čtvrtek 20. srpna 2015

Maybelline Color Drama - tužky co za to stojí

Občas se mi stane, že si připravím nějaký článek a pak ho předběhnou nějaké jiné, které pro mě mají vyšší prioritu kvůli své aktuálnosti. No a občas se stane, že si něco syslím od loňského podzimu a skoro na to zapomenu :) Tyhle tužky jsem si totiž kupovala už během minulého listopadu! Pamatuju si to jako by to bylo včera - sedím na posteli našeho hotelu v New Yorku a čtu si své oblíbené blogy. Snad na každém druhém se objevila zmínka, že jsou v drogeriích nové tužky na rty Color Drama od Maybelline. A že je na ně navíc ještě akce 1+1! Nemyslela jsem si, že bych akci ještě stihla, až budu zpátky v ČR, ale stalo se a od té doby mám tyhle dvě tužky :) No není pěkné, když je za nákupem kosmetiky nějaký ten dojemný příběh? :)



Jak jsem zmiňova v úvodu, na tužky byla akce 1+1 a myslím, že tenkrát byla cena 99 Kč, což je super. Je to super cena i za jednu tužku, natož za dvě :) O tužkách jsem četla samá superlativa, někdo je dokonce přirovnával i k tužkám od NARS (ale těžko říct, ty jsem nikdy nezkoušela). Každopádně jakmile jsem akci viděla, nahrnula jsem se ke stojanu a jala se vybírat odstíny. První problém přišel v momentě, kdy jsem zjistila, že nejsou dostupné testry. Takže velká tipovačka, jaký odstín vybrat. Můžu říct, že není dobré se řídit barvou na konci tužky, protože je to barevně trochu zavádějící a třeba u té růžovější verze jsem doufala v trochu jinou barvu. Nevadí, jdeme dál :) Tužky jsou opravdu výborně pigmentované a barva je sytá. Na rtech zanechávají matný až maličko saténový finiš a konzistence tužky je tedy trošku sušší. Není to vyloženě krémová pastelka ve stylu chubby sticku. Díky tomu samozřejmě i velice dobře drží (ale taky zvýrazní suchá místa na rtech). Před nanesením je určitě více než žádoucí, aby byly rty v perfektním stavu a bez suchých šupinek. Tužky jsou maličké a velice skladné, takže je můžete nosit každý den v kosmetické taštičce. Na jejich ořezání budete potřebovat kosmetické ořezávátko většího průměru.



Z odstínů je mi sympatičtější Keep it classy (vlevo), která je taková tmavší růžová s kapkou vínové. Korálově růžová In with coral je na mě trochu moc zářivá a necítím se s ní na rtech úplně příjemně. Příště bych sáhla určitě po méně výraznějším odstínu a kdybych momentálně neměla spoustu produktů na rty, koupím si ještě nějakou další :)




Dole: 210 Keep it classy - 420 In with coral




Tužky beru jako opravdu povedenou záležitost a vzhledem k jejich ceně i za dobrou investici. Tedy v případě, že se vám líbí matnější rtěnky s delší výdrží ve formě tužky :) Nebála bych se jich ani v případě, že se rtěnkami teprve začínáte, protože díky tomu, že jsou ve formě tužky, tak se s nimi dobře a snadno pracuje a barva jde nanést precizně i na okraji rtů.

Jestli jsou stejně skvělé jako tužky od NARS, které mají skvělou pověst, vám nepovím, ale doporučit vám je vyzkoušet určitě můžu :)

Znáte tyto tužky? Máte je samy vyzkoušené nebo vám více vyhovují klasické rtěnky? :)

27 komentářů:

  1. Odstín Keep it classy je přesně to pravé ořechové. Taky mám ráda takové nude nebo nějaké vínové odstíny. Na ty super křiklavé barvičky nejsem. Zase nám někdy vyfoť odstíny na rtech, máš je krásné a více to vynikne.. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na tyto tužky jsem četla hodně chvály. Jen je škoda, že mi žádný odstín barevně nesedí :-(. Snad někdy budou mít více barev.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú skvelo, ale nemám pocit, žeby som ich videla u nás. Určite by som šla do nejakej červenej alebo možno oranžovej ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak si z Ba, tak v auparku ma maybelline otvoreny "stanok" na prizemi, v casti ako je H&M a maju aj tieto ceruzky.

