středa 12. srpna 2015

Shopping haul - Primark, německé drogerie a Drážďany

Krásné dobré ráno. Dneska mám pro vás připravený takový nákupní článek, protože jsme si v pondělí udělali výlet do Drážďan. Kromě oblíbeného Primarku nechybí ani čumenda z místních drogerií, takže pro ty z vás, které se tam třeba chystají, to může být zajímavé :)



V Primarku jsem se docela krotila a kdybych nebyla omezená počtem věcí, které poberu do jedné tašky, vzala bych toho ještě mnohem víc. Třeba i z home sekce, kterou Primark má a která nabízí vážně moc pěkné věci. Na podzim se tam chystám s kamarádkami znovu, tak se těším, že si něco pěkného ještě koupím :)


Kdo si z Primarku vozí utěrky? Já! Holt tak pěkné jsem nikde jinde neviděla :) Home sekce nabízí i vícero podobných kelímků na pití a tomuhle retro jsem taky neodolala :)


Čekala jsem, že si odvezu víc cetek-tretek a nějaké výrazné náhrdelníky, ale nelíbila se mi kolekce, kterou zrovna měli a přišla mi moc taková etno, což není můj styl. Doufám, že při příští návštěvě tam budou mít jinou kolekci a vyberu si víc :)


Svíčky v moc pěkných obalech


Kosmetických taštiček není nikdy dost :) Měla jsem fakt problém, abych neodjela alespoň s 5!


Na tyhle malé blbosti je Primark jako dělaný, takže jsem dokoupila zásoby pilníků, leštičky na nehty, set na cestování a gumovou podložku na čištění štětců (ale jde si s ní čistit i obličej) :)


Další pěkná taštička!


I u bot mě čekalo malinko zklamání, protože měli sice ve výprodeji spoustu letních bot, ale většina se mi nelíbila. Tolik podzimních kousků tam zatím neměli (nebo se mi spíš nelíbily), takže nakonec to vyhrály mint nazouváky a bílé plátěnky, se kterými mám trochu DIY úmysly :)


Primark je skvělý i na pyžama nebo různé spací overaly a oblečení na doma, takže jsem neodolala rozkošným kraťáskům se zmrzlinou a dalším "trenkám" na spaní :)




Oblečení mě v Primarku tolik nebaví a hlavně mě obtěžuje čekat pak ty fronty na kabinky, takže tentokrát jsem vzala jen černý svetr (byl v super slevě), jedno tílko a šátek.



Plátěné tašky má Primark skvělé a mají i vtipné popisky, takže jsem taky dvě přihodila do košíku :)



Z manželova nákupu stojí za zmínku určitě tyhle super vtipné ponožky. Protože nezáleží kolik ti je let, ponožky s příšerama ze Star Wars ti budou slušet v každém věku :) Takže až budete hledat nějaký vtipný dárek pro bráchu, tatínka nebo přítele, tohle je rozhodně dobrý tip :)


Tyto dvě položky jsou z TK Maxxe, což je takový outlet s různými značkami, který nabízí od bot, doplňků, oblečení až po kosmetiku a různé vybavení domácnosti. Poprvé jsem se sítí těchto obchodů setkala v Americe, kde se jmenují TJ Maxx a musím říct, že i jejich nabídka je s Evropskými "verzemi" nesrovnatelná. V Americe ulovíte kousky i známějších návrhářů, ale v Londýně a teď i v Drážďanech mi přišla nabídka taková dost o ničem. Přišlo mi to spíše jako takový hrabák, kde musí člověk hodně probírat regály, aby v nich něco zajímavého našel. Nakonec mi srdce trochu poskočilo radostí, když jsem objevila krásnou koženou kabelku od Steva Maddena za moc fajn cenu. A u pokladny pak ještě do košíku přihodila oblíbené "to do" lístečky :)



Něco málo z drogerií :) Vždycky mě zajímají hlavně věci, co u nás zatím nejsou nebo jsou třeba často vyprodané nebo v jiném odstínu. Tohle je mix věcí z DMka, Rossmannu a i Lidlu :)


Astor a jeho dlouhodržící rtěnky Perfect stay, které u nás zatím nejsou. Jsem na ní dost zvědavá a doufám, že mě nezklame jako všechny podobné rtěnky od jiných značek :)


O značce P2 čtu často celkem pochvalné věci a rozhodla jsem se vyzkoušet jednu jejich rtěnku. Od Manhattanu, který se u nás už neprodává jsem pak vzala stíny v tužce, které mají nádhernou fialovo-šedou barvu.


