pátek 7. srpna 2015

Oblíbené produkty Sephora - co určitě koupit

Znáte tu situaci - je akce třeba 2+1 na značku Sephora a vy bloumáte kolem stojanu a nevíte, co si vybrat. Někdy se mi to taky stává a bohužel několikrát jsem se už spálila a nevybrala zrovna dobrý kousek. Dneska vám chci ale naopak ukázat své oblíbené kousky. U některých je jejich oblíbenost patrná asi na první pohled ...


Tak začněme něčím, co zatím ve více odstínech nemám, ale rozhodně to plánuju do budoucna změnit. Dlouhodržící rtěnka Color Lip last je jedna z mých nejoblíbenějších rtěnek poslední doby a vážně výborně drží a zároveň je na rtech příjemná. Podrobnější článek byl ZDE, takže se nebudu opakovat. Ale ze všech produktů na rty, které jsem od Sephory vyzkoušela, je tohle jednoznačný favorit!


Zapečené Micro Smooth baked sculpting trio jsem si také moc oblíbila a zjistla jsem, že je asi nemožné ho někdy vypotřebovat. Zatím se nehnuly ani o milimetr a vypadají, jako bych je koupila včera. V našich prodejnách jsou dostupné 2 verze - trio s rozjasňovačem, tvářenkou a bronzerem (02) a pak celobronzová verze. Světlá rozjasňující verze (06) u nás bohužel dostupná není a mám jí z Americké Sephory. Trio je fajn na cesty nebo jako produkt, který s sebou nosíte v kabelce a během dne s ním make-up trochu oživíte. Podrobnější článek byl ZDE.



A nakonec tu máme tužky, které jsou zastoupené nejpočetněji. Úzké klasické tužky na oči seženete v neuvěřitelném množství odstínů a jsou stejně skvělé jako jumbo tužky. Jakmile zaschnou, tak se celý den nehnou, jsou voděodolné, krásně měkké a neuvěřitelně pigmentované. V akci je seženete za cenu drogerkových tužek.


A moji jumbo miláčkové na závěr. Tyto tužky jsou podle mě velice oblíbené u spousty blogerek, takže když trochu zagooglíte, najdete spoustu článků a recenzí. Nově jsou v nabídce matné verze, které mám už tři a jsou prostě ultra pěkné! Některé odstíny teď mají dokonce ve výprodejích už za stovku, takže jestli vás zaujmou, projděte i výprodejové pultíky. Tužky moc ráda používám hlavně teď během léta, kdy klasické pudrové stíny skoro nepoužívám a nahrazuju je právě barevnýma tužkama, se kterýma dělám linky. Tužky to ustojí i ve velkých vedrech a nezklamou vás ani u bazénu nebo na pláži. Některé neutrální odstíny můžete použít klidně i jako bázi pod oční stíny.



Dole: 01 - 04 - 07 - 34 (matná)


Dole: 38 (matná) - 15 - 36 (matná) - 10 - 17



Za všechny tyto produkty můžu dát ruku do ohně a ostatně posuďte samy, člověk by si asi nekupovat něco, co mu nevyhovuje, po tolika kusech, že :) Jako poslední dva produkty, které jsem si oblíbila, ale které nejsou vyloženě dekorativní kosmetika, jsou jejich odličovací polštářky, které vždycky kupuju v akci 1+1 zdarma (jinak se nevyplatí) a pak některé štětce. Od té doby, co rozšířili jejich sortiment je opravdu z čeho vybírat a vyplatí se je kupovat právě při různých akcí.


Od Sephory jsem toho vyzkoušela už docela hromadu, ale jelikož poměrně často obměňují sortiment, nemá cenu ukazovat produkty, které už na prodejnách neseženete. 

Někdy se ptáte i na jejich oční stíny, ale s těmi nejsem 100% spokojená a mám raději jiné značky. Některé stíny mají podle mě dost suchou a hrubou texturu a jsou plné třpytek, které během dne opadávají pod oči. Je to asi otázka vkusu, ale už dlouho jsem si žádné nekoupila a ani to nemám v plánu. To samé u make-upu - kdykoliv jsem nějaký zkoušela ze vzorečku, nikdy mě nenadchnul a nezaujal, že bych si řekla, že ho potřebuju. To samé platí u řasenek, korektorů nebo bází (protože ta samá silikonová kašička se dá koupit od Dermacolu levněji).

Podělte se s námi i vy, jaké produkty Sephora máte rády a které si samy třeba opakovaně kupujete. Případně se kterými nemáte dobrou zkušenost :)

27 komentářů:

  1. Odkupim od teba jumbo ceruzku v odtieni Taupe! :D Ale fakt, ja ju pouzivam ako kremovy tien na cele viecko a uz z nej mam asi len 3cm. Teraz ju prestali vyrabat, ked pred par mesiacmi zmenili nazov :(. A zatial som nezohnala ziadnu nahradu.

