středa 8. července 2015

Zlatý chlupáč od Real Techniques (Bold metals collection)

Štětce od Real Techniques jsou pořád celkem velký hit. Jejich klasická kolekce už je ale trochu okoukaná a doma jí má každý druhý. Na to asi myslely i "mámy" těchto štětců a před nějakým časem vytvořily kolekce nových štětců Bold Metals collection. Kromě odstínů drahých kovů se štětce liší i vzhledem a jemností štětin. Oproti klasické kolekci je značný rozdíl i v ceně, což podle mě bude jeden z důvodů, proč se tihle chlupáči tak masově nerozšíří.


Real Techniques Tapered blush - koupeno v Boots za 24 liber - info ZDE

Štětec mi dovezla kamarádka z Londýna, kde se prodávají např. v Boots (což jsou jejich místní drogerie). Boots zasílá zboží i k nám, ale náklady na poštovné nejsou nic moc a jen kvůli jednomu štětci se vám objednávka asi příliš nevyplatí. U nás tuto kolekci nabízí např. e-shop Pink Panda, co jsem tak letmo pátrala. Začnu tím pozitivním, jak je mým zvykem. Body plus jsou rozhodně za vzhled. Neříkám, že nikdo předtím nevymyslel zlaté štětce, ale co si budeme povídat, je to takové milé zpestření. Osobně se mi nejvíce líbí rose gold štětce a tvarově mi přijdou nejzajímavější. Původně jsem váhala mezi tímto typem štětce a konturovacím Flat Contour. Rozhodlo to, že ten konturovací byl všude neustále vyprodaný (a beztak jsem četla x názorů, že je hodně hustý a na konturování vlastně není až tak dobrý). Tapered blush je, jak název napovídá, ideální na tvářenku, ale já osobně ho používám na rozjasňovač. Přesně tento tvar mám na nanášení rozjasňovače nejraději a vyhovuje mi. Štětiny jsou opravdu extrémně jemné a hebké, nicméně srovnatelné třeba se Zoevou, kterou mám doma. Štětec je hodně hustý a pevný, což beru jako plus při nanášení rozjasňovače, ale na nanášení tvářenky mám raději takové "chlupatější" a více rozevláté štětce :) Rozhodně velkou předností je i tvar a fakt, že se dobře v ruce drží. Je trochu těžší, než většina štětců, co doma mám a musím říct, že mi tvar zlatého chlupáče vyhovuje. Mám ho doma už pár měsíců a zatím z něj nevypadl ani chloupek a je pořád perfektní. Prakticky jediná věc, která se mu dá vytknout, je jeho cena. Myslím, že skoro tisícovku za jeden štětec asi jen tak někdo nechce dát. Možná dejme tomu, pokud by vám přišel tvarově jedinečný, ale troufám si tvrdit, že žádný z tvarů z této kolekce, není tak unikátní, aby nešla najít jeho levnější alternativa.



Z řady Bold metals collection se mi osobně nejvíce líbí rose gold štětce. Jediný další, který bych si vybrala je ještě štětec na pudr ze zlaté řady, ale třeba ze stříbrné řady mě žádný štětec tvarově nezaujal.



(web)







Co se kvality týče, nemůžu štětci nic vytknout. Skvěle se drží, pěkně vypadá a je krásně heboučký. Cenu vnímám jako největší překážku, proč se tato řada nestane tak rozšířenou a nebude ji mít doma každá druhá z vás :) Možná se ale mýlím, dejte mi určitě vědět, jestli vám cena přijde přiměřená nebo přehnaná a zda byste si některý ze štětců koupily.

Ano, štětec je krásný o tom žádná, ale nejsem si tak úplně jistá jeho jedinečností ve srovnání s cenou. Vnímám ho spíše jako takový svěratelský kousek :)

Jak se vám tato řada líbí? Zaujal vás některý ze štětců?

36 komentářů:

  1. Mně se tahle řada líbí moc, zaujaly mě především rose gold štětce a i ten zlatý pudrový bych brala. Tak když na ně někde v zahraničí narazím, ráda pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbil a určitě bych si jeden nebo dva vybrala, ale taky mě docela odrazuje ta cena. Možná až někdy budu v Londýně, tak si nějaký pořídím :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ten je krásný <3 myslím, že tyhle se jim povedly :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je doopravdy nádherný a pokud máš ráda štětce a sbíráš je, nebo sháníš ty nej, tak proč ne. Ale jak píšeš, já bych si ho kvůli ceně nekoupila. Celá řada je moc pěkná, určitě jsou jemné na dotek, ale vystačila bych si s levnější variantou.

