úterý 14. července 2015

Everlasting Foundation + aneb další skvělý make-up

Za posledních několik měsíců jsem vyzkoušela celkem dost nových make-upů a musím říct, že více bylo těch vyhovujících. Mezi testovanými novinkami bylo sice pár prů*erů, ale Everlasting Foudation + mezi ně určitě nepatří.


Clarins Everlasting Foundation + make-up (odstín 03) - 30ml - koupíte v parfumeriích za 910 Kč.

Už když se na flakon make-upu dívám, nemůžu si pomoct, ale je prostě krásný. Čistý, elegentní a jednoduchý. Dávkování s pumpičkou je praktické a dávkuje i pidi množství, což je super. S odstínem jsem nejdříve šlápla trochu vedle, protože jsem si vybrala stejné číslo, jako u make-upu True Radiance (článek byl ZDE), ale to byla chyba :) Nakonec jsem sáhla po odstínu 03 a momentálně ho s 08 míchám (podle toho, jak postupně maličko tmavnu). Co je na make-upu podle mě nejvíc super je jeho krycí schopnost a zároveň přirozený vzhled na obličeji. Troufám si říct, že jeho finiš se mi líbí ještě o něco víc, než u True Radiance. Ten pleť trochu více prozáří a Everlasting jí spíše lehce zmatní a dokonale vyretušuje. Je až s podivem, že vyšší krycí schopnost může na tváři pořád působit tak jemně a přirozeně. Mé mastnější pleti sedí výborně, ale obávám se, že s hodně mastnou pletí to taková hitparáda nebude. Ve velkém horku mám trochu problém s výdrží okolo nosu (často kvůli alergii smrkám) a i když oproti jiným make-upům je jeho výdrž skvělá, myslím, že hodně hodně mastné pleti by nemusel dobře držet. Jak to bude se suchou se neodvážím tipovat - u všech make-upů doporučuju vždycky nejdříve vyzkoušet ze vzorečku v klidu doma a až pak se rozhodnout, jestli vám make-up sedí. Kromě výdrže okolo nosu (a to jen ve velkých vedrech) mi jinak make-up vydrží prakticky do večera. Nezalézá do pórů, neoxiduje ani nezdůrazňuje sušší místa na pleti.




Make-up se prodává v 10 odstínech a má SPF 15


Dole: odstín 03 -08



                    Dole: odstín 03 -08





Tento make-up si velice oblíbila i Ája a na její dojmy z něj se můžete podívat ZDE. Jetli máte podobně mastnou pleť jako my dvě a sedí vám podobné make-upy, tak tenhle určitě omrkněte a vyzkoušejte. Jestli mi True Radiance sednul fakt hodně, tak tento mě nadchnul ještě o chlup více. Přece jen krytí make-upu je pro mě jedním z rozhodujících faktorů pro jeho výběr (to jen abyste pochopily můj vztah k oboum make-upům :) 

Za sebe rozhodně doporučuji a určitě se objeví v mém přehledu nejoblíbenějších make-upů, který už strašně dlouho plánuji sepsat :)

Znáte tento make-up? Máte zkušenost s některým make-upem od Clarins? :)



PS: Děkuji Clarins za poskytnutí make-upu k recenzi

33 komentářů:

  1. v týdnu jsem si ho zrovna ve fann zkoušela a byla jsem z něj odvařená. akorát já jsem teď zamilovaná do EL double wearu a nevěřím, že ho může něco předčit :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Makeupy od Clarins mě strašně lákají, nejdříve True Radiance a ted i tento:) Mám spíše smíšenou pleť s mastnější T-zónou, tak snad by mi mohl sedět:) Až dopotřebuji své zásoby, asi vím, k jakému stojanu mé kroky povedou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Clarins doma zatím nic nemám, snad proto, že když jsem potřebovala nějaký tester krému nebo makeupu byl to v parfumérce docela problém, obecně se u nás nějak k dávání vzorečků nemají.
    Tady u toho se mi líbí odstín, který by mohl i mé světlé pleti kupodivu sedět :).
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Odstíny jsou krásně světlounké, nalákala jsi mě na něj.

