sobota 29. srpna 2015

Workshop s Pavlem Bauerem a Lindex denim party

Někdy se to tak sejde a jste pozvaní na dvě akce v jeden den. A dneska bych vám ráda ukázala z obou akcí takový menší report a řekla vám k tomu něco víc. Ty z vás, které sledují na Instagramu už jistě tuší, o čem je řeč :) Začneme beauty záležitostí a pak se přesuneme do showroomu a podíváme se na podzimní kolekci. Slibuju, že dneska budu stručná, protože momentálně nemůžu u počítače trávit moc času, protože mám zánět spojivek a jakýkoliv čas, který člověk tráví mimo tmavou místnost, je spíš za trest. Ale chtěla jsem se s vámi podělit, takže to určitě neberte jako stížnost :)

Naší tour začínáme v sídle společnosti Avon, kam jsem spolu s dalšími blogerkami a novináři byla pozvaná na workshop s Pavlem Baurem :)


Jsem asi divná, ale občas jsem fascinována tak zvláštními věcmi, jako je třeba vzhled budov a podobně (tak proto ty fotky :) Do Amazon Courtu chodím vždycky strašně ráda a občas si říkám, že bych se nejraději bosa prošla v těch jezírkách, které tam mají. No, to jsem trochu odbočila, takže se pojďme vrátit k novému projektu Avonu :)



Byli jsme pozváni na pilotní workshop s vizážistou Pavlem Bauerem, který bez pochyb patří mezi naše vizážistické špičky a aktuálně líčí např. účastníky Superstar nebo Stardance. A Avon si na podzim připravil tématické workshopy pro veřejnost, kde chce nejen předat zkušenosti Pavla, ale i naučit ženy jak s dekorativní kosmetikou co nejefektivněji pracovat. Zatím jsou naplánované 4 termíny workshopů, které budou jednotlivě zaměřené na rty, oči, pleť a sezónní trendy. Workshopy se budou konat zatím jen v Praze, budou trvat 4 hodiny a cena je 800 Kč (pokud si koupíte více kurzů, tak vás jeden vyjde na 700 Kč) a jsou pro omezený počet osob. Kromě rad a tipů od Pavla si odnesete ještě dárek ve formě dekorativní kosmetiky :)

Více informací a termíny jednotlivých workshopů najdete na www.avon.cz/workshop 



Pavel názorně líčil modelku, vysvětloval jak techniku nanášení jednotlivých produktů, tak např. i časté chyby, které ženy při líčení nebo výběru kosmetiky dělají.



Nechyběla ani trochu té teorie 





Nakonec nechybělo ani něco dobrého na zub :)


Z Amazon Courtu jsme se s Ájou pak přesunuly do centra k Lindex showroomu, kde se konala denim party a představení nové kolekce. Na denim kolekci je teď mimochodem v obchodech 20% sleva, kdyby vás to zajímalo :) Co se oblečení týče, už se poohlížím po podzimních kouscích a vlastně se už těším na všechny ty příjemné materiály, tlumené odstíny a chvíli, kdy na sebe člověk hodí víc kusů oblečení, než jsou jen kraťasy a tričko :)

Tak doufám, že už jste podobně naladěné a uvítáte trochu té inspirace :)









Přesně pro tuhle šálu si na podzim dojdu, protože se úplně vidím, jak se do ní zachumlám :) 




Jako vždy nechybělo ani spodní prádlo




Jídlo vždycky patří mezi nejoblíbenější a nejvíce fotogenickou část všech akcí. Tentokrát nechyběly třeba stylově laděné "denimové" mini burgery :)


Na podzim nás toho čeká spousta! Jste už podzimně naladěné nebo se léta ještě nechcete vzdát? A dejte mi vědět, jestli vás zaujaly nějaké kousky z podzimní kolekce Lindexu nebo se vám líbí chystané workshopy Avonu :)

10 komentářů:

  1. Já už se na podzim moc těším a s tím je samozřejmě spojena i podzimní móda :). Některé kousky jsou moc hezké, určitě bych si vybrala.

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim je moje nejoblíbenější období, takže já už nakupuju svetry bundy a všechno kolem! :D Ta kolekce vypadá super, hlavně teda ty svetříky :)

    www.sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy! Fotkama z Lindexu jsi mě krásně naladila na podzim ;) Už se na něj hrozně těším.....na oblečení, jak píšeš, ale i na to, že se člověk konečně bude moct trochu zas vyřádit v líčení aniž by se mu to rozteklo po obličeji. Taky se těším na nové podzimní a zimní řady kosmetických značek a na nákup již zmíněného teplejšího oblečení :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teda na podzim moc netěším - vítr, déšť, bláto, ... :-( Ale podzimní oblečení můžu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já naopak s hrůzou sleduju jak se léto zatím ještě nenápadně,ale přece jen jistě loučí :( I když podzim mám také ráda,tak zimu přímo nesnáším a podzim je její předzvěst :) Uklidňují mě jen vánoce a pak také kozačky a kotníčkové boty které miluju

    OdpovědětVymazat
  6. Akce vypadají úžasně:) Na podzim se také těším:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja se na podzim moc tesim prave kvůli možnosti nosit svetříky, šály a klobouk. Letní oblečení moc v oblibe nemam :-D

    OdpovědětVymazat
  8. ta sukně!! já nenosím kalhoty, takže károvaná sukně by mohla jít se mnou domů - pokud teda seženu nějakou, která bude mít aspoň trochu sesazený vzor.. na té fotce to úplně bije do očí.. :)
    a malá černá kabelečka ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)