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce jsou krásné a též se mi z kolekce Bold metals nejvíce líbí Rose gold štětce.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný, ale kvůli ceně bych si ho nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  7. ty sou krásný! jenom ta cena už tak moc nee...

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné a až vyhraju ve sportce tak si je pořídím :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Asi jsem jediná, ale mně se ten design prostě vůbec nelíbí

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím, proč bych si měla pořizovat štětec za litr, když seženu dobrý štětce za třetinovou cenu. Sice jsou krásné, ale asi jsem malý kosmetický maniak na to, abych si pořizovala takový štětec.

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerajú krásne všetky, ale za tú cenu, to nééé :) To radšej celú sadu od Zoevy za 60 éčok :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pravdu...za tuhle cenu určitě ne, ale jako krásný, to teda je ;) Nicméně já jsem naprosto spokojená se štětci Hakuro, PetraLovelyHair a nedávno jsem k narozkám dostala celou růžovozlatou sadu Zoeva,takže i kdyby byl levnější, tak si dávám se štětci nadlouho velkou stopku :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají sice moc hezky, ale vystačím si i s nějakou levnější verzí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou nádherné, ale drahé, to je pravda a je to i škoda, kdyby byly za rozumnější cenu, brala bych je hned :)

    Spotřebováno: Červen 2015

    OdpovědětVymazat
  15. Štětec to je krásný a určitě i kvalitní jak je u Real Techniques zvykem, ale ta cena se mi zdá taky moc :( Myslím, že u Zoevy bych si za tu cenu pořídila podobné štětce rovnou dva a rozhodně kvalitou srovnatelné.

    OdpovědětVymazat
  16. Štětce jsou krásné, ale myslím, že ta cena je hodně nadsazená, ale mít je doma nestěžuju si :-D

    OdpovědětVymazat
  17. podľa mňa je cena privysoká, ale má veľmi pekný dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  18. štětce jsou krásné, ale já se teprve se štětci seznamuji, takže mě zatím stačí levnější

    OdpovědětVymazat
  19. je to divný, ale tahle kolekce mě příliš nevzala. díky bohu, když se podívám na tu cenu :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tento štětec mě už zaujal ve videu u Péti a přijde mi jiný a zajímavější než všechny ostatní..:)

    OdpovědětVymazat
  21. Já zustanu u levnější varianty :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  22. Ta cena je šílená!!! Za mě určitě ne

    OdpovědětVymazat
  23. Štětce jsou nádherné, jen mi ty bílé štětiny přijdou nepraktické, no a cena je na mě taky fakt vysoká.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Je vážně nádherný!:) Aleta cena je vážně vysoká,škoda:(

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se moc ten design nelíbí. Přijde mi kýčový a ta cena je přemrštěná.

    OdpovědětVymazat
  26. Pro mě by byl teď štětec třeba drahej a sama bych si ho asi nekoupila, ale myslím, že se najde zase spousta lidí, co si ho koupí :)

    OdpovědětVymazat
  27. Štětec je krásný, taky jsem se koukala dneska na ně.. Já mám v plánu koupit si nějaké lepší štětce a pořád rozmýšlým jaké. Nejvíce mě zaujala Zoeva nebo Hakuro, tak pořád přemýšlím které. Každopádně Hakuro byli jako první, které chci a stále jsem si je nekoupila.. Doufám že příští měsíc, konečně..

    OdpovědětVymazat
  28. Štětce jsou to teda famózní, moc pěkně vypadají! (:

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkné štětce, ale ta cena je na mě opravdu vysoká.

    OdpovědětVymazat
  30. Je nádherný ♥ No som si viac ako istá, že by mi bolo ľúto ho používať, aby sa nezničil, takže jeho funkčnosť, byť dobrá, by u mňa nemala využitie :(

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych nějaký štětce z této řady brala, ale ta cena mi teda trhá srdce, za jeden štětec tolik penez :(

    OdpovědětVymazat
  32. Ten design je nádherný, kupovala bych snad jen kvůli tomu :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou krásné! Cena je sice trochu (více) jinde, než bych si ji představovala...ale ten Golden rose na konturování bych brala všemi deseti!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)