pondělí 6. července 2015

Moje letní nezbytnosti - my summer essentials

Krásné pondělní ránko :) Po menší oddechové pauze jsem tu zpět, abych vám ukázala své letní nezbytnosti. Produkty, bez kterých si léto neumím představit, které mi ho zpříjemňují a díky kterým třeba i přežívám velká vedra. Většinu produktů, kterou vám dneska ukážu můžete do určité míry nahradit jinými značkami, takže to berte spíše jen jako inspiraci :)

Začnu něčím voňavým :) Během léta určitě nesmí chybět voňavé tělové spreje, které na sebe liju ve velkém. Znáte to - jeden v kabelce, další v práci na stole a třetí v ložnici (tak nějak je to u mě). Mezi těmito spreji kromě vůně příliš rozdíly nevnímám a vonět mi vydrží stejně jak ty od Victoria´s secret, tak ty od Avonu :)

Aktuální oblíbenci jsou spreje od Yves Rocher s badyánem a jablkem, Lindex Body mist Sensual sunset a Avon s pivoňkou a marakujou.


Zvlášť v létě miluju drhnutí celého těla peelingy. Nevěřte mýtům, že vás peeling zbaví vašeho opálení, je to nesmysl :) V koupelně mi momentálně trůní tito krasavci:

Lindex Revive & Refresh peeling, který je spíše hutnější a takový trochu pastovitý. Další favorité jsou od Body Shopu a konkrétně peelingová kostka Fuji green tea (byla to limitka a už možná neseženete a podobnou alternativou je třeba Buffy od Lush) a pak můj oblíbený Moringa peeling v menším balení. Tuhý peeling je fajn třeba na cesty, protože zabere málo místo a nehrozí, že se vám vylije v kufru :)




Během léta a veder je pro mě důležité, aby make-up držel na svém místě. Zejména na očích, protože často je to jediná část, kterou líčím (když je opravdu velké horko, na make-up kašlu :) Proto jsou pro mě důležitými pomocníky voděodolné tužky na oči, které se nerozmažou a na očích vydrží celý den. Moje oblíbené jsou např. tyto od Sephory a Make Up For Ever. Obě značky nabízejí poměrně širokou škálu odstínů a od každé jich mám několik. Druhou důležitou položkou jsou voděodolné řasenky. Jestli je něco vážně fail, tak to je rozmazaná řasenka po celém obličeji. Pro mě osobně je celkem výzva najít nějakou, která by byla opravdu voděodolná a zároveň neudělala z řas jen jeden velký slepený cucek. Obě tyhle řasenky teď zkouším a podrobuji letní zátěži, takže pak vám dám vědět, jestli opravdu drží :)



Během léta dostává naše kůže pořádně zabrat a jelikož její značnou část i často ukazujeme veřejně, bylo by fajn, kdyby dostala pořádnou dávku péče :) Produkty, kterými může člověk pokožku mazat je spousta a záleží, co komu vyhovuje. Já všechny tyto produkty různě střídám, podle chuti a podle toho, jak moc chci o pokožku pečovat. Aktuálně tedy používám:

Hydratační voda ve spreji Sephora mě upřímně řečeno zaujala svým názvem, i když jsem tušila, že to s tou hydratací nebude tak žhavé. Namazání krémem vám tohle určitě nenahradí, ale třeba když se opalujete a je vám horko, tak na osvěžení celého těla je to moc fajn :) Tělová másla Body Shop jsou podle mě ty nejlepší a nejvoňavější, takže jsem využila slev, které teď na ně mají a vyzkoušela jedno nové. Díky jeho boží vůni jsem na něj nalákala hned několik kolegyň v práci a určitě si půjdu do zásoby ještě pro nějaká. Univerzální suchý olejíček Nuxe teď seženete v letní limitované edici a musím říct, že tohle větší balení je skvělé díky rozprašovači, kterým se olej pohodlně aplikuje. Používám ho i na vlasy nebo obličej, takže je to ideální pomocník třeba i na dovolenou, kdy potřebujete ušetřit místo v kufru. Opakem ušetření místa je pak mega balení tělového másla od Avonu z řady Planet SPA, které se mi ale střašně líbí a vždycky když něco podobného v tomto balení vypotřebuju, tak tu dózu si pak schovávám :) Poslední je tu tělový sorbet od Body Shopu, který není až tak hydratační a přijde mi jen jako takové osvěžení na kůži, která pak příjemně voní.