Řada Dr.Rescue od Maybelline u nás zatím také není a jsem zvědavá na jejich base&top coat v jedné lahvičce. Do zásoby jsem vzala oblíbený make-up od Astoru v nejsvětlejším odstínu, který se u nás bohužel neprodává.



Báze od Catrice je u nás pořád vyprodaná (Lou, neměla bys jí tolik chválit :) a protože jsem mega zvědavá jaká bude, neodolala jsem a koupila si jí. To samé u olejové houbičky od Essence, která se u nás sice taky prodává, ale pokaždé, když jsem jí chtěla koupit, tak byla vyprodaná.


Vlasové novinky, které jsem u nás zatím taky neviděla. Olejíček od Aussie vyhlížím už od loňského listopadu, kde nám byl v Maroku představený jako novinka roku 2015. K nám se snad taky brzy dostane, ale do té doby jsem ho už chtěla sama vyzkoušet. Žlutá lahvička od Garnieru slibuje Wunder Öl-spray a zatím úplně přesně nevím, co to bude (očekávám, že olej ve spreji), protože jsou nápisy na lahvičce jen v němčině :) Je tam ale slovo wunder a to určitě značí něco božího, takže už se moc těším, až ho vyzkouším! Poslední je šampon L´Oreal, o kterém zatím taky netuším k čemu je a ještě jsem si nestihla vyhledat ve slovníku popisky z jeho obalu :) Moje znalost němčiny bohužel končí u objednání jídla a ve škole jsme tolik neprobírali typy vlasů a pokožky, abych si dokázala přeložit 100% nápisů na etiketách :) U některých věcí bude asi trochu překvapení, co jsou vlastně zač :)


Některé produkty Cien mě fakt baví a překvapilo mě, že mají i svojí professional řadu. Jsem zvědavá na intenzivní kúru i bade-elixier, který moc zajímavě voněl a má moc pěkné balení :)


A teď trocha té oblíbené čumendy z obchodů :) Začíná to Primarkem a pokračuje DM drogerií a Rossmannem.

















Okurková řasenka od Manhattanu - chvíli jsem myslela, že je to ta od Rimmelu, protože vypadají jak dvojčata. Těžko říct, kdo se po kom opičil a kdo přišel na trh dřív :)




Stojany Essence už nabízely nové produkty, které se u nás objeví na konci léta





Vždycky mě baví, jak se produkty v různých zemích různě jmenují :)


Paletka L´oreal, kterou jsem strašně chtěla a i když jsem si jí zkoušela na ruku, zjistila jsem, že je vlastně strašně nudná a nezajímavá. Navíc za 20 eur si dokážu vybrat víc věcí, které chci vyzkoušet raději.













Nové rtěnky od Max Factoru. Chvíli jsem nad nimi váhala, ale pak jsem si řekla, že rtěnek mám dost :)



Double laky od L´orealu, které jsem u nás taky zatím neviděla




Nové dlouhodržící rtěnky od Astoru


Maybelline a jejich letní kolekce bronzerů, bronzujících BBček a double tvářenek


Pár věcí z Lidlu, které u nás myslím taky zatím nejsou







A můj poslední tip se týká restaurace, kde jsem byli na obědě a kde se nám moc líbilo.


L´Osteria je italská restaurace, kterou jsme objevili spíš náhodou a která je kousíček od centrálního náměstí. Moc se nám líbilo i prostředí restaurace a hlavně jsme si strašně pochutnali. A dali si asi tu největší pizzu ve střední Evropě :) Kdybych tušila, že bude tak obří, tak jsem si dala jen půlku!









Tak to je z našeho výletu všechno. I když bylo pořád dost horko, tak jsme si to užili. Drážďany jako město mám moc ráda a přijdou mi mnohem hezčí než třeba Berlín, ke kterému jsem si nikdy nedokázala vytvořit nějaký vztah. Jestli se tam chystáte na výlet, tak nezapomeňte, že v neděli mají všechny obchody zavřeno :) Teď v létě bylo město dost vylidněné a líbilo se mi, že se člověk nemusel nikde tlačit v davu turistů.

