pondělí 17. srpna 2015

Křídové stíny Estée Lauder s pěkným dárkem

Dnešní článek neberte prosím jako recenzi, ale jako tip na jednu zajímavou akci. A jelikož jsem této akce sama využila a myslím, že někoho dalšího by mohla zajímat, chtěla jsem se s vámi o ní podělit. Estée Lauder teď čerstvě uvedla na trh nové oční stíny v tužce Magic Smoky eyeshadow. Narazila jsem na ně úplnou náhodou, když jsem s kamarádkou procházela Sephorou. Měly jsme kliku a narazily na úplně nové a čerstvé testry, takže jsme vesely mohly zkoušet :) Na první vyzkoušení jsem si říkala, co je to sakra za tvrdou tužku, která "voní" jako moje pastelky ze školky. Na druhé vyzkoušení jsem ale zjistila, že na tužku není potřeba absolutně vůbec tlačit a krásně a snadno kreslí. A navíc ty odstíny! Bylo jasné, že s jednou musím odejít :) A druhý den zjistit, že Marionnaud nabízí mnohem lepší cenu i akci a využít toho!




Jak jsem říkala, nemůžu a ani nechci stíny hodnotit po stránce výdrže atd. a můžu vám zatím jen říct pár faktů, které jsou zjevné už po několika vyzkoušení :) Stíny jsou suché a nejvíce mi připomínají křídy. Nikdy jsem se s takovou texturou stínů ve formě tužky ještě nesetkala a proto i má první reakce na ně byla trochu rozporuplná. Stíny ale výborně kreslí i při minimálním kontaktu a práce s nimi je snadná. Můžete stín nanést na celé víčko a nechat ho tak nebo si s ním trochu pohrát štětcem a rozmazat ho více do ztracena. Na výběr je z 8 odstínů a přiznávám, že by mi nevadilo mít doma klidně všechny :) Stíny sice asi nebudou must-have pro každého a někomu nemusí vyhovovat právě jejich textura, ale za vyzkoušení v parfumerii určitě stojí.







K nákupu stínů je jako dárek plné balení řasenky Double Wear


Swatche se tentokrát vůbec nepovedly, protože když jsem stíny fotila, bylo zrovna zataženo a pršelo. Vůbec nevynikla jejich krása a třpyt. Nenechte se tedy touto ukázkou zklamat a stíny samy vyzkoušejte. Obsahují celkem dost jemných třpyteček, takže pro milovnice matných stínů to nebude to pravé ořechové.


Vždycky mě strašně potěší, když se někdo nechá inspirovat mým doporučením nebo upozorněním na nějakou akci :) Jestli jste to udělaly i vy, dejte mi určitě vědět, nebo mě třeba na Instagramu označte. Budu mít fakt velkou radost :)




Akce platí podle letáku do konce srpna nebo případně vyčerpání zásob dárku. Jestli se vám stíny líbí, jste milovnice novinek nebo jste uvažovaly, že si stíny pořídíte, určitě je teď skvělá příležitost. Pokud budou mít na prodejně problém a o akci nebudou vědět, ukažte jim tento obrázek, který má Marionnaud na svém facebooku. Akce platí i v jejich e-shopu (KLIK), takže nezoufejte, pokud nemáte jejich prodejnu v okolí.

Mě se podařilo na celý nákup získat 20% slevu, ale upřímně nevím, zda ještě platí. Neměla jsem žádnou sms ani nic takového, na pokladě byla prostě cedulka, která tuto slevu oznamovala a platila asi hromadně na všechno. Každopádně i tak je cena bez slevy za stíny v Marionnaud nižší než v Sephoře a s dárkem v podobě plného balení řasenky se koupě vyplatí.

Jak se vám nové stíny líbí/nelíbí? Měly jste už možnost je vyzkoušet nebo vás to vůbec neláká? :)

20 komentářů:

  1. V pátek jsme šli se Sobi vybrakovat Marionnaud do Olympie v Brně, máme obě 03 Cool Ash..Jako jsou nádherný, ale ty třpytky, co opadají pod oko, to je peklo! Za tu cenu mě to ale nějak nemrzí, je to fakt super akce. A snad vychytám i tu aplikaci ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. 20% sleva byla akce na víkend v prodejnách, na e-shopu je sleva 5% pro registrované zákazníky.
    Stíny jsou fajn - zatím čtu na ně samou chválu (výdrž, konzistence, odstíny), tak jsem zvědavá, hlavně mi přijdou praktické na cesty, když se dají krásně rozmazat i prstem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný jsou:) Určitě se na ně zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám skoro všechny odstíny a jsem s nima moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. 03 vypadá moc hezky. Já ale bohužel stíny nepoužívám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. stíny jsou krásné a akce je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle odstiny rozhodne vypadaji nadherne. A jeste k tomu vyhodna akce, super.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle stíny mě opravdu lákají.. Sice mám s tímhle provedení stínů problém (tužkové mi zkrátka na víčkách nedrží), ale díky tomu, že tyhle jsou pudrové, tak by mohly být ok :) Určitě je v parfumerii vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají dobře, ale dávám přednost klasickým stínům.
    Překvapuje mě neinformovanost prodavaček o akci. Pak si člověk připadá jak blbec, když na vás koukají co po nich vlastně chcete.

    OdpovědětVymazat
  10. Zítra se na ně poběžím kouknout a doufám, že si vyberu. Z high-end kosmetiky ještě nic nemám, ale moc ráda bych něco vyzkoušela a tohle mě opravdu zaujalo (nejvíc odstíny Slow Burn a Schorched Gold) :) Děkuji za tip

    OdpovědětVymazat
  11. Ty zlaté vypadají úžasně. Miluju zlatou na očích, takže se po nich musím podívat. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  12. No jediné štěstí, že se ted do Marionnaud nedostanu :D, jinak bych si je určitě taky koupila. Ale akce je to super, to jo :)

    OdpovědětVymazat
  13. No to je mi ale krásná akcička :D docela by mě zajímalo jak je na tom ta řasenka, protože v poslední době s mýma řasama nikdo nic nezvládne :(

    OdpovědětVymazat
  14. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

  15. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi a akce to je lákavá. Zajdu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tiene vyzerajú nádherne. Už mám poznámku vo wishliste :) (Škoda, že nemám možnosť využiť takúto skvelú akciu na nákup.)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty odstíny mě nějak nelákají..

    OdpovědětVymazat
  19. Ó, moc děkuji za zmínku! :) (@ladykerstyn)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)