čtvrtek 13. srpna 2015

Vyzkoušeno - novinky Urban Decay

Urban Decay už zveřejnil své podzimní novinky, takže je čas, abych vám řekla něco o těch letních, které už mám důkladně vyzkoušené :) Těšte se na krásnou tvářenku, intenzivní lesk i neuvěřitelně pěkné oční stíny!



Tvářenka Afterglow (odstín Fetish) - koupíte v Sephoře za 830 Kč, oficiální info ZDE

Tvářenky se u nás prodávají v 6 odstínech (psala jsem vám o tom ZDE). Odstín Fetish se mě osobně líbí nejvíce a přijde mi nejvíce nositelný. Fetish je matná střední růžovo-tělová barva, kterou bych se nebála nazvat ani maličko starorůžovou. Strašně se mi její odstín líbí, protože je opravdu neutrální a hodí se na každý den i k výraznějšímu líčení. I když jsem se trochu obávala výrazné pigmentace, která je pro UD typická, tvářenka se dá nenést opravdu lehce a barva se dá postupně vrstvit. Tvářenka má ultra jemnou texturu a proto i celkem práší, ale stačí po ní přejet prstem a člověk je blahem bez sebe :) Balení je typické pro UD a musím říct, že mě tolik nenadchlo a u tvářenek jsem víc na takové ty elegantnější balení. Uvnitř mi trochu chybí zrcátko, pro které tam prostor je. Jinak je balení bytelné a zavírání dobře drží. Tvářenka slibuje 8h výdrž, s čímž musím souhlasit. Konečně produkt, který neslibuje výdrž delší, než má jeden den hodin :) Pokud chci třeba po práci ještě někam vyrazit, chce to tvářenku trochu přidat a barvu osvěžit. Jinak si není na co stěžovat :)







Dole: tvářenka - lesk na rty






Revolution High-Color Lipgloss (odstín Quiver) - koupíte v Sephoře za 580 Kč, oficiální info ZDE

Nový lesk na rty má mimořádně pigmentované složení a je poměrně dost krycí. Skoro bych ho označila za tekutou rtěnku, protože je opravdu dost intenzivní. Vybírat lze z 10 odstínů s krémovými i třpytivými texturami. Quiver je tmavší růžová s kapkou vínové a na mě trochu netradičně výranější odstín, ale na rty jde nanést i menší množsví a tím dosáhnout jemnější barvy. Houbičkový aplikátor má takový řekněme mandlový tvar a aplikace barvy je přesná. Nesedí mi úplně textura lesku, protože je opravdu dost hutný a trochu i lepivý. Tyto vlastnosti samozřejmě nahrávají delší výdrži, nicméně na rtech mám raději příjemnější textury. Další odstín bych asi nutně nepotřebovala a celkově na podobné produkty příliš nejsem.



Balení lesku se mi líbí a evokuje mi něco vyřezaného ze dřeva :)



Ultimate Ozone primer pencil - koupíte v Sephoře za 460 Kč, oficiální info ZDE

UD tuto pastelku nazývá oboustrannou lepící páskou kosmetického průmyslu. Jedná se o primer pod rtěnku, který vyhladí povrch rtů, zabrání rozpíjení barvy a dokáže vyplnit i drobné rýhy a vrásky na rtech. Můžete s ním lehce retušovat i okraje rtů, v případě, že používáte výraznější odstíny rtěnek nebo s ním "vyhladit" vrásky v očním okolí nebo odstranit obtisknutou řasenku :) Tužka má čirou barvu a na rtech není nijak vidět. Jojobový olej zaručuje snadnou aplikaci a příjemný pocit bez vysušení. Pro mě je tužka bezprostředně po nanesení trochu lepivá a na rtech jí cítím. Ono logicky jak jinak udržet barvu na místě, než jí trochu "přilepit". Pokud chce člověk dlouhodržící rtěnku, většinou se to neobejde bez určitého diskonfortu (v případě matných rtěnek třeba trochu vysušení rtů apod.). Tím, že nepoužívám zrovna často výrazné odstíny rtěnek, příliš často nepoužívám ani různé konturky a podobné produkty. Nicméně i tak mě zajímalo, zda u mých oblíbených krémových nude rtěnek pocítím nějaký rozdíl, když primer použiju. Rozdíl pociťuju a i neutrální odstíny rtěnek díky primeru déle vydrží. U výraznějších odstínů by pak byl rozdíl asi ještě mnohem více citelnější. UD má v nabídce podobnou tužku i v tenčí verzi, ale mě tato jumbo tužka přijde praktičtější, pokud jí člověk používá jako podklad na celé rty a ne jen jako neviditelnou konturku. Primer jsem použila i pod rtěnku na svatbě a moc dobře se osvědčil a rtěnka se nerozmazávala a držela na místě.






