sobota 25. července 2015

EL Little black primer aneb já nejsem blázen!

Něco mi říká, že část z vás si za chvíli začne klepat na čelo. Proč? Protože vám chci ukázat poměrně dost specifický produkt, bez kterého se asi hodně z vás obejde, ale já rozhodně ne! Byla ještě zima, když byly VIP dny s Estée Lauder a já si šla udělat radost. A teď máme vrchol léta a poslední dny téhle krásky se chýlí ke konci. Nejsem ale vůbec smutná, protože odvedla bezvadnou práci (a já navíc našla u jiné značky konkurenční produkt, který stojí méně a chystám se ho vyzkoušet, ale to sem teď tahat nebudu :)

Takže abych vás nenapínala, chci vám ukázat Little Black Primer od Estée Lauder. Co všechno umí (a neumí)se už brzy dočtete.


Little Black Primer 3v1 - koupíte za 620 Kč - koupíte v buticích EL a v Sephoře

Možná bych mohla netradičně začít tím, co řasenka opravdu neumí, i když to slibuje. Popisek sice hlásá, že v ruce držíte bezva pomocníka 3v1, ale s tím zásadně nesouhlasím. Za prvé můžete řasenku použít samostatně pro jemné a přirozené nalíčení. Tohle fakt mohl vymyslet jen někdo sedící v oddělení marketingu, ale bez zkušeností v kosmetice. Kdybych si řasenku koupila pouze za účelem zvýraznění řas, hodila bych jí druhý den z okna. Řasenka neudělá žádné efekt. Ale jako absolutně žádný. Kdejaká Essence řasenka by jí v tomhle směru natrhla pr... zadek :) Jestli by tohle někomu stačilo jako výsledný efekt, tak si vážně řasy nemusí barvit ničím. Takže důrazně odmítám, že by tohle šlo používat jako klasická řasenka (níže pak vysvětlím proč). Za druhé můžete řasenku použít jako primer pod vaší klasickou řasenku. A já se ptám proč? Když to udělá na řasách prd, asi to ani nepopíchne další řasenku k lepšímu výkonu. Pod řasenku si můžu dát transparentní gel z drogerie, co stojí pár korun a efekt bude stejný. Takže ani s druhým bodem nesouhlasím a k tomuto účelu nedoporučuju používat. A teď se blížíme ke zlatému hřebu večera, protože teď vám řeknu, proč i tak tuhle věc fakt žeru. Používám jí totiž jako top coat na klasickou řasenku. Ano, slyšíte správně, nezbláznila jsem se. Používám top coat na řasenku, neslýchané :) A proč? Jednoduše protože ne každá řasenka perfektně drží, neobtiskává se nebo neopadává. A tahle řasenka dokáže neposlušné řasenky zafixovat, aby se ani nehly. Tím, že je sama o sobě nijaká (nemastná  a neslaná řekněme), nijak nenaruší efekt vaší oblíbené řasenky. A to se mi na ní líbí nejvíc! Řasenka pak neopadává a hlavně se neobtiskává. Není nic víc k naštvání, než když si koupíte řasenku, co vám udělá super efekt s řasama, ale mrcha jedna se obtiskává. O tom bych mohla psát knížky - Rendy a obtisknutá řasenka :) Řasenka sama o sobě je spíš sušší a někdo by si po jejím prvním rozbalení možná řekl, že je snad vyschlá, nebo co, ale můžu vám říct, že je víc jak půl roku plně funkční. Jak jsem zmiňovala v úvodu, mám vyhlédnutou náhradu, kterou chci zkusit a porovnat, takže někdy v budoucnu se těšte na srovnání :) Ještě bych si chtěla trochu rýpnout do popisku, že z vaší klasické řasenky udělá voděodolnou. Neudělá dámy, zkoušela jsem to :) Vaší řasenku sice zafixuje, aby se neobtiskávala, neopadávala a vydržela třeba i ve vlhčím počasí, ale nečekejte, že když s ní skočíte do bazénu, budete mít waterproof verzi. Je mi líto, ale zas tak fixační není. Na běžné denní nošení ale ustojí všechno!







Úlovky z celého nákupu :)


I když je teda víc věcí, co mi na řasence vadí, můžu jí vřele doporučit všem, co mají problém s obtiskáváním řasenky. Možná si říkáte, že je řešením nosit voděodolnou, ale to podle mě není žádná výhra. Voděodolné řasenky podle mě nejsou vhodné na každodenní nošení a zatím jsem nepotkala žádnou, s jejíž konzistencí a efektem na řasách bych byla na 100% spokojená. U téhle řasenky je super, že tím, že je sama o sobě nijaká, nezabije efekt vaší klasické řasenky a ve výsledku vám strašně pomůže. Pokud nemáte problém s obtiskáváním řasenky, tak chápu, že tenhle produkt asi absolutně nepotřebujete :) Nicméně mám ve svém okolí poměrně dost dam, které řeší stejný problém jako já a podobné produkty naopak aktivně vyhledávají, takže si myslím, že svou cílovku to rozhodně má.

