pátek 24. července 2015

Gel-laky od Gabriella Salvete

Gel-laky jsou prostě v kurzu, těžko by to člověk přehlédnul :) Další značkou z drogerie, která se do této oblasti pustila, je i Gabriella Salvete. V červenci uvedla řadu těchto 5 odstínů gel-laků s top coatem, které není potřeba zapékat. A jak se mi laky líbí a jak dlouho vydrží? Čtěte dál a uvidíte :)


Musím říct, že výběr odstínů je velice povedený. Pro mě osobně jsou to všechno nositelné a pěkné barvy, přesně ve spektru odstínů, které sama ráda nosím. Obzvláště jsem si zamilovala odstín č.03, který je na nehtech dokonale jemný a přesto s ním nehty nepůsobí mrtvolně. Za odstíny dávám jedničku s hvězdičkou a těžko se vybírá jen jeden nejhezčí :) Štěteček je tenký a lehce plošší, ale raději bych uvítala trochu více širší, které mám u laků na nehty nejraději. Lak kryje solidně už v první vrstvě, ale pro intenzivnější odstín a dokonalý vzhled dávám vždy dvě vrstvy. Laky se lakují dobře, prostě jako klasické krémové laky, v tomhle ohledu se pro mě od klasických laků nijak neliší. Na nehtech mi přijdou vzhledově také jako klasické laky. Výdrž se maličko liší odstín od odstínu. Samozřejmě někomu mohou vydržet déle a někomu třeba i kratší dobu, to opravdu nejde generalizovat :) Mě osobně laky vydrží tak 4-5 dní v pěkném stavu. Jsem trochu perfekcionista, co se upravených nehtů týče a jakmile vidím jakoukoliv nedokonalosti nebo odštěpek na konečcích, lak dávám hned dolů. Někdo by je tak mohl nosit třeba klidně týden a pořád by je považoval za upravené :) Všechny narůžovělé odstíny mi perfektní vydržely tak ty 4 dny, ty červené tak o den až dva déle. Nicméně podle mě je to velice solidní výsledek, vzhledem k tomu, že si tyto laky nehrají na "náhražku" zapékacích laků a neslibují ani 2 týdenní výdrž.


Gel Top coat zajišťuje barevnému laku gelový finiš a ještě prodlužuje jeho výdrž. Aplikovat ho samozřejmě můžete na jakýkoliv barevný lak (samozřejmě klidně i samotný) a není potřeba ho nijak zapékat ani speciálně odstraňovat. Barevné laky i gel top coat odlakujete v pohodě jakýmkoliv odlakovačem jako jakékoliv jiné laky.

Pro mě osobně nalakované nehty nepůsobí vyloženě "gelovým" efektem a od normálního laku tyto nerozeznám. Občas se někdo zeptá, kde si nechávám gelovky dělat, takže na někoho možná tak působí :)


Cena každého laku je 99 Kč


Celkově laky beru jako velice povedené, zejména co se týče odstínů a jejich výdrže. I když s tou výdrží je to opravdu těžké hodnotit, protože každému laky drží jinak dlouho a každý nehty jinak zatěžuje (a tím třeba snižuje délku jejich výdrže). Laky se mi opravdu velice líbí, i když s tím gelovým efektem to beru trochu s rezervou :) Minimálně jejich pěkné odstíny si zaslouží vaši pozornost rozhodně!

Určitě dejte vědět, jestli s laky máte osobní zkušenost a jak se vám líbí :)


PS: děkuji zastoupení GS za poskytnutí laků k recenzi

41 komentářů:

  1. odstíny jsou to opravdu krásné, od GS mám laky ráda, tak budu muset omrknout i tuhle novinku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí gabriela ma dobré laky ale na léto to pro mě není..potřebuju neony :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstíny jsou to doopravdy nádherné:) Budu muset na ně mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  4. Celkově mám GS moc ráda. Jejich laky jsou super a tyto mají překrásné odstíny. Jen škoda toho gelového efektu.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se právě děsně líbí a potřebovala bych je všechny! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle "gelové" laky mě vůbec neberou, beru je jako klasické laky, jediné co na mých nehtech drží je klasický zapékací gellak.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. hezké odstíny, ale laků mám tolik, že nevím, co s nima :D akorát mě překvapilo, že ten top je v klasické lahvičce, všechny podobné věci, které mám, jsou v neprůhledné... možná bude rychleji houstnout

