čtvrtek 9. července 2015

Rimmel Lasting Finish řada - co stojí za vyzkoušení

Rimmel nám řadu Lasting Finish dávkoval pěkně pomalu a postupně. Jako první se objevil make-up, po něm po delším čase i pudr a čerstvě i korektor. Jeden z produktů miluju, k jednomu mám neutrální vztah a jeden je podle mě děsný. Který je který? Tipněte si a čtěte dál :)


OK, začnu tím podle mě nejlepším a to je make-up. Nechci se o něm už znovu příliš rozepisovat, protože jsem ho zmiňovala už v několika jiných článcích (např. ZDE). Je jedním slovem skvělý a rozhodně patří do mých TOP oblíbených make-upů z drogerie :) Tohle je už asi tak 5.balení určitě a na mou mastnější pleť je vyhovující. Za sebe rozhodně doporučuji :)


Pudr Lasting Finish je poslední dobou taky dost propíraný a hojně chválený. Někdo ho používá i jako make-up (stačí navlhčit jeho houbičku), ale já osobně ho k těmto účelům nepoužívám. Pudr je poměrně dost krycí, proto se s ním snažím spíše šetřit a jen decentně s ním přepudrovat potřebné partie. Nosím ho s sebou v kosmetické taštičce na občasné přepudrování během dne. Na to mi přijde fajn, ale nemůžu říct, že by byl nějak extra matující. Mám k němu opravdu spíše neutrální postoj, protože mi nepřijde ani jako nejlepší pudr ze všech, ale na druhou stranu mi ničím nevadí a beru ho prostě jako normální pudr. Ničím podle mě nevybočuje. Znáte to, když něco rády používáte, ale neomdlíváte z toho blahem, tak bych náš vzájemný vztah asi popsala (i když pudr ze mě v těchto vedrech asi celkem omdlívá, když se dívá na můj lesknoucí se nos :)



Nebudu vás dlouho napínat, pomyslnou červenou kartu dneska získává korektor. Holky (a kluci), ten vážně nechcete, to mi věřte. Teda pokud vám nevyhovuje omítkový styl a štukatérské práce :) Přesně tohle si říkám, když korektor používám. Že by bylo možná lepší a užitečnější s ním něco vyštukovat, než schovat nenápadně pupínky. Konzistence je podle mě dost nepovedená - taková dost mastná, hutná a maličko lepivá. Korektor jsem zkoušela jak pod oči, tak na pupínky a ani jednou to nedopadlo dobře. Pod očima zalezl do každé volné škvíry, slil se a pro jistotu pak i rychle zmizel. U pupínků to samé s tím rozdílem, že z deseti metrů někdo poznal, že jste se snažila skrýt pupínek. Nepřirozená textura korekturu na nedokonalosti spíše upozorňuje. Dalším problémem je i jeho odstín. Teď si řeknete, že jsem asi padlá, že pořád lobuju za světlejší odstíny make-upů i korektorů v drogeriích, ale co je moc, je moc. Níže pro srovnání máte na ukázku, jaké odstíny korektorů běžně používám. Tenhle je na mě až příliš světlý. Vždycky mě píchne u srdce, když tohle musím říct nahlas, ale je to tak. Když jsem ho použila na oční okolí, vypadala jsem jak panda :) Takže za mě rozhodně ne.




Slibované porovnání odstínů korektorů. M.A.C Studio Finish používám na zamaskování pupínků nebo jiných nedokonalostí a Nars Radiant Creamy concealer používám na kruhy pod očima.


Balení korektoru působí na první pohled celkem obrovským dojmem a myslím, že by mohlo být klidně v menším kelímku a skladnější (jako je třeba M.A.C korektor).


