sobota 1. srpna 2015

Takový byl ... červenec 2015

Léto se nám přehouplo do své poslední třetiny (minimálně v mojí hlavě je srpen poslední letní měsíc) a je tu další přehled. Díky všem, že blogu zachováváte přízeň i když jede trochu na prázdninový režim a článek není úplně každý den. I tak si myslím, že se nám tu minulý měsíc sešla řádka zajímavé kosmetiky a nějaký ten propadák taky nesmí chybět :) 

Připomenout si můžete hebké pohlazení se štětcem z nové řady Real Technique, přidat se můžete k POP mánii, kterou odstartovaly rtěnky Clinique (a ke které se bohužel až tak přidat nemohu). Ukázala jsem vám novou řadu laků na nehty Yves Rocher, boží tekuté stíny od YSL a snažila jsem se vám dokázat, že nejsem blázen, co nosí topcoat na řasenku :) Prohlédnout jste si mohly i mé letní nezbytnosti, po opalování se trochu namazat s poopalovací péčí a pak si zajistit hladké nožky s epilátorem Braun. Ukázala jsem vám oblíbený make-up od Clarins, omrknout jste mohly novou řadu gel-laků od GS a díky Borotalco a jeho anti-perspirantům nebudete smrdět až do konce léta :) Nechybělo ani představení řady Lasting Finish od Rimmelu, jedné skvělé rtěnky od Sephory nebo třeba ukázky mých oblíbených fialových tužek na oči.






Během měsíce ale člověk nevyzkouší jen samé skvělé věci a bohužel se najdou i nějaké ty propadáky. Minimálně pro mě rozhodně, což samozřejmě nevylučuje, že pro vás to jsou třeba svaté grály :) Mínus za poslední týdny u mě má sada na gelové nehty od S.he, korektor Lasting Finish od Rimmelu a rtěnka Rouge infusion od Sephory. Nesmím zapomenout ani na make-up Armani, který mi totálně nesednul a na tváři neudělal nic.




V uplynulém měsíci jsem navštívila make-up school Makeup Group, kde jsme absolvovala kurz osobního líčení a na konci měsíce jsem si trochu zažvýkala s Orbitem :)



Opět nechybělo ani lifestylové okénko, které se týkalo zejména nákupů v letních slevách a oblíbených ne-kosmetických věcí :)





--------------------------------


Taška s vypotřebovanými produkty byla tento měsíc opravdu hodně plná. Dokonce jsem toho více vypotřebovala, než nakoupila, takže se významně plácám po rameni a další měsíc to musím napravit :) Takže jen ve zkratce k pár produktům :)

- odlakovač Sally Hansen (na zapékací gel lak) + odlakovač Cien (Lidl) - oba patří mezi oblíbené a od každého už mám několikáté balení. Cien mám na odlakování klasického laku (a miluju hlavně jeho aplikátor) a SH na odstranění gelovek.

- Bioderma nepěnivý šampon Nodé - používám ho já i přítel a toto je naše asi už třetí balení. Pomáhá nám na dermatitidu a ze všech možných šampónů z lékárny, nám vyhovuje nejvíce.

- Balea suchý šampon - znovu bych si ho nekoupila. Vadí mi jeho vůně, ve vlasech zanechává bílý povlak a jeho efekt není nic moc.

- deodoranty Rexona a Borotalco (o celé řadě bych článek zde) - Borotalco mi vyhovuje a co se míry suchého podpaží týče, Rexonu používám dlouhodobě a tato verze je (co se vůně týče) moje nejoblíbenější.


- Uriage krém po opalování jste mohly vidět v extra článku s poopalovací péčí, takže o něm se už víc rozepisovat nemusím.


- termální vody Vichy, La Roche-Posay a Uriage - v posledních dnech bylo vážně mega vedro a na spotřebě termálních vod ve spreji je to znát :) Ty menší nosím v kabelce a větší mám doma na stole. U jediné Uriage vody cítím odlišnost, jinak mezi ostatními značkami z lékárny necítím na pleti rozdíl :)

- Borotalco sprcháč - miluju jeho vůni jsem na ní závislá, nutně potřebuju další balení!