Naprostý must-have na léto jsou pro mě termální vody ve spreji. Na osvěžení můžete použít i květinové vody, které můžete nechat v ledničce a vždycky s němi obličej osvěžit.

Momentálně používám meduňkovou vodu od Saloos, termální vodu Uriage a La Roche-Posay. Menší balení je super do kabelky, větší pak na pracovní stůl.



Co by bylo léto bez účinných deodorantů? Hotové peklo :) Těším se na den, kdy si to uvědomí většina lidí a cestu MHD pak nebude znepříjemňovat nepříjemný puch. 

V létě samám po těch více účinnějších, u kterých vím, že zůstane podpaží suché a voňavé :) Aktuálně tyto podmínky nejlépe splňuje Rexona Maximum protection a Borotalco Original.



Jestli je během léta nežádoucí jakýkoliv zápach, tak chloupky jsou hned na druhém místě. Střídám klasické žiletky od Gillette s epilátorem Braun. Tenhle je mimochodem podle mě úplně nejlepší a epilace s ním je nejméně bolestivá, ale chystám o něm samostatný článek, kde se rozpíšu víc :)



Fixační sprej na make-up je produkt, který vytahaju až s příchodem veder a jinak po zbytek roku leží trochu ladem. Konečně jim trochu přicházím na chuť a zjišťuju, že výdrž make-upu opravdu o něco prodlouží a zajistí, aby vám nestékal do všech světových stran :)



Na vlasy tu mám dvě vychytávky a to parfém do vlasů a slaný sprej. Se slanými spreji se tedy spíše tak nějak sžívám a snažím se s nimi naučit zacházet a těším se na den, kdy si řeknu, že mám opravdu vlasy jak z pláže :) Každopádně mě je baví používám, protože vlasy získají takovou jinou texturu. Aktuálně mám slaný sprej od Aussie a Toni & Guy. Pokud chci vlasy trochu provonět, nastříkám do nich sprej Balea (jehož vůně se mi trochu zvrhle líbí :) Alternativu seženete i od Alverde, ale ty mě osobně tolik nevoní.



V létě s sebou v tašce tahám všude i láhev s vodou Bobble a poslední dobou jsem si strašně oblíbila duhový ručník od Tezenisu, ,který byl láska na první pohled.



V létě není nouze ani o různé spáleniny, škrábance a jiná bebíčka, které nám můžou trochu znepříjemnit den. Velice jsem si oblíbila Cicaplast od La Roche-Posay a nově i Havlíkův přírodní zázrak, které jsou přesně jako dělané na všechny tyhle neduhy. Myslím, že doma se nikdy neztratí podobné přípravky mít, protože nikdy nevíte, kdy se vám budou hodit. Oba vřele doporučuji :)




Letošní letní vůní se stal bezpochyby nový parfém od Nuxe, který voní přesně jako jejich univerzální olejíček. Pokud jeho vůni taky tak bezmezně milujete, tohle bude něco pro vás. Je to krásně hřejivá vůně, která mě osobně evokuje dovolenou u moře, rozpálenou pláž a letní drinky :)


Říkáte si, co by to bylo za letní nezbytnosti bez opalovacích krémů? Jasně, ty nesmí chybět, ale protože je to poměrně rozsáhlé téma, chci mu věnovat samostatný článek :)



Během krásných dní nesmí chybět ani něco na čtení a dostatek vychlazené vody s citronem nebo okurkami :) 



Články s letní tématikou jsou mé oblíbené a pokaždé si ráda přečtu, bez čeho se v létě neobejdou jiní lidé :) V návaznosti na tuto tématiku plánuju ještě několik článků, protože shrnout všechno do jednoho by bylo až moc obsáhlé a nudně dlouhé :) 

Budu ráda, když mi dáte vědět, bez čeho se v létě neobejdete vy a jaké produkty rády používáte :)

42 komentářů:

