středa 1. července 2015

Takový byl ... červen 2015

Úplně mě to děsí, ale dneska je první červencový den! Kde jsou ty časy, kdy to znamenalo začátek prázdnin! To je asi tak milion let :) Na blozích začne pomalu a jistě okurková sezóna, protože v létě se prostě cestuje, griluje a užívá se čas s přáteli venku, takže na blogy nikdo nemá čas ani chuť. Myslím, že zavedu asi taky pomalu a jistě nějaký prázdninový režim, co si o tom myslíte? :) Každopádně dneska tu máme rekapitulaci uplynulého měsíce a s ní si můžete připomenout i některé články, které se na blogu objevily.

Léto je oficálně tady, i když během některých dnů mám chuť si vzít ráno spíš svetr a jít se někam zachumlat :) Léto ale naplno propuklo v mojí koupelně a mohly jste se dočíst o mých oblíbených sprchových gelech nebo třeba o báječné termální vodě od Uriage. Pustila jsem vás blíže k mému kosmetickému království a ukázala vám, jak skladuji kosmetiku. Z dekorativky jste si mohly přečíst o čokoládové paletce Zoeva, tvářenkovém triu od Urban Decay, olejíčku na rty YSL nebo o skvělých stínech L´Oreal. Objevila jsem nejlepší bázi pod make-up od MUFE a spolu s ní se objevila na stránkách Cosmopolitanu :) Totálně jsem propadla kouzlu úžasných stínů Colour Pop, podělila jsem se s vámi o dojmy z nového čistícího kartáčku na pleť od Remingtonu a updatovala jsem svou nehtovou rutinu.







Nechyběla ani pravidelná dávka emocí v lifestylovém okénku :)






Jako každý měsíc, tak i tento tu máme produkty, které mě tolik nenadchly, ba možná i zklamaly a znovu bych si je nepořídila. Jedním z nich byl houbičkový make-up Lancome a druhými jsou zapečené tvářenky s rozjasňovačem od Dermacolu.




 


I červen byl bohatý na akce a události. Na jeho úplném začátku jsem se zúčastnila Avon pochodu, pak jsem vás vzala s sebou na čumendu na Lindex beauty a do krámku Havlíkova Apotéka. Zažila jsem svou video premiéru s Maybelline a vy teď můžete celý červenec soutěžit v kreativní soutěži na Instagramu a vyhrát balíčky kosmetiky nebo rozkošný foťák :)







Minulý víkend jsem se zúčastnila i Utuberingu, což byl opravdu silný zážitek. Ještě spolu s Ájou a Luckou jsem se zúčastnila jako host talk show ve stanu Péti Lovely hair (za což jí ještě jednou moc děkuju). Musím říct, že mě celkem překvapilo, jak malé stany youtubeři měli a z mého pohledu by si zasloužili tak 10x větší prostor. Myslím, že je pro organizátory do příštího roku ponaučením to, že pro tisíce lidí je pár stánků s jídlem i pitím málo, a že pro youtubery, které sledují desítky tisíc fanoušků je zase malý jeden pidi stan. Bylo mi líto fanoušků, kteří stály hodinové fronty prakticky na všechno od bubble tea po vyfocení se svým idolem. Chápu, že frontu na podpis člověk asi nijak neurychlí, ale větší stan, kam se může vejít více fanoušků asi zařídit jde :)




Jedním z příjemných dní byla i návštěva hotelu Augustine poblíž Malé Strany. Kromě prohlídky nejlepších apartmá v hotelu, jsme si mohli vyzkoušet namíchat i vlastní drink a užít si úžasné občerstvení.




A na závěr jako vždy menší shrnutí vypotřebovaných produktů (teda části z nich). V červnu jsem toho vypotřebovala celkem dost a bylo to znát i v koupelně, kde řady kosmetiky dosti prořídly :)

Co bych z těchto produktů vypíchla je určitě čistící gel od Kiehl´s, který je vážně skvělý. Je poměrně hutný a skvěle pění, takže ho ráda používám na čištění pleti s čistícími kartáčky a až vypotřebuji zásoby gelů, které mám doma, k tomuhle se určitě někdy vrátím. Další moc fajn věcí byl mycí elixír na intimní partie od Havlíkova Apotéka. Voní po bylinkách a na několika diskuzích jsem četla, že dotyčným pomohl s předcházením mykón a jiných neduhů a i když naštěstí na tohle netrpím, přemýšlím o velkém balení. Další za zmínku stojí i oční krém Nuxe, který byl moc fajn a i když mám i větší oblíbence v této kategorii, někdy bych se k němu klidně vrátila. Co mě naopak nenadchlo byla podkladová báze od Bourjois, která zmizela tak strašně rychle a znovu bych si jí nekoupila.


