pondělí 24. srpna 2015

Oblíbené podzimní laky na nehty

I když léto ještě zdaleka nekončí a podle všeho přijdou ještě pořádné tropy, moje kosmetická duše se v určitých sférách už ladí na podzimní vlnu. Minimálně co se týče odstínů laků na nehty :) Pro někoho jsou v kurzu možná víc nějaké tmavé odstíny nebo vínová barva, ale moje podzimní nehty bývají nejčastěji laděné do podobných odstínů. Ráda bych vám ukázala oblíbené nude-neutrální laky na nehty, protože některé z vás už jsou třeba taky podzimně naladěné :)




Nails INC. z kolekce Victoria Beckham je asi jediný lak, který možná už neseženete. Možná v některé Sephoře by ho ještě mohli mít, ale těžko říct. V mém případě to byla láska na první pohled a lak jsem si zamilovala tak, že se stal mým svatebním lakem. Podrobnější článek byl ZDE.

Lak z řady Salon PRO Lycra od Rimmelu je z nové nude kolekce, která je aktuálně v drogeriích spolu s nude rtěnkami. Pro mě má maličko netypickou barvu, protože je jako béžová s kapkou žluté a líbí se mi, že je to taková trochu jiná.

Essence laky jsou v kurzu pořád a hodně se o nich mluví. Konkrétně tento byl nedávno jako dárek k nějakému časopisu, akorát si už nepamatuju ke kterému :) Nicméně odstínově je nádherný a ze všech odstínů dnes asi nejvíc odpovídá mé představě nude odstínu :)

Další Rimmel lak je z kolekce Rity Ory a obecně můžu říct, že mi tato řada laků vyhovuje, protože se velice dobře lakuje díky širšímu a plochému štětečku a často bývají v akci za pár korun.

Teď přidáme kapku růžové a máme tu poslední trio laků. Max Factor v mini balení je super sladký, ale předem vás musím upozrnit na jeho celkem blbý štěteček. Je ultra maličký a než nalakujete jeden nehet, tak to trvá. Výsledný odstín mám ale ráda a moc se mi líbí.

Jednou z novinek od značky Gabriella Salvete jsou i jejich laky s gelovým efektem. Z 5 nových odstínů je toto můj největší favorit a na podzim ho určitě jen tak z nehtů nesundám :) Podrobnější článek se všemi odstíny si můžete připomenout ZDE.

Plejádu uzavírá lak Flormar s efektem Jelly Look. Více jsem o nich psala ZDE, takže se nechci opakovat, ale laky Flormar též patří mezi mé oblíbené.



Všechny laky jsou nalakované ve 2 vrstvách





Fotky laků v akci vám dají asi víc, než tisíce slov a popisků :) Barevná škála laků se podle mě dá používat během celého roku, ale mě barevně nejvíce evokuje podzimní období a během této doby na ně mám největší chuť :) Je čas uklidit všechny zářivé růžové a korálové zase na chvíli do šuplíku a užívat si tlumené odstíny.

Jaké odstíny laků na nehty máte nejraději během podzimu vy? Případně jaké jsou vaše oblíbené "nahé" laky obecně? :)

21 komentářů:

  1. Vsechny odstiny se mi libi. :) ja ani zadny nude lak nevlastnim, takze to bych asi mela napravit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na podzim mám nejradši tmavší červené, burgundy, hnědé, případně fialové. V tomto období sahám nejčastěji po Malaga Wine (OPI), Over the Taupe (OPI), 595 Rouge Moiré (Chanel), 08 Pirate (Chanel), 533 April (Chanel), 871 Apparat (Dior), 970 Nuit 1947 (Dior) a Mademoiselle Violette (Lollipops). Drogerkové laky na nehty nepoužívám, a když, tak sahám po nových Gel Nail Polish od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi úplně všechny! Já mám na podzim nejradši nude a tmavé, rudé odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Essence laky nevyhledávám, celkově tu značku v drogériích míjím,ale po tvém doporučení se na lak určitě podívám :)

    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ten Essence mám taky, z Marie Claire snad nebo Instyle, je docela fajn! Ještě mě hodně baví Porchester square od Nails INC, ten je krásně podzimní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď ještě v lacích na nehtech (a v kosmetice celkově) frčím na letní vlně, takže na plné čáře jedou veselé a výrazné odstíny, ale během pár týdnů už taky přejdu na tlumenější, podzimnější barvičky laků:-) Super inspirace, hodně se mi líbí lak Rimmel:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Max factor má přenádherný odstín! :O Jen škoda toho štětečku :(.. Ale žádný podobný nemám, takže se po něm stejně podívám.

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  8. Takovéhle odstíny miluju <3 Líbí se mi úplně všechny:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  9. Já na podzim víc tíhnu k tmavším barvám - fialová, vínová atd.... tyto ve mě spíš evokují pozvolný nástup jara (přelom únor březen :))

    OdpovědětVymazat
  10. Výběr laků je to dokonalý a i několik z nich vlastním, ale podzim? Né, je ještě léto, teprve dnes mi konečně dorazil overal :-D

    OdpovědětVymazat
  11. já též také odstíny mám ráda, strašně jsem si oblíbila odstín Mediterranean Bells od Priti Nyc

    OdpovědětVymazat
  12. ta 123 od rimmelu vypadá naprosto skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já nějak odstíny laků podle ročního období nestřídám, přijde mi, že to lakuju tak náhodně podle toho na co mám zrovna náladu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odstíny jsou to nádherné. Hlavně ta nová Gabriela 😊

    OdpovědětVymazat
  15. Já laky na podzim ladím do nude odstínů, například ten od Essence:)

    OdpovědětVymazat
  16. Naozaj nádherné farby, ktoré by lahodili aj mojim rukám. U mňa je tento rok nude leto, takže na jeseň sa klasicky oddám tmavým tónom, ale to až niekedy v polovici/koncom septembra.

    OdpovědětVymazat
  17. Gabriela <3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Všetky sú krásne <3 Ja som si dala zákaz na nákup lakov, poslednú dobu som sa mierne "rozšupla" a vlastním niekoľko nude odtieňov. Ale s príchodom jesene ma to asi začne tiahnuť k trošku tmavším farbám. A zo štetčekov u mňa vedú tie od Catrice. Na GSalvete sa musím pozrieť ešte, pri nej si udelím výnimku :-)))

    BeautifulThingsOfEverydayLife

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné barvy, zvlášť ta Essence

    OdpovědětVymazat
  20. Ty barvy jsou fakt nádherné !!! Mě nejvíc zaujal lak od Essence a od značky Flormar.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné barvy. Takové nosím na nehtech nejraději.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)