úterý 29. září 2015

E-style- levná paletka očních stínů

Kolem nových paletek od E-style je pořád poměrně čilý ruch. Nejde si nevšimnout těch vznešených přirovnání k luxusním značkám apod. Koho by nelákalo mít skvělé stíny za pár korun, že? Takže jsem zabrousila na net a hned druhý den si je šla vyzvednout a nedočkavě je musela vyzkoušet :)

Půjdu možná zase trochu proti davu, ale  ...


E-style paletka očních stínů (03 Gold dreams) - kupovala jsem ZDE za 259 Kč

Když jsem paletky poprvé viděla, říkala jsem si, že E-style trochu vylepšil design. Pořád se mi teda vyloženě nelíbí a čiší z něj určitá lacinost, ale v tomhle případě obsah mnohonásobně převyšuje obal. Paletek je v nabídce několik a bylo pro mě trochu problém si vybrat. Zcela upřímně se mi barevné složení žádné z nich nelíbí úplně 100% a vždycky je v nějaké stín, který není podle mého gusta (nebo prostě už takový mám). Jasně, kdo může říct, že se mu v každé paletce líbí vždycky komplet všechny stíny? Je ale trochu rozdíl nemít rád jeden odstín z 25 stínů nebo z 5 stínů. Výběr nakonec padl na Gold Dreams, ve které se mi celkem nelíbí ten poslední oranžový stín. On sice není typicky oranžový jako pomeranč, ale oranžovou nemám obecně ráda v žádné podobě a není to můj šálek kávy. Zbytek stínů se mi ale líbil a paletku jsem prostě vyzkoušet chtěla. Předtím jsem měla asi dva mono stíny a zajímalo mě, jestli se textura stínů nějak změní. Nejčastější argument pro tyto stíny, co slýchám, je rozhodně báječná pigmentace. Na to nemůžu říct jediné křivé slovo. Stíny jsou pigmentované jak blázen a intenzivní barvu nanesete i na víčko a ne jen na hřbet vaší ruky. Pro někoho možná i mínus, ale to už je na vašem uvážení. Mám se stíny ale dva zásadní problémy a proto nikdy neprohlásím, že jsou srovnatelné s high end značkami. Báječná pigmentace není všechno a i když musím říct, že kdyby tak pěkné byly všechny stíny v drogeriích, tak si blahem chrochtáme. Problém číslo jedna je pro mě "drobení" stínů. Nevím, jak lépe bych to popsala, protože jako klasické prášení stínů to není. Když ve stínech trochu zarejdíte štětcem, na všechny strany lítají jeho kousíčky. Pokusila jsem se vám to vyfotit, ale nevím, jestli všichni z mého popisu pochopí, co myslím :) Stín jde tím pádem celkem rychle do háje a rychle se vypotřebovává, protože je hrozně měkký. A proto nikdy neřeknu, že je srovnatelný s dražšími značkami, protože prostě není. Např. stíny Urban Decay vám tohle třeba neudělají a jsou taky božsky pigmentované a intenzivní. Mezi tím, než vypotřebuju jednu paletku od UD, padne na ní 5 těchto a když si to spočítáme, jsme cenově na podobné částce. Pigmentace stínů boží, textura krásná a máslovitá, ale prostě ten stín jde do háje strašně rychle a po každém použití odfukuju zbytečně do vzduchu spoustu "materiálu", který bych měla raději na očích. Druhým problémem je pro mě blednutí stínů během dne. Používám pod všechny stejnou bázi a vidím rozdíly mezi tím, jak se stíny na víčku chovají a E-style mi bohužel bledne. Není to vyloženě tragédie, ale hranice mezi skvělým a dobrým produktem je holt někdy dost tenká.

Klidně mě teď ukamenujte nebo zrušte odběr na sociálních sítích, ale já o E-style nikdy neřeknu, že je stejně dobrý jako jiné high-endové značky :) Jasně, je spousta drahých stínů, které podle mě nejsou dobré a nedala bych za ně ani stovku (zdravím strýčka Diora), ale je podle mě spousta lepších. A jen úžasná pigmentace nedělá ze stínu všechno. Minimálně ne pro mě :) Nicméně si myslím, že je hodně žen, které nad tím takto neuvažují a jde jim buď o cenu produktu nebo právě o to, že jim na ruce (potažmo očích) zůstane bohatá a intenzivní barva. Naprosto v pořádku a nejde proti tomu namítnout jediné slovo :)



Výše jsem se snažila zachytit drobení stínu. Po každém použití je paletka zaprasená a plná zbytků stínů. A podle mě to není úplně zanedbatelné.







