neděle 2. srpna 2015

Soutěž o nové deodoranty Rexona

Na Instagramu jsem vám slibovala soutěž, takže ode dneška můžou 3 z vás vyhrát nové anti-perspiranty Rexona Maximum Protection ve verzi Stress Control. Jestli chcete na vlastní kůži pocítit její účinnost, která je často srovnávána k Dricloru, tak se určitě neváhejte zúčastnit :) Pravidla jsou jako vždy jednoduchá a najdete je níže.


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod tento článek ve dnech 2.8.- 9.8.2015 (do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


V neděli 9.8.2015 ve 20h soutěž končí a pomocí randomu  bude vylosován výherce.



Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) 

Hodně štěstí všem!

95 komentářů:

  1. Rexona Maximum protection je pro mě největší objev a super produkt, lepší než Driclor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. zelenou rexunu už mám skoro dopotřebovanou a je vážně super, takže další balení si určitě pořídím

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká soutěž :) ...monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Používám tu růžovou verzi a jsem hodně spokojená, nejlepší antiperspirant, co jsem vyzkoušela. Tak bych na tohle taky byla zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ja vyskúšam šťastie, túto Rexonu som ešte nemala, odradzovala ma cena
    email. bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super soutěž Rendy!

    Nedávno jsem o těchto anti-perspirantech psala článek http://www.whatever-kenzi.blogspot.cz/2015/02/maximum-protection.html a za sebe musím říct, že co jsem zatím vyzkoušela od Rexony, to mi vždy sedělo...

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    tyto deodoranty mám v plánu určitě vyzkoušet. Zatím mám však velkou zásobu jiných. Až je spotřebuji, určitě se po nich podívám.

    the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Elysia
    colourfulelysia@gmail.com

    Měla jsem jednu ze starších verzí a pro mě to byl ten nejlepší antiperspirant (společně s těmi téměř totožnými od Dove), takže inovovaná varianta by se taky hodila. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle řada deodorantů od Rexony je naprosto parádní :) Vyzkoušela jsem pár let zpátky, když byl uveden na trh, takže mít možnost vyzkoušet nějaký další je prima :)
    Přes GFC sleduji jako Sarah
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. super soutěž
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Rexonu chci už dlouho vyzkoušet. :)
    Misa.Pavlikova@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  12. Tato Rexona je úžasná.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Super! Deodoranty Rexona miluju, hlavně v létě :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Bol by to super darček na moje narodky :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Hrozně dlouho je chci vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nějak nedokopala.. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Už jsem měla růžovou verzi a moc mi vyhovovala. Tuto bych také ráda vyzkoušela. tisonova.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ráda bych vyzkoušela. Přijde mi, že mi vše funguje tak první týden a pak opět jen malý účinek:-/
    gabriela.srbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Driclor používám,tak te ještě vyhrát Rexonu a můžu porovnávat.
    marcela.lisecko@seznam.cz
    sleduji Marcela Lišková

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě by stálo za to je vyzkoušet:)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tuhle zelenou jsem ještě neměla,ráda bych vyzkoušela... teď mám růžovou, ale všechny jsou super :)
    Poolora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Rexona je vždy dobrá voľba :) tvoj blog je vždy dobrá voľba :)
    l.kendrova@gmail.com
    ps.: sprej na vlasy s efektom plážových vĺn čo som vyhrala minule je super :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky, super giveaway. Tuhle Rexonu bych chtěla zkusit, ale odrazuje mě cena, tak si o ní aspoň zahruju :)

