čtvrtek 2. července 2015

Soutěž o fén Braun

Léto -> dovolené -> koupání u moře i v bazénu = mokré vlasy. A samozřejmě to chce nějakého šikovného pomocníka, díky kterému je snadno a rychle vyfoukáte, abyste mohly vyrazit na přímořskou promenádu nebo na diskotéku na Mácháči :) Braun má čirou náhodou jednoho takového milého pomocníka a chce ho jedné z vás dát. Jestli chcete v koupelně koukat na nový model fénu Satin Hair 3 HD 380, tak vás jistě bude zajímat následující sdělení :)




Něco málo o fénu:

- je vhodný na každodenní používání
- je ultra lehký a kompaktní
- má 3 stupně teplot a 2 stupně rychlosti
- má ochlazovací funkci pro zafixování účesu
- využívá iontovou technologii, která omezuje polétavost vlasů


A samozřejmě ho má v koupelně i Jessica Alba a to je prostě nejvíc :)





Pravidla soutěže:

1) 
Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 2.7.- 15.7.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). Ve středu 15.7.2015 o půlnoci soutěž končí. 


Poté vylosuje random číslo dne (2.7 je 1, 3.7 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji společnosti Procter & Gamble za poskytnutí dárku do soutěže

83 komentářů:

  1. Nový fén by se rozhodně hodil, všechny co doma máme (2 :D) už jsou takové.... stařičké, težké.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opet moc hezka soutez :). Fen by se rozhodne hodil, muj malej uz dosluhuje..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fén vypadá fajn, ale já popravdě v lepším a horším fénu obvykle nepoznám rozdíl. Vždycky spíš záleží, jestli jsem použila nějaký přípravek na tepelnou úpravu vlasů.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Fén sice mám, ale přijde mi, že s ním vysoušení trvá věčnost.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé fén by mi udělal radost, protože vlastně žádný nemám. Vlasy si foukám přes rotační kartáč od Remingtonu, který je super. Ale někdy přece jen potřebuju vlasy jen tak rychle profouknout.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Další skvělá soutež:)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. tak nový fén by se samozřejmě hodil, co si budeme povídat :) mám doma jen takový malý, cestovní, a někdy to s ním trvá dlouho, hlavně už mám ty vlasy fakt dlouhé a fénuju se tak půl hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  8. nový fén by se mi hodil :D když si ted fenuju vlasy, tak musim používat maminu kulmu :DD luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vyhra by teda potesila :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Taťka včera oznámil, že náš stařičký fén dosloužil. Nebyla to zrovna super informace. No a dnes jsem koukala na tvůj článek a jsem jak v sedmém nebi. Budu doufat, že budu mít štěstí. Skvělej blog :3

    OdpovědětVymazat
  11. jů, ten je super. Jinak Rendy, byla jsi na Utuberingu úžasná! :-) s.lunickoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle bych momentálně opravdu potřebovala jelikož můj den uz je nepoužitelný :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na léto se bude určitě hodit ! sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. ten fén je super, nás je už starý a párkrát rozbitý :D
    email:somethinhbykate@seznam.cz
    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. To by byla super výhra :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. nový fén by se mi rozhodně hodil :)
    v srpnu se budeme s přítelem stěhovat do svého, tak proč né s tímhle mazlíkem :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Fén vypadá skvěle, ten nuteně potřebuji :D :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  18. eee právě mi dosloužil starej fén... :-D
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Fén vypadá skvěle, tak musím zkusit své štěstí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. jůů nový fén by se mi hodil :-D werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Fén vypadá moc hezky. Zrovna teď nějaký nový sháním, jelikož ten můj už je pořádný stařík :D

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Adéél
    Nikdy jsem ještě vlastní fén neměla, takže by se mi hodil :D
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. rada sa zapojím :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Panejo, ty si na soutěže moc štědrá, toho si vážím.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Je pravda, že teď v létě se snažím vlasy fénovat minimálně, ale v zimě je u mně fén v provozu pořád, takže by u mně využití našel:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Fén bych určitě ráda vyzkoušela.Zajímalo by mě,jestli po něm vlasy fakt míň poletují.Zatím nedám dopustit na svůj kulmofén Rowenta,kde se dá točit kartáčem a neposlušným vlasům to pomůže při tvarování účesu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Óóó takovej krásnej stroj =o) nebránila bych se

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Další super soutěž, tak to zkusím :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Jee tak ten by se mi hodil, doma máme fajn fén, ale na koleji mám nějaký zděděný ještě po babičce a vysušení vlasů s ním trvá asi půl hodiny :D
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Nový fén by se mi neskutečně hodil, ten můj se náhodně vypíná pokaždé, kdy se mu zachce :D

    OdpovědětVymazat
  31. fén se hodí snad každé a tenhle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak tento fén vyzerá vážne super :) V septembri idem na výšku a budem bývať na internáte, preto by sa mi vážne hodil, aby som nemusela ten, čo mám doma stále prenášať :) môj mail: michaela.karaffova25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. jooo, fen by se mi velmi hodil vzhledem ke stáří toho, co mám doma :) a se kterým mi sušení vlasů trvá celou věčnost :))
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Jé, já nemám fén žádný, tak to by byl sen, kdybych ho vyhrála :)).