S mým názorem samozřejmě jako vždycky nemusíte souhlasit a někdo, kdo má např. odlišný typ pleti, může mít jinou zkušenost. Mluvím za svou smíšenou-mastnou pleť :) Takže by mě zajímalo, jaké zkušenosti s touto řadou máte vy? :)



PS: děkuji Rimmelu za poskytnutí pudru a korektrou k recenzi

45 komentářů:

  1. Tak make-up bych mozna i nekdy zkusila, az spotrebuju svoje zelezne zasoby :D Ani pudr nevypada spatne.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já musím říci, že za mě teda pudr jedno velké zklamání.. :( ten jsem zkoušela jako jediný, ale už asi nikdy víc :(

    OdpovědětVymazat
  3. Po tom makeupu se už musím konečně podívat :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vtipné, ale u všech 3 výrobků s tebou na 100% souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  5. Make up mám vyskusany a bola som s ním spokojná :)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. S touto řadou ještě nemám žádné zkušenosti, ale moc ráda bych vyzkoušela ten make-up a pudr :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten make-up mě láká, je na seznamu, až se zbavím své nasyslené hromádky make-upů :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Na korektor jsem se těšila, ale po přečtení několika recenzí ho fakt nechci...

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som bola s ním spokojná :) Mala som teda make up :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rimmel mám ráda, ale korektory dělá hrozné.

    OdpovědětVymazat
  11. Zkusím se na ten korektor v drogerce podívat, škoda, myslela jsem, že to bude dvojník Camouflage od Catrice.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jana: já třeba Camouflage nemám ráda a nesedí mi, takže je možné, že v tom případě by ti tenhle mohl vyhovovat :) Zkus si ho v drogerii z testru :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně většinou u Rimmelu vůbec nesedí odstíny a proto k jejich stojanu moc často nechodím. A ani tyhle novinky mě příliš nezaujaly :(.

    OdpovědětVymazat
  14. Potřebuju konečně nějaký nový makeup, tak asi půjdu do tohohle, když ho chválíš :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, ja teda s recenziou môžem len súhlasiť. U mňa je najväčšie plus úžasne svetlučký odtieň (ktorý sa myslím ale nedá zohnať v ČR/SR drogériach, kupujem ho cez ASOS). Korektor je katastrofaka na ntú, ale za to makeup je podľa mňa odkonalý. Mám normálnu, miestami suchšiu pleť a neviem is ho vynachváliť :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já zkoušela jenom korektor a musím souhlasit, že je katastrofální a je pravda, že ani Camouflage mi vůbec nesednul, Ale make up mám ještě v plánu vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  17. Ja teraz tiež používam Camouflage, ale v poslednom čase mi vysušuje miesta, tak asi skúsim asi tiež MAC...

    OdpovědětVymazat
  18. Z této řady jsem spokojená s pudrem a primerem. Makeup jsem zatím neměla, ale mám v plánu, a korektor raději kupovat nebudu ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Od Rimmelu jsem měla jen make-up Wake up, s celou touto řadou nemám žádné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  20. Jak já bych si přála, aby mi ten makeup sedl :( Mě se po něm udělala hrozná vyrážka na bradě, a léčím jí už asi měsíc, takže makeup leží ve skříni, protože nemám srdce ho vyhodit...

    OdpovědětVymazat
  21. Do make-upu půjdu určitě, ale momentálně mám make-upů přebytek, takže nákup zase tak spěchat nebude. A pokud natrefím na pudr v akci, tak bych ho taky ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  22. Make up mám taky moc ráda, a tak jsem chtěla vyzkoušet i další produkty z této řady...dobře že vím, že nemám zkoušet zrovna korektor! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak upřímně jsem si myslela, že na korektor bude chvála lepší. Dokonce jsem si ho plánovala koupit, děkuju za článek, koupím jiný!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ja mam make up aj tento aj ten biely a milujem ich

    OdpovědětVymazat
  25. Makeup i pudr mě dost lákají, tak se na ně asi dostane, až mi dojdou stávající zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  26. Zatím jsem žádný makeup od Rimmelu nezkoušela. Nyní používám jen minerální, jelikož mi spolehlivě drží celý den na tváři.