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Od Sephory mam jen paletku, kde jsou stiny, rteny atd a nejsem spokojena. Urcite ale mrknu po tuzkach, na ty ctu pozitivni recenze.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Strašne ľutujem že tento obchod nie je na SR, resp. nie niekde blízko :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Sephora je takový krásný barevný ráj, vždycky tam bezradně stojím a v hlavě počítám, kolik si můžu dovolit přesáhnout plánovaný rozpočet :D Mám ráda jak dekorativku, tak štětce, ale nejradši mám čokoládové tělové máslo ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, takových krásných věcí! :O škoda, že kromě linek a řasenky se neumím vůbec malovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jediné mé produkty od Sephory jsou přesně ty samé, které máš v tomhle článku a jsem s nimi moc spokojená, jen škoda, že u nás není i to světlejší trio. Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle článek mi udělal radost, moc děkuji za inspiraci, Tvých tipů určitě využiji:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně primer pod oční stíny - ale ten 24 hod. Tužky zkusím - chtěla jsem zainvestovat do UD 24/7, ale u nás UD není, tak to zkusím s těmito.

    OdpovědětVymazat
  9. Konečne sa mi podarilo navštíviť Sephoru, z ktorej som okrem iných vecí nemohla odísť bez jumbo ceruzky. Kúpila som prekrásnu telovú matnú 35 Café au Lait. Na to, že je tak obyčajná, z nej neviem spustiť zrak. Pôvodne som ju kupovala ako podklad pod tiene, ale vyzerá to tak, že bude super ako rýchlovkové líčitko na každý deň :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tužky na oči mám také moc ráda, měla bych si pořídit více barev :). Rtěnku jsem měla jednu a byla skvělá! Určitě si časem zase nějakou koupím. Vyhovovala mi i řasenka. Bohužel se stíny mám také špatnou zkušenost. Mám jednu paletku ješte z ameriky a ta je fakt špatná.. Ty mono stíny, které ale teď dávají jako dárek k narozeninám jsou docela fajn :).

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem od sephory ještě nic nezkoušela a tohle je rozhodně inspirativní článek

    OdpovědětVymazat
  12. Dám ruku do ohně za Sephora Colorful Waterproof Eyeliner 24 HR Wear. To je mega držák, teď v létě nepoužívám nic jiného (linka, řasenka a čau). Pokud vám vyhovuje tento typ aplikace linek, hurá do nich. Mám pět odstínů, jediné, co mě mrzí, že barevná škála není větší. Akorát nevím, jak zobáčky, ty si kvůli hooded eyes nemůžu dělat, takže u nich neposoudím výdrž... A právě proto mi tyto linky vyhovují, protože s nima vykreslím opravdu tenkou linku. Jumbo i obyč tužky jsou fajn (mám po jednom kusu, rovněž drží jak přibité), ale nikdy se mi s nima na mých malých očích a zapadlých víčkách nepodařilo vykreslit tenkou linku. Rozhodně ale plánuju koupit neutrální odstín a používat jumo tužku jako primer, ta barevná škála je neskutečná!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tie ceruzky vyzerajú perfektne :) Tie by som si určite zobrala i ja. Bohovské :)

    Týmto by som ťa veľmi rada chcela oboznámiť, že som ťa pridala do "TAGU" ak chceš, pozri sa a budem veľmi rada, ak sa taktiež zapojíš http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.com/2015/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy a čo hovoríš na novú kontúrovaciu paletku Sephora, ktorá bude na konci augusta?

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí zapečené trio v provedení 02 ;-) Až budu zase v Sephoře, tak ho určitě omrknu :-)
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím, že Sephora má spoustu skvělých produktů , za sebe jsem také propadla jumbo tužkám.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ty tužky asi musím mít! Jestli na ně někde narazím ve slevě, jdu po nic;D To trio s tvářenkou je taky boží;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jumbo tužky musím vyzkoušet, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rozhodně musím vyzkoušet ty jumbo tužky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tuzky me velice zaujali, ale sephoru mam celkem dost daleko.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ze Sephory zatím nic nemám, ale možná zajdu omrknout ty tužky na oči.
    l.tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. To bronzerové trio vypadá moc dobře ;) Já mám ze Spehory matující pudr, který používám na primer místo make-upu a jsem s ním moc spokojená!
    PS: Ráda bych tě pozvala na svoji malou skromnou giveaway.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkná sbírka tužek :) ty by se mi taky líbily

    OdpovědětVymazat
  24. Tuzky linky jsou super a trio 02 si asi koupím taky.

    OdpovědětVymazat
  25. Na ty tužky i jumbo tužky se budu muset v Sephoře podívat:)

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem vadná a asi se mi nelíbí nic :-D
    Ehm, po tvém článku testnu rtěnku a tužku a třeba se zamiluju

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)