Dole: úplně první stín je takový trochu Albatross od Nars. V určitém úhlu vypadá jako bílý, ale má zlatý odlesk. Zbytek odstínů je na fotkách celkem věrný a odpovídající realitě :) Za zmínku pak stojí mnou nenáviděný oranžový odstín, který má takový trochu červený odleskl a věřím, že spoustě lidí se bude líbit a přijde jim zajímavý.





Takže suma sumárum ve zkratce:

+ skvělá a intenzivní pigmentace
+ máslová konzistence stínů
+ příznivá pořizovací cena (když odhlédneme od toho drobení)

- ošklivé balení
- stíny během dne blednou
- při používání se stíny drobí a práší
- tím pádem se rychleji vypotřebovávají a nevydrží tak dlouho

Nechci aby to celkově vyznělo moc rýpavě nebo nenávistně, protože je spousta lidí, co tyhle paletky miluje a nějaké drobení neřeší. Trochu mi jen vadí to masové přirovnávání k některým dražším značkám, protože podle mě se porovnávat nedají, nic víc :) Jak jsem psala, kéž by polovina stínů z drogerie byla taková, to by všechno bylo hned hezčí, ale jsou prostě jen výroky, se kterými se neztotožním. Další paletku si tedy neplánuji pořídit a pokud E-style nepřijde s něčím extra zajímavým a novým, nic dalšího mě k nákupu nezláká.

Strašně moc jsem zvědavá na názory ostatních a vaše zkušenosti. Dejte mi vědět co na E-style říkáte a jestli je pigmentace důležitým kritériem u stínů, které si vybíráte :)

27 komentářů:

  1. No tak ja neviem, mne toto robia aj niektoré odtiene v Naked dvojke :D A to podotýkam, že tiene nenanášam tým pôvodným štetcom.
    Tieto paletky by som inak celkom rada omrkla, celkom sa mi pozdávajú...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku nemám a asi jí ani nechci.Prášivky nemusím.

    OdpovědětVymazat
  3. to drobení tak to úplně přesně vím, co myslíš, dělají mi to některé stíny od Sleeku, hlavně v paletce Arabian Nights, ty štětcem nejsou ani skoro nabrat :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám paletku Charm a ta je skvělá :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/recenze-ruzove-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  5. Naprostý souhlas s tím, že v každé paletce je minimálně jeden odstín který fakt nemusím u této varianty je to rovněž ten dooranžova. Když tuto paletku srovnám s paletkou Iconic od Revolution tak je to nebe a dudy, to se teprve práší panečku :( podlehla jsem a koupila si paletky rovnou dvě a větší blbost jsem snad ani nemohla udělat, takže když srovnám tyto 'levné' varianty E-style je proti tomu pecka a prášení je zanedbatelné. Pravda je že kvalitní paletce se nic nevyrovná to je bez debat, ale bohužel finančně je to někde jinde o to víc si každý takový kousek hýčkám ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako Rendy, stejně si mě neodradila od koupě, a zrovna tato se mi líbí nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recenzi. Já líčení tolik nedám, tedy spíše utrácím za makeupy, pudry. ale celkově u mě dekorativní kosmetika nepřevažuje. Nejsem v ní ani odborník. Také jelikož balení stínů vidím prakticky jen já moc ho neřeším. Tohle je praktické, nezaujme,ale ani neurazí. Co ovšem nesnáším je prášivost stínů, takže když to vidím nepořídím je. I když ta pigmentace je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají krásně, ale na práškové stíny jsem levá.

    OdpovědětVymazat
  9. claire clairmont: mě se to u žádné Naked paletky tedy nikdy nestalo :) Žádná nemá tak měkkou konzistenci, že by se takhle drobila. Některé práší, to určitě, ale takhle se mi tedy nikdy žádná nedrobila :)

    Kristine: to je v pořádku :) dokud sama nezkusíš, nemůžeš posoudit, víš co :) Já bych jí taky nemohla hoditit, kdybych si jí neosahala. Tak jsem pak zvědavá, co řekneš ty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ulevilo se mi, že nejsem jediná, komu stíny na oku vyblednou! Místy zůstane torzo stínu, někde ani to. Souhlasím, že je pigmentace super, ale k čemu mi v tomhle případě je?

