úterý 25. srpna 2015

Soutěž o opalováky Daylong

Opalovací sezóna ještě zdaleka nekončí a jsou tu tací (třeba já), které dovolená teprve ještě čeká :) Opalovací přípravky k létu neodmyslitelně patří a pokud si chcete ještě doplnit vaší výbavičku, tak máte ideální příležitost. Přípravky Daylong znám už několik let hlavně díky kamarádce, která bohužel trpí sluneční alergií a jiné produkty na opalování prakticky používat nemůže. Pokud na alergii ze slunce také trpíte, tak určitě nabídku Daylong omrkněte a nebo zkuste své štěstí v soutěži :)


A protože chci, aby co nejvíce z vás mohlo zkoušet stejnou kosmetiku jako já (a měly jste z toho snad taky takovou radost), rozhodla jsem se s vámi podělit o produkty z balíčku, které mi Daylong poslal :)




Gel-spray s SPF 30 je vhodný i na citlivou kůži se sklonem k sluneční alergii nebo na mastnou pleť. Je extrémně účinný vůči vodě (vyzkoušeno a potvrzeno) a bez jakékoliv parfemace. Krém má lehoučkou texturu, spíše jako opalovací mléko než krém a velice snadno se roztírá. Na kůži nezanechává bílý film a kůže je po použití krásně hebká a vláčná (a nijak nelepí). Zkoušela jsem ho i na obličej a nevyskákaly mi po něm pupínky, takže za mě naprostá spokojenost. To je asi první přípravek, který můžu použít jak na tělo, tak i obličej a nevadí mi to :) Vyhovuje mi, že je ve spreji (to mám u opalovacích přípravků nejraději) a dávkování je v pohodě. Krém nestříká někdo okolo a pohodlně se používá. Kdyby ještě navíc voněl, byl by to jeden z favoritů letošního léta. Ale chápu, že pokud je něco určené na kůži se sklonem k alergii ze slunce, je potřeba se jakékoliv parfemaci vyhnout. Za mě velká spokojenost!




Ochranné tyčinky může někdo považovat za zbytečnost, ale já tvrdím, že jsou maximálně praktické. Když opomenu to, že i rty potřebují ochranu, protože je jejich kůže velice tenká a citlivá, tyčinky vás podrží i v případě, že trpíte např. na opary z horka. Kdo to někdy zažil, dá mi jistě za pravdu, že je to velice nepříjemná záležitost a namazat rty tyčinkou s ochrannou je to nejmenší, co pro ně můžete udělat. Kromě toho si s tyčinkou můžete mazat citlivá místa, která z obličeje vystupují a tudíž se můžou snadněji a rychleji spálit (např. nos, brada, uši, okolí očí atd.).

U Daylongu můžete vybírat ze dvou verzí 50+ a 25. O 25tku si zasoutěžíte, takže tu jsem nezkoušela, ale 50+ je odolná vůči vodě a poskytuje vysokou ochranu před UVA i UVB zářením a nezanechává na rtech takový ten nepěkný bílý film. Tyčinka je bez parfemace a hodit se vám bude klidně i v zimě na horách, kde je taky potřeba se před sluncem chránit :)





Daylong nabízí i poopalovací péči. O krému Locio jsem vám více psala v extra článku věnovaném poopalovací péči, který si můžete připomenout ZDE.




A na závěr slibovaná soutěž :) Pro jednu z vás mám set opalováků s SPF 50+ a 25 a ochrannou multifunkční tyčinku s SPF 25.


Co musíte pro účast v soutěži udělat?

1) napsat pod tento článek komentář a v něm napsat, přes který z těchto kanálů blog sledujete:

- Instagram - @rendyordinarylife

- Facebook - KLIK 

- GFC (pokud netušíte, co to je, zde je nápověda)

2) ideálně připojte i váš mail, abych vás v případě výhry mohla co nejrychleji kontaktovat.

Soutěž probíhá ode dneška do neděle 30.8.2015 (konec ve 20h). Random poté vylosuje vítěze a jeho jméno bude uveřejněné na Facebooku :)

Pokud mi budete chtít do komentáře připsat i něco pěkného s letní tématikou, nebudu se vůbec zlobit :)







Děkuji zastoupení Daylong za poskytnutí produktů k recenzi

63 komentářů:

  1. Sleduji te snad ulne vsude a vsude jako elizabeth greenova nebo v nejake podobne kombinaci
    tomanova.katerina@centrum.cz
    ps myslim ze letos bych vyhru jeste vyuzila

