úterý 28. července 2015

Poopalovací péče

Když píšu tenhle článek, venku je strašně zataženo, prší a blíží se bouřka. To je tak, když si vyloženě letní článek trochu šušníte a dojde na něj až ve chvíli, kdy si říkáte, že říjen klepe na dveře :) Ale věřím optimistickým předpovědím počasí a léto nás určitě ještě neopouští :) Pro dnešek jsem se rozhodla věnovat poopalovací tématice, konkrétně tedy produktům, které můžete použít na tělo i vlasy po slunění nebo prostě po dni stráveném někde venku. Určitě to není otázka jen dovolené u moře a o kůži i vlasy je potřeba se starat kdekoliv. 

Na úvod by se hodilo říct, že mléka či krémy po opalovaní mají svá specifika. Samozřejmě se můžete mazat i klasickými tělovými krémy (lepší než nic), ale poopalovací péče obsahuje i zklidňující a vysoce hydratační složky, které namáhaná kůže v létě potřebuje. Často se můžete setkat s tím, že tato péč obsahuje např. aloe vera, panthenol nebo třeba i betakaroten (aby opálení déle vydrželo). Na trhu je široká nabídka a podobné přípravky seženete jak v drogeriích, tak i v lékárnách či parfumeriích. Je jen na vás, co se vám líbí a vyhovuje vám :) A jaké pomocníky používám letos já?


Uriage Bariérsun repair balm uvidíte ho ve vypotřebovaných produktech, protože už padl a byl důkladně vypotřebovám. Další ho brzy budou následovat, protože se teď mažu od hlavy k patě (a vedra posledních dní dávají kůži opravdu zabrat a to se člověk nemusí ani vyvalovat u moře nebo u bazénu :) Krém má trochu hutnější konzistenci, ale i tak se dobře a snadno rozmazává. V první chvíli, než se dokonale vsákne, zanechává na kůži maličko mastnější film. Jinak ale opravdu uspokojí i hodně vysušenou pokožku, která potřebuje pořádnou dávku hydratace a zavlažení :)



La Roche-Posay a jejich Posthelios obsahuje termální vodu z La Roche-Posay a relipidační a zklidňující látky. Používat ho můžete na tělo i tvář a oficiálně je tento krém prezentován jako "gelová péče", ale mě jeho konzistence evokuje nejvíc Indulonu. Ne, že by se tedy tak hrozně roztíral, to vůbec ne, ale po vytlačení z tuby mám prostě pocit, že jí vidím. A trochu možná i cítím :) Jinak se roztírá dobře, nezanechává mastný film a velice dobře hydratuje.



Blížíme se do trochu luxusnější a dražší sekce krémů, nicméně jsem chtěla zařadit jak ty úplně levné, tak i dražší kousky (každému podle jeho libosti a finančních možností). Clarins After Sun Moisturizer ultra-hydrating krém po opalování mě tedy trochu zklamal svou parfemací, protože jsem očekávala, že bude vonět trochu víc ( i když to bych dneska mohla říct prakticky o všech krémech). Jsem z jejich pečujících produktů zvyklá na příjemné vůně a tenhle krém by mohl vonět víc jako léto a pláž u moře :) Nicméně svou reputaci si vylepšil díky jeho ultra skvělé hydratační schopnosti. Ze všech dnešních kousků je jednoznačně nejvíce hydratační a kůže vydrží nejdéle zavlažená. Když krém večer namažu, ještě druhý den v poledne se kochám, jak jemnou kůži to mám. Na kůži nezanechává mastný film a dobře se roztírá. Krém obsahuje zklidňující složky, které zabraňují pocitu horké pokožky a dokáže posílit účinky opálení.




Spíš tak z legrace jsem v Rossmannu sáhla i po tomto spreji od Sun Ozon po opalování s aloe vera. Je tedy úplně nejlevnější ze všech, které tu vidíte a bohužel musím říct, že v tomhle případě se šetřit nevyplatilo. Sprej bohužel nedělá nic moc. Respektive je fajn jedině tak na postříkání kůže během opalování (aby vás osvěžil, ale to na sebe můžete stříkat klidně i obyčejnou vodu). Po opalování ale kůži nějak nepomůže, nemám pocit, že by jí hydratoval nebo zklidnil. Spíš jen lehce ulepil. Za mě jako jedinému říkám rozhodně NE, zbytečná koupě.



Balea má každý rok poopalovací řadu, která nabízí hned několik typů produktů. Toto je emulze do sprchy po opalování, nebo-li takové to tělové mléko do sprchy. Hustý krém s příjemnou vůní opravdu kůži trochu zhydratuje a uklidní. Používám tedy ještě i krémy výše, protože jen samotná emulze je málo, pokud máte kůži opravdu suchou. Ale jako základ si myslím, že je super a baví mě jeho krémová vůně.



Na trhu je spousta přípravků, které chrání vlasy před nepříznivým vlivem slunečního záření, chlóru z bazénů i mořské soli. Jeden takový mám pro vás připravený v článku s opalovacími přípravky, ale teď bych vám chtěla ukázat další produkt z After sun řady od Balea. Šampon 2v1 bez silikonů (jupí)! Na šampon s kondicionérem v jedné lahvičce sice nevěřím a dál používám i kondicionér zvlášť, ale jako šampon je úplně v pohodě. Vlasy mi neumastní a nezatíží, a vydrží solidní dva dny. Pokud bych jela k moři na dovolenou, sáhla bych klidně po něčem výživnějším a klidně i s oleji, ale během léta v ČR mi přijde v pohodě.