    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. No tak jako takováhle výhra se vždycky ho, zvlášť teď v létě :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. na první verzi nedám dopustit, zajímá mě tedy i ta nová :)
    krypluse@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Strašně ráda bych tento deodorant vyzkoušela :-)

    rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Tyhle deodoranty jsou úplně nejlepší až na jejich cenu, ale kvalita něco stojí no :) j1t8lk4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělá soutěž na léto!
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. rexonu mám ráda, tak bych ji chtěla vyzkoušet:-)
    dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, Rexonu mám moc ráda, tuto řadu jsem však ještě nevyzkoušela, tak se ráda zúčastním :). e-mail: laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. teda musim říct, že se mi tahle soutěž vyloženě hodí, protože sem se stěhovala, při tom stěhování ztratila svůj jedinej antiperspirant a druhej den na to i peněženku, tudíž peněz není nazbyt a tak sem do výplaty nucená používat přítelovo old spice, protože deodorant mi prostě do práce nestačí :D tak třeba se na mě pro jednou usměje štěstí :D na tuhle Rexonu slyším samou chválu, takže i kdybych nevyhrála, možná si jí přeci jen pořídím, i když teda ta cena mě trošku odrazuje.. nezbývá, než věřit, že to za to opravdu stojí :) měj se krásně a užívej sluníčka :) email: janasvobodova93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Rada vyzkousim, driclor jsem pouzivala hodne dlouho a byl ucinny :)
    Wiewiorka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tuhle Rexonu jsem zatím ještě neměla, takže bych moc ráda vyzkoušela ;)
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Tenhle druh deodorantů je můj neoblíbenější, taky jediný, který podle méhop názoru skutečně funguje... Bohužel jsou ale taky značně dražší a tak bych nějaký náhradní vždycky uvítala :) nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. S driclorem jsem moc spokojena,tuhle rexonu jsem jeste nezkousela tak treba budu mit stesti :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Zatím jsem vyzkoušela jen růžovou verzi, ale nebránila bych se vyzkoušet další varianty :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ja pouzivam Driclor a celkem by me zajimalo to srovnani :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. zkusim stesti
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Antiperspiranty od Rexony miluju. Hlavně proto, že opravdu zabírají, většinou příjemně voní (i když u některých mám trochu výhrady) a jsou za rozumnou cenu. Jen jsem se zatím neodhodlala vyzkoušet verzi Maximum Protection, ale třeba se poštěstí.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ráda bych vyzkoušela :)
    fridrichova.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Zatím jsem na tyto deodoranty slyšela jen samou chválu. :) hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Super soutěž, už dlouho plánuju vyzkoušet :)
    Lena700@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ráda bych tuto rexonu vyzkoušela protože jsem na ni slyšela hodně chválu:)

    email : alicestastna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já mám právě tuto a ještě skoro stejný výrobek od Dove a jsou super. Nejlepší je nakupovat, když jsou 1+1 zdarma nebo v DM v knížečce s 50% slevou. To pak výjde jako klasický antiperspirant :o)
    sandra.skopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. rada sa zapojím do súťaže :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Rexonu hodně lidí vychvaluje, tudíž bych jí ráda také vyzkoušela a přesvědčila se, zda je opravdu tak dobrá :)
    alipkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Zkusila bych poprve ☺ kdyztak koupim, jsem zvedava

    OdpovědětVymazat
  47. Erika Uchytilová - eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Deodorant Rexona Maximum Protection pouzivam uz od doby, co se objevil poprve v ceskych drogerkach. Zatim jsem ho nevymenila za jiny. Za me naprosty zazrak!

    anitta.pro@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Asi si pro ní i tak co nejdřív půjdu, velmi mě láká :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Já teď dodělávám podobnou věc od Dove a chystala jsem se koupit Rexonu, tak třeba budu mít štěstí :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Rexonu mám strašně moc ráda. Používám ji denně. Tyto nové jsem ještě nezkoušela, ale všude na ně slyším jen samou chválu.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Deodoranty od Rexony mám velmi ráda a chtěla bych vyzkoušet i tenhle :) katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji jako Monnica LIFE
    Zrovna jsem o této Rexoně psala článek a jelikož mi vyhovuje, určitě bych ji ráda vyhrála a proto se zapojuji.

