pátek 21. srpna 2015

1+1 tvářenky od Clinique

Nějak dlouho jsem tu neměla žádný tvářenkový článek, tak si to vynahradíme a dneska si ukážeme hned dvě tvářenky. Hodně se o nich mluví a já možná budu zase divná a nepůjdu s davem. Názor si ale každý musí udělat sám :) Tak mrkněte na tyhle dvě růžové krasavice a dejte mi vědět, co si o nich myslíte vy.




Clinique Cheek Pop Blush Pop (14 heather pop) - koupíte v parfumeriích nebo Clinique buticích

Tyto kytičkové tvářenky jsem zaznamenala už někdy minulý rok, kdy se tuším objevily v jarní kolekci. Nevím proč, ale zafixovala jsem si je jen jako limitku a myslela jsem, že se vracet nebudou. Letos kolem nich vypukl zase trochu poprask a mám pocit, že kdo jednu doma nemá, je looser :) Musím říct, že se mi strašně líbí provedení tvářenky - vyražená kytka je fakt pěkný motiv a celkem si ještě zachovává svůj tvar i po delší době používání. Líbí se mi čistý a jednoduchý design celé tvářenky a pevné a bytelné balení. Nebála bych se jí nosit s sebou v kosmetické taštičce nebo s ní cestovat. Tvářenka je totiž poměrně dost zapečená a má takovou trochu neobvyklou texturu, kterou úplně nevím jak popsat. Absolutně vůbec nepráší a na dotek nemám pocit, že bych sahala na pudrovou věc :) Ze začátku mi trochu trvalo, než jsem se s její texturou sžila a než jsem trochu ošoupala nejhornější vrstvu. Tvářenka je i přes to solidně pigmentovaná, i když se mi osvědčilo používat spíše hrubší štětce, aby šla barva lépe a snadněji nanést. Odstínově je to taková jemná růžovka na každodenní použití bez žádných třpytek nebo shimmeru. Co se výdrže týče, na obličeji mi dá tak 6-8 hodin, víc bohužel ne. V tomhle ohledu jsem čekala trochu víc, vzhledem k textuře tvářenky.







Cheek contouring palette (01 Defining nectars) - koupíte v síti parfumeriích nebo Clinique buticích

Druhým kouskem je paletka složená z několika odstínů. Asi bych jí nenazývala konturovací, protože to by podle mě musela mít trochu jiné odstíny a hlavně být matná. V případě této verze obsahují všechny odstíny mikro třpytečky. Trochu jsem doufala, že se ošoupou a že jsou jen na povrchu tvářenky, ale zatím se nezdá, že by se chtěli odebrat někam jinam :) Výhodou toho je, že nemusíte používat už rozjasňovač, nevýhodou zas to, že jak se barva během dne ztrácí, na tváři zůstávají jen ty třpytečky. Proto z tvářenky nejsem tak nadšená, jak jsem očekávala, že budu. Možná jsem měla volit jiný odstín, ale v Sephoře měli úplně na prd výběr a stojan byl celkem vybrakovaný. Ani z výdrže nejsem nijak odvázaná - je to podobné jako s předchozí tvářenkou, ale rozdíl je v tom, že v případě této zůstávají na tváři mikro třpytečky, což nemám ráda. Textura je klasicky pudrová, trošku práší, ale není to žádné drama. Balení je opět pěkné, jednoduché a bytelné, takže není co vytknout.

Celkově je pro mě tvářenka ale bohužel dost průměrná a vzhledem ke své ceně mi nepřijde jako dobrá koupě. Měla jsem kliku, že jsem na ní chytla ještě jednu z posledních 20% slev, které už jsou pasé. Přesnou cenu si bohužel nepamatuju, možná okolo 8 stovek, ale nechci tady mystifikovat :)







Dole: jednotlivé odstíny tvářenky


Výsledný odstín po smíchání všech barev


Pro krásné tvářenky mám fakt slabost a tyhle obě jsou sice na pohled krásné, ale neučarovaly mě tolik, jak jsem očekávala. Ani o jedné nemůžu říct, že bych si chtěla pořídit další odstín a sbírku tak rozšířit. Podle mě jsou prostě lepší tvářenky, ale každý to máme holt jinak. Kdybych měla vybrat většího favorita, je to pro mě Cheek pop. A kdybych si měla od Clinique vybrat jednu tvářenku, tak řeknu, že ani jedna z těchto to nebude a bude to jejich klasická mono verze tvářenek Blushing Blush. Tu jsem před lety měla a byla jsem s ní spokojená mnohem víc.

Za mě dneska nemůžu doporučit ani jednu z těchto, i když budu asi trochu v menšině a spousta z vás nemusí souhlasit :)

Znáte tyto tvářenky? Máte je vyzkoušené nebo vás láká je vyzkoušet? Která se vám líbí více? :)



PS: kytičková Cheek Pop byla dárek od Clinique, za což jim děkuji. Druhá tvářenka je má vlastní.

12 komentářů:

  1. mě se vzhledově velmi líbí ta první tvářenka, ale osobní zkušenost s ní nemám, tak nemohu dále hodnotit

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda za tvoji objektivní recenzi Rendy, protože poslední dobou se s Cheek pop roztrhl pytel a všichni je neskutečně chválí, zatím co já z toho mám pocit, že je kolem toho jen jedna velká nafouknutá bublina, protože na nich osobně nevidím nic zvláštního... Jsem ráda, že to vidíš stejně zrovna ty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie Sendlerová: já jsem asi nějak mimo tu POP mánii obecně. Člověk má automaticky tak nějak vysoká očekávání, když se o něčem hodně mluví a prostě mám větší favority u jiných značek a nesdílím to šílenství okolo toho :) Jsem ráda, že je nás víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí víc ta kytičková tvářenka, třpytivé totiž nemám moc ráda, ale že bych ji musela nutně mít, to zase taky ne...Co mě ale překvapilo víc je, že 20% slevy v Sephoře jsou pasé, jak to? :-O

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají krásně. Chtěla bych jednu kytickovou.

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě by byla lepší Cheek pop :)

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě ta kytičková, má moc hezkou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Cheek pop mám v oranžovejšom prevedení a ja som naopak veľmi spokojná ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  9. Cheek Pop se mi líbí docela, možná so časem nějakou pořídím. U té druhé jsem zkoušela tester a ty třpytky mi přišly vážně hrozné. Jak bych si to na tvář nedala :(

    OdpovědětVymazat
  10. to sculpting trio je šílený, třpytky kam se podíváš...to u tvářenek nemám ráda, a u kytičkových nevím...chci si nejdřív hrábnout do testeru a ty u nás bohužel nejsou

    OdpovědětVymazat
  11. moc se mi líbí obě, ale konturovací paletku bych si představovala trochu jinak :D Cheek Pop tvářenkám se na druhou stranu hodně těžko odolává :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)