  1. Tak na články se těším:) Ty voňavé tělové spreje mě zaujaly:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super shrnutí, také pár takový článků plánuji. Akorát jsem trochu ve skluzu. Léto v plném proudu a já ještě doháním jarní resty. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! V létě je mou nezbytností termální voda ve spreji a vlhčené ubrousky na zpocené ruce. A fixační sprej na make-up. Od doby, kdy mám UD All nighter, nechápu, jak jsem bez něj mohla být. ;) Co mě zaujalo je chystaný článek o epilátoru Brown. Dlouho zvažuju koupi nějakého epilátoru, ale jsem srab na bolest, ale to tvé "nejméně bolestivá" mě zaujalo a na článek se těším. Tak pěkné léto!

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně termální voda... posledních několik dní bych bez ní nepřežila.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se rozhodně neobejdu bez osvěžujícího spreje na nohy, stejně jako ty bez Rexony, dostatkem vychlazeného pití, opalovaků...

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky :) Moje som písala aj na blogu. Mne ale v poslednej dobe stačia vlhké utierky, nejaký body splash a nič viac :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, Rendy, moc jsem si ho užila! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se určitě neobejdu bez balzámů na rty, antiperspirantů a čisticích vod, protože mi přijde, že je obličej pořád takovej upatlanej :D.
    Líbí se mi Tvoje hnědý boty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek a krásné fotky :). Na speciál článek o opalovacích krémech se těším! Pro mě je nezbytnost tělový sprej, termální voda a domácí limonádky s ledem a ovocem ze zahrádky. Miluju léto :).

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní článek, přesně takový mám teď rozepsaný, tak si mi ještě dala nějakou inspiraci :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  11. Ja sa určite nezaibídem bez vodeodolnej riasenky, plaviek, opalovacieho krému, ventilátoru, lahkého letného oblečenia! :)
    Inak krásne fotky! :)
    lifestylebyLenka

    OdpovědětVymazat
  12. Termální voda a fixátor! ( Rendy, Cicaplast je od RLP, ne od YR - jsem šťoura :) ). Cicaplast je skvělý produkt.

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek a s většinou souhlasím, až ba ten parfém od NUXE. Mně tak neskutečně smrděl, když jsem vyzkoušela :D.. Jinak tělové spreje si chci také pořídit :).

    OdpovědětVymazat
  14. Martina Frankova: to je naprosto v pořádku :) Nevím proč, ale tyhle dvě firmy si podle názvů pořád pletu :) Opraveno!

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za přijemný, letní článek. Já se v létě neobejdu bez kokosového mléka na opalování se třpytkami z DM. A prý už se podobný prodává i v Lidlu, musím ho zajít okouknout. Celkově je pro mě léto spojené s vůní kokosu - mám i tělový sprej, spchový gel a další výrobky s touhle vůní. A další nezbytností je peeling na nohy, mám je v hrozném stavu. Zatím mi vyhovuje levandulový z Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
  16. Nebudu jmenovat samozřejmosti jako je sprchový gel nebo deodorant, ty používám během celého roku. Moje nezbytnosti na léto je sluneční ochrana a péče po opalování, pak termální vody, kterých mám velkou spotřebu, tělová mléka a krémy jsem teď téměř vyřadila, jsem fakt líná se mazat, tak využívám tělové mléko do sprchy:-) A pak to jsou tělové spreje, chladivé spreje/deodoranty na nohy, které moje nohy udrží v pohodě a osvěží je:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Termální sprej také ráda používám. V těchto vedrech je to nádherně osvěžující.
    Zaujal mne ten sprej do vlasů Balea, na ten se musim v drogerii mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  18. To je, panečku, produktů :) Vždycky si myslím, jak v létě "odlehčím" kosmetiku, že se mi na sebe nebude chtít tolik věcí patlat, ale myslím, že jí spotřebovávám mnohem víc, abych vydržela krásná a voňavá :D

    OdpovědětVymazat
  19. Těším se na recenze řasenek. Já mám tu od maybelline lash sensational. Sice je trochu mokřejší a na kartáček jsem si musela zvykat, ale jsem s ní velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. Přimlouvám se za článek o sea salt spreji, protože taky moc nevím, co s ním, většinou mám pak akorát divně slepené vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak teď jsem dostala skvělý typ na termální vodu, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  22. Teď jsem se úplně zamilovala do slaného spreje od Aussie. I s mými rovnými vlasy dokáže zázraky. Stačí nastříkat do vlhkých vlasů a namačkat vlnky. Udělá to krásně přirozené lokýnky, které skvěle drží.

