pátek 14. srpna 2015

Letem kosmetickým světem - novinky

Dámy a pánové, je tu další nálož novinek z kosmetického světa :) Peněženky pláčou, kreditky se schovávají pod polštář a kosmetické libido nezbedně roste! Ano, určitě minimálně jednu z těchto věcí potřebujete (nebo minimálně chcete :) Ale nebojte se toho, všechny peníze, co jste ušetřily v letních výprodejích teď můžete nestydatě narvat do nové kosmetiky. Blíží se přece začátek školního roku a to si žádná novou rtěnku, linky nebo tvářenku :)




M.A.C uvedl začátkem srpna hned několik novinek. Svou řadu rtěnek obohatil o 14 nových matných odstínů a když už se bavíme o těch rtěnkách, od 1. září se můžete těšit na novou limitku z dílny návrháře Giambattista Valli, která obsahuje 5 rtěnek a lesk na rty. K dostání bude pouze v prodejnách M.A.C na Václaváku, v Palladiu a v Auparku v Bratislavě.









Na prodejnách se objevily i nové stíny Electric Cool, které mi hodně připomínají Colour Pop stíny, protože mají podobnou nadýchanou pěnovou texturou. Cena je 590 Kč



Nová řasenka Upward lash s trochu netypickým mini kartáčkem slibuje vějíře řas. Díky velikosti kartáčku se dostanete až ke kořínkům a jedním tahem pročešete všechny řasy. Cena je 590 Kč



V lékárnách Dr.Max teď seženete micelární vody Uriage v akci 1+1 zdarma. Akce probíhá do konce srpna a vybírat můžete z verzí na normální až suchou pleť a na normální až smíšenou pleť.






Letní kolekce jsou už pomalu a jistě pasé a na scénu přicházejí ty podzimní. Clarins od září uvede hned několik novinek a kolekci Pretty day & night. Ta obsahuje například tyto dvě krásné paletky - jemnější odstíny na den (01 pretty day) a výraznější barvy na noc (02 pretty night). Cena je 1090 Kč.

Další super novinkou je řada rtěnek Joli Rouge, která slibuje neodolatelné rty. Clarins tyto rtěnky vylepšil a nabízí novou škálu 25 odstínů. Rtěnky slibují intenzivní barvu, hydrataci a dlouhou výdrž.

Dostupné budou od září za 590 Kč.






Eyebrow pencil prošly také inovací a nově budou k dostání ve 3 odstínech za 470 Kč



Mé oblíbené oční stíny s netradiční texturou Ombre Matte budou mít dva nové bratříčky - odstíny 07 carbon black a 08 heather.




Sephora nedávno ohlásila, že konce srpna rozšíří sortiment značky Too Faced hned 4 novinky!


Born This Way Absolute Perfection Foundation - tekutý makeup se středním až plným krytím
Dostupné v 8 odstínech. 
Cena: 970 Kč/30 ml

Love Flush Long-Lasting 16-Hour Blush - dlouhodržící tvářenka
Cena: 780 Kč

Love Passionately Pretty Eye Shadow Collection - paleta očních stínů s tužkou na oči
Cena: 1.190 Kč

Semi-Sweet Chocolate Bar Eye Shadow Palette - paleta očních stínů
Cena: 1.350 Kč (paletku už jsem viděla na prodejně na Floře)







U novinek ze Sephory ještě chvíli zůstaneme. Na konci srpna se můžeme těšit i na oblíbenou paletku na konturování Contouring 101 face palette (590 Kč).


                (foto + info o produktech -> facebook Sephora CZ)



Asi jste už zaznamenaly, že DMko rozšířilo svou nabídku o profláknuté a legandami ošlehané EOS balzámky. Já na jejich vlně jela tak dva roky zpět, kdy jsem vyzkoušela snad všechny příchutě, co se vyrábějí a s čistým svědomím můžu říct, že si pro další nepotřebuju jít. Mánie pro mě opadla a podle mě kromě tvaru a vzhledu na balzámech není nic zásadního. Hydratační schopnost je pro mě dost průměrná až podprůměrná (podle toho, jakou příchuť máte). Jo, jako malý dárek pro kamarádku je to fajn, ale moje rty chtějí trochu něco víc.