      Vymazat
  4. Na ty tužky jsem koukala dva dny zpátky v Teta drogerii a zaujali mne, nakonec jsem si koupila rtěnku od Rimmel, ale je víc než jasné, že se pro nějakou krásku vrátím, navíc po tvém článku to nebude trvat dlouho, haha:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Nedávno jsem si jednu koupila a jsem naprosto spokojená, fakt pecka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oba odstíny se mi líbí a přeci jen bych možná víc využila ten korálový :)

    OdpovědětVymazat
  7. přišly mi hrozně velké, ale nakonec do nich jdu! díky!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. také mám doma dvě a jsem spokojená, jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  9. do tech bych hned sla ... premyslim o nich strasne dlouho a furt nic

    OdpovědětVymazat
  10. Mám oba naprosto stejné odstíny a miluji je! Kupovala jsem je asi před rokem, kdy přišly teprve na trh a přesně na ně probíhala akce 1+1, takže super kup, dodnes je mám a nelituji. Jen jak je člověk ořezává, rychle mizí, mršky =D
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  11. Mám doma dvě a spokojenost, je to zase něco jiného než rtěnka nebo lesk:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla jsem si je u nás koupit, když zrovna byla také nějaká akce..Nemohla jsem zaboha vybrat žádný odstín, všechny tužky byly omatlané, zkoušené, vůbec ne ořezané a upravené. Hrozně mě to naštvalo a nadávala sem (sama pro sebe) jaké jsou ženský prasata a proč to v té drogerce prostě nevymění...
    Třeba až akce nebude budou nové a neopatlané. Těžko říct.

    OdpovědětVymazat
  13. Elizabeth: fotku na rtech přidám večer, až budu doma. Omylem mi při editaci článku vypadla a neměla jsem jí na pracovním počítači bohužel :)

    Natalie Karova: měla jsem ten podobný problém, hodně tužek bylo tenkrát taky použitých a já nadávala na prasecké ženské, co rozmatlají novou věc, kterou si pak nikdo nekoupí :/

    OdpovědětVymazat
  14. také patřím k těm spokojeným :) mám odstín Berry Much a to je přesně moje barvička!

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám dva odstíny, taky jsem si je kupovala, když byla akce 1+1. Pořídila jsem si Berry much, taková tmavě vínová, která mě bavila zima a začátek jara a pak výraznou růžovku Fuchsia Desire. Podle mě jsou super, drží a za tu cenu, to je fakt krása.

    OdpovědětVymazat
  16. No teda, tak ty vypadaji dokonale.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle tužky miluji, mám tři a plánuji koupit další

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem tužky ještě nezkoušela, používám klasické rtěnky

    OdpovědětVymazat
  19. Miluji tyto tužky, hlavně ten korálový odstín, o kterém jsi psala, že se v něm necítíš :-D. Hodně změní, když se na rty nanese báze Prep&Prime lips od MAC, pak tužky drží mnohem lépe, nezdůrazňují šupinky a nevysušují. Budu se muset podívat pod dalších odstínech, máš na svědomí opět moji peněženku :-D!

    OdpovědětVymazat
  20. tak ty mne zaujaly, na dlouho výdrž já slyšíma budu jí muset zkusit, líbíse mi více ten tmavý odstín;)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si pro ně dokonce šla do drogerie, ale pak jsem si nedokázala vybrat odstín, který by se mi líbil, tak jsem je tam zase nechala

    OdpovědětVymazat
  22. Vyzerajú fakt skvele, ani neviem povedať ktorú z týchto dvoch by som uprednostnila. Ale ja mám už toľko rúžov a používam ich minimálne že je to až škoda. A to ešte stále mám na wishliste tie masielka od Astoru (áno ešte som nemala ani jednu farbu :D) a tá nová nude kolekcia od Rimmel :D
    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
  23. Natrafila som na ne kedysi koncom minulého roka a hneď ma zaujal odtieň Very Berry. Má nielen super farbu, ale samotný rúž je super, krásne drží a používam ho občaj aj ako očný tieň. Veľmi odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
  24. Minulý týden jsem na ní koukala u kamarádky, od té doby už jsem byla ve dvou drogeriích a nemůžu je sehnat. Snad se zítra zadaří.

    OdpovědětVymazat
  25. dneska jsem si jednu pořídila:) a ty, které máš ty, si asi koupím příště, pokud mi bude tužka sedět.Rozhodovala jsem se mezi tou, kterou jsem si nakonec odnesla (140 minimalist) a těmi, které máš ty. Zatím, co jsem zkoušela musím souhlasit ohledně pigmentace, opravdu pecka:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)