úterý 7. července 2015

Manikúra s Yves Rocher a soutěž

Možná si pamatujete report z uvedení kolekce nových laků Yves Rocher (ZDE), které se konalo minulý měsíc. Nových laků je hned 40 a barevně je rozhodně z čeho vybírat! Letní období si úplně říká o lakování všech možných barev jak na rukách, tak na nohách, tak se nechte inspirovat :)


Zářivé laky na nehty - koupíte za 99 Kč (v akci seženete za 65 Kč)

Musím říct, že už dlouho jsem neměla takový problém si vybrat jen jeden pěkný odstín! Líbí se mi prakticky všechny z nabídky a barevně tuhle kolekci považuji za povedenou. Na lacích je sympatické i skladné a jednoduché balení a plochý štěteček, který mám u laků na nehty nejraději. Odstíny, které mám, kryjí dobře i v první vrstvě, ale já dávám u všech laků vždy dvě. U některých odstínů se mi zdá, že schnou trochu pomaleji, ale vždycky aplikuji ještě "sušič" barvy, takže ve výsledku mám nehty suché stejně dobře :) Výdrž je stejná jako u všech jiných značek laků, které používám, tudíž v tomhle ohledu nespatřuji žádné abnormálnosti :) S mým milovaným topcoatem mi vydrží v pohodě týden.





Laky na nehty s gelovým efektem - koupíte za 139 Kč (v akci za 99 Kč)

Tyto laky poznáte podle stříbrného víčka a vybírat můžete z 9 odstínů. Laky s gelovým efektem jsou teď velice populární a na trh je uvádí hodně firem, nicméně musím říct, že mezi nimi nějaký extra rozdíl nevidím. Všechny mi přijdou na nehtech jako klasické laky a i když se mě občas někdo zeptá, kde si nechávám dělat nehty a kolik mě takové gelovky stojí, můj názor to moc nemění :) Nevím, možná u někoho s delšími nehty by to bylo viditelnější, ale u sebe nepoznám, jestli si nalakuju některý z těchto laků nebo jiný z klasické řady. V tomhle případě mi přijdou obě řady úplně totožné, i co se krytí nebo výdrže týče. Pokud budu chtít gelové nehty, tak si je udělám se svou domácí sadou SH. Výdrží se laky s gelovým efektem těm opravdovým zapékacím gel-lakům nedají stejně srovnávat, takže označení gel-lak beru spíše jako takový kosmetický trend :)



Co by to bylo za manikúru bez pořádné péče a dalších nezbytností! Celý seznam produktů můžete omrknout ZDE - níže pak vidíte Base coat, peeling a olejíček na nehty. 

Nenechte se zmást fotkou níže, kde podkladový lak vypadá, jako by jeho štěteček byl odrbaný jak koště :) Když štěteček vytáhnete z lahvičky, vypadá úplně stejně, jako štětečky barevných laků.



Jak jsem vám nedávno psala v článku o své nehtové rutině, na podkladové báze si extra nepotrpím a za sebe osobně si myslím, že je důležitější kvalitní top coat. Proto mezi bázemi nevidím příliš velké rozdíly a nemám, co víc bych k popisu řekla :) Olejíček má super aplikátor, kterým se na okolí nehtů dobře nanáší a moc příjemně voní.



Chápu, že peeling na nehty a jejich okolí asi není úplně must have při manikúře každé z vás, ale někoho by zajímat mohl. Je poměrně hrubý, což je fajn a taky příjemně voní. Nepoužívám ho při každém lakování, ale spíš třeba jednou za 3-4 týdny, kdy to chce nehty trochu vyhladit :)



A protože už možná víte, že vám moc ráda dávám dárky a chci, abyste taky mohly testovat novou kosmetiku spolu se mnou, mám pro jednu z vás balíček nových laků a pastelek na rty.


Pokud máte zájem si o balíček zasoutěžit, tak stačí splnit následovné:

1) být pravidelné čtenářky blogu přes GFC (pokud netušíte co to je, nápověda je ZDE)

2) pod tento článek napsat komentář s vaším mailem a odpovědí na otázku: Který odstín nových laků na nehty YR se vám líbí nejvíce?

Soutěž končí 12.7.2015 ve 20h. Random poté vylosuje jednu vítězku, jejíž jméno poté uveřejním na facebooku.