Zdá se, že se roztrhl pytel i s náplastmi, které nabízejí péči pro oční okolí. Dermokosmetická značka Patchness pochází z Francie, kde se prodává výhradně v lékárnách. Náplasti jsou vyrobené z BIOcelulózy a jsou napuštěné sérem, které obsahuje např. kolagen, kyselinu hyaluronovou, aloe vera nebo výtažky z černého kaviáru. Patchness se na tuto specifickou péči specializuje a nenabízí zdaleka jen oční náplasti. Na kompletní nabídku se můžete podívat na stránkách www.patchness.cz



O nové řadě efektových laků Dermacol jsem vám už psala, ale chtěla jsem vám je ukázat trochu více zblízka. Mám je pro vás schované do soutěže, takže až přijde správný čas, budete o ně soutěžit :)


Můj sen o tom, koupit si sama asi po 2 letech řasenku se rozplynul jako pára nad hrncem a během jednoho týdne mi přišly hned tři novinky :) Stěžovat si teda rozhodně nechci, nicméně mi přijde zbytečné načínat hned honem všechny a více si o nich přečtete postupně. Jediná, kterou jsem tedy začala používat je voděodolná novinka Mega lashes od Dermacolu, když je to léto a voděodolné řasenky jsou celkem aktuální téma. Mé dojmy zhruba po 2-3 týdnech zkoušení jsou vesměs pozitivní, co se efektu na řasách týče. Na voděodolnou řasenku se mi dost líbí. Jen bohužel hodí pod okem sem tam nějakou šmouhu, takže za úplně dokonalou jí bohužel považovat nemůžu.



Aby těch řasenek nebylo málo, novinky představil i Rimmel a Max Factor.

Mám aktuálně načatých několik řasenek, takže na rovinu říkám, že počkám, až některou z nich vypotřebuju a až pak se vrhnu na testování těchto dvou. Určitě se pak ráda podělím o své dojmy, ale bude to chvíli trvat :)


Balea slaví 20. narozeniny a připravila si na oslavu limitovanou kolekci několika produktů, které jsou už aktuálně k mání v prodejnách. Díky personalizovanému balíčku jsem měla pocit, že mám narozeniny spíš já, protože etikety všech produktů nesou moje jméno, což je prostě kouzelný a strašně milý :)


- tekuté mýdlo jahoda & rebarbora 39,90 Kč
- sprchový gel ostružina & fialka 24,90 Kč
- gel na holení malina & citrónová tráva 67,90 Kč
- vlasový šampon mango & broskev 24,90 Kč
- emulze na ruce liči & růže 49,90 Kč
- tělová emulze citron & vanilka 49,90 Kč
- body spray karambola & iris 29,90 Kč


Říkala jsem to už několikrát, ale v létě prostě člověk musí udělat maximum pro to, aby nesmrděl :) K tomu mu dopomáhají různé voňavé deodoranty. Rexona představila anti-perspiranty s vylepšenou technologií Motionsense a maličko inovovala i design. Motionsense funguje na principu postupného uvolňování vonné látky a vy tak pocítíte svěžest po dlouhé hodiny.

Anti-perspiranty seženete ve verzích Shower clean, Aloe vera, Linen dry, Cotton dry, Biorythm, Invisible black+white, Invisible pure, Invisible aqua, Sexy bouquet, Happy morning a Tropical.




Lancome Auda[city] in Paris Eyeshadow Palette je po delší době věc od Lancome, díky které mi ukápla slina na tričko. Většinou mě jejich paletky stínů a stíny obecně moc neberou, ale tuhle paletku bych si teda osahat chtěla! Minimálně podle prvních fotek se mi moc líbí. Objevit by se měla na podzim, ale zatím nemám info, jestli bude i u nás nebo ne.



Abych potěšila i mé věrné čtenáře-muže, mám tu jednu novinku, která by je mohla zajímat. Gillette představil nový holící strojek s trochu netradiční pohyblivou hlavicí Flexball. Ta se ještě lépe přizpůsobí konturám tváře. Holítko má vylepšené tenčí břity a zvlhčující pásek, který se postará o snadnější oholení.


Urban Decay nás o novinky taky nechce ochudit. Úplně na úvod jedno aktuální foto aneb Vice 4 paletka stínů. Moc informací se o ní zatím neobjevilo a na swatche se můžete podívat ZDE.




