neděle 30. srpna 2015

Lifestylové okénko + soutěž

Poslední dva dny prázdnin před námi (teda ehm spíš před vámi, mě už se to bohužel netýká) a je tu další vydání lifestylového okénka. Aneb mé ne-kosmetické nákupy, lifestylové záležitosti a nějaké ty radosti prostě. Dneska se těšte i na soutěž, takže čtěte až do konce :)



Po delší době jsem se s kamarádkou vydala do IKEA (případně IKEI nebo IKEY, vyberte si) a hýřila jsem :) Neuvěřitelně si každou návštěvu užívám a mohla bych tam vybíráním nábytku a doplňků trávit celé dny :)



Největší radost mám z těchto cestovatelských obrázků. Alespoň polovinu těch míst prostě musím navštívit :)




Mojí novou stylovou láhev na pití My bottle jsem vám ukazovala už na Instagramu a kupovala jsem jí na dekorativka.cz. Mám prostě ráda podobné vtipné věci, které jsou i praktické a užitečné. K láhvi je přibalený o ochranný sáček, který dává jasně najevo, že je jen vaše :)


Od srpna mám takovou kreativní náladu a různě si tak tvořím, protože se u toho úžasně uklidním a zrelaxuju mysl. Na youtube teď u mě frčí spíš různá DIY videa než make-up tutorialy a strašně mě to baví. Jestli to bude mít i nějaké veřejné výsledky nevím, uvidíme :)


Poslední dozvuky slev se projevily. V H&M Home jsem sehnala tenhle pěkný košík (a když jsem viděla tu původní plnou cenu, nechápala jsem, kdo by to za ni koupil :) Nesmí chybět ani mé oblíbené náhrdelníky - vínový ze slev a černý z nové kolekce.




Asi po 100 letech jsem byla v New Yorkeru (jako doprovod) a znovu jsem se ujistila, že jsem už moc stará, abych nakupovala v podobných obchodech. Jediné co se mi líbilo, byl tenhle náramek a jak jinak, byl ve slevě :)



Nesmí chybět ani zastávka v Lindexu, kde jsem si ještě v poslední vlně slev koupila tyhle krásné modré kraťasy, které si chystám vzít na dovolenou a které jsou z hrozně příjemného materiálu. Z podzimní kolekce jsem si pořídila klobouk a snažím se tak jít trochu proti zdi, protože si myslím, že mi žádné pokrývky hlavy nesluší, ale strašně je chci nosit :)



Už pomalu a jistě začíná sezóna pálení svíček a doma se mi teď kupí slušná zásoba Yankee Candle. Jako svatební dar se mi sešly dokonce 2 verze Wedding day, které voní opravdu strašně krásně a jemně, takže ty teď po večerech pálím nejvíc :) Plus moje krabice s vosky se pomalu a jistě plní a chci zkusit zase úplně jiné vůně, než jsem pálila minulý rok, takže vám dám pak vědět zpětně, jaké jsou podle mě nejlepší :)



V úvodu jsem slibovala soutěž, takže pojďme na to. Znáte Číču v kleci? Ne? Tak to je chyba! Na jejich webu totiž seženete pěkné a vtipné motivační plakáty, které vám kromě motivace i pěkně ozdobí vaše obydlí. Osobně se na ně můžete podívat na Dyzajn Marketu v Praze (19.-20.9) nebo si rovnou o jeden jejich plakát zasoutěžit. Jedna z vás si totiž vyberete plakát podle své chuti (a případné motivace). Takže začněte vybírat na jejich stránkách - KLIK a nezapomeňte se zapojit :)

Pravidla soutěže:

1) sleduj Číču v kleci buď na jejich Facebooku (KLIK) nebo Instagramu (KLIK)

2) pod tento článek přidej komentář a napiš, v jaké situaci nejvíce oceníš motivaci? Můžeš přidat i svůj mail, abych tě v případě výhry mohla co nejdříve kontaktovat.

Soutěž začíná dnes a končí 6.9.2015 ve 20h, poté vyberu jednu vítězku.