Dejte mi vědět, jak se vám nová kolekce laků líbí a jestli jste už měly možnost je vyzkoušet nebo vás to láká :)

132 komentářů:

  1. Moc se mi líbí odstín 27, na léto k opáleným rukám tyto odstíny zbožňuju.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Najviac sa mi páči odtieň #45. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí žlutý lak, odstín 51. Takový odstín mi chybí, asi si dojdu do YR doplnit zásoby. :) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíce zaujal ten červený s kovovým efektem, chci se na něj mrknout. A olejicek teď nutně potřebuji, takže ten chci také omrknout :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Gfc sleduji. Nejvice se mi libi asi 34 a pak vsechny cerveny. Ty mam rada.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto laky vyzeraju naozaj dobre a farby sa im velmi vydarili. Najviac sa mi paci odtien c. 71, pretoze mint farba je v lete moja najoblubenejsia.
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ty laky jsou nádherný. Už jsem na ně koukala, ale propásla jsem akci v YR kdy se daly sehnat levněji, tak nemám ještě žádný.
    Nejvíce se mi líbí pastelové odstíny - např. Lilas :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se mi líbí odstin č. 27, na léto mám tyto odstíny nejraději.
    Mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrat jeden lak, který je nehezčí je doopravdy těžké. Barevně se laky moc povedly. Určitě se mi líbí 102, 51 a 27.

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ohhh, no já rozhodně potřebuju tu 34, tu fialovou (rozhodně potřebuju = zítra klušu do YR)! Ta je bombastická!!
    annayaghobova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná kolekce, láká skoro celá :) Jako konzerva bych asi volila v první řadě odstín Baie rose nebo Camelia nacre :) simurdova1@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne farby ... na leto akurát stvorené :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké laky... Mně nejvíce zaujal odstín 71, přijde mi to jako takový ideál na léto :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné laky. Nejvíce se mi líbí odstín 34, i výdrž je fajn. :-)
    GFC Genevra, email genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se mi líbí u gelového laku odstín Rouge Impérial :) ale všechny jsou moc hezké ...monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mi teď na léto líbí gelový lak č. 27 a pak ještě fialový č.34 :)

    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. No tedy! Jsou vážně úžasné všechny a těžké je vybrat pouze jeden - ale jelikož mám raději červené, bude to asi odstín Rouge Impérial. k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Krasne barvicky!!! Od Yves Rocher pouzivam hodne veci ale teprve vcera jsem se dostala k lakum na nehty, koupila jsem si zlaty 110.
    Jinak z tehle kolekce se mi libi ta fialova 34.;-)
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí se mi všechny barvy mimo žlutého.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Terka Černá
    71 se mi líbí :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. nejvíce ze všech se mi líbí Rose Dalhia a z těch co tu ukazuješ 27 . werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíc mi padl do oka odstín číslo 27, ideálka na léto :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Fialový je pěkný.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. 27 je úplně boží, luxusní, mňamozní :-) V případě výhry doufám,že tu na mě po dovolený bude čekat :-D
    GFC Tereza Hlínová
    05051988@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. najviac sa mi páči odtieň 102
    gfc: Diana.
    email: didus.xd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Je docela těžké vybrat jaký se mi líbí nejvíc, jsou povedené všechny, 34 a 28 jsou úžasné například :) pb.forever@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nejvíc se mi líbí odstín číslo 71 :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. najviac asi číslo 27, 51 a taktiež aj 71 :) vhodné na leto aspoň pre mňa
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy, mne sa páči najviac odtieň 27, je kráásny :)
    CEZ GFC ťa sledujem ako Martinkaa
    email: martina.leskova@gmail.com

    Pekný dník :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Nejvíce se mi líbí ten lak sytá práva červená :) #45 krisjanku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 45 se mi líbí nejvíc. Sleduji,jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Nejvíc se mi líbí 71 :-). terezjn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Nemůžu se rozhodnout, jestli je hezčí 27 nebo 71, oba jsou moje oblíbené odstíny, které zároveň nosím nejčastěji. ;)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Odstín 27 je úžasný, na léto jako dělaný! :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mě se teda nejvíc líbí odstín 28 :) Na léto je ale většina těhle barev jako dělaná.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. sleduji
    tomanova.katerina@centrum.cz
    odstin 27

