sobota 11. července 2015

Sephora dlouhotrvající rtěnky - která je lepší?

Před nějakým časem byla v Sephoře akce na jejich rtěnky, které stály pouhých 99 Kč. To byla ideální příležitost nějakou z nich vyzkoušet :) A ne jen jednu. Předtím jsem nějaké rtěnky Sephora měla, ale všechny šly z domu a upřímně mě nějak nezaujaly. Od té doby se ale v sortimentu objevilo několik novinek, na které jsem už nějaký čas koukala. Rtěnky jsem brala spíše podle prvního dojmu a předtím jsem si o nich nic víc nezjišťovala. O akci vědělo zjevně spoustu lidí, protože u stojanu se nás tísnilo několik a jedna přes druhou jsme zkoušely všechny možné odstíny. V pobočce, kde jsem rtěnky vybírala, už byly odstíny značně probrané a tak rozhodnutí padlo právě na tyto dvě :)


Za normálních okolností stojí rtěnky něco okolo 300 Kč, což mi sice nepřijde tolik, ale experimentovat za plnou cenu se mi nechtělo a proto jsem využila právě příjemné akce.


Rtěnka Color Lip Last (odstín č.7) - běžná cena okolo 300 Kč - info ZDE

Balení rtěnky je tenoučké a líbí se mi, že víčko pevně drží a rtěnka se samovolně nemůže v kosmetické taštičce otevřít. Vzhledově je rtěnka jednoduchá a nahoře na víčku vidíte její odstín. Ráda bych vás teda upozornila, že právě barva na víčku trochu zkresluje a když jsem jí zkoušela z testru, kolikrát jsem se divila, jakou barvu mám na ruce a jaká je na víčku :) Rtěnka patří do kategorie dlouhodržících a měla by vydržet až 10 hodin. Bohužel mě osobně tedy žádná rtěnka tak dlouho nevydrží, i kdybych se na hlavu postavila. Každopádně tahle rtěnka, co se výdrže týče, je fakt perfektní. Barvu vidím i po 3 hodinách a nějaké to pití a menší sváču zvládne. Její výdrž není na úkor komfortu při nošení a rty vůbec nevysušuje nebo nelepí. Je ultra příjemná, krásně pigmentovaná a snadno se nanáší a hlavně miluju její barvu. Je to pro mě odstín na každý den, který barevně podtrhne mou přirozenou barvu rtů, ale není moc nude, aby nebyl vidět. Trochu mě mrzí, že jsem si nekoupila více odstínů, ale kdo to mohl tušit. Rozhodně bych výhledově ráda pořídila ještě jiný odstín a s nějakou slevou by to mohlo být příjemnější. Za mě rozhodně velké nadšení!

Jediné mínus - když ze rtěnky odstraníte ochranný obal, už jen přes internet dohledáte, jak že se rtěnka vlastně jmenuje :)


Dole: vlevo je Rouge Infusion, vpravo Color Lip Last



Rouge Infusion Lip stain (odstín 02 Rosewood) - info ZDE

Měla bych se už konečně smířit s tím, že já a stainy nejdou prostě dohromady. Čím víc jsem jich vyzkoušela, tím víc zjištuji, že je mi jejich konzistence vlastně nepříjemná. Vadí mi ten pocit bezprostředně po nanesení, kdy mám pocit, že mám rty mokré a pak najednou jakoby ztuhly a barva nepříjemně zaschla. Uznávám, že jsem šlápla vedle i s odstínem, protože není prakticky na rtech vidět (nebo minimálně na těch mých ne) a jeho stain efekt přijde tedy trochu vniveč. I když mi přišlo zkumavkové balení ze začátku zajímavé a kolem rtěnky jsem chodila celkem dlouho, další bych si rozhodně nekoupila. Není mi příjemná konzistence, která po zaschnutí dost lepí a celkově nevidím žádný přínos v jejím používání. Mám chuť rtěnku spíš pokaždé ze rtů odlíčit a její existence mě nechává tak nějak chladnou. Podle mě zbytečná koupě.



Po bitvě je každý generál, takže teď vím, do které bych investovala znovu a do které rozhodně ne. Snad bude zase někdy podobná pěkná akce a budu moci sbírku Color Lip Last o nějaký ten odstín rozšířit.

Docela často mi chodí dotazy, které produkty z dekorativky Sephora stojí za to, takže výhledově asi připravím článek o mých oblíbencích, co vy na to? :)

Využily jste akce, kdy byly rtěnky za 99 Kč? Máte zkušenost s některou z těchto rtěnek? :)

30 komentářů:

  1. Škoda, že jsem té aknce nevyužila taky. Kdysi jsem pár rtěnek měla a byla jsem s nima docela spokojená :). Příště si alespon jeddnu pořídím!