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji přes gfc i fb. MikulkovaVendula@seznam.cz
    v předpovědi nám slibují ještě tropické počasí, tak výhra se určitě bude ještě hodit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduju jako Tess Šmajsová přes GFC a FB :) Dřív i na Instagramu, ale musela jsem si ho zrušit. E-mail je teria@hotmail.cz. Léto pomalu končí, ale rozhodně bych opalováky ještě využila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Letní tématika? No,léto nám končím a já jsem za to ráda. Nemám ráda tropický vedra a už se těším na babí léto :-)
    FB i GFC Tereza Hlínová
    IG Elwenderion
    :-)
    05051988@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. O této značce čtu poprvé. Myslím, že jsem ji neviděla ani v žádné drogerii. Každopádně obaly jsou hezké, jednoduché :) Blog sleduji přes Facebook a GFC...monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji všude :D přes GFC a instagram jako Ms.Luccy a přes FB jako Lucie Vondrysková
    vondryskoval@seznam.cz
    Výhra je super, letos by se určitě ještě hodila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji všude. (hotovej stalker :-) )
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Kate P.
    email: somethingbykate@seznam.cz
    a radost bych ti udělat chtěla a napsat ti něco s letní tématikou, ale v tom upršeném dni mě nic nenapadá :(

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduju přes GFC, email je julietheredheadblog@gmail.com
    Vzhledem k tomu, že jsem extra spalovací typ a sluneční alergie mi taky není cizí, tak Daylong znám a používám a jsem spokojená. Nezkoušela jsem ale sensitive řadu, tak bych to chtěla napravit.
    julie-theredhead.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Gfc: Adéél
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mila Rendy,
    sleduji te na FB.Taky mne dovolena teprve ceka ;-) Daylong jsem jeste netestovala.S sebou k mori beru vzdy vyrobky ve spreji, nesnasim to tezkopadne kremove patlani.Jen skoda, ze kvuli alergii Daylong nevoni, ale da se to pochopit.Rada se pak v zime vracim k vrskum a fetuji vuni opalovaku jako vzpominku.At se dovca vydari.Misa.
    michalka.gasparikova @gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes instagram a GFC. Hra.Lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat

  13. Zrovna včera říkali že bude ještě teplo tak by se výhra hodila.
    Sleduji Tě ráda jak na FB tak naGFC, bohužel instagram nemám, snad nevadí .

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle balíček bych nechtěla vyhrát pro sebe, ale pro jednu známou, která trpí sluneční alergií a tahle značka je proti tomu prý jako učiněný zázrak :)
    Sleduji tě přes FB (Šárka Morávková), GFC (Sarah) i Instagram (Sariiisek) :)
    E-mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sleduju Tě přes GFC jako Lištička Rezavá. Prý má být tenhle víkend ještě letní, takže opalováky by moje světlá náchylná pleť určitě ocenila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji na instagramu i na FB jako Jana Kuchařová. Email janyska13@gmail.com.
    Ty vedra byla neúnosná, ale jestli se to opět vrátí, tak ochrana bude určitě potřeba. :) Doufám, že si užíváš co nejvíce svoje svatební léto 2015. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes GFC a Facebook, misa01010101@gmail.com, opalováky se vždycky hodí:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tvůj blog sleduji přes GFC.
    Daylong je značka, které maximálně věřím, takže jí používám nejen pro naše mimino, ale i pro nás dospělé.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji přes všechny sociální sítě :D
    Já jako alergik na konzervanty v kosmetice používám také pouze Daylong a nemůžu si ho vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  21. Instagram jako SusanCoree :)
    Daylong je spolu s Biodermou můj každoroční pomocník v létě. Jsem fototyp 1, takže sluneční ochranu ani nesmím zanedbávat, pokud nechci během chvíle zoufat nad spálením. :)
    zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé, ty by se mi moc hodily, až poletíme v zimě s přítelem k moři, tam bych je krásně otestovala :)) Přes GF sleduji pod tímto jménem a na FB a Instagramu jako Dominika Láníková :) maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy,
    sleduji tě na FB,Instagramu i přes GFC.
    Opalováky se hodí vždycky.Můj syn má alergii na slunce,takže výhra by patřila jemu.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj, sleduju tvuj blog pres vsechny stranky -IG, FB i GFC :D hrozne si cenním tvých rad. A opalováky? Nezbytná část mé kosmetické taštičky, sice mám přirozeně tmavou pleť, ale stejně se vždy spálím, ať mažu jak mažu :D snad mi tyhle opalováky pomůžou :)
    annakopackova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji na FB (Hildegarda Polívková)
    dufkova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pěkné! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová Mikuličková (hezkakytka).
    Přeji krásnou dovolenou a pohodový zbytek léta! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji před GFC pod tímto jménem a FB - Míša Ph
    mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ty fotky jsou super:D Letošní léto bylo opravdu vydatné, ty vedra mě až štvala, ale už se mi po nich začíná stýskat...
    Sleduji přes GFC jako Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborqaaa1@azet.sk
    sledujem aj instagram
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Opalováky bych moc ráda vyzkoušela :) a Tobě přeji krásnou dovolenou, hned bych někam letěla taky. Prozradíš nám, kde se budeš dovolenkovat?
    Sleduji Tě přes FB i GFC.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji na facebooku jako Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Super soutěž. Výhra by se mi určitě hodila na září novou dovču u moře :). Sleduju Tě přes instagram a GFC jako Angeles. Můj mail je angley@seznam.cz.Hezký zbytek léta.