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle makeup jsem si nedávno pořídila a jsem z něj stejně nadšená jako ty :) pleť mám smíšenou, takže nanášení na mých suchých tvářích je trošku horší, řeším to tak, že krém nenechám úplně vstřebat, pak se nanáší krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už viem po ktorý pôjdem najbližšie! :) Inak rada používam od Clarins Ever Matte, na leto mi sedí perfektne, avšak na jeseň a zimu ho musím vynechať, vtedy mi pleť už mierne vysušuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak další make-up, který mě zaujal.:) Se po něm budu muset podívat.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je tak krásný! Mám ráda, když i obaly vypadají a na tenhle se nemůžu vynadívat. Taky kvůli alergii pořád smrkám, tak pak mám nos v jiné barvě, než zbytek obličeje :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mně Clarins makeupy lákají a určitě mám v plánu nějaký časem vyzkoušet. Podle tvého popisu by mi mohl vyhovovat, tak se těším na vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Make-upy od Clarins vyzkoušené nemám, ale podle recenzí nejspíš stojí za to.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Clarins jsem měla jen BBcream a byl fajn. Tento makeup vypadá dobře brala bych ho.

    OdpovědětVymazat
  12. S make-upem od Clarins ještě zkušenost nemám, momentálně dávám přednost BB krémům :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak u nás vo Fann to isté, prídem si slušne vypýtať vzorku a povedia , že nemajú. Lenže oni nemajú vždy! Pritom viem, že kamoške tam dávali. Hol asi nevyzerám dosť luxusne, že by som si tak drahý makeup mohla dovoliť. =/

    OdpovědětVymazat
  14. Od tejto značky doma nič nemám ale vyzerá zaujímavo ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem byla z True Radiance zklamaná, strašně se mi po něm osypal obličej boulema, tak se trošku bojím zkoušet další Clarins... teď mám Better Skin od Maybelline a vypadá zatím skvěle.

    OdpovědětVymazat
  16. Nerada dávám takové částky za makeupy, ale musím říct, že tenhle mě strašně moc zajímá a uvažuji o jeho koupi.

    OdpovědětVymazat
  17. Na tenhle makeup jsem četla docela pozitivní recenze, ale za mě se mi vůbec nelíbí ten design a už jen to mě odrazuje :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  18. Poslední dobou Clarins jede!!! Makeupy mají senzační a já si zamilovala jejich balzám na rty:)

    OdpovědětVymazat
  19. Clarins mi celkově nějak neláká, ale nemůžu si pomoct, tenhle makeup je designově prostě dokonalej... To, když člověk vidí a je sebevíc nas, tak se prostě srdce směje...

    OdpovědětVymazat
  20. Tento makeup mě neláká, uf :).

    OdpovědětVymazat
  21. True Radiance mi maximálně vyhovuje, takže tento by mohl být taky fajn, navíc se teď koukám po nějakém více krycím make-upu :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tento vypadá hodně lákavě, jenže to bude tou cenou co mě odrazuje. :) Ale třeba si ho jednou pořídím, také vyhledávám větší krytí. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  23. Ten je úžasný, už se těším, až skončí léto a začnu ho používat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Odstín 103 vypadá pěkně světle, líbí se mi i to balení :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nejaký od Clarins som mala v pláne vyskúšať, holt značka mala smolu, že v tej FANNke zrovna nemala stojan :D Tak som šupla do košíka Lancôme ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  26. s clarins make-upy zkušenost zatím nemám, ale i balení mají povedeně.

    OdpovědětVymazat
  27. Jelikož také trpím na mastnou pleť, tak moc díky za super tip. Jakmile zredukuju make-upové zásoby, určitě jej omrknu :)

    New in: June 2015

    OdpovědětVymazat
  28. Clarins make-upy mám moc ráda :) určitě půjdu tento omrknout. Díky za radu :)
    Nadacaf33@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. U mě je to také rozhodně topka ! Splňuje všechno co požaduji a ještě je za poměrně slušnou cenu ;).

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné balení! Už jsem koukala i u Aji,... chci ho!

    OdpovědětVymazat
  31. Clarins jako značku začínám mít fakt ráda. Makeup určitě zkusím ale až na podzim nebo aspoň do menších veder. Hodně se mi potí obličej tak to s makeupy spíš vzdávám

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)