čtvrtek 3. září 2015

Hezčí pleť s Mission perfection sérum od Clarins

Jednou z letních novinek z parfumerií je sérum Mission Perfection  od Clarins. Slibuje bojovat proti tmavým skvrnám, sjednocovat tón pleti a předcházet pigmentovým skvrnám. Sérum už zkouším dost dlouho na to, abych vám o něm mohla říct své dojmy, takže pojďme na to.



Mission Perfection Serum (30ml) - koupíte v síti parfumerií za 1690 Kč

Říkala jsem si, že Double sérum jen tak něco netrumfne. A zdá se, že našlo silného soupeře. Sérum jsem používala každý den na noc a díky jeho hydratační schopnosti jsem už nepotřebovala použít další krém. Sérum má velice lehkou konzistenci, je lehce krémové, takže pleť nijak nezatíží, ale zároveň báječně zavlaží, že není potřeba ho kombinovat s dalším krémem. Zvlášť v létě člověk s mastnější pletí nemá potřebu používat hutné a výživné krémy, jako třeba během zimy. Séra obecně nejsou určená pro mladší ročníky a z mého pohledu je ideální s nimi začít zhruba okolo 25. narozenin (je to ale samozřejmě individuální a je to na uvážení každého, dříve mi to ale přijde zbytečné). Mission Perfection slibuje odstranit problémy, které se mě týkají - zlepšení tónu pleti, projasnění, odstranění známek po akné a vlastně i ten boj s pigmentovými skvrnami. Ne, že bych na ně zatím trpěla, ale asi před rokem a půl jsem objevila jednu pidi skvrnu, která se zatím nijak nerozšiřuje, ale ráda bych, aby tomu tak bylo i v budoucnu :) Ještě než vám povím, jestli mi sérum s některými problémy pomohlo, podívejme se na to, jak vypadá. Jak jsem zmiňovala, textura je opravdu lehoučká a sérum příjemně voní. Je to velice decentní vůně, která mi trochu evokuje třešně. Bude to tedy zřejmě asi Acerola, což je brazilské ovoce, které sérum obsahue a které právě bojuje s poruchou pigmentace pleti. Balení séra je plastové a tudíž lehoučké, dávkování pomocí pumpičky je v pohodě a sérum lze dávkovat i v mikro množství. Jako mínus je pro mě to, že nevidím, kolik séra mi ještě zbývá, protože to není skrze obal poznat. Tohle mi přijde jako nešvar většiny high-endových značek, které si sice s obaly svých produktů dávají záležet a jejich design někdy hraničí až s uměním, ale praktičnost jaksi trochu pokulhává :)



Takže co ty výsledky? Zhruba po 3 týdnech používání jsem si začala všímat, že je moje pleť celkově taková hezčí, jasnější a barevně více sjednocená. Těžko se to popisuje, ale znáte ten pocit, když se prostě ráno podíváte do zrcadla a nemáte hned chuť skočit z okna? Tak to je přesně ono! Ten lepší dojem ze sebe sama :) Větší chuť v některé dny odložit make-up a jít prostě jen tak ven a necítit se divně. Neřekla bych, že sérum vyloženě vygumuje nějaké známky po akné, ale celkově pleť působí sjednocenějším dojmem. Nebo minimálně bych neočekávala, že si koupím sérum a že budu mít okamžitě dokonalý obličej, v což často ženy naivně doufají. Nevím, jestli za to může vyloženě sérum, ale všímám si menšího výskytu pupínků obecně a i póry se mi zdají méně viditelné. Svou mikro pigmentovou skvrnu na tváři dál mám, ale zdá se mi, že maličko vybledla. Neočekávám, že by mi s tím pomohl jakýkoliv krém na světě a v tomhle ohledu věřím spíše v nějaké chemické peelingy nebo lasery. Celkový dojem z používání séra je maximálně pozitivní a výsledky na pleti vidím a cítím. Líbí se mi jeho jemná textura a moje pleť jí snáší výborně. Nevím, jestli by sérum samo o sobě stačilo i na hodně suchou pleť a nebylo by potřeba použít ještě krém, ale to bohužel za sebe nemůžu posoudit. Mé smíšené-mastné pleti sedne výborně. 




Sérum má lehkou a nemastnou konzistenci a jak můžete vidět, má i lehounce narůžovělou barvu. Na tváři je ale úplně bezbarvé a není nijak vidět.




Sérum obsahuje např. i výtažky z ginko biloba, které podporují mikrocirkulaci, pomáhají lépe odrážet světlo a redukují začervenání pleti.




Celkově jsem se sérem moc spokojená a hlavně na pleti vidím jeho pozitivní účinky. Je určené přesně na ty neduhy pleti, kterými trpím a které si přeju potlačovat :) Během jeho používání jsem se nesetkala s ničím negativním nebo s nějakou alergickou reakcí nebo zhoršením stavu pleti. Sama za sebe ho můžu vřele doporučit a přála bych všem, co ho budou chtít vyzkoušet, aby jim prokázalo stejně dobrou službu a ráno měly o důvod víc, proč se na sebe do zrcadla usmát :)

Slyšely jste o novém séru? Jste ve věkové kategorii, kdy si myslíte, že je vhodné séra už používat? :)




PS: děkuji Clarins za poskytnutí séra k recenzi

11 komentářů:

  1. Toto sérum som síce ešte nevidela a ani som o ňom nepočula, ale vyzerá naozaj skvele.

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať :) Každý deň nový príspevok

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to dobre. Mimochodem, to pozadi je krasne.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem četla recenzi a přesvědčovala se, že si sérum určitě musím koupit - ale ta cena se mi úplně nepozdává.. Krémy do 1000 si občas koupím s tím, že pro pleť dělám opravdu hodně, ale po vyhledání ceny séra jsem se ujistila, že si raději koupím kabát :D
    Když přehlédnu cenu, sérum mě láká moc :)
    No a nemůžu nepochválit rozkošná dekorační písmenka v pozadí:)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že séra nepoužívám, ale už dlouho to chci změnit.. :-) Možná tohle bude můj první adept :-)

    Zvu tě na giveaway o Yankee Candle :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/posledni-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. letos mi bylo právě oněch zmiňovaných 25 a sérum používám :) teda začala jsem právě po narozkách, byl totiž dárek :) to co píšeš zní úžasně, ale ta cena je pro mě opravdu nereálná :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ho asi budu muset vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  7. No bohužel už jsem ve věkové kategorii, kdy se sluší a patří sera používat. Mam Alverde, které mi naprosto vyhovuje, ale dávám ho pod krém :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy moc díky za tip, tohle sérum je přesně to co potřebuji a nebýt tvé recenze nikdy bych na něj nenarazila! Cena sice není malá ale pokud funguje na všechny nešvary co píšeš a to se mi náramně hodí jsem ochotna do něj zainvestovat určitě se mi to v dobrém oplatí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Účinky, ktoré popisuješ, má asi väčšina sér :D aspoň teda ja to cítim podobne pri každom jednom, čo som zatiaľ vyskúšala :DDD
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. Séra nepoužívám, ale toto vypadá zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, to jsi mě zase na něco nalákala. Jakmile mi ubude zásob, určitě si jej pořídím. Věčně totiž hledám něco, co by opravdu fungovalo a po čem by člověk viděl skutečné výsledky, tak mám teď aspoň nového adepta na vyzkoušení :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)