A protože kořeny ve Stromovce nemají tři metry na délku, další dva pomocníci se na společné foto už nevešli :) Svoje místo si tu ale zaslouží, takže jestli jste doteď měly málo krémů, tady je ještě nášup :)

Uriage Bariésun ve spreji je vlastně obdoba tělového krému výše, jen je pro větší lenochy, protože se rychleji nanáší. Ideální pro muže, které je jinak nadlidský výkon čímkoliv namazat. Tady se aplikace smrští na minimum a je určitě rychlejší, než mazání klasickým krémem. Krém v této podobě je pořád slušně hydratační, ale verze v tubě mi přijde hutnější a výživnější. U tohoto mě baví rychlá aplikace a chladivý pocit na kůži

Daylong Locio chladí a zklidňuje kůži a ze všech krémů, co tu dneska vidíte, má asi nejvíce tekutou texturu. Velice dobře a snadno se rozmazává a opravdu velice rychle se vstřebává (i když bezprostředně po namazání kůže maličko lepí, každopádně to ale neberu jako mínus, protože to rychle odezní). Obsahuje i vitamín E, dexpanthenol a glycerin, které zajišťují intenzivní hydrataci. Tento krém bych doporučila těm, co mají raději lehčí a tekutější konzistence a přesto dostatečnou hydrataci kůže.



Další tipy, jak nemít kůži v jednom ohni najdete i v novém Cosmopolitanu :)




Doufám, že nezapomínáte na pravidelnou "údržbu" vaší pokožky, protože si to rozhodně zaslouží a věřte, že i opálení vám tak déle vydrží. Oloupaná ramena nebo nohy asi nikdo ukazovat v létě nechce :) Snažila jsem se vám ukázat různé kousky i značky produktů, aby si mohl vybrat nebo inspirovat každý. 

Kromě jednoho výše zmíněného, můžu rozhodně doporučit všechny. Kůži opravdu výborně hydratují, uklidňují a jsou velice příjemné. Nicméně o žádném z nich nemůžu říct, že by mě vyloženě uchvátil svou parfemací, že bych si ho díky tomu zamilovala ještě víc. Pro někoho je možná plus, když podobné přípravky nevoní, ale já bych ocenila nějakou příjemnější parfemaci, která by mi celý proces mazání ještě více zpříjemnila :)

Jaká je vaše poopalovací péče toto léto? Používáte speciální přípravky nebo to vůbec neřešíte? :)

17 komentářů:

  1. já používám, momentálně mám poopalovací péči od Yves Rocher a Biodermy

    OdpovědětVymazat
  2. Specialni pripravky nepouzivam. Mam odzkouseny super opalovaci krem, takze mi pak staci bezna pece, kterou mam na suchou pokozku.
    l.tiktak (@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa cielene nikdy neopalujem, takze nepouzivam ani pripravky po opalovani.

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy po opalovaní vôbec nepoužívam :O Možno by bolo fajn nejaký vyskúšať :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Značku Balea mám rada :) V poslednej dobe má fajn produkty na leto :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Téměř se neopaluju, takže tohle neřeším, namažu se kdyžtak něčím hydratačním a když jsem spálená tak pěnou s panthenolem.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. S baleou mám velmi dobré zkušenosti používám sprcháč po opalování a dvě různá mléka se vším velká spokojenost, k moři beru Uriage jako bonus

    OdpovědětVymazat
  8. Po opalování používám přípravky na to určené, ale kromě šamponu od Balei nemám s žádným z Tebou zmíněných zkušenosti. Teď jsem si nově pořídila tělové mléko do sprchy po opalování a ráda bych zkusila i to Baleácké.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejradši se neopaluju ,ale když už se osmažím třeba na kole tak potom používám pantenol .

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám akorát ten after sun od Baley a jsem s ním fakt spokojená

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujal mě Uriage a La Roche- Posay a taky Clarins. Aspoň vím po čem sáhnu příští rok :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Nepoužívám nic speciálního, ale určitě se mažu!

    OdpovědětVymazat
  13. Já si letos objednala na dovču poopal. sprej od Avonu a škoda, že jsem ho nevyzkoušela už před dovolenou! Katastrofa! Smrdí mi, je to jak voda - sice trochu chladí při nanášení, ale za 10 min jsem se mohla nastříkat znovu...na to, že to mělo být mléko ve spreji a ne taková vodička..!! :( Nikdy víc!

    OdpovědětVymazat
  14. O mojej letnej výbave som už na blogu písala pred časom :) Ja mám ešte z minulého roka sprej s aloe zn. Cien a ja si ho teda chválim vcelku dosť - samozrejme pokožku tak nevyživí, ale krásne skľudní - a najmä dočiahnem ním na chrbát, keď nemám nikoho poruke ;)...
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  15. Poopalovací péče MUSÍ bejt!
    Já jedu leta v Biodermě jak v opal, tak v poopal =o)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se v létě moc neopaluju, tak že nějaké přípravky po opalování neřeším:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)