neděle 23. srpna 2015

Domácí must-have spa od Body Shop

Milovníci domácího spa a opečovávání by měli zbystřit! Body Shop totiž přišel s novou řadou Spa of the world, jejímž zdrojem krásy je celý svět a která využívá nejúžasnějších rituálů lázeňské péče. Doma tak můžete mít kousek ze vzdálených míst naší planety a užívat si s ním parádní chvíle. Nevím jak vy, ale jak se pomalu a jistě léto chýlí ke svému konci a člověk už trochu utíká v myšlenkách k chladnějšímu podzimu, začíná chuť na domácí koupele, zábaly, peelingy a další příjemnosti. A musím říct, že tato řada mě nadchla na první přičichnutí!


Už na první pohled se mi líbí vzhled celé řady. Působí na mě luxusním dojmem a balení produktů je opravdu velikánské! I velkému milovníkovi domácí spa bude chvíli trvat, než se prokouše na jejich dno. Jestli o sebe rády pečujete úžasně voňavými produkty, tak tahle řada je přesně pro vás!


Dead Sea salt scrub obsahuje krystalky soli z Mrtvého moře, která je cenná díky vysokému obsahu minerálů. Peeling má hutnou pastovitou texturu a před použitím si vždycky trochu "uloupnu" a aplikuju na tělo. Má zhruba střední hrubost, a krystalky jsou při masírování kůže příjemné a nejsou příliš ostré. Vůně peelingu je taková trochu mořská a svěží. Myslím, že ani chlapům by nemusela vadit :) Peeling po smytí zanechá kůži bezvadně naolejovanou a vláčnou, že máte chuť se sebe dotýkat po zbytek večera (ať už to zní jakkoliv úchylně :) Prostě paráda, co vám budu povídat. Plus to mega balení člověku určitě nějaký ten pátek vydrží.



Japanese Camellia Cream je našlehané tělové máslo, které maličko "pruží", když do něj sáhnete. Konzistence je trochu jiná, než u klasických tělových másel, které Body Shop má a je taková víc sametová než krémová. Má naprosto dokonalou jemně třešňovou vůni, které je těžké se nabažit. Obecně jsou pro mě tělová másla BS těžce návykové záležitosti a jejich vůni se nic jiného nevyrovná. Jestli vás neuspokojují parfemace, které jsou jinak v nabídce, tohle určitě očuchejte :) Krém je opravdu bohatý a výživný, takže zavlaží i hodně vyprahlou kůži. Není mastný a snadno se do kůže vsákne, takže se nemusíte bát, že byste po jeho použití umastily celý byt. Když se ráno vzbudím, cítím ještě lehký závan třešní a krásně jemnou pokožku.







Nová řada je poměrně široká a najdete v ní produkty s vůní z celého světa. Těšit se můžete např. na:

- scrub s africkou Ximénií
- himalájský tělový jíl s uhlím
- masážní olej s francouzskou levandulí
- marocký tělový jíl Rhassoul
masážní olej s thajsou citrónovou trávou
- rozjasňující olej s polynéským monoi
- tělový krém s havajským kukui
masážní olej s tahitskou orchidejí

V nabídce je např. i štětec body mask brush, thajská masážní pomůcka a různé sety produktů z této řady.
Oběma produktům není co vytknout :) Byla to láska na první pohled, přičichnutí i vyzkoušení. Po dlouhé době mě zaujal snad každý produkt z této řady a těším se, až budu mít cestu kolem Body Shopu, abych si očichala další produkty. Něco mi říká, že budu ještě nějaký další asi chtít. Je vážně škoda, že k vám domů nemůžu přenést vůně, protože byste mohly omdlívat blahem se mnou :) Jestli milujete pečující rituály a rády se o sebe staráte, rozhodně si udělejte cestu okolo prodejny Body Shop!

Já se jdu zase namazat a budu ráda, když mi dáte vědět váš názor na tuto řadu a zda se vám produkty líbí, nebo si plánujete některý třeba i pořídit? :)



PS: Děkuji BodyShopu za poskytnutí produktů k recenzi

13 komentářů:

  1. od Body Shopu jsem vždycky chtěla něco vyzkoušet. Snad se poštěstí. :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá naozaj dobre - ešte som o ňom nepočula ./
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. i když je téhle řady teď všude plno (což mě většinou odradí), stejně mám chuť ji vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Až budu mít cestu do Prahy, Body Shop určitě navštívím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Body shop mám hrozně ráda, velké plus za to, že netestuje na zvířatech:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi nutně potřebuju to tělové máslo.
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem od Body shop nic nevyzkoušela, ale určitě si v budoucnu něco pořídím. Pořád si na sebe něco patlám a tato řada mne zaujala, tak ji musím jít očichat :)

    OdpovědětVymazat
  8. koukám, že v poslední době všichni bodyšopujou, asi se taky budu muset zapojit, abych nebyla pozadu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty obaly jsou nádherné, určitě tam naběhnu.

    OdpovědětVymazat
  10. tak to vypadá luxusně, mě nejvíce lákají ty masážní oleje, od půlky září jsem zpátky v Praze, tak budu muset jít obchůdek obhlédnout. Zatím mě žádný výrobek od Body shopu nezklamal.

    OdpovědětVymazat
  11. To balení vypadá luxusně, začínám si brousit zuby na tělové máslo :-)

    OdpovědětVymazat
  12. A nejhorší na tom všem je, že vůni toho Japanese Camellia Creme si představuju tak živě, že už bych potřebovala jen přenášedlo do Prahy, abych si ho mohla hned koupit! :-)

    http://buzzofbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, i když mám doma jen to máslo, božské a nejvoňavější, troufám si říci, že se celá řada totálně povedla! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)