    OdpovědětVymazat
  27. Také mám tento makeup a nemohu si ho vynachválit! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  28. Hrozně mě štve, že přestali vyrábět pudr Match perfection v modrém obalu a nahradili ho touhle hrůzou :( modrý pudr byl můj poklad a tohle se mu nemůže vyrovnat vůbec v ničem...make-up je celkem fajn, ale mám pocit, že mi na obličeji celý den trochu lepí :( odstíny mi ale sedí hezky :)

    OdpovědětVymazat
  29. Bych přísahal, že tenhle článek jsem už u tebe četla. :-)

    Korektor je mi nesympatický balením, pudr je ok jako pudr, ne jako makeup a po tekutým makeupu mám během několika hodin na tváři nepříjemný pocit jako kdyby mi někdo polil obličej olejem. Přiznám se, že jsem ještě nenašla produkt od Rimmelu, který by mi 100% vyhovoval. Snad je laky na nehty mají celkem fajn.

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám pleť spíš sušší, takže z této řady mě až tak nic neláká i když make-up vypadá slibně :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Z této řady jsme zatím nic nevyzkoušela, tak možná časem.

    OdpovědětVymazat
  32. S touto řadou nemám vůbec zkoušenosti a teď si tak říkám, že od Rimmelu mám doma asi tak 6 laků, jednu řasenku a to je vše, co jsem kdy od Rimmelu měla

    OdpovědětVymazat
  33. Ten makeup bych chtěla vyzkoušet. Škoda toho korektoru.

    OdpovědětVymazat
  34. Mám doma jen make-up z této řady a hodně jsem si jej oblíbila. Každopádně mě ale zaujal ten korektor, po tom se určitě mrknu, protože můj Camouflage od Catrice mi už dochází :)

    Zaměřeno na: Kosmetika MOJE ♥

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to vidím poprvé, zajímavé:)

    OdpovědětVymazat
  36. Make up mam taky rada. Zbytek jsem nezkousela

    OdpovědětVymazat
  37. Makeupy Rimmel mám obecně hodně ráda. Za mě je pořád nejlepší Wake me up. Korektor se mi nelíbí už tím, že je v kelímku a sahá se do něj prsty. Tuhle nehygieničnost nemám ráda
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  38. Jsem zvědavá, jestli někdy svoje make-upy, co mám doma, dopotřebuju. To je pořád nějaké lákadlo, člověk neodolá, doma se mu to hezky kupí, samozřejmě většina věcí ve finále nevyhovuje... no ale dobře, tento make-up ještě vyzkouším :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  39. Nezkoušela jsi náhodou i ten Lasting finish make up v tubě? Tuším, že tenhle, který jsi zmiňovala, označují jako full coverage a ten v tubě jako medium coverage. Já zkoušela ten v tubě, ale moc mi nevyhovoval. Zkoušela jsem ho v zimě, kdy mám pleť sušší než teď, ale přesto se dost sléval a po cca 5 hodinách vypadal dost příšerně. Možná vyzkouším tenhle, jestli je v té formuli rozdíl, tak by mi to udělalo radost - mít nějaký dobrý make up z drogerie. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Teď v létě makeup vůbec nepoužívám,ale v zimě zase začnu.Konečně už musím od Rimmelu mu vyzkoušet,láká mě to už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  41. annaobermajerova: zkoušela :) klikni na odkaz, co odkazuje na make-up nahoře a v tom článku je i ten v tubě. Za mě ale nee :/

    OdpovědětVymazat
  42. Na tuto řadu se chystám, až spotřebuji zásoby. Na korektor jsem byla dost zvědavá a asi ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  43. Miluju ten makeup, na korektor se chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Používám tento makeup a jsem celkem spokojená..;) Pudry nepoužívám a když už, tak mám jeden od NYC a ten mi stačí...

    OdpovědětVymazat
  45. Ahojky, tak jsem v drogerií zkousela tento makeup a vůbec mi nesedí. Mam po nanesení strasne suchou plet a nejde ani rozetrit, vyloze mi dre kuzi :/ takže zůstávám u svého Healthy mix. Skoda, moc jsem se na nej těšila po tech recenzích

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)