    OdpovědětVymazat
  23. Termální vody jsou teď můj největší kámoš. Nejen, že ochladí mě, ale také osvěží můj make-up, který bývá po upoceném dni takový zavadlý :)

    OdpovědětVymazat
  24. V těchhle pařácích jsem zjistila, že z kosmetiky si vystačím s krémem a balzámem na rty s SPF, termální vodou a antiperspirantem.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Bez termální vody si nedovedu léto vůbec představit, navíc Uriage teď za super cenu takže zásoby doplněny ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Taky ráda čtu články s touto tématikou...těším se na opalováky! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já se v létě neobejdu bez melounu!! :D To je moje jediná nezbytnost.Rendy ty už nepoužíváš ten zelený peeling od Baley???

    OdpovědětVymazat
  28. Některé letní produkty budu muset dokoupit, určitě jsi mě motivovala!

    OdpovědětVymazat
  29. Já vždy při ruce musím mít balzám na rty a květinovou vodu Saloos. Chtěla bych si pořídit i ten tělový sprej Yves Rocher. V obchodě už jsem k němu čichala a voní suprově :)

    Květinová Voda Saloos

    OdpovědětVymazat
  30. Krásne fotky :-) A ja neviem prísť na chuť epilátorom.....

    OdpovědětVymazat
  31. Stannah: já mám pocit, že jsem ve skluzu od Vánoc :)

    Harmony: tobě taky krásné a pohodové léto :)

    Anna: samostatný článek od spreji T&G už na blogu byl, tak zapátrej v archivu kdyžtak :)

    Lucie Vesela: nedávno jsem ho dopotřebovala a nechtěla jsem kupovat další balení, dokud nevypotřebuju některé z těchto :) Ale neboj, jsem mu věrná a miluju ho pořád stejně :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak v letních nezbytnostech se téměř shodneme, mám skoro vše jen od jiných značek ;-) Ještě bych k tomu přihodila balzám na rty a gumičky do vlasů a sluneční brýle. Létu zdar :-)

    OdpovědětVymazat
  33. La Roche opalovací olej je naprosto dokonalej :-D
    od Biodermy mám mlíko ve spreji a taky spokojenost =o)

    a Nuxe parfém, oooh já jsem z něj úplně odvařená...

    OdpovědětVymazat
  34. Moje nezbytnosr v lete je Driclor. Taky mam rada ty telove spreje od Avonu. Z makeupu se neobejdu predevsim bez vodeodole rasenky :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Slaný sprej od Tony&Guy, teda nevím nějak jsem stále na vážkách, jestli je dobrý nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  36. přesně ten samý tělový sprej od avonu používám také a bez rexony si nedovedu představit vyjít ven. Na léto mám ráda lehké svěží sprchové gely. Můj seznam výrobků na léto je obdobný, jen mi tam chybí balzám na rty, bez něj by mé rty byly teda ve strašném stavu

    OdpovědětVymazat
  37. V létě ráda používám svůj Braun Silk Epil 5, protože pak nohy vydrží dlouho hladké. Taky mám moc ráda sprchové gely Dove, které jsou příjemně krémové a nevysušují pokožku:)

    OdpovědětVymazat
  38. rexona je topka
    ja určite neviem žiť bez termalnej vody v spreji a dobrom dezodorante

    OdpovědětVymazat
  39. Jestli fixátory make upu teprve zkoušíš, tak rozhodně doporučuji De-Slick setting spray od Urban Decay. Pro mě neuvěřitelná pecka, přinutí make up splynout s kůží a i ve 30°+ se neslévá. Možná není 100% matující, ale výdrž rozhodně prodlouží, aniž bych na sebe musela každých pár hodin kydat pudr lopatou :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Bezva článek. Mám tyhle shrnující moc ráda. Bez termální vody taky neudělám ven ani krok :)
    Nadacaf33@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)