť, navíc jsem 6 let dělala letušku, pleť dostávala zabrat, ale podle pána mám pleť normální. Ok, možná jsem vedle. Ale nedostala jsem ani žádné vzorky, doporučení jakou kosmetiku používat ani kopii karty s sebou domů. Ani jsem nevěděla, že by to asi tak mělo probíhat.
    Máte někdo další zkušenosti, jak jste byly spokojené?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)