čtvrtek 27. srpna 2015

Testovací výzva - Hydratační maska Avéne

Pleťové masky je velké a rozsáhlé téma. Někdo si je raději vyrábí sám doma, ale mě osobně se tato varianta nikdy příliš neosvědčila a proto si ráda čtu tipy od jiných blogerek na jejich oblíbené masky. Poslední dobou se hodně mluví o této hydratační mascce od Avéne, kterou jsem mohla v rámci výzvy pro blogerky.cz otestovat. Brzy se dočkáte většího a obsáhlejšího článku o oblíbených pleťových a tohle je taková první vlaštovka :)



Možná si říkáte, že mastná pleť a hydratační maska nejdou k sobě, ale opak je pravdou. I mastnou pleť je potřeba hydratovat a zejména teď v létě, když se člověk často třeba opaluje a sluníčko pálí jak ďas, je potřeba pleť dostatečně zavlažovat. Soothing moisture mask od Avéne má hodně hutnou texturu našlehaného krému. Dostatečné množství stačí aplikovat na celou tvář a nechat 10-15 minut působit. Poté můžete nevstřebané zbytky masky otřít kapesníkem, ale já osobně to nedělám a masku nechám působit jako noční krém na tváři. Není nijak mastná, neucpává mi póry ani nezpůsobuje pupínky. Chová se jako velice příjemný a hodně hydratační krém a na pleti je ultra příjemná. Zvlášť třeba po dni stráveném na sluníčku je tohle skvělá "podpora" pleti, která si pak jen blahem chrochtá :) Balení je tak příjemně akorát velké (50ml) a mám pocit, že určitě nebude takový problém masku vypotřebovat až do dna :)



Maska má i jemnou vůni typickou pro značku Avéne, kterou mám osobně moc ráda a je mi příjemná






Masku můžu vřele doporučit i vám všem, co máte také spíše mastnější pleť. Vůbec se toho nemusíte bát a maska pleť nezamastí. Naopak je po použití taková pěkně pružná a jemná na dotek. Masku samozřejmě nemusíte nechávat na pleti působit přes noc, je to jen na vás. Každopádně se stala mým velkým oblíbencem a je velice příjemná. Nemám, co bych jí vytkla a jsem s ní maximálně spokojená, takže rozhodně můžu doporučit všem :)

Zajímaly by mě tipy na vaše oblíbené hydratační masky. Máte je ve zvyku také nechat působit přes noc místo krému nebo dáváte přednost třeba úplně jiným typům masek? :)



PS: masku jsem testoval v rámci výzvy s blogerky.cz a děkuji za její poskytnutí k recenzi

12 komentářů:

  1. hm, podle popisku by mi maska vyhovovat mohla :) ale upřímně, já nejsem příliš "maskový typ", jednou za čas se dokopu, že bych měla masku použít a své pleti udělat dobře, ale nějak mě to s maskami nebaví. Momentálně používám Osvěžující ovocnou pleťovou masku od Himalaya Herbals, předtím jsem měla masku od Lushe, někdy si koupím masky od Nivei.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá super, děkuji za doporučení, pěkná recenze :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám masky rada a tiež značku Avene :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já na masky celkově moc nejsem, ale tahle vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  5. Avene je dle mě velmi dobrá kosmetika. Opravdu na mě funguje a dělá mi pěknou pleť. Tak díky za tip na masku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si nedávno koupila jakousi masku v Tetě, ale ještě jsem ji nevyzkoušela :) Děkuji za tip

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já ji měla přes pár lety a bohužel mě velmi nezaujala. Hydratační masky většinou nepoužívám, málokdy totiž zaznamenám nějaký rozdíl. Měla jsem si slavnou Glamglow a byla jsem docela zklamaná..

    OdpovědětVymazat
  8. Ted zrovna jsem si poridila ajurvedskou masku od znacky khadi a super je take jejich antianging olejicek zmirnujici pivmentove skvrny...opravdu se mi plet zlepsila ..

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím, tato maska je úplně úžasná! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To zni jako zachrana pro mou vecne vysusenou plet :), to musim zkusit.

    OdpovědětVymazat
  11. No, na vysušenou pleť to zn vážně dobře.

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě vyzkouším, značku Avéne ráda používám a zatím v ničem nezklamala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)