Oční stíny Moondust (odstín Solstice) - koupíte v Sephoře za 550 Kč, oficiální info ZDE

Tyto oční stíny nepatří sice mezi novinky, ale podle mě rozhodně mezi must-have produkty UD! Moondusty vytvářejí neuvěřitelně pěkné efekty a podobné odstíny jen tak někde nenajdete. Pro mě jsou to ideální stíny ve chvíli, kdy nemám čas nebo chuť vymýšlet různé barevné kombinace, protože stačí stíny nanést na celé víčko a jsou dostatečně zajímavé samy o sobě. Z různých úhlů i různě vypadají - v základu jsou hnědo-vínové, ale mají zelený odlesk a jsou jednoduše prostě boží. Rozhodně stojí za vyzkoušení! O úžasné pigmentaci a skvělé výdrži asi ani nemusím znovu mluvit, protože UD stíny prostě umí :)










Z letních novinek u mě bodují rozhodně nejvíce tvářenky. Pro někoho bude výběr odstínů možná netypický, ale nebojte se tvářenku vyzkoušet a nebojte se ani výraznějších odstínů. Primer pod rtěnku funguje jak má, takže mu není co vytknout. Lesk je sice hodně intenzivní a pigmentovaný, ale jeho textura mi tolik nesedí, takže tam se nadšení nekonalo. Moondust stíny jsou jedním slovem boží a pro mě osobně patří rozhdně mezi nejoblíbenější produkty UD vůbec. Pokud byste chtěly jen jeden zajímavý stín, se kterým vytvoříte snadno a rychle zajímavé líčení, určitě na některý z těchto mrkněte!

Co na novinky říkáte? Líbí/nelíbí se vám? Máte některou z nich vyzkoušenou? A co říkáte na novou paletku Naked Smoky, která se už brzy objeví? :)



PS: Děkuji UD za poskytnutí produktů k recenzi

19 komentářů:

  1. Hodně mě zaujal ten primer na rty, rtěnky i docela výrazné používám denně, zkusím se po něm podívat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě téměř všechny věci, předvším ta tvářenka je krásná a stíny vypadají úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nadhera, nevim, co obdivovat vic. Ale nejvice se mi rozhodne libi lesk, dokonala barva.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. solstice mám také doma něco přes měsíc a je to pecka! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ty stíny jsou wow :-O a tvářenka vypadá moc hezky
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. nad tvářenkou uvažuju a určitě chci zkusit i matné rtěnky... ale bez dvacky dolů ne :D taky se těším na novinky TF, ty srdíčkovo-zajíčkové tvářenky vypadají hrozně roztomile

    OdpovědětVymazat
  7. Tato znacka pro me neni neznama, ale z nejakeho neznameho duvodu me nelaka. Kazdopadne ze zminovanych produktu se mi moc libi ty stiny. :-) A taky me zaujal primer na rty, protoze s vydrzi rtenek na rtech mam problem.

    OdpovědětVymazat
  8. Mono stíny mě lákají už dlouho, určitě si brzy nějaký koupím. Na tvářenky jsem se dívala, ale na první pohled mě odstíny moc nezaujaly. Budu se na ně muset zajít podívat znovu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to super ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju UD, je to asi moje druhá nej značka, hned za Guerlain.Nejradši bych měla doma všechny stíny, co kdy vydali, zrovna ten tvůj je fakt originální, ale pořád si nejsem jistá jestli by mi slušel.Moc se mi líbí i odstín tvářenky, tyhle tóny sluší snad každé.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten stin je vazne dost nadherny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dala by som si povedať so všetkým, asi vrátane toho lesku - páči sa mi tá farbička :)
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Hodně mě zaujala tvářenka, nikdy jsem nebyla tvářenková a vystačila jsem si s produkty z drogerie či ze střední cenové kategorie (nyx, sleek), ale Fetish vypadá sakra dobře! Určitě si ji půjdu osahat do Sephory, i když už teď je mi jasné, jak to dopadne. :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Naked smoky se mi prostě nelíbí :-D nemůžu si pomoct...
    kdyby tak udělali Moondust paletku =o)

    OdpovědětVymazat
  15. Naked Smoky jsou nádherné stíny! Již jsem je odzkoušela a můžu doporučit!

    OdpovědětVymazat
  16. Túto lícenku už mám na zozname, teraz len dúfam, že sa čoskoro dostanem do Sephory. A možno prihodím aj Moondust, len je ťažké vybrať si :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten stín je nádherný! A tvářenku bych si taky chtěla časem pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)