(plakát - Číča v kleci, svíčka - Primark, písmena - svatební dekorace, květina - IKEA)


Kromě těchto nákupů si můžete připomenout i nákupní HAUL z Drážďan, kde jsme byli s mužem na výletě hned po svatbě. Tam najdete také pár pěkných věcí ze sekce Primark home, kde jsem rozhodně nebyla naposled a už teď plánujeme další výlet :) A já budu hýřit právě v této sekci :)

Mějte krásnou neděli a dejte mi vědět, čím jste si udělaly v poslední době radost vy (nebojte, klidně to připište k soutěžnímu komentáři, pokud chcete i soutěžit :)

40 komentářů:

  1. Motivační plakáty se hodí v době těžkých životních situací ..

    misa01111@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy, hlavně YC svíčky:) Já tedy Ikee zas tolik na chut nepřišla, většinou nakoupím jen svíčky a líbí se mi docela i povlečení, ale že bych si vybavila s ní byt, to ne. Naopak New Yorker mám nejraději ze všech obchodů, nakupuji tam nejčastěji, ale vždy ve slevě. Je zbytečné kupovat za plnou cenu, když třeba za měsíc už je to třeba o polovinu zlevněné.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy presne rovnaký náramok som si kúpila v NY tiež. Prišiel mi pekný a nie moc ťažký a tiež že nebude moc hrkať na ruke lebo to neznesiem a preto väčšinu náramkov nenosím. Ale tento bude super k zlatým hodinkám a k svetríkom keď už sa nám blíži tá jeseň.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda, motivaci ocenim kdykoliv a je ji vzdy malo... Treba kdyz mi napadne nechat si ostrihat me dlouhe vlasy, koukam na vlasate fotky a hned mi to prejde. Kdyz je mi smutno, ctu vesele citaty, koukam na komedie a nebo jdu s pesanem do lesa a hned je mi lip :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sledujem aj cez FB aj IG :)
    FB: Lenka Lenuška Merková
    IG: lenus.ka133
    Ja najviac ocením motiváciu vo chvílach ktoré nechcem takto tu moc rozoberať ale tak čo.. napíšem to pretože v inej situácií to zvládam aj bez nejakej veľkej motivácie.. už nejakú dobu trpím mentálnou anorexiou, bola som na liečení a teraz, doma to nieje ani trochu jednoduché.. Vždy keď padám, som psychicky na úplnom dne ocením akúkoľvek motiváciu.. mojou najväčšou motiváciou je asi moja rodina. Nikto nechce predsa vidieť ako sa niekto na kom vám veľmi záleží trápi kvôli vám.. Keď mám slabú chvíľku, zavriem sa do izby, pustím hudbu a čítam motivačné texty.. To ma dokáže upokojiť a nahovoriť si že to dokážem..
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Číču v kleci jsem třeba vůbec neznala a moc se mi tento koncept líbí, plakátky jsou super a něco by se mi na mou holou stěnu hodilo :) Sleduji na Instagramu jako Blueberry Pink. blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ten klobouček je prostě fantstický :3 A s IKEA to mám stejně mohla bych tam vybíráním strávit týdny