    OdpovědětVymazat
  35. Pokud ho používá i Jessica Alba, tak to by se mi určitě hodil :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji :) Fén by se mi hodil, žádný nemám
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Docela by přišel vhod, protože zrovna budu muset kvůli stěhování nějaký shánět, protože starý musím nechat doma mamině :)
    Sleduju jako Lucie Spěváková.
    jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Jee tak ten by se hodne hodil. V nedeli mi klekl muj fen a nepocitala jsem s koupi nového :-\
    Sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Už asi měsíc hledám, jaký nový fén si koupit,a vyhrát ho, vůbec bych se nezlobila:-), ten můj má pojistku při přehřátí, která se asi rozbila, a vypíná každou minutu, pak musí 3minuty odpočívat a pak můžu zas minutu fénovat :-/
    k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Já si vlasy fénuji jen na chalupě, kde je v baráku zima nebo když fakt hodně spěchám. Bohužel mamka si vlasy fénuje pokaždé, takže doma máme fén dobrý a na chalupě obyčejný a extra pomalý :D
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Vypadá moc dobře:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. wuáá, tak ten chcem! po pravde ja žiadny fén nemám a používam raz za čas sestrin :D

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Terka Černá
    Fén se hodí vždycky. :)

    OdpovědětVymazat
  44. Jee novy fen by se urcite hodil, mam dlouho starou rachotinu, ktera by uz potrebovala vymenit :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Zrovna jsem se stěhovala, fén zůstal mojí sestře, takže by se hodil :-)
    nikknyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, ideální soutěž na leto, Bára :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak super fén by se snad hodil každé slečně!!!! Kdo by mohl odolat?
    JackieMS77@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Viděla jsem Tě na videu Maybelline a UT a jsi strašně sympatická:) Škoda že sama nenatáčíš.Ale chápu že Tě blog asi zaměstnává až dost.Krásná soutěž,jako vždycky
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Bez fénu se neobejdu! Vozím ho sebou všude, takže nový by se hodil ;-)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. fííha! Tak ten by sa mi zišiel :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Nový fén by bodol :).
    No ak vyhrám, podelím sa s mačkami, tie fén využívajú ešte častejšie než ja :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  52. Huhuu, a budu po tom vypadat jako Alba? :))

    OdpovědětVymazat
  53. Fén od Braun doma mám a jsem moc spokojená :-) ale nový by se hodil vždy že :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. to je moc hezká cena..určitě by výhru mnoho z nás ocenila...

    terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Fénujem si vlasy po každom umytí už asi 10 rokov takže by sa určite hodil :)

    OdpovědětVymazat
  56. Ha, takže já s nákupem nového ještě chvíli teda počkám :D Co kdybych to štěstí konečně měla!
    Kroupova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Super soutěž,přijde mi,že teď se s těmito soutěžemi roztrhl pytel, což je super.A líbí se mi bílá barva. :)
    itskateen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. fén doma používáme často a určitě by se hodil tento nový nádherný fén :)
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Hezká soutěž :)... monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak ja si nebudem vymýšľať storky o akurát pokazenom féne :D. Fén mám pár rokov ale nie som až tak spokojná s tým výsledkom ktorý s ním dosiahnem tak vyskúšam šťastie. s.stesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Waw, tak fen by se mi hodil :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. miluji soutěže o tak skvělé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Pěkná soutěž :)
    askacelova21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. No, oproti tomu mému skládacímu cestovnímu chudáčkovi vypadá dobře..! :D

    OdpovědětVymazat
  65. Také už dlouho přemýšlím nad koupí nového kámoše na vysoušení vlasů!

    OdpovědětVymazat
  66. Skvělá soutěž! Takový krásný fén by se mi moc hodil :)
    Email: blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Super soutez!!!
    Fen by se mi hodil, protoze momentalne pouzivam cestovni z Rossmana a to neni buhvijaka pecka:-Djelikoz mi funguje uz jen jedna rychlost,samozrejme ta vyssi, hned se zacne prehrivat:-D

    OdpovědětVymazat
  68. Ten by sa teda zišiel! Dúfam, že sa už pošťastí.
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. zišiel by sa nemam dobry fen haha
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)