Tak co vy a Primark a obecně nákupy u našich sousedů? Vyrážíte často za hranice nebo vás to neláká? Kdyby vás zajímalo něco konkrétního, tak se klidně ptejte :)

32 komentářů:

  1. V Primarku jsem byla poprve v dubnu a byla jsem docela zklamana, urco ale chci znovu mrknout. Nejhezci meli pyzama, obleceni ale vubec.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. A ta hromada Ritter sport čokolád se dá, prosím sehnat kde? Manžel by určitě ocenil ochutnávku k výročí svatby :-)
    I.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek, chystám se tam už tak rok, ale spíše na celý víkend, jeden den nákupní, druhý památkový.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zelený L'oréal šampón by měl být posilující pro jemné vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle haul mě fakt strašně bavil, určitě uvítám víc takových článků! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prave vcas, zitra tam vyrazime :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné fotky ! :) Vyzerá, že si toho videla naozaj veľa :D Pekný nákup ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. bože to je drogerkový kosmetický ráj. přivezla sis skvělý věci, rendy..

    OdpovědětVymazat
  9. Novire: ta hromada čokolád je dekorace na hlavním nádraží v Drážďanech :) Ale tyhle čokolády tam koupíš v každém obchodě :)

    Brunwen: aha, takže těsně vedle :D nevadí, tak uvidíme, co mi to s vlasy udělá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych brala:) Musím si někdy udělat výlet do Primarku:)

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní nákupy:-) Já jsem v Primarku byla vlastně jen jednou a popravdě čekala jsem co si toho vyberu a koupím, ale asi jsem nebyla v tom pravém nákupním rozmaru nebo nevím, ale ani zdaleka jsem neutratila všechny peníze, co jsem měla v plánu utratit:-D Na přelomu září/října se do Německa chystám znovu, tentokrát to bude kromě návštěvy Primarku i tour po tamních drogerkách a i když se budu specializovat na značky/výrobky, které u nás nejsou k dostání, tak nejspíš budu nakupovat ostošest:-D Takže ani nevím, jestli se na to mám těšit nebo se spíš děsit:-D

    OdpovědětVymazat
  12. mnam mnam dala by som si pizzu :P
    na tu paletku od Loreal som bola zvedava, ale 20eur je fakt dost..to uz by som sla radsej do Zoevy..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  13. Ty modré láhve na vodu s dlouhým brčkem vypadají nádherně. A nová kolekce Essence už by tu měla být, včera jsem si kupovala paletku Nudes, rtěnku a matnou tvářenku a vypadají celkem dobře :-). Celkově krásný článek a strašně moc se mi líbí tvoje fotky.
    M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na podobnej očumovačke som bola minulý rok v Mníchove a teda nestačila som zírať :) najmä ten tovar v mníchovskom Lidli :)
    Zaujali tie farbičky na pery od Astoru, snáď budú aj u nás...
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoooj,

    my z Drážďan minule dotáhli jak říká muž: "půl auta bordelu"
    Klasika jako úklidový prostředky, prací a krmivo...
    A pak samozřejmě Primark, kde kupuju kraviny jako gumičky (pozor, telefonní dráty neberte, prasklo mi jich 9 z 10), sponky, pinetky, odlakovače, pilníčky. Oblečení tam nekupuju, vůbec se mi nelíbí. Jen bavlněný kalhotky mají fajn...

    Jinak klasika drogérie, P2 rtěnky jsou absolutně skvělý, koukám, že mají nové balení, já totiž koupila před dvěmi měsíci ještě to staré. Potom mají super stíny v tužce (opět v novém balení). Houbičkový korektor Maybelline, ze stejné řady je super makeup (taky s houbičkou)... A ještě doporučuju na vlasy Guhl, to je špica za cenu okolo 2€
    A taky musíte do Kiko, jejich linky jsou naprosto nejlepší, výběr barev, omg :-D

    Jéééé, já tam chci jet znova :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohle byl zatím nejlepší článek o Primarku, co jsem kdy četla. Ještě jsem tam nebyla, ač to mám za humny. Jen z tvých fotek bych nevěděla, co dřív, ani si to neumím představit, zvyklá jen na pár obchodů v našem malém městě. Ta okurková řasenka mě teda dostala. Údiv, že oni už mají nové limitky essence. A vůbec, kolik kosmetiky mají naši sousedé navíc, proti nám. No, někdy i tady nevím, co koupit dřív, tak možná to až tak špatné není, každopádně mít víc na výběr je taky dobré. Manhatenn mi u nás chybí, dřív jsem ho hodně kupovala. Ty rtěnky Astor se mi líbí, po té bych asi taky sáhla, dermacol mě moc neláká.