    OdpovědětVymazat
  37. Najviac sa mi asi páčia odtiene 72 a 45.. Jeden si vybrať bohužiaľ nedokážem :D Tieto dva sú vážne krásne ale aj tie ostatné sú úžasné! :)
    môj email- lenus.ka133
    GFC- Lenka Merková

    OdpovědětVymazat
  38. č 28 nádherný :-O ♥ lucy0077@seznam.cz
    jinak sleduji tě jako Lucy0077

    OdpovědětVymazat
  39. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Nejvife se mi líbí fialová a žlutá

    OdpovědětVymazat
  40. Zatím jsem je nezkoušela, ale vypadají moc hezky. Mně se velmi líbí odstín 28.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Mně se jednoznačně líbí nejvíc č. 34 a 45 :)
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. 27 je skvělá a taky se mi líbí 28 :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. barvička č.71 je boží!
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. 102 a 27. Ale skôr než laky by som radšej vyskúšala ten peeling a olejček :)
    Mail na blogu.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  45. Tak já jsem v tomhle dost konzervativní, nejraději nosím škálu odstínů červené, tady bych si vybrala odstín 28.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Rendy nejvíc se mi líbí odstín číslo #71.
    zablodenisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Nejvíc se mi líbí odstíny 27 a 28, většinou se totiž u laků pohybuju jenom v červených a růžových tónech :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Urcite c. 71, to je nadherna barvicka. :)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Mě se nejvíc líbí odstín 51 a 27. :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  50. v tehle kolekci je hodně pěkných barviček, je těžké vybrat tu nej. Líbí se mi odstín mente, z decentnějších odstínů vyhrál magnolia
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ty laky jsou úžasné!! já tak miluju YR! moc se mi líbí odstín 27 :) a pak ten gel lak na poslední fotce uprostřed :)
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Mě se líbí ten červený lak,jsem konzerva :) Ještě ke včerejšku: to jsi mě uklidnila s tím peelingem od Baley,Je to díky Tobě můj oblíbenec

    OdpovědětVymazat
  53. Mne se nejvic libi jednoznacne 27,myslim,ze k opalene pokozce musi skvele ladit :)
    tereza.muzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Laky už jsem byla v Yves Rocher omrknout a nejvíc ze všech mě zaujal odstín 28, červené a růžové laky mám ze všeho nejradši.
    mail: julietheredheadblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduju jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz
    Upřímně bylo těžké vybrat, které odstín se mi líbí nejvíc, ale jelikož je můj favorit žlutá barva, tak tahle od Yves Rocher vypadá moc pěkně, takže můj favorit je 51 :)

    OdpovědětVymazat
  56. Aaaaa 72 a 27! Já nevím, krerý víc :) Možná 27, ale jen o trošinku. Od Yves Rocher jsem dekorativku myslím nikdy nezkusila, jen sprcháče apod. Ale teda, ty odstíny. Týden? To jako vážně? To je skvělé! I ta žlutá je... Noo, nebudu to raději dál rozebírat :D Na IG tě sleduji dlouho, přidávám se i zde :)
    michaelakrejcirova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Všechny odstíny jsou moc pěkné, ale nejvíc se mi líbí Rose dalhia:)
    Email: blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Líbí se mi moc 28 :).
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Veľmi ťažké je vybrať si len jeden! Ale koralové a všeobecne všetky odtiene červenej mám rada celoročne, takže najskôr by som brala 28ku :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Mně se nejvíce líbí asi odstín Bleu volubilis ( nenašla jsem nikde číslo). Ale musím říct, že se mi líbí skoro všechny!
    lucieodstrcilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Skvělé barvičky na léto :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  62. Mě nejvíc zaujal lak 34. Kromě toho, že fialovou barvu miluju, tak je to trochu z nostalgie...takovej odstín jsem kdysi (fakt třeba 12 let zpět :D) měla a pár let jsem ho měla rozlitý na koberci :D. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Také se mi nejvíce líbí 28, je to nádherná červená, jaká se blbě shání..
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  65. Mna velmi lákajú pastelky na pery a olejiček na nechty,odtien laku sa mi asi najviac páči 71 a 102:)
    luckap123@gmail.com
    GFC:Lucia Pentíková

