pondělí 13. července 2015

Letem kosmetickým světem - novinky červenec

Je skvělé, že nás kosmetické firmy zásobují novinkami i během léta. Jak jinak je toho zase dost a wishlist se rozrůstá pokaždé, když si pročítám tiskové zprávy, časopisy i jiné blogy. Inspirace je každý měsíc dost a třeba vás tentokrát něco zaujme a vaše peněženka mě zase trochu prokleje :)


Benefit nedávno uvedl na trh hned několik novinek a řadu They´re Real! rozšířil o nové barvy. Jejich nejprodávanější řasenku They´re Real! (820 Kč) teď kromě klasické černé, seženete i v modré a hnědé barvě. Gelové linky Push-up liner (790 Kč) s patentovaným aplikátorem seženete nově kromě černé i v modré, zelené, fialové a hnědé barvě. Koupíte v Sephoře.





Věděly jste, že ikonická vůně Alien od Thierry Muglera letos slaví 10 let od svého uvedení? U této významné příležitosti byla uvedená limitovaná vůně Alien Eau Extraordinare Gold Shimmer plná zlatých třpyteček. 60ml flakon stojí 1690 Kč.




Reklamy v časopisech mají občas své výhody - třeba v případě, kdy jsem se díky ní dozvěděla o tom, že Douglas nabízí čistící stroječky na obličej od značky Foreo. Znám je od zahraničních blogerek a fakt mě mile "šokovalo", když jsem se dozvěděla, že se prodávají už i u nás. Foreo nabízí několik typů a velikostí strojků, které mají silikonový povrch, který lze hygienicky udržovat a odpadá nutné nakupování čistících hlavic, jako je tomu u čistících kartáčků. Ceny se pohybují od 3299 - 4599 Kč - info ZDE

(web)


Novinky od Dermacolu nesmí chybět v žádné přehledu :) Začneme novými mini efektovými laky (59 Kč). Přiznávám, že se mi celkem líbí, ale efektové laky mě vždycky pak při odlakování děsně štvou a vždycky si říkám, že si už žádný další lakovat nebudu, i když se mi moc líbí :)



Love lips balzámy (79 Kč) si možná pamatuje z dob, kdy měly tvar srdíčka a brutálně blbě se s nimi manipulovalo a lámaly se. Dermacol je tedy trochu zinovoval a přidal k nim ještě dva SOS balzámy. Nově jsem zahlédla i řasenku Devilash (249 Kč) pro ďábelský objem řas.







Všechny milovnice micelárek od Biodermy určitě potěší aktuální akce, která probíhá v partnerských lékárnách - Festival micelárních vod. Micelárky Sensibio, Sébium i Hydrabio seženete v 250ml i 500ml velikostech v balení 1+1 se 40% slevou. A to se vyplatí :)



Lancome a jeho nové oční stíny v tužce Ombre Hypnose Stylo mě zaujaly na první vyzkoušení! Výdrž se minimálně na první vyzkoušení jeví jako skvělá, takže si ně jednu z nich brousím zuby :)






Už nějaký čas zkouším i tento balzám na rty značky Hempz. Moc jsem si ho oblíbila i když mě normálně žádná kosmetika s obrázkem kouzelné rostliny všech vysmátých lidí, příliš nebere. Balzám je v klasické tubičce se zkoseným aplikátorem a má příjemnou vůni, která mi evokuje nějaké svěží bonbóny. Na rtech je moc fajn, příjemný a hlavně nelepivý, což oceňuji nejvíc. Na rtech se udrží celkem dlouho a odstraní pocit suchých rtů. Jen mě tedy jako totálního laika zarazilo složení a několik surovin mě tam překvapilo (což je tedy trochu v rozporu s popiskem, na oficiálních stránkách). Zajímal by mě názor někoho, kdo tomu opravdu rozumí a jestli mám ze složení zvláštní pocit oprávněně nebo ne. Každopádně balzám můžete omrknout ZDE.




L´oreal rozjíždí dost make-upových novinek a pokud stále pátráte po tom ideálním, máte zase možnost vyzkoušet nějaké nové. První z nich je make-up True Match Genius (449 Kč), který na první pohled zaujme už svým obalem. Používat ho můžete na celý obličej, nebo pro projasnění či sjednocení pouze částí obličeje. Inovací prošel i make-up True Match, který obsahuje 75% hydratačního krému a poskytuje ideální krytí. Stát bude 359 Kč a spolu s True Match Genius bude uvedený během července. Do třetice je tu první BBčko v tyčince Nude Magique BB stick, který se v drogeriích už objevil. Na výběr je ze dvou odstínů a cena je 299 Kč.