    OdpovědětVymazat
  8. Dobré nákupy. Tiež milujem nakupovanie v Ikei ... Je to paráda :) Naozaj veľký výber!
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. sledujem ako Evka G. aj Číču :)
    najviac si cením motiváciu vtedy, ked je na mne veľa veci naraz, veľa z nich nevychádza a neviem čo ďalej. Vtedy mi pomôže priateľ či kamošky :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Lahev My bottle bych si rada poridila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. FB:sleduji jako Kateřina Procházková
    motivaci nejvíce ocením v době, kdy jsme sama... bez přítele a kamarádky jsou pryč, pak potřebuji sílu a motivaci a taky při zkouškách :D.
    Jinak ten klobouček je super, ségra chtěla podobný v Primarku. :) Svíčky miluji, ale nekupuji, každopádně s tím za chvilku začne mamka.. podzim :D.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nákupy v Ikea miluju, vždy se tam tak vyřádím...:D Číču v kleci jsem vůbec neznala, taková škoda! Takže jsem hned začala sledovat jejich fb (jako Simona Stupenová)
    Motivaci nejvíc oceňuji ve zkouškovém, kdy jsem psychicky na dně a opravdu potřebuji povzbudit...
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. mě moc nebere taková ta vnější motivace, musím být namotivována zevnitř, sama sebou. a většinou se nejvíc namotivuji a hecnu, když mám nějaký splín nebo stres. paradoxně :) btw holky z číči v kleci sleduju už téměř deset let - každou samozřejmě separé (cass i natálku) a teď i společně na číče a mám doma jejich plakáty. jsou skvělé :) na instagramu je sleduji jako terkalovescoffee. (tess@centrumů.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce mě dostaly ty cestovatelské obrazy, ty jsou opravdu luxusní. A možná trochu uvažuju, že bych si je taky koupila :D . JINAK motivace mě nejvíce podpopoří v ty chvíle, kdy myslím,ž ej už je vše ztraceno, nebo když si dám nějaké předsevzetí a ještě asi tehdy, když se mi nechce cvičit :D , Je toho mnohem víc,ale tohle jsou ty nejčastější případy. sanetti@seznam.cz ...a ještě náš relativně nový blog www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. mtivaciu väcsinou potrebujem pri uceni ked ma prepadne depka staci jedna silna veta a dokazem sa vzchopit :) l.kendrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Nějakou motivaci bych ocenila právě teď, kdy se učím na státnice, a už nějak nemám sílu snažit se do té hlavy cokoliv dostat. Problém udržet pozornost "těsně před" mívám poměrně často.
    Sleduji na instagramu. Hra.Lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, Číča v kleci je teda zajímavý obchod, supr nápad. Hrozně se mi líbí plakát Všechno je to v hlavě. Za prvé je to pravda, za druhé na mě to pozadí přírody působí uklidňujícím dojmem. Motivaci potřebuji nejčastěji před těžkou zkouškou/učením.. Člověk upadne do úvah, zda-li má to, co dělá smysl a takovéhle mota mohou docela povzbudit. polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, já si pamatuji, že nejvíce jsem ocenila motivaci při učení do školy, ale to už se mě bohužel také netýká:) Teď jí ocením vždy ve chvílích, kdy je mi smutno, pak procházím pintetest s citáty a vždy se nějaký hodí:)
    Sleduji jako Šárka Beranová na FB, sabera@hotmail.cz
    Jo a nedávno jsem si udělala radost novým obalem na tablet!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  19. motivaciu ocenim ked si neviem rady ako dalej :)
    daska8@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, no, já do Ikey moc nemůžu chodit, vždy tam nakoupím za tisíce, prostě si nemužu pomoct :-D

    Jinak, ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Ale jestli tě nic takového nezajímá, tak vůůůbec nekoukej! :-) Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    OdpovědětVymazat
  21. Motivaci oceňuji neustále :-) ale hlavně v případě, že mě čeká nějaká zkouška na vejšce :-) to se pak umím i sama dokonale motivovat nějakou mňamkou za odměnu nebo nákupama :-) a někdy i předem aby se mi líp učilo a nebylo to takový mučení :-D.
    michaela.rodova@seznam.cz

    sleduji na FB jako Michaela Rodová
    a na Instagramu jako mikaela.rod.... už nějakou tu dobu :-) Číča je skvělá
    PS: tvůj blog samozřejmě taky ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Motivace je dobrá vždy a všude...nejvíc ji ale ocením když přijdu domů po těžkém pracovním dni...člověk má někdy pocit že moc nezvládá a potřebuje povzbudit aby mohl jít dál :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Když se snažím připravovat na zkoušky do školy a nechce se mi.
    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Když se mám učit na zkoušky do školy a nechce se mi.
    A sleduji jako Anežka Koroze na FB:)

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. fb sleduju jako Kamila Trnková..
    Motivaci nejvíc ocením když je mi fyzicky nebo psychicky na nic, když mám špatný den a nic se nedaří a samozřejmě při zkouškách.. :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ikea je úžasná, vždycky tam mám co nakoupit 😁 Ještě že ji mám trošku z ruky, jinak bych tam byla pořad. S tou motivací.. nejvíce ji ocenim při cvičení. Když vidím ty vypracované holky, hned se mi lépe cvičí a i zdravý jídelníček vice dodržuji☺