Jednou z nejvíce očekávaných novinek UD je další paletka z nahé rodiny Naked Smoky. Objeví se koncem srpna ve vybraných Sephorách za 1380 Kč. Určitě se těšte na samostatný článek s hromadou fotek :)


Mezi další novinky pak patří dva pomocníci na úpravu obočí. Brow Tamer je čirý gel na obočí s lehkou fixací a Brow Beater je mikro tužka na obočí, která je dostupná ve 4 odstínech. Slibuje voděodolné složení a díky jeho mikro tvaru můžete věrně dokreslit obočí. Každý stojí 600 Kč


Další novinka potěší všechny milovnice matných rtěnek. Matte Revolution lipstick má narozdíl od tradičních matných rtěnek krémovou textutu. Slibuje neuvěřitelnou pigmentaci a naopak se nemusíte být vysušených rtů.



Podkladové báze pod oční stíny Primer Potion zná asi každý. Prošly další inovací a kromě nového vzhledu nabízejí i nový aplikátor a odstín. Nyní tedy bude ještě snadnější dostat z tuby veškerý obsah. Klasické verze jsou k dostání za 590 Kč, verzi Anti-aging seženete za 730 Kč.




Garnier představuje první micelární ubrousky, které odstraňují make-up, čistí a zklidňují pleť. Jsou vyrobené z jemné tkaniny, obohacené o hedvábná vlákla a micelární vodu. V prodeji budou od srpna za doporučenou cenu 119 Kč



Body Shop začal 7.8 prodávat novou řadu produktů, která nese název Spa of the world. Zdrojem krásy celé řady je celý svět, takže v ní narazíte třeba na scrub s africkou Ximenií, himalájský tělový jíl s uhlím, egyptskou přísadu do koupele s mlékem a medem nebo masážní olej s francouzskou levandulí. Dva produkty z této řady už zkouším, takže se můžete těšit na samostatný článek. A už teď je mi líto, že nejdou přes internet přenášet i vůně, protože byste omdlely blahem, jako jsem omdlela já, když jsem dózy poprvé otevřela :)

L´Oreal v srpnu uvede nové lesky na rty Infallible Gloss. Revoluční jsou jejich aplikátory, které se mají dokonale přizpůsobit vašim rtům (a mě připomínají aplikátory lesků YSL, holt se pozná, že obě značky patří do stejného koncernu :) Cena je 199 Kč a lesky budou dostupné v těchto odstínech s matným i lesklým efektem:

·         101 Girl on top
·         102 Scream and shout
·         109 Fight for It
·         306 More of Bora Bora
·         309 Sayonara Sunset
·         401 Amen
·         402 Forgive My sin
·         403 Virgin
·         407 Smoke me up
·         505 Never Let me go





Doufám, že jsem vás nezavařila v tomhle horku :) Chvíli jsem přemýšlela, jestli článek nerozdělit na dvě části, ale novinek podle mě není nikdy dost :) Dejte mi vědět, jestli vás některá zaujala a případně jestli jste některou z těch, co už se objevily, stihly vyzkoušet :)

36 komentářů:

  1. Na rtěnky se do MAC zajdu určitě podívat, některé odstíny mě zaujaly, stejně jako paletka od Lancome. Děkuji za tipy!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Super, tyhle články mám moc ráda!
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ty Clarins paletky! a lesky od Lorealu mě taky zaujaly, na ty se podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra to je nádhera! Líbí se mi kolekce Giambattista Valli, snad něco ulovím! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z těchto novinek nevím co dřív. Strašně se mi líbí Too Faced srdíčkové stíny a tvářenka, to asi neodolám. Nové lesky L`Oreal také vypadají super a MAC rtěnky též nejsou marné. A Balea je skvělá, už jsem to viděla u Mii :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto príspevky mám od teba hrozne rada. Vždy sa rada inšpirujem k novým veciam ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  7. MAC, UD ani Too Faced v Ostravě neseženu a zbytek mě příliš nezaujal - nic, kvůli čemu bych musela běžet do obchodu.

    OdpovědětVymazat
  8. tie MAC ruze!! aj ta vice vyzera podla swatchov skvelo :P

    OdpovědětVymazat
  9. Asi konečne zavítam do toho bratislavského MACu :)
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  10. ta Vice paletka od UD je nádhernáááá!
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Asi konečne zavítam do toho bratislavského MACu :)
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  12. no ty MAC rtěnky! už teď je miluju!

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě mě zaujaly paletky od Clarins!