Nevím jak vy, ale já bych se hned z několika důvodů chtěla vrátit ještě tak do dubna :) Mám pocit, že nic nestíhám a potřebovala bych osobní asistentku, aby za mě všechno vyřizovala a pomáhala mi :) Nehledě na to, že červen je v čudu a červenec tam bude ještě dřív. Ach jo, jsem jediná, kdo by chtěl vrátit čas o pár měsíců zpátky? :)

Co těšilo v červnu vás nebo co vás třeba naštvalo? Byly jste se podívat na Utuberingu nebo vám stačí své youtube idoly sledovat jen přes obrazovku počítače? :)

25 komentářů:

  1. Já bych čas nevracela, za tu dobu jsem už ušla ve zkouškovém velkou cestu a zanechala za sebou štosy skript. Určitě bych něco dokázala zvládnout lépe, ale tak tím se člověk učí na další překážky ve studiu a životě. Jinak prázdninový režim blogu bych pochopila. Přece jen neúnavně postuješ článek šestkrát až sedmkrát do týdne a to je neskutečně hodně práce. Takže ti přeji krásné "prázdniny", hezké dovolené a hlavně šťastné a pohodové léto :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bol parádny mesiac. Si sa určite nenudila :) Ja som bola na utuberingu a videla som aj teba :) Bolo to tam skvelé a poriadne som si to užila. Dúfam, že ich uvidím aj o rok aspoň a možno aj skôr :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, mám stejný pocit.. nic nestíhám a ten čas tak ukrutně letí...:)
    Ani nevím, jestli mě v červnu něco naštvalo, možná jsem naštvala sama sebe za pár ukvapených nákupů, ale vynahradím si to ted v červenci, kdy mám v plánu nákupní stopku:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek Renčo, taky jsem nostalgicky vzpomínala na to, když mi "dnes" začínaly prázdniny :-D, haha. Červen utekl šíleně rychle a myslím, že jsme toho stihly užít docela hodně :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že Utubering je ojedinělá akce, ale já na tyhle tlačenice moc nejsem, hodně lidí, všude fronty.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je povedený článek. :) Zažila jsi toho hodně. Na ten utiubering jsem četla hodně negativních recenzí, tak snad se organizeri poucí pro přístí roky :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten prázdninový režim blogu není vůbec špatný nápad:) Jinak pěkně sepsané články jako každý jiný měsíc:))

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek Rendy, červen uběhl jako voda a díky bohu tady máme už prázdniny:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se moc líbil článek o lacích na nehty.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle články mám moc ráda, je to příjemné ohlednutí za uplynulým měsícem.

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že to máme stejně. Jaro a léto, které miluji utíká jako splašené a ty chladné měsíce prostě trvají podle mého názoru celou věčnost. Na Utuberingu jsem nebyla, čas mi to nedovolil, ale teď se konečně začíná rýsovat nějaké volno včetně třeba fesťáku na který se moc těším:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle článek mě vždycky hrozně bavíí :)! Můj červen byl poměrně nudný.. ze začátku učení na zkoušky a potom jsem hned onemocněla a proležela několik dní v posteli.
    Na Utubering jsem našla a vlastně mě to ani nemrzí.. celá akce se mi zdála málo promyšlená a ty stany z fotek vypadaly fakt malinké.

    OdpovědětVymazat
  13. Ako vždy, perfektný článok :-) Mňa tento mesiac najviac potešili moje nové kabelky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych potřebovala ještě oddálit srpnovou svatbu :D. Nestíhám!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  15. jojo, ten čas šíleně letí. Na Utuberingu jsem nebyla, protože jsem zrovna byla mimo Prahu, ale tak snad se organizátoři poučí a další rok to bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné ohlédnutí, články jsem vždy četla jedním dechem :) Jinak souhlasím s tím, že čas hrozně rychle letí, také mám pocit, že absolutně nic nestíhám. Čas bych sice asi nevrátila, ale kdyby měl den 48 hodin, rozhodně bych to uvítala :)

    Sladká bruneta ♥ ... ta od Syoss!

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mám pocit, že bych se potřebovala vrátit aspoň do dubna :)

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi pěkné shrnutí. Prázdninový režim mě teda ještě nenapadl, ale asi nad ním taky začnu přemýšlet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. perfektni clanek a nadherny foto jako vzdycky

    OdpovědětVymazat
  20. tie tiene colour pop, zamilovala som sa! a Petra bola na Utuberingu úplne nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  21. Havlíkova Apotéka je hrozně krásný obchod.

    OdpovědětVymazat
  22. Taky bych se vrátila aspoň o pár měsíců zpět. Čas strašně rychle utíká

    OdpovědětVymazat
  23. ja by som vrátila čas o pár rokov a zmenila by som môj život :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkně napsané shrnutí za celý červen :) Na Utuberigu jsem se podívat nebyla i když se na videa na youtube moc ráda dívám.

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych čas teď nevracela, jsem ráda, že už je léto, teplo a že už mám semetr úspěšně za sebou a tři měsíce prázdnin před sebou..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)