    OdpovědětVymazat
  66. Když už barevné laky na nehty, tak odstíny červené :) Z těchto bych vybrala odstín č. 28.
    peccata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Jééé, já tak miluju YR. Z jejich celé nabídky nových laků se mi nejvíce líbí Pivoine :-) Mám to trochu z ruky, takže zatím jsem se nedostala je omrknout,ale určitě nějaký časem zkusím :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Najviac asi c.45.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. 27 a 71 rozhodně nejvíc, jelikož jsem lakovej sběrač určitě pořídím ;) cattishdakota@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Sleduji pravdelně jako Primadonna Girl :) PrimadonnaRealness@gmail.com
    Nejvíc se mi takhle od pohledu líbí dva krajní z horní fotky - #27 a #102. Ještě jsem je nezkoušela, ale ráda bych. Děkuju za ten poznatek ohledně gelových laků, taky trochu myslím, že to bude "jen" módní trend :)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj, s výběrem laku bych asi měla stejný problém jako ty, všechny odstíny jsou nádherné, ale kdybych si opravdu musela vybrat, tak odstín 34 nebo 38
    no.vakova.ppetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. z této řady laků je opravdu těžké si vybrat. ikdyž já mám tenhle problém snad skoro u všech laků :D vždycky si nakonec beru neutrální odstín jako jistotu (zde bych šáhla po Capucine) a mou úchylkou jsou tmavomodré laky (Bleu volubilis) a lak, který mne tu opravdu fascinoval je Menthe. ale všechny jsou krásné :) eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Yves rocher jsem na chuť přišla teprve nedávno a také jsem stejně nedávno v novém OC v Kladně pořídila i jeden lak, který mě opravdu hodně překvapil. Nevím zda je z té nové kolekce, je to odstín 23 Rosé Azalie a je fakt nádherný . Krom toho se s ním pěkně lakuje a drží i bez top coatu ( zkoušeno 3x!) i pět dní.

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Keby si mám vybrať jednu farbu, tak najviac je #71! :) Nádherná, a potom taktiež #27 :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. moc krásně vypadá Capucine! kdybych neměla doma podobný odstín od Catrice, šla bych do něj:) i když.. známe to, třeba v nich stejně najdu veeliký rozdíl a budu si ho muset pořídit:D
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Miluju ruzovou takze bych brala jakykoliv odstin ruzove.
    Gfc Marketa Kralova
    macu@seznsm.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Celá kolekce je podařená, ale nejvíc se mi líbí odstín 27, ten je přesně podle mého gusta :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Spotřebováno: Červen 2015

    OdpovědětVymazat
  78. Mě se nejvíc líbí 71 :-) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. nejvíce se mi líbí č. 27 a 28. nikolahejnova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Líbí se mi všechny odstíny, ale nejvíc mě zaujal odstín číslo #34, protože žádnou takovou barvičku ještě nemám a v nabídce na stránkách od YR se mi líbí ještě odstín Bois nacré, který vypadá hodně zajímavě.
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Mně se nejvíce líbí odstíny 27 a 28 :) ty jsou pro mě jako stvořené :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Mě se nejvíc líbí ten odstín 27, je takový krásný veselý a letní :)
    smolkovamarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Tak tahle kolekce se mi moc líbí! :) Nikdy jsem YR nemusela, ale takhle kolekce je prostě boží :)
    Nejvíce se mi líbí odstín 34, protože takový ještě nemám a sháním :)
    catherinewind016@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Nejhezčí je odstín 27 :) ale krásný jsou všechny :)
    anna.bezuchova@seznam.cz
    GFC: Anna Bezuchová

    OdpovědětVymazat
  85. Už jsem na kolekci koukala a mají samé krásné odstíny :)
    Můj největší favorit je odstín 28 :)

    OdpovědětVymazat
  86. Váhám... ale asi nejvíc se mi líbí 28. A jsem totálně ujetá na všechny ty pečující sarapatičky :-)
    ro-linda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Kolekce vypadá úžasně, nejvíce se mi asi líbí odstín č. 34 :)
    GFC Dagmar Horáková, e-mail d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Tak ty jsou opravdu nádherné! Celá kolekce se mi opravdu moc líbí. Nejvíce mě zaujal odstín 28 a 27, ale brala bych naprosto všechny. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Libí se mi odstín 28, ještě jsem si žádný z odstínu nestihla vyzkoušet. Můj email je Krykavska.diankaa@gmail.com
    Přejí hezký den.

