pondělí 20. července 2015

Epilátor se kterým to nebolí - Braun Silk-Épil 9


Kdy jindy se bavit o odstraňování nežádoucích chloupků více, než právě během léta. Epilátory asi nejsou pro všechny a často se setkávám s názorem, že lidem vadí bolest při jejich používání. V tom případě možná zbystřete, protože s tou bolestí to tentokrát není tak horké!


Epilátor Braun Silk-Épil 9 - oficiální info ZDE

Devítková řada epilátorů je momentálně nejnovější a oproti starším verzím se výrazně liší. Na fotkách níže máte pro srovnání velikosti obou epilátorů, které mám. Epilační hlavice u devítky je totiž o 40% širší, než u starších modelů a díky tomu odstraníte jedním tahem více chloupků a ušetříte tak čas. Nevím, jestli je to jen jinou hlavicí nebo jsem si po těch letech už více zvykla, ale epilace s tímto strojkem mi přijde mnohem méně bolestivá, než s předchozími modely. Hned po prvním vyzkoušení jsem byla tak nadšená, že jsem zkusila poškádlit svůj práh bolesti i v podpaží. A tam jsem se zatím nikdy neodvážila s žádným epilátorem :) Přežila jsem to a prostě to tak hrozné není. Po koupeli je to ještě mnohem lepší, protože je kůže trochu napařená a póry více otevřené, takže to je pro mě ideální čas epilace. Zvlášť teď v létě je super, že člověk nemusí obden myslet na žiletku a epilátor odvrátí problém nepříjemných chloupků na delší dobu. Několikrát se mě někdo ptal, jesti pak nemám problém se zarůstáním chloupků. Musím říct, že nemám, protože jednak se snažím používat často peeling a epilátor nepoužívám pokaždé na celé nohy, ale jen na určité části. Nejvíce otravné chloupky mám hlavně v dolní části nohou okolo kotníků (trochu divný, já vím) a třeba na horní část lýtek nebo stehen mi stačí používat jen žiletku. Takže se zarůstáním chloupků prostě problém nemám a jsem v pohodě :)




Epilátor má voděodolné provedení a můžete ho používat i ve sprše nebo po koupeli, kdy je epilace ještě méně bolestivá.


V balení najdete i holící hlavici, stojánek pro nabíjení, pouzdro, nástavce na obličej a kartáček na čištění. Prodávají se i verze epilátorů s čistícím kartáčkem na obličej nebo i s epilátorem na obličej. Na jednotlivé sady se můžete podívat ZDE.


Epilátor má dvě rychlosti, ale když ho zapnu na tu vyšší, trochu mě vždycky vyděsí zvuk, co začne vydávat :) Takže nejvíce používám tu první.


Praktickou vychytávkou je světýlko Smartlight, díky kterému můžete epilaci provádět i po tmě (třeba jako já někdy večer u televize :) nebo si lépe na chloupky posvítit a vidět i ty světlejší, které jsou jinak hůře vidět.


Porovnání velikostí hlavic u verze Silk-épil 9 a 7





Kamarádka mi říkala, že se dá bolest při epilaci srovnat s bolestí při tetování. To bohužel posoudit nemůžu, protože žádné nemám, ale jestli jeho pořízení opravdu odpovídá míře bolesti při epilaci, asi jednou do nějakého půjdu a nebudu se tolik bát. Za sebe můžu říct, že je epilace s novým Silk-épil 9 opravdu v pohodě a vlastně i trochu příjemná. A hlavně to, že jsem si troufla i na podpaží o něčem svědčí :) Takže za mě velké nadšení a po vyzkoušení více modelů epilátorů můžu potvrdit, že jsou mezi nimi opravdu rozdíly.

