středa 5. srpna 2015

Vyhraj nákupy se mnou

Letní období si úplně říká o menší obměnu vašeho kosmetického koutku. Je čas vytáhnout bronzery, neonové laky na nehty i korálové rtěnky. Trendy pak lákají na duhové linky na oči i barevné vlasy, které můžete zaplétat do trendy copů nebo drdolů. Obchody nás navíc pokoušejí letními kolekcemi líčidel a je tak těžké odolat. 

Jak by se vám líbilo, kdybych vám dala kreditku s 5000 Kč a řekla vám, pojďte se mnou na nákupy? Jestli si v duchu, říkáte, že to by se vám fakt líbilo, tak teď máte báječnou možnost :) S jednou z vás vyrazím na nákupy a ještě se pak objevíte v Cosmopolitanu. 



Cosmopolitan mi dal kreditní kartu Style (její vedení je zdarma, i když jí nepoužíváte) od Raiffeisen bank a já jsem vyrazila na nákupy. Nejdříve jsem projela obchody, které jsou zapojené do benefitního programu Sphere card (katalog ZDE) a ve kterých díky placení touto kartou máte slevu. Je super, že můžete filtrovat obchody i podle jednotlivých obchodních center a přehledně tak zjistit, do jakých obchodů můžete vyrazit pod jednou střechou. Tak jsem jsem vyrazila na lov kosmetiky a zakotvila jsem ve Fann na Flóře :)

Níže se můžete názorně podívat, co jsem nakoupila a kolik jsem při placení s kartou ušetřila.




A kolik jsem při nákupu ušetřila? 10% z původní ceny všech produktů a 15% z produktů exkluzivních značek (Mavala a Aquolina)!








Pokud se chcete zúčastnit soutěže a vyhrát nákupy se mnou a kreditní kartu s 5000 Kč, tak musíte splnit tyto podmínky:


1) musí vám být minimálně 18 let (a nezapomeňte, že nákupy proběhnou v Praze, takže se tam musíte osobně dostavit :)

2) mrkněte na stránky modninakupy.jenprozeny.cz, vyplňte soutěžní formulář a napište, co byste si v partnerských prodejnách koupily vy. Nejlepší odpověď získá kreditní kartu s 5000 Kč a osobní setkání se mnou :)

Takže už se na jednu z vás moc těším a doufám, že si nákupy spolu potom moc užijeme :)

8 komentářů:

  1. Pěkná soutěž, hlavně se mi líbí, že ji pojali kreativně.
    l.tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Achjoj.. jenprozeny.cz .. tak nic, utřu slzu a nos a budu držet ženám palce =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to by se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká soutěž, škoda, že se do Prahy nedostanu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super súťaž :-)

    <a href="http://suesanqa7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. hmhmhmmm, skvělá příležitost ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá opravdu lákavě ;-)
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)