Aqua Laque od Bourjois jsou už také v prodeji a zatím váhám, jestli jeden z nich vyzkoušet nebo jestli to není tak nutné. Zatím čekám na více ohlasů od českých blogerek, tak uvidíme :)




Značka Dermalogica také představila novinku - zklidňující bázi Ultra Calming Redness Relief primer s SPF 20. Je ideální pro citlivou pokožku se sklony k zarudnutí. Báze neutralizuje začervenání a chrání pleť před dalším podrážděním. Seženete ve vybraných kosmetických salonech nebo na wwww.dermalogica.cz za 1425 Kč

A na konec novinky, které se objevily v zahraničí a zatím nemám potvrzené, že u nás budou (i když doufám, že tentokrát budou). Rimmel a jeho nude kolekce rtěnek a laků na nehty. Na swatche se můžete podívat na blogu Fleur de Force ZDE. Fotky jsou půjčené z jejích stránek též.

To je přesně pro mě! Jestli se u nás tato kolekce objeví, chci vyzkoušet všechny odstíny :)





Tak která z novinek vás zaujala nejvíce a proč? :)


48 komentářů:

  1. Vune Alien mi totalne smrdi :D kazdopadne flakonek krasny a pekny napad na vyroci, prijde mi to trosku opiceni se po Euphorii od Cleina, ktery mel vuni prave a drobnymi trpytkami. Bourjois jde nejak mimo me, rozhodne bych si nekoupila modrou rasenku za takove prachy, tu klasickou budiz, ale jinak ne. Dermacol laky jsou pekne lakadlo, ale nazivo mi neprijdou tak "huste", takze se bojim jejich kryti a maleho mnozstvi trpytek v nalevu, co jsem na ne koukala nazivo. Vyckam proto na nejake recenze a pak uvidim, jestli se pro nejaky nadchnu natolik, ze ho koupim. Kolekce od Rimmel je ale jina bomba, na tu se tesim moc a doufam, ze se k nam brzy dostane, pokud ne, vyjedu si za ni do Nemecka, to snad nezklame :) Pekny clanek.

    OdpovědětVymazat
  2. ach, má peněženka již předem pláče :-D, tu vůni budu muset jít omrknout a i make-upy mě zaujaly

    OdpovědětVymazat
  3. Teda zaujaly mě ty nude laky Rimmel. Poslední době nude lakům fakt holduju a tuhle kolekci mám z hlediska výdrže i kartáčku moc ráda. Tak snad u nás bude! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. zaujal mě ten True Match Genius, ten pak půjdu omrknout. ďábelská řasenka mi teda přijde dost úchylná, Dermacol nějak poslední dobou cílí na zákaznice na základce, ne? :D a složení balzámu je fuj, to bych si na pusu nedala... každopádně oni tam nikde netvrdí, že je to přírodní certifikovaná kosmetika, ten olej asi přírodní je, jak jinak, ale to, co z něj vyrobí, je směs ropy a silikonů a chemie...

    OdpovědětVymazat
  5. Tú šancu Biodermy som využila a som naozaj spokojná :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tentokrát mě zaujaly ty čistící kartáčky, mají nádherný design. Složení balzámu Hempz je fakt k pláči vzhledem k tomu čím se ohánějí, obyč vazelína, silikony..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nude kolekce rtěnek? No tak ta vypadá hodně dobře! Snad se k nám dostane:)

    OdpovědětVymazat
  8. Rimmel mě zaujal asi z toho nejvíce:)