    Facebook nemám, píši tedy email Monicasvideo(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. tyhle mám nejradši, fakt fungují... teď jsem zrovna jeden kupovala, nad novou vůní jsem přemýšlela, nakonec jsem sáhla po mé oblíbené Confidence

    OdpovědětVymazat
  55. Tyhle deodoranty, mám nejraději hlavně ten růžový, který mi přijde nejvíc účinný proti pocení:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. také bych ji ráda vyzkoušela .o) Kája

    OdpovědětVymazat
  57. Rexona mi zrovna došla, tak by se nová určitě hodila :)
    cervenkova.tina@gmail.com
    http://beautyna-cz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  58. Všude slyším, jak jsou tyto deodoranty skvělé, proto bych je ráda taky vyzkoušela :) Měj se hezky.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Je na mém zkoušecím seznamu :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Pouzivam je na krizova obdobi a jsou bezkonkurencni. Tento novy zatim neznam.
    l.tiktak (@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ideální letní soutěž, moc hezké. :)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Tak proč ne =o) mám vyzkoušených několik původních baleních, tak pokud inovované bude lepší, tak to jedině uvítám =o)

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji už delší dobu Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  64. Rexona Maximum Protection je nej, nic jiného už nepoužívám - měla jsem všechny předchozí vůně a tato nová by mě také moc zajímala.
    luca.999@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Před chvílí jsem jeden dopotřebovala a chci si koupit další, no uvidím jestli budu mít štěstí a kupovat si ho nebudu muset :)
    mk.kamencakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. gfc Barbora Perháčová
    rada vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  67. Rexona Maximum Protection je skvělá, používám tu fialovou, ale ráda bych zkusila i tuto, psala jsi, že i hezky voní :)
    Sleduji jako Primadonna Girl, mail PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Rexonu používám roky a pořád se k ní vracím. Na tyhle nové deodoranty jsem zvědavá. :)
    Sleduji tě jako Gate To Neverland a můj email je gatetoneverland@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ještě email - macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. U staršího typu mi hodně vadila parfemace, tak jsem zvědavá, jestli ji u těch nových vylepšili :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Mám moc ráda tyhle deodoranty, krásně voní a na mě fungují :-) terezemca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ako sa tieto rexony objavili na trhu, pouzivam ich stale a spm nadmieru spokojna. Ked ju nemam a musim pouzit nieco one, som z toho nervozna :D ... a hlavne viem, ze to nebude take ucinne,

    OdpovědětVymazat
  73. Tohle Renova vychytala, vážně skvělé deodoranty. Zrovna mi dochází, tak by bylo super jeden vyhrát :)
    JVernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. rexonu ráda používám
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Né, ten jsem si zrovna chtěla koupit ,tak by se hodilo ušetřit :). lucieodstrcilova@seznam.cz


    cosmeticsbyteen.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Produkty od rexony mi nikdy nepřišly moc účinné, ale tahle věcička je bomba! :) kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. hezká výhra :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Už mám druhý a v zásobě třetí! Nejlepší na trhu, co jsem vyzkoušela! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Stojí to za pokus :D
    zdena.ves@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Tyhle antiperspiranty mi bohužel nezabrání v pocení úplně, ale pociťuju, že jsou účinnější :-)
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  81. ja jsem odkouzela uz hooodne deodorantu ale u RExony stale zustavam.....lec tuto verzi jsem jeste neodzkousela:)zkousim stesti :)
    klara.bobakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. sleduju tě už nějakou dobu :) a tuhle Rexonu už okukuju dýl, ale zatím mám zásoby, tak kdo ví, třeba se poštěstí :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. minhanh.kossakowska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Tahle řada Rexony mě už dávno celkem zaujala, no zatím jsem zůstávala pořád věrná svému oblíbenci Dove, tak třeba se usměje štěstí a vyzkouším něco nového :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Třeba se na mě usměje štěstí :)
    gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Rexonu mám nejradši, nic jiného vlastně nepoužívám
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  87. moc pěkná soutěž, tuto Rexonu bych chtěla vyzkoušet, ale zatím jsem nenašla odvahu si jí koupit :-( ,proto třeba si na mě sedne štěstí a já jí nááááhodou vyhraji.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)