- Sephora mangový sprcháč (současná letní limitka) - vůní mě tolik nenadchnul, protože je to spíše jak mango se smetanou než čistě ovocná vůně manga. Ke konci se sprcháč z lahvičky už poměrně blbě dostával a znovu bych si ho nekoupila.



- dezinfekce na ruce Bath&Body works - nejlepší dezinfekce na světě a můj svatý grál. Zásoby z Ameriky se pomalu a jistě tenčí a měla bych v dohledné době zase trochu zaúkolovat někoho, kdo poletí za oceán, aby mi dokoupil zásoby :)

- nejlepší top coat na světě od Flormaru + sušič nehtů Sally Hansen byly nahrazeny novými baleními. U SH sice zbyla ještě asi 1/3 balení, ale je už dost hustá a bohužel už nejde moc používat (vyhazuju pravidelně v tomto stavu, protože lak má tendenci dost houstnout a potom na nehtu vytváří bublinky).

- balzám na rty Balmi - dovezla jsem si ho z Londýna a další balení bych si určitě nekoupila. Rozkošné balení není všechno a jeho nepraktičnost se projevila ke konci, kdy si člověk spíš poškrábal rty než aby je balzámem natřel. Hydratace spíš podprůměr a stejně jako EOS sází prostě jen na ten hype okolo.

- make-up Dermacol 24h - úžasný make-up z drogerie, pro který si rozhodně znovu půjdu!

- rozjasňující tonikum Clarins - na to, jak je to malé balení, vydrželo neskutečně dlouho. Po více jak týdnu používání jsem si všimla rozzářenější pleti, takže mě láká jeho plné balení.



Jak jste na tom s kosmetickými nákupy za minulý měsíc vy? Čeho během léta spotřebováváte nejvíce? :)

15 komentářů:

  1. V létě stejně jako v zimě spotřebovávám klasicky nejvíc krémy, tonika, make-upy, antiperspiranty, krémy na ruce, šampony a sprcháče.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si řekla, že nebudu moc nakupovat, jelikož toho mám moc a nestíhám to vypotřebovávat. A docela se mi to dařilo! Jupíí :) Gelové laky od GS se mi líbí hodně odstínama, mám dva a podle mě se liší kvalita barva od barvy.
    Snad můj nejpoužívanější produkt jsou krémy po holení. Tich není nikdy dost. Haha :D

    filmaboutmylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Minulý měsíc jsem si pořídila Cushion makeup od Misshi, mám ho moc ráda. A jinak samé drobnosti, jako houbičku na makeup, tužku na obočí apod.

    OdpovědětVymazat
  4. Paradna spotreba. Druha polovica clanku ma potesila :) Ja v lete najviac minam asi deodorantov ;) Tu sa Borotalco nepredava. Rada by som ovonala ten sprchac. Podla popisu musi vonat krasne.

    OdpovědětVymazat
  5. také bych chtěla vyzkoušet, koupit a tak tolik kosmetiky :) abych našla to co opravdu stojí za to :)
    btw. přesto, že je tak malinkatý o proti tomu všemu, co jsi přidala na fotkách, všimla jsem si hlavně balzámu na rty :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já v létě nejvíce spotřebovávám spcháče, šampóny, antiperspiranty a takový :D

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý shrnovací článek, já přes léto více spotřebuji termální vody, sprcháče, tělových sprejů atd než v jiném ročním období

    OdpovědětVymazat
  8. V lete kupuji hlavne opalovaci kremy, laky na nehty a deodorant :) Odlakovac z Lidlu je klasika a Balea duchy sampon je nepouzitelny i na jemne svetle vlasy.
    l.tiktak (@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem lákadlům v podobě nákupů celkem statečně odolávala, kéž by mi to takhle vydrželo dlouhodobě:-) Nejvíc teď spotřebovávám hlavně sprchové gely, deodoranty a takové ty věci jako tělové spreje nebo spreje na nohy:-)

    OdpovědětVymazat
  10. O kozmetike Uriage som už počula veľa, ale ešte som s ak nej akosi nedostala, vyzerá zaujímavo :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovědětVymazat
  11. skvelé fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný článok :-) A super veci ;-) Ticho závidim ;-) :D

    <a href="suesanqa7.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)