    OdpovědětVymazat
  9. Na True match genius jsem dost zvědavá. Jinak klasický True match je zrovna v DMkách ve výprodeji asi za 200,- :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  10. Mňa zaujali rúže Rimmel ale k nám sa zatiaľ nedostali ani provocalips takže.....=(.. Určite vyskúšam aj balzámky Dermacol, všimla som si nové druhy čo sa vône týka. Ja som ich mala rada dokonca ešte mám 2 či 3 z tej starej kolekcie. Mne sa vôbec nelámali tak neviem ako ich ostatní používali, asi veľmi naň tlačili. A zaujal ma aj makeup od Loreal, ale neviem či mi sadne odtieň, keďže som bledá a žltá =( vačšinou mám problém s tým aby som nevyzerala jak prasiatko (väčšinou bledý=ružový). Teším sa teda =)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, ty Rimmel novinky vypadají skvěle :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  12. Mě zaujaly novinky od Loreálu, mám tuhle značku hodně ráda ale i na Rimmel se těším. Přemýšlím že až budu v srpnu v Madridu mohla bych se podívat po těchto novinkách, třeba by něco mít mohly..

    OdpovědětVymazat
  13. Těším se na Rimmel. Jinak ten kartáček... vypadá úplně stejně jako můj gumový z DM za 40Kč :D Zajímalo by mě, jestli má oproti němu nějaké zvláštní funkce a výhody :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pane jo, to jsou skvosty, nejméně polovinu musím mít. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten make up od Loreal musím každopádně vyzkoušet, True match mám doma a jsem s ním moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem zvědavá na ten nový True Match od Lorealu, sháním teď něco více hydratačního, tak by to třeba mohl být "ten pravý". A na balzám Hempz jsme taky zvědavá, měl by mi brzo přijít, tak snad mým sušenkovým rtům uleví.

    OdpovědětVymazat
  17. BB stick bol u nas v DM prekvapivo dostupny uz pred cca dvoma tyzdnami. Vyskusala som na ruke. Prijemne prekvapilo krytie a lahulinka konzistencia, bohuzial, neprijemne prekvapil suchy vysledny efekt a zvyraznenie liniek. Pre mladu plet bez vrasok , ktora potrebuje zmatnit, by mohol byt idealny.

    OdpovědětVymazat
  18. micelárky už mám doma a ty čistící strojky Foreo jsem už byla taky omrknout a vypadají celkem dobře, jenom ta ceno no...

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjooo, tak ten Rimmel mě zaujal! Nude božeee, ty rtěnky jsou krásné a laky jakbysmet :))

    OdpovědětVymazat
  20. Ty Rimmel rtěnky vypadají opravdu moc pěkně. BB Loreal jsem zkoušela v drogerii, ale bohužel mi neseděl ani jeden odstín. Nové balení True Match se mi ale líbí moc, více než to staré :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak zaujali skoro všetky :)
    dúfam, že ten Rimmel Nude sa k nám dostane, Alien s trblietkami <3 by som veľmi chcela :) riasenka od Dermacolu by možno tiež nebola zlá, na nový True Match sa moc teším :)

    OdpovědětVymazat
  22. Balzám od Hempz také testuji a zatím mi vyhovuje velmi. Odborník na složení také nejsem, takže Ti moc neporadím.

    OdpovědětVymazat
  23. tak teda na inovovaný True Match jsem fakt zvědavá! doufám, že přijdou i s nějakými světlejšími odstíny. Rendy, nevíš, zda k nám přijdou i nové laky na nehty od Bourjois La Laque?

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Rendy! Tak stoprocentně mě nejvíc dostaly nude rtěnky od Rimmeleu :D Kromě té nejtmavší bych mohla všechny :) Dobře vypadají i nové rtěnky Bourjois, na ty u nás v Marionnaud určitě pak kuknu. Dermacolácké laky s efektama už mám dva koupený, jeden zrovna budu dávat na bílý lak.Taky si pokaždé říkám, že kvůli odlakovávání už si to na nehty dávat nebudu, a stejně do toho pak zas jdu :D Taky se musím mrknout po té nové řasence od Dermacolu, o té slyším prvně.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nejvíc mně zaujaly balzámy na rty od Dermacolu, jsem ráda, že pozměnili ten nepraktický tvar a určitě vyzkouším. A novým lakům na nehty se bude jen velmi těžko odolávat, obzvlášť, když dva odstíny musí být moje:-D
    Co se týče akce Bioderma, tu bych taky moc ráda využila..takže to vypadá na velké nákupy:-D

    OdpovědětVymazat
  26. Snad ty rtěnky od Rimmelu budou :). Jinak si dnes skáknu pro balení Bioderma micelárek, jsou nej :).