Co vy a epilátory? Používáte nebo dáváte přednost klasice? :)



PS: Děkuji společnosti P&G za poskytnutí produktu k recenzi

27 komentářů:

  1. Tak ten me zaujal, hlavne ta vodeodolnost. Epilator mam, ale pouzivam jen obcas, vetsinu chloupku nevezme, coz je pak k nicemu. Pouzivam ho na trisla atd, u nohou se mi dela spatne, jak je skube, divny no :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám silk epil 7, v jiném barevném provedení, než je ten tvůj, jinak jsou shodné a jsem s ním moc spokojená. U nového modelu se mi moc líbí nástavec, podobný jsem měla na jiném epilátoru, který měl těmi kuličkami zmírňovat bolest, mi to přišlo stejné. Na podpaždí si ale se starým modelem netroufnu. Srovnání epilace s tetováním mi přijde legrační, ta "bolest" je jiná, ale není to nic hrozného. Tetování mám docela velké a přišlo mi to spíš jako když někdo jemně přejíždí kůži špendlíkem, nebylo to nic nesnesitelného nebo bolestivého :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teda vždy z epilatoru hrůzu, proto vždy radši ziletkuju :D Ale dost se mi líbí, že je vodeodolny, to bych tu bolest možná i mohla zvládnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám starouška od rowenty a už mám nutkání si pořídit něco nového, protože to tvrzení, že to s těmi novými méně bolí, je lákavé :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám epilátor celoročně, sice mám starší kousek, ale používám ho i na podpaží, podle mě je to o zvyku, protože si pamatuju, že poprvé mě to dost bolelo, teď už to ani necítím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. V létě používám na nohy i podpaží jedině epilátor. Nevím jestli jsem nějak odolná, ale ta bolest mi přijde snesitelná, zdá se to třeba jen první půl minutu a pak už je to v pohodě, zvlášť po horké sprše, ale s tetováním bych to nesrovnávala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. No nevím, raději zůstanu u žiletek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja mám doma už asi rok silk epil 7, je super, najprv som ešte pred ním som mala starší stroj, zo začiatku fakt bolesť, ale po takých troch holeniach to bolelo menej a menej, takže už som zvyknutá, na podpazušie používam holiaci nástavec, je to lepiše ako so žiletkou, lebo podpazušie tak nedriem :) ... no všade o epilátoroch čítam, aké sú super a chĺpky dorastajú po niekoľkých týždňoch - no neviem, či ja som nejaká divná alebo čo, ale ja mám už po 4 dňoch jemné strnisko a po týždni musím nohy holiť zase, takže ja si s epilátorom holím nohy každý týždeň a teraz v lete, ked sa nosia šortky a sukne, aj trochu častejšie... má ešte niekto podobný problém, že naňho tento "niekoľkotýždňový stav bez holenia" nefunguje??? vážne by som rada vedela, prečo to na mňa nefunguje... skúšala som aj neholiť nohy dva týždne, aby všetky chĺpky dorástli na cca rovnakú dĺžku, ale nepomohlo to...

    OdpovědětVymazat
  9. Už delší dobu koketuju s myšlenkou, že bych si nějaký epilátor pořídila, tak do toho asi půjdu :).

    OdpovědětVymazat
  10. Nebude od braunu nějaká sleva, když ho všichni propaguji? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Epilátor používám, ale jen na nohy, i po těch x letech co ho používám to pořád bolí, i když už je to o zvyku, čím déle ho používám, tím víc se ten pomyslný práh bolesti snižuje:-) Ale použití na podpaží..to by stálo za to ho vyzkoušet, protože tam holím žiletkou, je to sice rychlé a pohodlné, ale ta hladká pokožka taky houby vydrží, takže když si s ním troufneš i na podpaží, tak mně to přivádí na myšlenku si udělat radost a pořídit si ho:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Když mám čas tak používám Braun Silk Epil 5, protože nohy pak zůstanou déle hladké. Když potřebuji být rychle hotová, použiji raději obyčejné Wilkinson žiletky.

