čtvrtek 16. července 2015

Soutěž o balíčky Head & Shoulders

Máte rády pěkné obaly a vlasy bez lupů? To by se vám mohla líbit nejnovější soutěž o speciální kolekci šampónů a balzámů od Head & Shoulders s exkluzivními ilustracemi. A protože zdravá pokožky hlavy je základ pro krásné vlasy, produkty této kolekce byly navržené pro individuální potřeby vašich vlasů. V obchodech můžete vybírat z řady Thick & Strong (pro posílení vlasů), Anti Hairfall (pro zmírnění vypadávání vlasů) a Extreme Volume (pro objem vlasů).


Soutěžit můžete o 5 sad šampónu + kondicionéru z řady Thick&Strong a Anti Hairfall - vítězky si poté samy vyberou, kterou z řad budou chtít vyzkoušet :)




Pravidla soutěže:

1) 
Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 16.7.- 26.7.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 26.7.2015 o půlnoci soutěž končí. 


Poté vylosuje random číslo dne (16.7 je 1, 17.7 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji společnosti Procter & Gamble za poskytnutí dárku do soutěže

52 komentářů:

  1. Head and Shoulders kupuji pravidelně tátovi, ale sama jsem je ještě nevyzkoušela.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zkusím štěstí, šampony se vždycky hodí ;-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku jsem používala kdysi, když jsem si ještě péči na vlasy nekupovala sama a sahala jsem po tom, co zkrátka bylo v koupelně. Pamatuju si, že nejvíc se mi líbila nějaká mentolová parfemace, která chladila pokožku hlavy :D
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto sampony me dost lakaji, takze se zapojuji do souteze :)
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mým vlasům by se hodily asi všechny 3 řady :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Túto znaku šampónov som už skúšala, a musím povedať že mi dosť vyhovovala. Rada by som vyskúšala ďalšie prípravky od tejto značky :)
    email-lenus.ka133@gmail.com
    lifestylebyLenka

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle šampony jsem ještě nezkoušela, tak zkusím štěstí :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná giveaway. Head & Shoulders mám ráda.

    stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tyhle šampony jsem hodně dlouho nepoužívala. Svého času mi vyhovovaly, pak jsem začala experimentovat a hledat svatý grál mezi šampony. Bohužel se stále nezadařilo, tak je možná na čase vrátit se k Head and Shoulders. :D
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle šampóny by se mi hodily pro dceru, tak jsem zvědavá, jestli to tentokrát vyjde ;)

    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna giveaway :)
    mail: adrikagundova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Šampóny od této značky jsem používala kdysi, tak by mě docela zajímalo, jestli u nich nastala nějaká výrazná změna :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Páni šampóny s ilustracemi :´D .
    lucieodstrcilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí, jak Head and Shoulders přichází s novými řadami už to dávno není pouze šampon proti lupům, který má mimochodem moc rád můj přítel. Taky se mi líbí ty nové obaly.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Bezva ga. Tyhke nové obaly se mi moc líbí :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ty mají tak krásné obaly!
    Sleduji jako Primadonna Girl :)
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle šampony jsem používala naposledy tak před pěti lety, ale vždycky mi vyhovovaly, tak se k nim možná navrátím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Od téhle značky jsem strašně dlouho nic neměla, přitom co si vybavuji, tak jsem se šampony byla vždycky spokojená,. Moc se mi líbí nové obaly:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vždycky jsem chtěla head and shoulders šampony vyzkoušet! A mají úžasné obaly :3
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ten pro posílení vlasů by se hodil..! .) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mám tuto značku ráda a používám.
    Sleduji jako Marcela Lišková
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji jako Adéél
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Já tyto šampony dříve používala, a kupovala si je pravidelně :) Bohužel ta cena, no..
    ddaaddaa1100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Moc pěkná GA. Musím souhlasit s holkama výše, že mají krásný obal. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  26. Tyto šampony mám ráda. :)
    Sleduji jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. head and shoulders má vynikající řady šamponu, jedině s nimi se mi nedělají lupy všude po hlavě :)

    OdpovědětVymazat
  28. head and shoulders má vynikající řady šamponu, jedině s nimi se mi nedělají lupy všude po hlavě :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc ráda bych vyzkoušela řadu Thick & Strong (pro posílení vlasů).
    Email: blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. :)
    GFC KlaudiaBanko
    Klaudia1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. No ta řada pro posilnění vlasů by se mi hodila :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. ještě jsem nezkoušela, bylo by zajímavé zkusit :) majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Obě řady vypadají skvěle. :)
    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Dřív jsem tyto šampony používala, ale přestaly mi vyhovovat. Tyto ale vypadají skvěle! :)
    anna.bezuchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Super soutěž :) Na vlasy by se teď výrobky hodily
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Super soutěž ,šampony se vždy hodí 😃
    Wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Moc ráda vyzkouším něco nového :-)
    Sleduji jako Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ráda neustále zkouším nové a nové produkty na vlasy, takže zkusím štěstí:)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. jé, tak ty by se mi teď hodily :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Hezká soutěž :) ta řada na posílení vlasů vypadá dobře ....monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Thick and Strong zní jako něco pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  42. Já už jsem zkoušela neuvěřitelný množství šampónů, ale vždycky se mi tak po měsíci začaly dělat lupy, tak jsem se opět musela vrátit k H&S a už jiný nepoužívám. Doma milujeme menthol ☺️

    OdpovědětVymazat
  43. Mam rada jejich sampon na mastne vlasy. Tyto me taky lakaji, uznavam, ze hlavne kvuli obalum :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, tvůj blog čtu už vážně dlouho a nikdy jsem se překvapivě do žádné soutěže nezapojila, tak to teď zkusím :D Musím říct, že tvoje recenze jsou vážně úžasné a ušetřila si mi těmi negativními alespoň 2000, což je docela dost. Mám tě moc ráda, a i když nevyhraju, budu ráda, když si přečteš tenhle komentář :)

    OdpovědětVymazat
  45. + můj email je annemarievesela@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)