    OdpovědětVymazat
  2. Na akci jsem koukala, ale ještě nemám Sephora kartu, tak možná příště

    OdpovědětVymazat
  3. O těchto úzkých rtěnkách jsem už slyšela poměrně dost pozitiv. Doufám, že někdy bude zase podobná akce, protože se na ně půjdu rozhodně podívat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Akce to byla super, bohužel jsem se do Sephory nedostala, mně naopak stainy nijak nevadí, samozřejmě je rtěnka na rtech příjemnější, ale zase mi vyhovuje, že ho nanesu a už se o nic zbytek večera nestarám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak rtěnky se sephory chci vyzkoušet už dlouho, i jejich primer pod oční stíny je prý revoluční a světový. sephora se ale asi prodává jen v kamenných obchodech, že? :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Článek o Sephora oblíbencích bych určitě uvítala! Já mám Color Lip Last v tmavém, bobulkovém odstínu a i když jsem jí ještě mockrát na sobě neměla, zatím jsem moc spokojená, kdyby byla ještě o trochu matnější, tak budu nadšená.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám color lip last v odstínu 5 a 20 a jsem moc nadšená! Vydrží fakt hodně dlouho...dokonce plně nahradily moje oblíbené rtěnky ve fixu od Max Factor :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Tu alá stain rtěnku mám taky a je to šílenost :D. Barva žádná, nic nevydrží a ještě slejzá ze rtů nerovnoměrně. To nechceš!

    OdpovědětVymazat
  9. Super recenze, hodně se mi líbí ty odstíny, ty jsou úžasné :)

    My Wishlist #1

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že článek o Tvých oblíbencích z dekorativní kosmetiky Sephora bude určitě super :) Odstín Color Lip Last se mi líbí hodně

    OdpovědětVymazat
  11. Sephora ma fajn rtenky. Akci jsem sice nestihla, ale tak snad priste. I kdyz 300 neni moc,byli by mi to trochu lito.

    OdpovědětVymazat
  12. O akci věděli asi všichni evidentně mimo mě :( Ale až bude něco zajímavýho hodně drahýho tak to se zcela jistě dozvím jako první!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda, že jsem akci propásla. Docela ráda bych rtěnky zkusila :) Tak snad příště.

    OdpovědětVymazat
  14. Rtěnku Color Lips Last jsem dostala od kamarádky a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na tu rtěnku bych se měla zajít podívat i odstín se mi moc líbí.:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, ano, prosím a přimlouvám se za článek na téma top produkty značky Sephora. Vím jen o jejich jumbo tužkách a za sebe rovněž všema deseti doporučuju Long-Lasting 12HR Wear Eyeliner (výdrž neskutečná a mě vyhovuje i typ kartáčku víc než klasická pera)... ALe ráda bych zkusila něco jiného, právě proto, že často jsou akce 2 plus 1.
    Akci na rtěnky jsem nevyužila - nějak jsem ji prošvihla asi, škoda, protože ta rtěnka mě rozhodně zaujala (a když tak koukám na škálu barev, rozhodně bych si vybrala).

    OdpovědětVymazat
  17. Za 99Kč je to opravdu dobrý kup, ale nevyužila jsem...

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem akce nevyužila, nějak jsem v té době neměla nakupovací náladu :-D alee co tak čtu recenzi na tu rtěnku, tak jsem asi prohloupila, tak příště :)

    OdpovědětVymazat
  19. Koupila jsem ty samy produkty - tenkou rtenku, kterou miluju. Jednak kvuli vydrzi, jednak kvuli matny barve. Co se stainu tyce, myslela jsem, ze jde o lesk :D. Vzala jsem rovnou dva a vycitam si, ze jsem spis neinvestovala do rtenek. Je to des a hruza, leze to do vrasek, zdrcava se a vypada to hrozne.

    OdpovědětVymazat
  20. Zkušenost s těmito rtěnkami nemám. Ráda bych článek o tvých oblíbencích Sephora uvítala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Abych byla upřímná, tak do Sephory moc nechodím, protože mi trochu vadí, jak se tam na vás hned nalepí, sledují vás a snaží se vám všemožně kecat do výběru. Mám ráda když si všechno můžu v klidu vybrat a odzkoušet sama.

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek! Nad rtěnkami Sephora si lámu hlavu často. První rtěnka má perfektní barvu, přesně podle mého vkusu, dokonalá na denní nošení. Stainy také nesnáším, jak jejich texturu, tak to, jak se během dne chovají...

    Nikola
    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Tyto rtěnky jsem ještě nezkoušela, ale vypadají moc pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  24. Obalom by ma rúž asi neupútal, ale ten odtieň je fakt dobrý... A jediný stain, ktorý akceptujem, to je BeneTint.

    OdpovědětVymazat
  25. Ja mám tú skúmavku, dokonca v tom istom odtieni a úplne súhlasím... Na mne odtieň síce vidno, ale o to je to horšie keď začne miznúť z okrajov. O vysúšaní pier ani nehovorím...

    OdpovědětVymazat
  26. Mám infusion lip stain a poletí do koše, snesu ho na rtech tak 10 minut

    OdpovědětVymazat
  27. Ze Sephory ještě žádnou rtěnku nevlastním..:/

    OdpovědětVymazat
  28. Já zatím žádnou sephora rtěnku nemám..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)