čtvrtek 30. července 2015

Lifestylové okénko - červenec

Lifestylové okénko a s ním hlavně nákupy za posledních několik týdnů jsou tu. Množství věcí je dané hlavně slevami, které aktuálně snad ve všech obchodech probíhají a letos se mi líbí podezřele hodně věcí :) Dokonce tento měsíc vítězí nekosmetické nákupy nad těmi kosmetickými a to je opravdu co říct. Jestli vás zajímá, co jsem si za poslední dobu oblíbila a pořídila, tak čtěte dál :)

Během nákupní horečky jsem obešla většinu oblíbených obchodů a tentokrát jsem se trochu víc zaměřila na doplňky, protože oblečení jsem kupovala více v předchozích měsících. Miluju náhrdelníky a ideálně ty výraznější a jakmile jsem v Reservedu viděla tento, byl hned můj :)


V Mohitu jsem si koupila pár věcí, ale přiznávám, že jsem byla strašně líná fotit oblečení, protože mi přijde, že ho nikdy nejde nafotit zajímavě a hlavně je moje barevné spektrum hodně omezené a myslím, že 5 černých/modrých/šedých triček nebo svetrů nikoho asi do kolen nedostane, tak jsem vybrala jen zajímavější kousky. Jedním z nich je (trochu nečekaně) šátek, který si sice schovám na podzim, ale cokoliv s ombré "vzorem" miluju a potřebuju, takže jsem neodolala. Další je pak náhrdelník s uzlem, který je pro mě spíš takový nenápadný a vedle jiných mých náhrdelníků až nevýrazný, ale občas člověk potřebuje přesně něco takového :)


Nedávno jsem vám ukazovala své letní kosmetické vychytávky a věci, bez kterých si léto neumím představit. Jedním z nich jsou i přenosné repráčky od Sony, které teď tahám všude s sebou, protože v létě je tolik možností, jak je využívat :) Když sedíte s kamarády v parku na pikniku, grilujete nebo se opalujete na zahradě, jedete dlouho třeba ve vlaku atd. Doma pak "kostičky" můžete používat místo hi-fi soupravy, protože každý repráček dáte do jiné místnosti a vytvoříte si tzv. multiroom. Přes Bluetooth je propojíte s vaším mobilem nebo třeba tabletem a garantuju vám, že i když je ohulíte na plné pecky, zvuk bude pořád kvalitní a intenzivní (vyzkoušeno)!





V Tescomě jsem si koupila vychytávky do kuchyně. Tvořítko na kuličky v akci jsem vám ukazovala na Instagramu, tak se tam mrkněte - KLIK


Další barevné verze náramků z H&M (mám doma už stříbrné, červené i růžové).



Jedny nové sandálky z CCC (na noze vypadají líp, než takhle samotné :)


Na naše plánované cesty jsem pořídila Travel journal (Nanu Nana), abych si do něj mohla na cestách zaznamenávat různé zajímavosti a důležité informace :)


Klasické bílé tenisky mi chyběly a než si vyberu nějaké jiné s "fajfkou", na které mám políčeno, tak jsem zatím vzala levnější verzi z H&M. Btw. taky milujete když jsou bílé tenisky úplně nové a dokonale čisté? Ten pocit, když s nimi poprvé vyjdete ven a víte, že už to nikdy nebude takové, je občas k nezaplacení :)




Nanu Nana je klasika. Asi nemine měsíc, kdy bych tam nebyla a něco malého si nekoupila :) Nedávno dva ubrusy (nebo spíš takové ty běhouny na stůl), skleničky (na různé druhy semínek), funky brčka s knírky a bazalku, která se mi už za oknem zelená :)



Jsou obchody, kde nakupuji zásadně jen během slev. Jedním z nich je i Promod, kam jinak vlastně nechodím. Ve slevách tam mají často právě náhrdelníky a další šperky a doplňky. Plnou cenu bych za cetky-tretky (jak jim familiérně říkám), nikdy nedala, ale ve slevách mám pré :)


Dlouho si říkám, že investuju do dražších brýlí, které mi vydrží déle jak jednu sezónu. Pak ale ztratím/zničím třetí brýle za jedno léto a ještě ráda si pak koupím ve výprodeji tyhle za 150 Kč :) Včetně toho bytelného pouzdra, takže konečně by možná mohly vydržet o něco déle :)



