úterý 21. července 2015

Zaměřeno na: fialové tužky

Není tajemstvím, že mám velkou slabost pro fialovou barvu. Na fialové rtěnky nebo tvářenky mě sice neužije, ale tužky na oči, ty já můžu! Nebudu troškařit a ukazovat vám jednu nebo dvě. Rendy nikdy netroškaří a jede ve velkém, takže mi dovolte představit mé oblíbené fialové tužky na oči. Věřím, že po přečtení tohoto článku otevřete svou kosmetickou taštičku a taky si jedny půjdete namalovat :)




Oblíbených fialových tužek mám hned několik. Nebudu vám lhát, všechny drží výborně (jinak by asi nebyly oblíbené, že) a zvlášť teď během těch veder často sahám právě jen po tužkách. Jedna barevná linka nad okem je víc, než rozmatlané stíny až za ušima :) Takže ve zkratce mrkneme na všechny tužky...




První čtveřici zahajuje Jumbo liner od Sephory v takovém řekněme sametovém mixu fialové a vínové. Jumbo tužky této značky mám velice ráda a mám jich několik, což svědčí o mé oblíbenosti. Když narazíte na akci, koupíte je za cenu tužky z drogerie :)

Hned vedle je božská 24/7 Glide on eye pencil v odstínu Ether od Urban Decay. Opravdu boží odstín, který je měňavý a hází všechny možné barvy od světle fialové po kovově šedou. Přesně ten typ tužky, co udělá velkou parádu na slunku, kdy se krásně leskne a třpytí do všech stran. Bezvadná výdrž i mega pigmentace zajištěna.

Inglot a jeho matná švestková Kohl pencil jsou spíše parťáci do deštivých dní podzimu, ale pokud hledáte alternativu černé tužky, která často na oku působí tvrdě a hnědá vás nudí, tak mrkněte po podobném odstínu.

Čtveřici uzavírá tužka Botanical color eye pencil od Yves Rocher, kterou seženete v obchodech od září. Alespoň se máte na co těšit, protože tohle nebude jediný pěkný odstín v nabídce! 




Spodní trio fialových krásek otevírá matná střední fialová Scandaleyes waterproof od Rimmelu. Opět možná trochu podzimní až zimní odstín, ale jestli si na třpytivé barvy nebo metalický kov nepotrpíte, je tohle další příjemná alternativa za příznivou cenu.

Hned vedle se leskne další kousek od UD, který na první pohled působí trochu fialovo-hnědě. Nicméně tyto tužky patří mezi mou kosmetickou TOP hitparádu a podle mě jsou skvělou investicí a zárukou netradičních odstínů.

Poslední tu máme studenou fialovou a akcenty modré od Milani. Taky jumbo verze s názvem Shadow eyez, takže jestli nejste na vykreslování tenkých linek, prskněte jí rovnou na celé víčko :)




Tak to by bylo všechno krásky (a krasavci). Příště se zaměřím zase na nějaké jiné oblíbené kousky. Klidně piště, jestli by vás zajímalo něco konkrétního :)

Užívejte léto a dejte mi vědět, jestli máte tužky na oči rády, jaký odstín je vás nej a jestli případně znáte některou z těchto tužek :)

31 komentářů:

  1. To je krasa, fialovou mam take nejradeji. Ovsem na tuzky tolik nejsem, mam svoji cernou stalici a jinou dam jen vyjimecne, horni linky moc nedelam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné, já mám zelené oči a k těm fialová moc hezky jde, takže ji nosím ráda a teď když tak koukám na ten tvůj výběr, tak si musím pořídit nějakou novou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja fialovu farbu moc nemám rada :/ Na rúžoch sa mi páči, ale na očiach nie

    OdpovědětVymazat
  4. ta z Yves Rocher vypadá strašně pěkně, škoda že bude k mání až od září...

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejvíc používám klasickou černou:) Ale i fialová se mi na očích líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Fialový je úžasná barva, máš moc pěknou sbírku linek.. :-) Líbí se mi snad všechny...

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, kouknu po Sephorácký =o)
    Já mám Inglot fialový linky, jsou božský... a UD Ether stíny a ty jsou taky nejvíc milovaný...

    OdpovědětVymazat
  8. Já moc v tužkách nejedu, používám jenom občas černou nebo hnědou na vnitřní liku

    OdpovědětVymazat
  9. Tie swatche vyzerajú božsky... Paradoxne na "tužkách" nejak extra nefičím, vystačím si s klasickou čiernou :D a na tie farebnejšie záležitosti mám skôr tiene, s nimi urobím aj linku...
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Ta od YR se mi hodne zalibila. Takze asi budu o ni uvazovat.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Fajn článek! Na tužky a stíny v tužce mě taky užije. Přijde mi, že když jako základ použiju stíny v tužce, vypadá to na oku tak nějak víc upraveně, než když se snažím udělat kouřovky pouze s pudrovými stíny. A nějaké fialové mám zrovna na wishlistu... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Fialovou mám ráda, ale s tužkami nejsem kamarádka.

    OdpovědětVymazat
  13. Žádnou z nich nemám, v mé sbírce jsou černé tužky a pak modré, pro ty mám slabost:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mam moc rada fialovou :-) Mam jednu fialovou trpitivou od Avonu a je fajn.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné tužky:) Já mám tužky na oči ráda, bohužel se mi jich většina rozmazává. Nejradši mám teď tužku na oči Scandaleyes waterproof od Rimmelu v odstínu silver.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou moc pěkné, taky se mi líbí fialová barvička. Na očích dávám ale přednost klasické černé tužce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám Sephoráckou fialovou tužku na oči (trošku jinou než ty) a je super :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já teda tužky moc nepoužívám, a ikdyž už, tak hnědou nebo černou. Občas mám náladu na vínovou, ale jinak mě barvy příliš neberou :(

    OdpovědětVymazat
  19. Rimmel vyzerá úžasne ^^ aj Urban Decay

    OdpovědětVymazat
  20. Tužky na oči miluju, ale mám zatím spíš hnědé, béžové a šampaň barvy, hodně mě láká ta sephorácká všemi vychvalovaná tužka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Na tu tužku od UD se musím mrknout zblízka :) vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  22. Fialovou taky miluju, takže jsem si napsala pár tipů na příští nákupy. Doma mám zatím klasickou od Sephory 30 Eccentric dívá a Rimmel Scandalyes 27 Ripem plum

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ta Rimmelka a Urban Decay jsou top!

    OdpovědětVymazat
  24. já na tu fialovou na očích moc nejsem, ale teda ta ze Sephory je úžasná! půjdu na ni mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  25. Odstín Ether od UD to je pecka :)

    OdpovědětVymazat
  26. Fialové oli kedysi moje top, teraz skôr hnedé, ale... keď vidím tie slivkové odtiene, mám chuť znova sa líčiť do farieb :) Hlavne, keď mojim očiam takéto farby idú. A ďakujem za tip na tento odtieň Sephora ceruzky. Ak sa mi v blízkej dobe znova podarí navštíviť ich predajňu, zdržím sa!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)