    OdpovědětVymazat
  8. Skusenost s nimi nemam, ale paci sa mi odtien 03.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerajú krásne na leto :)
    Pozývam ťa na moju novú giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  10. Natálka - Little Gem: naprostý souhlas, taky se toho trochu bojím a jsem zvědavá, za jak dlouho začne houstnout :/

    OdpovědětVymazat
  11. Gabrielle obvykle prostě fandím, takže si některý z laků určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten odstín 04 vypadá parádně, ale taky mi nepřijdou jako gelovky...
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mně odstín 04 vydržel na nehtech celých 9 hodin, takže "paráda".. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Lovely shades, look great for summer! :)

    I have a new outfit post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavá novinka:) Moc pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  16. Uz dlouho uvazuju, ze pujdu do gel-laku, ale porad jsem si nevybrala neco co si muzu delay doma. Ted mam pedikuru s gel-lakem (profi) a jsem nadsena. Skoda ze ta Gabriela je jen lak s gelovym efektem. Jak dlouho to schne?
    l.tiktak (@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nymph: schne to stejně jako u klasických laků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za info :) V tom pripade zustavam u klasiky.

      Vymazat
  18. Zkušenost nemám, ale odstíny se mi líbí moc, takže to výhledově vidím na jeden až dva, které si určitě pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Odstíny jsou moc hezké, podobné krémové mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se nejvíc líbí ta 3, tu půjdu určitě omrknout <3

    OdpovědětVymazat
  21. Koupila jsem si ze zvědavosti odstín 03 a připadal mi jak odstín Ping Pong od Sally Hansen. Fakt jsem v jednu chvíli nevěděla, jestli mám gelovky od Sally nebo ten nový lak. Ostatní odstíny mě neoslovily tak doufám, že ještě přijdou s jinýma protože mi připadají jako fajn laky.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem zatím vyzkoušela jen gelové laky od essence a jsem moc spokojená, nejdříve mi vydržel týden, když už bylo léto a byla jsem celé dny ve vodě, tak vydržel kolem tří dnů. Tady mě hrozně zaujal červený odstín, zatím jsem takovou svou perfektní nehtovou červenou nenašla a tohle by mohla být ona - s tím bonusem, že mi týden vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  23. Hezké barvičky, možná bych se nechala zlákat k odstínům 01 a 03. Jinak téhle gelové mánii jsem nepodlehla, mám tolik laků, že je nestačím spotřebovávat a vysychají. Hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
  24. Líbí se mi ten rudý odstín 05 takový bych potřebovala:)

    OdpovědětVymazat
  25. No asi tak, tiež si myslím, že ide len o pár písmenok navyše a akože gélové laky sa nijak nelíšia od tých "obyčajných" :).
    Tie farby sú ozaj fajn, možno tá 01 ma až tak netento...
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  26. Tak teď jsi mě vážně nalákala! Ta trojka vypadá parádně a uvažuji o tom, že si pro něj zajdu :)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherné odstíny :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  28. Ty odstíny jsou velmi povedené, asi si jeden zajdu koupit.
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. Odstíny jsou všechny krásný, asi nějaký zkusím, počkám si na zajímavou akci :) a že nevypadají jako gelovky, je podle mě jedině dobře :D

    OdpovědětVymazat
  30. Zaujal mě nejvíc odstín 02 :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jak se znám tak minimálně dva zase přikoupím i když laků mám mraky, ale když jsou hezké je pro mě těžké odolat!-)

    OdpovědětVymazat
  32. 03,04,05 tie musím mať nádherné sú! :O

    OdpovědětVymazat
  33. GS laky jsou všeobecně super a kdybych už doma neměla milión podobných odstínů určitě bych si pro nějaký šla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)