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji před gfc, s Daylong mám velice pozitivní zkušenosti. sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. co se letní tématiky týče, tak bych možná napsala, že jsem si léto velmi užila, bylo plné dovolených, ale také starostí ohledně stěhování se do nového bytu :)
    sleduji Tě všude, ale tak jako příklad dám FB: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Rendy, sleduji tě na GFC jako Petra Nováková a na Instagramu jako kissbeautyblog. Musím ti strašně pochválit dnešní fotky, dostalo mě, jak ten krém sedí na lehátku, to je prostě pecka! :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. sleduji tě spíše přes facebook, který mi připomene, že se mám kouknout na blog :) aale když mám více času, kontroluju blog častěji. instagram mě nijak nechytl za srdce, nějak mě moc nebaví...
    jinak od Daylong jsem si právě kdysi po operaci kupovala tu 50+ tyčinku na jizvu (byla pro léto na blbém místě, furt na očích) a jizva je dnes pěkná :) takže můžu říct, že jsem byla více než spokojena, ale i tak jsem si žádný jiný výrobek od této firmy nijak nezkoušela. ale jak čtu, tak bych měla!
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji přes GFC, jinak Daylong jsem teď měla ve vzorečku a byl fakt super, ani mi nedělal na obličeji žádnou neplechu :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Já přes GFC a facebook, vše pod mým jménem :-)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Anežka
    FB: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, blog sleduji.pod instagramem a fb..angalee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji přes FB ;-) lenka.svobodova
    Letošní horké leto bylo přesně pro mne, vyhovovalo mi to teplo a parádně jsem si to užila ;-) .
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji přes Instagram: Lenka.kaclova Email Lenka@kacl.cz Kosmetika výborná, využívám i dětskou řadu pro děti:)

    OdpovědětVymazat
  43. Daylong jsem ještě nezkoušela, tak zkusím štěstí ve tvé soutěži. Sleduji úplně všude. GFC Genevra, instagram genevracz a FB Martina Lesová. genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji te tak,ze si kazde rano tuknu na googlu O a uz mi skace tvuj blog:))) Presne takhle je to pro me idealni:)
    Dovolenku ti zavidim, ja musim pockat do pristiho roku,pze mame malou princeznu:)
    andrea.kozlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj,
    sladuji přes GFC i FB Hany Vesnická.
    Daylong jsem si tohle léto nekoupila, ale měla jsem...mám sluneční alergii, která mi letos docela zavařila :-). Na příští rok si ho určitě pořídím, protože po něm jsem se nikdy na sluníčku neosypala.
    Hezký den :).
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Sledujem cez všetky 3 možnosti :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Nove prispevky citam cez Feedly, citam tak viacero blogov + sledujem aj Tvoj instagram. O Daylong som citala vela pozitivneho ale este som neskusala. Mail: katka (a) extraordinaire.sk

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji tě nejvíc přes instagram (ka_mous). Vždycky jsem přes léto věrná opalovací péči Astrid, ale bylo by milé zkusit něco nového :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Krásný článek i soutěž Rendy :) Pravidelně tě sleduji na FB i na Instagramu. Daylong mám moc ráda a pravidelně si ho kupuji na sport, protože se opravdu ani nehne a spolehlivě chrání pokožku. Tak zkusím štěstí a třeba se zadaří. Přeji pohodový zbytek léta.
    S pozdravem Alča
    alca.tam7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. sledujem ťa všade :D fb nikola benková gfc tento ucet a ig queeniky_
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj , sleduju instagram a FB..
    Preju krasny zbytek leta ☺
    Zdravi Tereza
    bartkovatereza@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. GFC Anetátor Anetátorový
    mail sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. používám prakticky jen Daylong, i když sluneční tyčinku mám labello, ale tyhle vypadají mnohem praktičtěji! Sleduji všude, @aprincesna insta, FB Adriana Vídeňská
    aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduji přes instagram i na facebooku jako gathermoments :)
    mail: gathermoments (zavinac) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Rendy,
    Daylong jsem teď v létě zkoušela a musím říct,že byl super.Jinak tě sleduji na FB i GFC jako Denča Zabloudilová a na INSTA jako Dencazz.
    Měj se hezky
    zablodenisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Krásna GA☺
    IG: vaja_kresankova
    FB: SimonaBelasa
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  57. Daylong jsem jeste nezkusila, ale cetla jsem na ni dobry recenze
    sleduju pres fb Lucka Kolkova
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. S Daylongem zatim nemam zkusenosti, proto bych ho rada vyzkousela. Nejlepe na dovolene s pritelem. :) sleduji Te pres Instagram: alenajozifkova, pres FB: Alena Jozífková a i pres GFC. Alena.jozifkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji pres Insta i FCB. eliska@kzk.cz
    Daylong kids pouzivam pro malou uz 2.rok a zatim jsme slunickem temer nedotceni😀😀

    OdpovědětVymazat
  60. sleduju přes GFC :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji te vsude, ale nejcasteji na instagramu jako @_sabaka (ladto@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  62. GFC: Terka Černá
    Na tenhle rok hlavně na školu a to maturitu!! :(
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji tě přes Facebook a Instagram jako Suchá Adéla :-)
    adazniho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)