pátek 17. července 2015

YSL Full Metal eyeshadow aneb skvělé oční stíny

Krémové oční stíny nejsou zrovna má parketa a osobně je příliš často nevyhledávám. Mám s nimi zásadní problém a tím je nepříjemný pocit na víčku ihned po nanesení a fakt, že barva na víčku během dne často nepěkně popraská a začne se drolit. Nic z toho ale neplatí pro tohodle mazlíka od YSL, kterého jsem testovala pro nejnovější vydání Cosmopolitanu :) 


YSL Full Metal eyeshadow (odstín 3 Taupe Drop) - koupíte v parfumeriích za cca 760 Kč

Hodnotit obal a vzhled produktů je vždycky ta zábavnější část :) V tomto případě lze jen juchat, protože se balení velice povedlo. Podobně jsou zabalené i lesky na rty nebo populární olejíčky na rty. Líbí se mi, že je spodní část stínů průhledná a vy tak vidíte konkrétní odstín. Houbičkový aplikátor má maličko prohnutý tvar a stíny se s ním na víčko dobře nanáší. Jsme u konzistence, kterou jsem zmiňovala už v úvodu a která mi u většiny podobných stínů vadí. Nesnáším ten mokrý a studený pocit, když stín na víčku zasychá. Tohle moje trauma s YSL stíny vůbec nepociťuju. Barva se nanáší snadno a jednolitě, aniž bych měla na víčku fleky a někde bylo více barvy (což je další problém, který u krémových stínů mívám). Při nanášení vůbec nepociťuju ten nepříjemný pocit, stíny schnou velice rychle a hlavně jakmile uschnou, tak se celý den ani nehnou. Barva ani nepopraská, neolupuje se ani se nijak neztrácí, což je perfektní! Aplikace je pro mě pohodlná a používám je hlavně ve dnech, kdy nemám ráno moc čas na líčení, protože se stíny je člověk rychle hotový.


Jak můžete vidět na fotce úplně dole, jedná se o metalické stíny, takže pokud vás na trochu toho třpytu a odlesku neužije, tahle kolekce vás asi nechá úplně chladnou. Odstín č. 3 je pěkná taupe barva a mikro třpytečky, které obsahuje,  vyniknou pak hlavně pod světlem nebo na sluníčku. Nemusíte se obávat disko koule efektu nebo třpytek po celém obličeji, protože stíny drží na místě a nijak neopadávají. Co jsem tak četla ohlasy na tyto stíny, ne všechny odstíny na tom budou dobře. Některé údajně nejsou tak povedené, ale to nemůžu posoudit, protože jsem jiné nezkoušela. Nicméně předpokládám, že pokud někdo investuje několik stovek do očních stínů, předem si je asi trochu proklepne a sám vyzkouší :)










Celkově je k dostání 10 odstínů, u nás je k dostání 8 z nich minimálně :)


Já jsem ze stínů upřímně nadšená a když mi beauty Insta stars radily, ať zkusím i ty od Armaniho, že mě odrovnají úplně, nemohla jsem tomu ani uvěřit. Že je něco ještě lepšího než tohle? No, třeba si o tom počtete někdy příště :) Každopádně jsem s těmito stíny maximálně spokojená a minimálně tento odstín můžu vřele doporučit vyzkoušet :)

Znáte tyto stíny? Jaký vztah máte ke krémovým stínům obecně? Máte s nimi podobný problém jako já? :)

26 komentářů:

  1. já krémové stíny nepoužívám. Tyto ovšem vypadají velmi luxusně

    OdpovědětVymazat
  2. Mě krémové oční stíny vůbec nevadí, naopak je mám moc ráda:) Na tyto se ještě někde podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám krémové stíny moc ráda, budu asi výjimka, ale pudrové stíny nepoužívám tak často, raději sáhnu po tekutých, krémových nebo stínech v tužce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají moc hezky, ale mně se na mých očích metalické stíny prostě nějak nelíbí

    OdpovědětVymazat
  5. Kremove stiny nejsou nic pro me, mela jsem nejake a rozpijeli se mi do linky na oku. Ale treba jednou vyzkousim i kvalitni.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Krémové oční stíny nemám ráda :).

    OdpovědětVymazat
  7. Krémové tiene nepoužívam,no nebránila by som sa keby sa mi tento objavil :) Krásny odtien :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Poslední dobou jsem přešla na krémové oční stíny, protože mi nedělají pandí oči. Ale to je také možná dáno tím, že na práškové prostě jen nejsem dost trpělivá.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám krémové stíny ráda, jen bych asi volila jiný odstín.

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto stíny vidím poprvé a takové vůbec nepoužívám a ani žádné podobné jsem nikdy neměla. Nijak mě nelákají, ale vyzkoušet je může být dobrá zkušenost a třeba bych potom už nechtěla žádné jiné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. krémové stíny jsem měla kdysi, ale neosvědčily se mi, protože mi vždycky zalezly do vrásek, mrchy :)

    asos dress

    OdpovědětVymazat
  12. Oo to vypada velmi dobre! Renco a jaky mas nazor na color tattoo maybelline? Ja mam az na fialovy vsechny a pekne me stve, ze nejsou vsechny jako on a on bronze, ten je skvely.

    OdpovědětVymazat
  13. Jasně, mám stejnej problém, nesnáším ten pocit, když to zasychá, to mi připadá, jako by se mi sráželo víčko :-D bleah...
    Stíny jsou hezký, ale na můj vkus málo šílený :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné stíny:) Krémové stíny jsem zatím nezkoušela, ale stíny v tužce používám jako bázi pod klasické stíny a jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  15. Mám doma podobné, ale od jiné značky. Je to nádherná barva.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je super i mě by to asi nevyhovovalo, jsem spíše na prášivější stíny, i ty co mají máslíčkovitou konzistenci, se mi s nimi hůř pracuje.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný odstín a ten luxusní obal :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krémové stíny mi nijak zvlášť nevadí, až na mnohdy obtížnou aplikaci. Ale tenhle aplikátor vypadá slibně a i barva je moc pěkná :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Když sem viděla odstín na fotce, řekla jsem si nahlas sama pro sebe:Wow. Je vážně nádherný!

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám vyhlídnuté právě ty od GA :-) ale u nás je nikde nemají tak musím počkat až sev dostanu do Prahy

    OdpovědětVymazat
  21. Mám krémové stíny ráda, tedy ty, co rychle zaschnou a pak se na oku během dne neslévají ani nedrolí. Tyhle jsou fakt luxusní, mám pro YSL slabost. :(
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  22. Áááá..taky ty krémovky moc nemusím, mám s tím stejné zážitky jako ty! A ještě navíc slití do jedné linky v záhybu..fuj! :) Tahle barva je ale hezké,ale stejně zůstanu u normálních stínů...

    OdpovědětVymazat
  23. Takové stíny jsem nikdy nezkoušela, ale vypadají moc moc pěkně. Škoda, že není vidět jak vypadají na oku ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Obávam sa, že si aspoň jeden budem musieť kúpiť. Rozmýšľam, či tento taupe (moja top farba), alebo skôr niečo hnedo-bronzové, čo zvýrazní farbu mojich očí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)