    OdpovědětVymazat
  27. sleduju te strasne rada a ikeu miluju tam to vzdycky vykoupím hlavne svicky
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. s tou Ikeou to mám stejně :D vždycky tam londám jak děcko v cukrárně :D ještě že se tam nedostanu často, protože udělat z těch malejch "serepetiček" částku vysokou dovedu snadno :D aaaa motivaci ocením nejvíc když mám pochyby přece :) ale pokud mi někdo bude opakovat každé ráno, jak jsem úžasná a zvládnu cokoliv si zamanu, třeba plakát nad postelí, tak...jo tuhle motivaci potřebuju asi taky :D :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ty motivační plakáty se mi děsně líbí. Zrovna mam takové řekněme těžší období, tak by se mi hodilo mit nejaky z plakátu furt na očích ;) sleduju číču na instagramu. Pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Číču znám, tenkrát jsem se do holek a jejich plakátů zamilovala právě na Dyzajnu. A když sečtu nákupy u všech, co jsem doporučila, tak čítáme gang šesti plakátů a jedné tapety na mobil ;-)

    Chybí mi ještě vysněný Prostě skoč.. Abych se konečně nebála zažít vše, po čem toužím. Protože není čas ztrácet čas a co tě nezabije..

    C.

    OdpovědětVymazat
  31. Motivaci nejvíce ocením tehdy, když mám pocit, že už nic nemá smysl. Když si vezmu z mrazáku zmrzlinu, když brouzdám po obchodě a sázím do vozíku jednu sladkost za druhou, abych hned po příchodu domů splácala páté přes deváté... Motivaci potřebuji i tehdy, když dojdu vyšťavená z práce, jsem nepříjemná i sama pro sebe a nejradši bych ani nebyla. Zatím je mou motivací můj muž, který mě posouvá dál, pomáhá mi a ukazuje mi, že nesmím vše házet za hlavu a před vším utíkat.

    P.S. V Ikea pracuju a chtěla bych se někdy opět zas radovat z toho sortimentu, který máme... :D
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já nejvíc ocením motivaci ,když se učím do školy.Jinak číču sleduju na istagramu ja dencazz.
    zablodenisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tak tahle stránka vypadá vážně parádně. Hned po rozkliknutí jsem zahlédla plakát s nápisem útýct nebo zmizet, kterej musím mít (a milion dalších), protože někdy je toho tolik, že bych dala cokoliv, kdybych na chvilku mohla právě zmizet nebo někam utéct a nemyslet na všechno, co mě zrovna sžírá (jelikož jsem vždycky vystresovaná z každý maličkosti). Kromě toho se mi fakt líbí, že tam jsou takový super motivační citáty, který dokážou fakt nakopnout a žádný sladký větičky z Weheartit a podobně :-) Tímhle bych si mohla vytapetovat pokoj!

    FB : Žaneta Kovářová
    IG : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj,

    ja sa motivujem čo najviac teraz, lebo musím konečne dopísať rigoróznu prácu a je to pre mňa fakt boj. (Sledujem cez FB.)

    Naposledy som si urobila radosť hŕbou kozmetiky, keď sme mali v novootvorenom DMku zľavu na nákup. Prešla som na jesenné farby (višne v čokoláde :)

    Môj mail: k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Motivace mi pomáhá ve věcech kterých chci dosáhnout a nebo nějakém těžkém období, když mi přijde že je vše na nic a vůbec se nedaří :) .. tohle jsou parádní motivační plakáty, ani nevím který bych si vybrala dřív :D ;)
    petra.peteza@seznam.cz (sleduji na instagramu jako: petra_peteza)

    OdpovědětVymazat
  36. číču v kleci jsem neznala, ale je skvělá!... pro mě jsou plakáty "pro dokonalé" jak dělané :)

    já jsem si udělala ohromnou radost baťohem Fjall Raven - vydražila jsem si ho na ebayi a měla jsem radost tak velkou, jak kdybych vyhrála ve sportce :)

    OdpovědětVymazat
  37. Sluduju i na instagramu i na fb :-)
    Motivaci potřebuji třeba, když příjdu na to jsem přibrala pár kg na víc a ty mé postavě nedělají moc dobře :-D
    zoja.zemanova@seznam.cz
    Moc pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Plakáty jsou fakt super :) Nejvíc motivaci potřebuji o zkouškovém, vždycky mám chuť se na celou školu vykašlat :D monour@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. najviac motiváciu potrebujem, keď sa mi naozaj nechce do učenia na skúšky :/ ja viem je to hrozné, ale som už raz taká a snažím sa zlepšovať :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. motivaciu každe rano alebo ked niečo chcem dosiahnut :) alebo dotiahnut do konca
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)