    OdpovědětVymazat
  14. MAC rúže vyzerajú fakt skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak samozřejmě mě zaujalo skoro všechno ;), ale nejvíc mi asi utkvěla ta paleta od Lancome, tu snad dělali pro mě ;) Je prostě nádherná. Naopak letos mě vůbec neberou paletky UD.Já jsem prostě těžký zastánce Naked 3 :D, na tu nedám nikdy dopustit. Jinak jsou príma baleácký novinky, ty jsou super. Taky už předem vím, že ta řasenka M.A.C. nebude nic pro mě, na mně prostě tyhle holý kartáčky s pár štětinama nefungují.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, vyčerpávající článek. Zaujalo mě tolik věcí, že nevím, co dřív. Paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tomu teda říkám velká kosmetická nálož! :D Ty paletky od Clarins a taky tužky na obočí vypadají úchvatně, Baleácká řada k 20.výročí taky- včera jsem si koupila pěnu na holení s malinou a citrónovou trávou a rozhodně se musím podívat po těch lescích od Lorealu!

    OdpovědětVymazat
  18. Tu limitku ke 20tým narozeninám Balea už mám doma, nehledě na mé zásoby, těm obalům a vůním se odolat nedalo:-D Ale určitě mně moc zajímají nové řasenky Max Factor a Rimmel a micelární ubrousky Garnier.

    OdpovědětVymazat
  19. Najprv som chcela napísať, že paletky od Clarins sú luxusné, ale potom som došla na Vice 4 a sánka dolu! Krása, krása, krása! Som zamilovaná :)

    OdpovědětVymazat
  20. Achjo, tolik skvělých novinek. Naked Smoky si koupím hned ten den, kdy vyjde :D. Clarins paletky bych nejradši obě, ale možná o něco víc bych brala tu tmavší. No rozhodnu se, až je uvidím v prodejně. Lesk Loreal se mi také moc líbí a the body shop novinky ráda vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  21. No mě jsi teda trochu zavařila,zatím jsem měla v merku jen paletku od Clarins (i když se teda nemůžu rozhodnout kterou(, ale ta Lancome to je něco.

    OdpovědětVymazat
  22. ach, díky těmhle článkům má peněženka pláče ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Hmmm.., tohle jsem nemela videt :D Tesim se na recenzi na tu Clarins paletku, u Lancome jsem taky uslintla:) Mac stin jsem si poridila ve zlute barve. Jinak cekam na doplneni zasob v The Body shop, neb jsou vybrakovany...

    OdpovědětVymazat
  24. Toľko krásnych vecí! ♥ Najviac ma dostali MAC a CLARINS, ale tiež nová UD paletka :)

    OdpovědětVymazat
  25. No zaujalo me toho hrozne moc! Smoky paletku musim mit a na Více 4 se taky děsně těším :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty paletky Clarins mě nejvíce zaujaly:)

    OdpovědětVymazat
  27. Chtěla bych téměř všechno :D Hlavně teda novinky od Clarins vypadají skvěle a Naked Smokey je přímo úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  28. To je tak typické! Jeseň je také "moje" obdobie, keď začína veľa vecí, alebo ja to tak od školských čias stále chápem. Preto ma vždy fascinujú hlavne jesenno-zimné novinky, limitky a pod. Aj tento rok sa môj wish list poriadne rozširuje a ja tuším, že budem musieť veľmi premýšľať, čomu dám prednosť - chcem nejaké nové paletky (nepotrebujem), nové matné rúže (tie trocha potrebujem), neodolám leskom L'Oréal a pôjdem hľadať ten správny odtieň medzi nové ceruzky na obočie :)

    OdpovědětVymazat
  29. To je teda novinek :) Tyto články by se měla zakázet, nevím, co se mi líbí víc :D

    OdpovědětVymazat
  30. Řasenka s malým kartáčkem je super :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Loreal Infallible Gloss je sice novinka, ale pouze pro ČR, já si ho kupovala už v červnu v Rakousku :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tak teda ta paletka pretty night od Clarins úplně křičí: hnědé oči pojďte do mě! :-D to mě snad ještě nikdy žádná paletka tak nezaujala

    OdpovědětVymazat
  33. Z výše zmiňovaných si dělám zálusk na pár věciček od Balea. :) A musím ti poděkovat. Včera jsem si na tvé doporučení koupila Borotalco a jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  34. Rtěnky od Macu vypadají skvele x) Hodně mě zaujala ta okurková řasenka od Rimmelu, asi ji budu muset vyzkoušet xD Těším se na článek od Naked paletce x)

    OdpovědětVymazat
  35. Ty obaly rtěnek od MAC jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  36. Clarins paletky a Mac rtěnky jsou top :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)