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se paletka líbí, jo dobře drolení a blednutí není zrovna něco co by mě podporovalo v koupi, ale i tak se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Z této paletky se mi taky nelíbí ten oranžový stín. S tím drobením vím, co myslíš, mám takové quattro a po pár použitích už jsem na dně

    OdpovědětVymazat
  13. Pigmentace je pro mě dost důležitá, ale určitě si raději za paletku připlatím, abych s ní byla stoprocentně spokojená. Tady u té se mi nelíbí obal a ani ty stíny. :)

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  14. mě se nelíbí to balení, stíny používám výjimečně, takže toto rozhodně není paletka, pro kterou by mé srdce prahlo

    OdpovědětVymazat
  15. Na E style paletky slysim samou chvalu,ale nevim no...
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ten oranžový stín se mi také nelíbí... připadá mi, že vůbec nesedí ke zbytku paletky.
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Chtěla jsem si nějákou od E-Style koupit, když jsou tak proslulé a vychvalovane na youtube, ale jak to vidím, tak ještě chvilku vydržím.. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že blednou, protože pigmentace je super.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. Nemůžu srovnávat tuhle paletku protože mám jinou, ale.... Jela jsem vždy spíše v těch levnějších stínech jako Sleek, Mua, MuR, nějaká ta drogerka, teď E-style apod. Pak jsem si řekla, že dost a pořídím si dražší, lepší a kvalitnější paletku když to tedy všichni píší , že se to vyplatí a vydala se do Sephory a bum, paletka od UD v košíku. Můžu říct, že jsem litovala hned druhý den. Raději bych si za tu tisícovku koupila několik paletek třeba od E-style protože jsem byla hodně hodně zklamaná. Takže já si nemyslím, že je to ta správná volba, ale každá jsme prostě jiná a o tom kosmetika je . Jen jsem chtěla napsat svou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  20. S recenziou nesúhlasím lebo mne síce tiene prášia, ale naozaj ide len o obyčajné prášenie. Treba ale povedať že nemám konkrétne túto ale dve iné. Používam ich skoro každodenne a nevidím na nich že by sa nejako extrémne míňali. Toho blednutia som si tiež nevšimla. S drahými značkami si tieto paletky nedovolím porovnávať, ale keď si ich porovnám napr. so sleekom, tak sú o 100% lepšie. Lepšie sa s nimi pracuje a ak mám porovnať ten úbytok, tak sleek som použila len niekoľkokrát a niektoré tiene sú už na dne. Ale každému vyhovuje asi niečo iné :) Možno je to aj tým že konkrétne túto nemám a tá má práve tie vlastnosti, ktoré si ty hodnotila negatívne.

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, můžu se zeptat, jakou používáš bázi pod stíny? Já používám artdeco a jsem s ní maximálně spokojená, drží klidně do druhého dne, když je třeba... jediná jeji vada je, že ji dělají pouze v perleťové barvě. Chtěla bych nějakou spolehlivou bezbarvou. Teď jsem koupila glitterguard od sephory, kterou chválí Lou, ale na mně bohužel nefunguje - za hodinu mam ze stínů (i UD) dvě slité čárky :( jinak co se týče paletek e-style, tak právě tahle se mi líbí nejvíc a ta oranžová je pro mě top barvička :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já E-style nepodlehla, nemám ani zájem si to koupit... Nepodlehla jsem ani Makeup revolution atd.
    Mám ráda Sleek, ale rozhodně není nejlepší. Prostě nejraději kupuju osvědčený značky a tím je u stínů jednoznačně UD a třeba The Balm. Tam mám téměř jistotu, že nešlápnu vedle. Ano, stojí to peníze, ale za krásu se platí =o)

    Tahle E-style paletka se mi moc nelíbí, poslední stín mi připomíná barvu měděný trubky :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych ráda vyzkoušela tuto neutrálni paletku, ale pořád nevím jestli do ní jít...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  24. Paletka vypadá super, opravdu uvažuji o koupi :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, napsaly jsme vlastně obě totéž. Akorát mě nepustí ig do takové délky :). Mám od nich radši matné. Třeba Bamboo je jako přechodovka více než slušný.

    OdpovědětVymazat
  26. Estyle mě hodně láká paletkou Purple rain :-) mám jedno quattro a je skvělý

    OdpovědětVymazat
  27. Já od Estyle ještě nic neměla, a vlastně mně tolik neláká. Ikdyž odstíny v téhle paletce jsou opravdu krásné a mně se teda líbí uplně všechny. Kupovat sice spíš neplánuju, ale líbil se mi :). Jinak já taky nemám ráda, když se stíny takhle rychle vypotřebují.. A to se mi u těch levných stává opravdu často, takže by mi to taky vadilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)