    OdpovědětVymazat
  90. Miluji Yves Rocher.Všechny laky jsou skvělé. Ale miluji fialovou tak že jednoznačně č. 34.Bomba.Tak jako všechny výrobky Yves Rocher.trki@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Líbí se mi 34,male prakticky bych využila spíš nějaký víc nude. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. určitě č.51 ,ten je dokonalý :-) t.prazmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Krásný den všem :) miluju odstín #51 je uzasny !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  94. Všechny jsou krásné, ale nejvíce se mi líbí č. 102 a 71 :)
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Moc se mi líbí odstín č. 102
    michaela.homutova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Sleduji jako Lucie Valášková.
    Moc se mi líbí č. 34.
    carmchris@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. 27 a 102 jsou proste dokonalý!!!!!
    aasrbsko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Líbí se mí odstín #28 :-) (l.polackova@centrum.cz) Hezký den všem

    OdpovědětVymazat
  99. Když jsem uviděla #27, rozzářili se mi oči. Barva plná pozitivních a letních vibrací. Prostě úžasná.
    lkozminova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Moc se mi líbí odstín 28, k opálenému tělu, na ruce a nohy, by vypadal bezvadně :) no a ta 51, ta by byla na léto taky supr :)
    lenca833@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Ty laky se mi libily uz v tve prvni zmince o nich. Mam moc rada modre barvicky takze ta tyrkysova nebo tmave modra, nebo jeste ta svetle fialova je pekna.
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. ten žlutý, zlepšuje náladu už z monitoru :D
    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Rendy, mě se moc líbí odstín číslo 34. Ta fialová je taková mystická, tajemná. Možná že někomu to přijde jako spíš zimní barva, já bych se jí určitě nebála a užila si jí i v létě. Zdravím a moc hezká recenze! Zuzka zuvobo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. jeden vybrat neumím, takže 27, 27, 34 a 102 :)

    OdpovědětVymazat
  105. Mně se líbí 27 :-)
    anykad92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. 27 Asi nejpraktictejsi barva:-) sedivaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Krásné barvičky :). Nejvíce se mi líbí asi odstín č. 71.
    GFC: M Š
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Nejhezci je 27.
    simkovasimkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Mně se líbí BLEU VOLUBILIS, přesně v barvě večerního moře <3 správná letní barva. :) lucie2606@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Těžko vybrat barvu :-) Ale dobře, tedy č. 28. Jinak souhlasím se skladností takovýchto balení. janalisa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Nejvíc se mi líbí č. 28 :) barbie747@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. má volba padla na lak, který vypadá tak trochu do oranžova :-)

    OdpovědětVymazat
  113. Nejvíc s mi líbí 34 a 28. :)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Nejvíce se mi líbí asi 102, takové podzimní barvičky miluju :)
    zuzii096@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Nejvíce mě zaujal 72, barvy podobné této miluju.
    markisek.smiley@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Nejvíc se mi líbí 102:)) anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Tá koralová farba teraz na leto je super krásna.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Za me jednoznacne odstin 102.
    via.kubes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj Rendy, mě se určitě nejvíc líbí 28 a 34, to jsou přesně moje barvy. Navíc se mi moc líbí minimalistický design, žádné zbytečné zdobení obalů. Utŕčitě by jim to v mé sbírce slušelo :))
    Díky za krásnou soutěž!
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. nejvíc se mi líbí č. 71, připomíná mi moře :)
    anezkamouckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. 72 mi přijde nejvíce unikátní :-)
    anna.obermajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. odstíny jsou krásné všechny, ale mě osobně se líbí odstín 34 :)
    renattrene91@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Nejvíc se mi líbí č. 27! :)
    ayushinqa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. GFC Veronika
    vermrackova@gmail.com
    Rozhodně č. 34 a 28 :)

    OdpovědětVymazat
  125. lufipeace@gmail.com
    Líbí se mi jich víc, ale 34 asi nejvíce x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)