pátek 31. července 2015

Setkání s blogerkami a Orbitem

Co se akcí pro blogerek týče, bývá léto spíše okurkovou sezónou. O to víc mě potěšilo, že mě Orbit pozval na společné setkání do příjemných prostor Galerie Černá Labuť, kde jsme se dozvěděli něco víc o krásném úsměvu :)


Celou akci moderovala Simča z populárního lifestylového blogu Style cookbook a jejími hosty byla  návrhářka Veronika Štěrbová, která tvoří svou vlastní značku oblečení Sophistic by Veronika, dentální hygienistka Mgr.Hana Kučová a stomatoložka MDDr.Barbora Nesnídalová.

Večer byl na téma krásný úsměv, který je nejlepším doplňkem každé ženy :) Formou přátelské debaty jsme se dozvěděly spoustu zajímavých věcí. Nejdříve nám Veronika řekla něco o aktuálních trendech, o své podzimní kolekci i o jejím tvoření a inspiraci. Na toto téma pak navázaly odbornice přes naše ústa a možná i vás by zajímalo pár věcí, které jste o svém úsměvu nevěděly :)

- víte, že je zbytečné si zuby čistit více jak 2x denně? Čatější čištění je spíše kontraproduktivní a pokud si myslíte, že je nutné zuby čistit po každém jídle, tak je to zbytečné :)

- bělící pasty na domácí použití obsahují tak malé procento bělících látek, které vám nikdy zuby opravdu nevybělí (o více odstínů). Neexistují ani potraviny, které by měly bělící účinky, jak se často traduje. Nejhorší je bělit zuby např. jedlou sodou (obrušuje zubní sklovinu). Vizuálně se sice může zdát, že jsou zuby bělejší, ale je to jen tím, že se odstraní pigmenty z povrchu zubní skloviny. Ta se bohužel ale současně zdrsní a začnou se na ní pigmenty usazovat ještě více

- ideální je zuby čistit měkkým kartáčkem, který má všechny vlákna stejně dlouhá a má malý průměr. Zapomeňte na všechny reklamní triky a nesmyslné tvary kartáčků, které vám ve výsledku spíše ubližují

- věděly jste, že pitím vody s citrónem si naleptáváte zubní sklovinu? To samé platí i při pití ovocných šťáv a různých freshů. Sliny nestihnou kyselinu z ovoce neutralizovat a re-mineralizovat sklovinu, takže je pak vhodné dát si žvýkačku, která podpoří tvorbu slin (tím se sníží pH v ústní dutině). 

- pravidelné návštěvy na dentální hygieně se doporučují každých 6 měsíců, protože to je zhruba doba, kdy se dá předejít např.vzniku zubních kazů, které se mohou tvořit v důsledku toho, že si třeba některé části zubů špatně čistíme nebo je prostě příliš složité se do určitých části ústní dutiny dostat při běžném čištění

- jak poznáte odborníka, kterému můžete svěřit svůj chrup a nechat si ho vybělit? Rozhodně si vás nejdříve pozve na vstupní prohlídku, kdy zjistí stav vašich zubů a doporučí vám formu bělení. Pokud se pro bělení zubů rozhodnete, je nutné je mít v perfektním stavu, bez jakýchkoliv kazů a jiných neduhů. Před samotným bělením je ještě nutné zuby profesionálně vyčistit a až poté je možné je začít bělit. 



Kdo by nemiloval tématické fotokoutky ... a Aperol ... a taky tiskárnu, která vám se speciálním hashtagem vytiskne vaše fotky z Instagramu? :) Zábava zaručená!





Printka, která vám na památku vytiskne fotky



Musím říct, že bylo setkání velice příjemné a moc mě bavilo i díky pozvaným hostům. Debata byla zajímavá a hlavně jsem se dozvěděla spoustu nových věcí. Zuby jsou poměrně citlivé téma a ruku na srdce, kdo z nás má čisté svědomí a nikdy nezameškal žádnou prevenci u zubaře nebo chodí pravidelně k dentální hygienistce? Přiznávám dobrovolně, že jsem si celou dobu říkala, že hned zítra zavolám ke své zubařce a objednám se na prevenci, protože tu poslední jsem měla mít před měsícem (a samozřejmě jí z různých důvodů odkládám :)

Dík patří i holkám za příjemnou společnost, protože je vždycky super, když se po nějaké době potkáme, povíme si co je nového a kterou kosmetiku nesmíme příště v obchodě minout. Nikdy se mi pak nechce domů a byla bych schopná prokecat celý večer :)

Jak o svůj úsměv pečujete vy? Bělíte si zuby, chodíte pravidelně na jejich čištění a žvýkáte? :)


15 komentářů:

  1. Haha přesně jak píšeš, celou dobu jsem si říkala, že se hned druhý den objednám k zubaři a k hygienistce! :D Akce to byla povedená a především velice zajímavá přednáška/debata! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aperol <3, Orbitky <3, k tomu tolik skvělého jídla a přítomnost Simony..oh yeah..škoda, že jsem chyběl =(

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ostuda, u zubaře jsem nebyla už rok a taky to pořád odkládám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. s tím, že je zbytečné si zuby čistit více než 2x denně osobně nesouhlasím (ale abych byla upřímná, většinou si čistím právě jen 2x denně) , jinak to mohlo být super setkání. Já jsem na preventivní prohlídku už objednaná a za pár dní mě čeká

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám hrozně krásného zubaře, takže chodím dobrovolně i na trhání zubů :D S tím čištěním a délkou čistícího procesu se to pořád mění. Jako malá jsem slýchala 2-3 minuty, pak zase 10, pak zase míň, pak víc... Stejně je to i s frekvencí, já čistím zuby po každém jídle, protože je mi to příjemné. Žvýkačky zas takové terno nejsou a na každou "pozitivní" vlastnost mají i negativní. Ale akce hezká :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já o svůj chrup pečuji, už jen kvůli rovnátkům. Ano, párkrát to odfláknu, ale snažím se tomu svůj čas věnovat a vyčistit si zuby pořádně tak jak to má být:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na preventivní prohlídky chodím pravidelně, našla jsem super zubařku ke které chodím dokonce ráda a to je docela co říct, protože do doby než jsem ji poznala, tak jsem měla ze zubařů, zubařského křesla, vrtání a všeho toho kolem naprostou hrůzu:-)
    A jinak samozřejmě čistím zuby a žvýkám, přičemž nejčastěji sahám právě po Orbitkách:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zelené orbitky jsou TOP :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/makeup-10x-jinak-sleek-rio-rio.html

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to na super akciu :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Pravidelne navstevy zubare jsou jistota. Zbytek mi prijde pri spravne hygiene jako zbytecnost.
    l.tiktak(@).cz

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, vypadá to tam bombasticky! :) Hrozně mě mrzí, že jsem o to zase přišla :( Tak snad někdy příště :) Jinak díky za info, zrovna zuby bělím perem a pudrem.. tak díky, že vím, že je to k ničemu, jsem si říkala, jestli si to jen nenamlouvám.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Na hygienu chodím pravidelně, žvýkám jenom občas, ale zato většinou všechno zapíjím vodou, čímž by se to pH mělo aspoň trochu neutralizovat

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)