 V H&M Home jsem chytla zrovna den, kdy oblepovali slevami půlku obchodu, takže jsem toho využila a koupila si pár věcí, které jsem si dlouho přála. Co si budeme povídat, některé věci jsou poměrně drahé (resp. zbytečně drahé) a bez slev bych je asi nepotřebovala vlastnit. Měla jsem z nákupu takovou radost, že jsem hned všechny věci dala do placu a umístila po bytě, takže jsem je ani nestihla vyfotit :) Jediný rámeček jsem zachytila foťákem, ale myslím, že zbytek věcí na některých fotkách uvidíte tak jako tak někdy jindy, takže to ani nevadí :)


A na závěr bych vám ráda ukázala jedno moc pěkné místo. Mohla bych vám ty oblíbená místa ukazovat vlastně častěji, na konci každého okénka, co vy na to? Kdykoliv mám cestu kolem kanceláří Futurama v Karlíně, musím projít kolem bazénků se sochama hrochů, potápěčů, velryby a posadit se do kamenného křesla a prostě se jen kochat. Divím se, že tam fashion blogerky nefotí častěji své outfity a omezují se jen na profláklé pražské lokality :)


Co jste si během července koupily pěkného vy? Řádíte v obchodech a využíváte aktuálních slev nebo vás na to moc neužije? :)

26 komentářů:

  1. Já dřív ve slevách nakupovala hodně, ale pak jsem zjistila, že většinu těch věcí stejně nenosím/nepoužívám, a koupila jsem je jenom pod tlakem výprodeje. Tak od té doby se snažím výprodejům vyhýbat

    OdpovědětVymazat
  2. Ty věci z Tescomy jsou parádní a rámeček? Boží :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si tento mesiac kupila dost vela oblecenia v zlavach a mam z toho radost :) V Promode nakupujem tiez len pocas zliav.

    OdpovědětVymazat
  4. Biele tenisky sú TOP :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila sis krásné doplňky. Nejvíce se mi líbí ten zlatý uzel. Já už právě nenakupuji tolik masivní náhrdelníky, ale dávám čím dál častěji přednost jemným řetízkům různé délky, které můžu vrstvit :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne vecičky ♥ Maximálne ma dostal ten ružový náhrdelník :3 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na slevy mě užije, ale naštěstí na ně nemám s miminem čas ani pomyšlení, nakupuju spíš on-line.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem stejný maniak do cetek-tretek, teď už tedy o dost míň než před rokem, ale i tak, pořád mám slabost pro náhrdelníky a nově taky pro brýle ;). V HM Home bych mohla být hodiny, ale jak píšeš, pokud věci nejsou ve slevě, jsou zbytečně předražené. Pěkný post :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně si nakoupila:) Také využívám slev v podobném rozsahu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Nekupuju radeji ve slevach na netu, nebavi me tahat se s nekym dalsim o svetr :) Nanu Nana je vyborny obchod kdyz potrebuju nejaky maly darek pro kohokoli. Vzdycky neco vyberu.
    l.tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Juuuu, dík za tip na Karlín a ty sochy, vypadá to peckovně a hrochy já miluju =)

    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovědětVymazat
  12. Ten rámeček je kouzelný:-) Já tento měsíc nakupuji jen málo, stěhuji se, takže mám jiné starosti, ale těším se, až se zabydlím, to si nákupy vynahradím a první na řadu přijdou bytové doplňky:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Rámeček by se mi taky líbil a ty přenosné repráčky musí být skvělé, asi bych je taky nosila všude sebou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek! :) A hrozně pěkný fotky ♥
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Mě slevy zrovna dvakrát nelákají k větším nákupům :) Ale ten zlatý uzlík... to je něco přesně pro mě.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné nákupy, moc se mi líbí ty repráčky, ty jsou senzační :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké kousky :) Taky využívám často slevy, protože mi je líto koupit to za plnou cenu, když to pak stojí o půlku méně a někdy i více než o půlku.

    OdpovědětVymazat
  18. Rámeček vypadá pěkně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbí, co sis pokoupila Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  20. tak ten prvý náhrdelník naozaj nádherný. Tiež by som mu neodolala.

    OdpovědětVymazat
  21. ten hrošík je povedený :) já když už si pořídím bílé boty, nebo alespoň boty s bílým lemem a podrážkou, tak se o ně furt snažím starat, aby vypadaly jako nové, mými zbraněmi jsou krémy a vosky bílé barvy a gumové/podrážkovité plochy drhnu cifem.

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, kolik stalý ty botky z CCC? :)
    a ten náhrdelník je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  23. Prekrásne fotky a tie repráčiky sú top:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)