středa 19. srpna 2015

M.A.C mini paletka Amber Times Nine

Z novinkového článku si ještě možná pamatujete zmínku o těchto nových mini paletkách Times Nine od M.A.C., které se staly v létě součástí stálého sortimentu. Tímto zahajuji takovou paletkovou tour, protože tohle není zdaleka poslední kráska, kterou vám chci ukázat :) Pojďme se na ní podívat trochu zblízka :)





M.A.C paletka stínů Amber Times Nine - koupíte v prodejnách M.A.C za  1150 Kč

Paletka má klasické macovské balení - pevný obal, nikde žádný plast navíc a bytelné zavírání. Paletka obsahuje 9 stínů, které jsou jak matné, tak i třpytivé (řečí M.A.C jsou to stíny s finišem matte, frost, lustre a velvet). Konzistence jednotlivých stínů se liší právě podle typu stínu a tedy třpytivější jsou více máslovější a matné zase maličko prášivější. Mezi odstíny jsem nenašla žádný slabý článek nebo barvu, které bych se vyhýbala a při líčení jí neměla chuť používat. Paletka je podle mě dobře sestavená a vytvoříte s ní jak denní "nahé" líčení, tak i tmavší kouřovky na večer. Díky velikosti je skvělá na cestování nebo do kabelky, protože zabere jen málo místa. Pigmentace stínů je super a s bází nemají problém vydržet celý den v neporušeném stavu. Celkově je na výběr ze 4 barevných variant:


Purple Times Nine - laděná do fialovo-růžových odstínů

Navy Times Nine - obsahuje odstíny modré až šedé 

Amber Times Nine - je složená z neutrálních odstínů s akcenty zlaté a hnědé

Burgundy Times Nine - nabízí neutrální odstíny laděné do vínových barev




Pro lepší orientaci jsem stíny očíslovala a níže si můžete prohlédnout jejich swatche a v závorkách názvy odstínů



Dole: odstíny 1 (Cozy Grey) - 2 (Ricepaper) - 3 (Don´t tell)





Dole: odstíny 4 (Kitties) - 5 (Creative Copper) - 6 (Aromatic)




 Dole: odstíny 7 (Georgia Peach) - 8 (Cork) - 9 (Pepper please)




Dole: všechny nabízené varianty paletek







Paletka je velice povedená a doporučila bych jí někomu, kdo třeba uvažuje nad tím, že si chce pořídit nějaké M.A.C stíny a stále váhá a neví jaké odstíny. Pokud v některé paletce najdete své barevné favority, určitě se nebojte a jděte do ní. Cena je zvýhodněná a díky velikosti stínů je i reálné, že je člověk opravdu vypotřebuje. Paletku bych se nebála doporučit ani začátečníkům, protože se s ní snadno a lehce pracuje. Určitě nikoho neurazí ani třeba jako dárek (mě teda rozhodně nikdy takové dárky neurazí :)

Pro ještě větší fajnšmekry jsou v nabídce nově i dvě větší paletky s 15 stíny (2750 Kč) - Cool Neutral a Warm Neutral.

Tak co na paletku říkáte? Která se vám líbí nejvíce a jakou zkušenost máte s M.A.C stíny? :)



PS: Děkuji M.A.C za poskytnutí paletky k recenzi

18 komentářů:

  1. Tak tuhle paletku bych brala, je vážně nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie tiene sú super :) Vyzerajú nádherne ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo, ta je nádherná! Moc se mi líbí ten zlatý stín;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná paletka, ty odstíny jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty paletky jsou božské, hned bych je brala! :D .. ale teď jsem si objednala novou od Zoevy, mám je moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny vypadají krásně a hodně si mě nalákala. Asi si pro ně při další návštěvě Prahy zaskočím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je nadherna. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ta by se mi líbila jen mít na ní :(

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka je nádherná, nejvíce se mi z ní líbí odstín č. 3. :-) No, určitě bych si nějakou vybrala.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle je z nich určitě nejhezčí, viděla jsem jí v MAC, když jsem si zakládala svojí paletu, hrozně mě překvapila ta mini velikost, jako za ty peníze není podle mě tolik muziky, ale odstíny jsou krásný, to jo.Asi to bude fajn na cestování.

    OdpovědětVymazat
  11. Tebou zmiňovaný 5. odstín je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se ta paletka moc líbí a určitě mám v plánu si jednu pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  13. paletky jsou krásné, nejvíce se mi líbí právě ta amber times nine

    OdpovědětVymazat
  14. U MAC je kvalita tienov dost kolisava, za tie peniaze si kupim Zoeva a viem, ze sklamana nebudem. Pre MU(face&bidy) sa k nim ale urcite vratim, vraciam sa k nemu neustale.

    OdpovědětVymazat
  15. Najprv som si hovorila, že tie tiene sú málo zaujímavé. Potom som videla swatche a neviem, ktorý sa mi páči viac.
    Najprv som si hovorila, že zvyšné paletky sú nuda. Potom som sa poriadne zahľadela na jednotlivé odtiene a zrazu mám pocit, že by som ich všetky potrebovala. Nieee!!!

    OdpovědětVymazat
  16. To je hezké, jak jsou maličké ty stíny..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)