    OdpovědětVymazat
  17. tak ty utěrky bych brala taky :-D mám ráda veselé utěrky, někdy když má tchibo kuchyňskou kolekci, tak má též pěkné utěrky a objednávka je pak jasná :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné nákupy, do Drážďan jezdím pravidelně - byli jsme asi 3-4x, ale je tam na mě až moc lidí. V pátek jsme si udělali výlet do Žitavy, kde jsem vzala útokem DM drogerii. Nejradši mám kosmetiku p2 - hlavně jejich řasenky a tvářenky, které jsou skvěle pigmentované a vydrží mi klidně celý den. Také jsem si všimla těch novinek u Essence a také Catrice - hrozně se mi líbí ten výsuvný šuplíček s testery, který mají instalovaný do stojanů.

    OdpovědětVymazat
  19. Koupila sis super věci :). Já v Dráždanech v Primarku ještě nebyla, byla jsem jen v Berlíně a Londýně. Vždycky tam bylo milion lidí, což mě trochu odrazovalo od nákupu. Přitom se tam dají najít fajn věci, když člověk hledá :).

    OdpovědětVymazat
  20. Do Drazdan se chystam v sobotu a Primark me nikde nezklamal :D ty cokoladyyy mnaaam! A ponozky jsou super napad, ale nejspis si je koupim pro sebe!!:D

    http://styleisnotacrime.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Primark jsem ještě neměla možnost navštívit, ale ty kraťásky jsou rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
  22. Primark mě tedy hodně láká. Až pojedu do Německa, určitě tam zajdu.
    Teď spíše zjišťuji kam do jakého obchodu zajít v New Yorku :)

    OdpovědětVymazat
  23. Kde je prosím v Drážďanech Lidl? Vždycky jsem se do toho německého chtěla podívat, ale nikdy jsem ho nepotkala... Úplně jsi mě nalákala, kdybych měla doprovod, hned bych tam zase vyrazila :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Primark prostě jen tak neomrzí :D:) Parádní věci :)))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné nákupy:) Škoda, že mám Primark tak daleko:( A nebo možná ještě, že tak :D
    Taky vždycky v zahraničí ,,vočumuju" v dogerkách to co u nás není. V Turecku jsem taky neodolala a pořídila si lak na nehty:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Kočko, super post!! Kdybych mohla, tak do Drážďan jezdím každý víkend :-D. Chtěla jsem ti odepsat na YT, ale nemáš asi nastavenou možnost odpovědi, dost mě pobavilo, že máme stejnou dózu na pití a i svetr :o)))), mohly bychom vyrazit někdy spolu! Hrozně moc mě baví Primark a rozdílný sortiment v parfumériích a i takový ten dovolenkový klid. Více takových postů!! Krásné věci sis ulovila :-).

    OdpovědětVymazat
  27. Já Primark úplně miluji!:)), ale v Drážďanech jsem ještě nabyla.
    Chtěla jsem se zepta, kolik stál ten lak od Maybelline Docotor rescue?:)

    OdpovědětVymazat
  28. viennettka: je jich tam určitě hafo, ale my byli v tom na hlavním nádraží :)

    by Aja: haha, počítám s tím, že se tam někdy vydáme na blogerskou kočičí jízdu :))

    Karolína: něco okolo tří eur :)

    OdpovědětVymazat
  29. Aach, ako mi chýba možnosť takmer pravidelného vycestovania do Nemecka... No áno, čiastočná zmena práce a cestujem opačným smerom :( Dúfam, že sa to zasa zmení a bude dôvod ísť znova tam, kde majú toľko úžasnej kozmetiky, na ktorú my doma len čakáme ;)))

    OdpovědětVymazat
  30. Od p2 jsou nej rtěnky a limitky laků na nehty :) Ale co se divím je, že si nezašla do Müllera, to je teprve ráj! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych někdy chtěla strašně moc vyzkoušet ty svíčky z Primarku. Jinak hezké věci a ta pizza vypadá lákavě! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)