    OdpovědětVymazat
  13. Ja bohuzel patrim do slupiny srabotek a epilace me hrozne boli. A to jsem zkousela i epilator, jehoz jedna cast se davala do mraznicky, pak se nasadila na epilator a mela znecitlivet kuzi, aby epilace byla co nejmene bolestiva. Prdlajs, bolelo to jako cert a predstava, ze si s tim oepiluju (divny slovo :D) cast kolem kotniku, bych se asi pocurala, takze smekam pred kazdym, kdo to vydrzi :))

    OdpovědětVymazat
  14. Používám, ale ten můj spíš přetrhává, než vytrhává - asi ho budu muset nějak upgradovat

    OdpovědětVymazat
  15. Na lýtka a podpaží epilátor, ale jinak holící strojek nebo když potřebuju být rychle hotová, tak taky holicí strojek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já ještě nikdy žádný epilátor nevyzkoušela a ani mě to nijak neláká. Raději se potrápím s obyčejnou žiletkou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Já dávám přednost klasickým žiletkám, už jen ten pohled na hlavici mě děsí :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám nějaký Silk epil s gumovou lištou a že prej to s tím neboli. ANO, moc to bolí. Snažím se to vydržet :-D ale jsem s toho vždycky docela zpocená...

    OdpovědětVymazat
  19. Ted jsem si koupila jeden levny z Alzy a nejsem moc spokojena....takze tohle je fajn tip.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak já přesně tento model mám, asi cca měsíc. Je to můj první a nebudu kecat, začátky byly fakt krutý, myslela jsem, že to nezvládnu, prostě šílená bolest. Teď? Už naprosto v pohodě, ale zatím epiluju docela často, i když už jsou vidět velké rozdíly. Jediné co se mi začalo dít je, že mi na boku lýtek zarůstají, takže budu teď peelingovat jako o život 😊 a uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  21. Já osobně musím říct, že epilátor používám především v létě. Jinak normálně jsem věrná žiletkám.Ten devítkový mě opravdu zaujal a dokonce i moji mamku. Takže docela dost vážně uvažuju o jeho koupi :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nevím, já asi radši budu dál žiletkovat :-) Epilátory nejsou nic pro mě

    OdpovědětVymazat
  23. Tak budto mame kazdy jiny nazor, co se tyce vyznamu slova "hladky" a nebo mame u nas na severu cech jine chloupky?!? Protoze nejen ja,ale i vsechny ostatni zeny z meho okoli, co epilaci vyzkousely, rozhodne nemame po vytrhni hladke nohy. Ano, chloupky jsou vytrhane,nejsou videt,ale pri prejeti po noze smerem nahoru jsou normalne citit. Zadna hladka noha jako po pouziti ziletky! Tak nevim, kde je chyba... Pouzivam ho obcas, ale vetsinou sahnu po ziletce...pritel ho nazval mucicim pristrojem,na bolest se da zvyknout:) ale pro me tedy nesplnuje to, co by mel...bohuzel. Lucie. O.

    OdpovědětVymazat
  24. Mam starsi verzi Braunu, co se tyce bolesti myslim,ze se na ni da v pohode zvyknout...akorat,ze rpzhodne nemam po epilaci hladne nohy. Po prejeti od kotniku nahoru jsou chloupky citit,prestoze nevidite nic. A takhle to maji vsechny zeny z meho okoli,co epilaci vyzkousely. Tak nevim jestli jsme nejake divne ci co:D z toho duvodu vetsinou saham po ziletce...bohuzel.

    OdpovědětVymazat
  25. Teď používám epilátor také od Braun Silk Epil Eversoft 2170. Je to už rozhodně starší kousek. Je to můj první epilátor vůbec. Ale po tomhle článku asi vím, jaký epilátor si pořídit, kdyby mi tento odešel. S tím mým bych si na podpaží rozhodně netroufla. Asi bych umřela bolestí! :/ Super článek a dost mě inspiroval .. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)