    OdpovědětVymazat
  27. Ty oční stíny v tužce od Lancome jsou krásné, ale pro mě bohužel příliš drahé.

    OdpovědětVymazat
  28. Lakum Dermacol jsem neodolala o víkendu a bohužel... Nutné jsou minimálně 3 vrstvy, aby bylo něco vidět a to ještě ideálně na kontrastní podklad - např. bílý... V tuhle chvíli mě lákají linky Benefit, ale čekám na ohlasy..

    OdpovědětVymazat
  29. To snad ani není možné, že utekl další měsíc a jsou tu další novinky - opět jsi mě nalákala a půjdu je okouknout na živo :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Jako obvykle si mě potěšila mým oblíbeným typem článku :) Tentokrát mě ale nic až tak významně nezaujalo, což je vzhledem k tomu, že teď nechci moc utrácet dobře :D

    OdpovědětVymazat
  31. Na ty Rimmel nude rtěnky naběhnu hned jak se objeví :)

    OdpovědětVymazat
  32. Těším se make-up od L´oreal, doufejme že Nude řada od Rimmel se dostane i k nám vypadá fantasticky ;) jeden lak od dermacolu jsem přikoupila už v pátek prostě moje úchylka laků není nikdy dost

    OdpovědětVymazat
  33. Tak tohle jsou skvělé novinky. Pro ty laky od dermacolu si asi zajdu, protože jsou nádherné, akorát mě taky vždycky odrazuje to těžší odlakovávání. Akce na micelárky od Biodermy je super a věřím, že už spousta žen této akce využila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ty rtěnky od Rimmelu vypadají senzačně doufám že u nás budou!!!!

    OdpovědětVymazat
  35. Rimmel rúže musím jednoznačne mať ! .len je otázka či sa vôbec dostanú na Slovensko :(

    OdpovědětVymazat
  36. Zaujalo mne vše :-D. Asi se obejdu bez Lancome jumbo tužky. Tento měsíc je jinak velmi zajímavý, co do novinek :-)!

    OdpovědětVymazat
  37. Co konkrétně se ti nezdá na tom složení? Bílá vazelína se nepočítá mezi živočišné produkty, i když ropa vznikla z dávných organických zbytků, a ten konopný olej je tam taky. Takže popisky jsou v podstatě v pořádku, i když šikovně budí dojem, že je v tubičce něco extra, což ani není. Ale to dneska dělá hodně kosmetických firem :/

    OdpovědětVymazat
  38. Tie rúže od Rimmelu vyzerajú moooc chutne :).
    Zloženie balzamu Hempz je ozaj strašné, bola som prekvapená, keď som ho videla u Ružového Chrústa... ehmmmm, ešte som sa chcela k niečomu vyjadriť, ale zabudla som, toľko toho v tom článku bolo! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  39. Líbí se mi nude odstíny laků od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  40. Všechny rtěnky a laky z rimellové Nude kolekce musím mít :-) Doufám, že se u nás objeví co by dup! A taky doufám že seženu v akci Biodermu, můj červený micelární miláček zrovna dochází tak se to hodí. Díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
  41. Me zaujalo temer vsechno, krome tech laku od Dermacol. Koukala jsem na ne, a za me nic moc.

    OdpovědětVymazat
  42. Alien je už roky mojou láskou, ale tejto trblietavej verzii zatiaľ odolávam. Síce, už som ju raz takmer kúpila, ale mám doma otvorené dva ďalšie flakóny - klasický a Absolue...
    Tých noviniek sa na nás opäť hrnie, na niektoré som celkom zvedavá. Láka ma vyskúšať stylo od Lancôme, vytasili pekné farbičky. Ale! Nude kolekcia Rimmel, to je niečo. Od tejto značky vôbec nič nemám, ale aj napriek tomu, že nosím výrazné rúže, túto kolekciu si určite obzriem. Hlavne ten najtmavší rúž!!! Ach.

    OdpovědětVymazat
  43. Musím jít očuchat toho Mugleraa určitě ulovím jednu z Lancome tužek tahle forma stínů mě baví

    OdpovědětVymazat
  44. Miluju tyhle články! Doufám, že u nás budou ty Rimmelky!

    OdpovědětVymazat
  45. Nejvíc mě asi zaujaly nové efektové laky od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ty dermacol laky vypadají hrozně vesele:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)