Tak doufám, že jsem vám zase o něco rozevřela vaše kosmetické obzory a ukázala vám produkt, který se podle mě hromadně v celé blogosféře neobjeví :) Chápu, že ne všechny blogerky potřebují podobné vychytávky. Ale já jsem v tomhle jiná a  možná i proto tohle teď čtete :)

Jestli znáte nějaký podobný super produkt, tak se s námi určitě podělte, protože EL není úplně nejlevnější značka a tohle zrovna není produkt, za který by člověk chtěl vyhazovat zbytečně moc peněz :)

Krásný víkend dámy a pánové! Já jdu stříhat metr, protože už TO mám za pár .... :)

27 komentářů:

  1. tak hurá, snad poprvé po přečtení tvýho článku si nepíšu další položku na seznam CHCI, tentokrát ušetřím :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ufff, som rada, ze mne sa rasenky neotlacaju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi drahá sranda na to že sa dá použiť len na inú riasenku, to rovno kúpiť nejakú čo spraví efekt a nebude opadávať ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Naštěstí se mi řasenky neobtiskávají, ale vypadá to jako šikovná věcička :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zřejmě budu patřit k těm, které si nikdy tito řasenku nekoupí. Neříkám že nemám problém u některých řasenek s obtiskováním, ale fixační řasenku za 620 Kč vážně nepotřebuji, kdyby stála 200, max 300 tak bych už o ní možná uvažovala, ale já si ani tak nekupuji řasenku dražší než 250 Kč. Měla jsem dokonce řasenku za 99 Kč od Essence a byla suprová, pro mě dokonalá. Chtěla jsem se zeptat, proč by se neměly voděodolné řasenky používá každodenně? Mě často slzí oči, v létě z alergie v zimě z větru. Voděodolná řasenka mi moc pomáhá nemít řasenku všude, jen ne na očích. Pro mě je skvělým pomocníkem, používám ji také jako top coat. Chápu že každý má to své něj, doufám že ty jsi spokojená a že najdeš svého náhradníka ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já s tímhle naštěstí nemám problém, takže jsem ráda, že tohle nemusím řešit.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o něčem podobném slyším teda poprvé :). Já naštěstí s obtiskáváním vůbec problém nemám, takže bych to nevyužila. Ale chápu, že pro někoho to je super výrobek.

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě bohužel docela zbytečnost, hlavně za ty peníze. Na zafixování možná fajn, ale raději si koupím řasenku, která se obtiskávat nebude..

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle me nastesti uplne miji.
    l.tiktak (@centrum).cz

    OdpovědětVymazat
  10. Na mě trochu drahá sranda, ale to je asi také tím, že se mi prakticky žádná řasenka neobtiskává ani nemaže.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Šest set bych za takový produkt nedala, používala jsem na to samé za pár kaček TonyMoly Super Fix Mascara a byla jsem spokojená - mám velký problém s opadáváním a obtiskáváním řasenek, takže tenhle pomocník pro mě byl záchranou. Ta moje se sice už nedělá, ale má nástupkyni: http://www.ebay.com/itm/TONYMOLY-Double-Needs-Super-Fix-Mascara-6-5g-/350978027792?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51b7ebb110 (ještě jsem nezkoušela, mám ve frontě Bare Minerals Locked & Coated - asi to nebude úplně stejné, ale skočil mi do košíku při nějaké akci na jahodě a stál skoro stejně jak ten TonyMoly, tak vypleskám nejdřív ten).

    OdpovědětVymazat
  12. Martina Zelinková: pro mě nějsou voděodolné řasenky vhodné na každodenní nošení i kvůli odličování. Člověk přece jen musí řasy trochu víc "dřít" a namáhat, aby řasenka šla dolů a to i s olejovým odličovačem. Podle mě to není vhodné na každý den. Nehledě na to, že jsem ještě nepotkala žádnou, s jejíž efektem bych byla spokojená tak, že bych jí chtěla nosit každý den :)

    Bilberry Day: samozřejmě je nejlepší mít řasenku, která je skvělá a drží na místě, ale bohužel ne vždycky má člověk to štěstí :) A třeba jedna kamarádka má tu smůlu, že jí na očích nedrží žádná řasenka a všechny se jí rozmazávají, takže ta podobný produkt vyloženě potřebuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy: To máš pravdu, hůře se odličuje, to ano, ale vyzkoušela jsem dvoufázový odličovač od Garnier a ten je perfektní, jde to sním samo a ani nemusím drhnout. Samotnou voděodolnou řasenku nepoužívám, samotně mi nevyhovují, proto ji dávám až na vrch na mou oblíbenou řasenku jako fixátor. S ni mi řasenka dobře drží a navíc je pak voděodolná. Tu voděodolnou mam z Oriflame.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem tenhle primer kupovala během VIP dnů s EL. Byla jsem na něj dost natěšená. Nepotřebovala jsem, aby mi řasy jemně zvýraznil, ani aby mi zvoděodolnil řasenku. Potřebovala jsem, aby udržel řasy natočené. No, sliby chyby. Neudržel nic. Ale a rozdíl od tebe, Rendy, mi řasy celkem zvýraznil a mohla bych ho používat místo řasenky. Primer našel své místo v šuplíku a já dál vesele používala svoji voděodolnou řasenku, která mi řasy krásně zafixovala. Ale po měsíci mě to začalo štvát. Primer byl moc rahý na to, aby ležel v šuplíku. No a jelikož je opravdu voděodolný (přežil sprchu), tak jej teď používám na spodní řasy a je to fajn. Znovu si ho ale nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  15. na jednu stranu je to zajímavá vychytávka, na druhou stranu momentálně pro mě opravdu nepotřebná drahá věc :) ale kdo ví, třeba časem k tomu dospěju ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Podobný produkt jako tento primer má Makeup Factory- Mascara Fixing Coat stojí myslim okolo 300kč. Naprosto výborná věc. Nanáší se na řasenku a to je opravdový top coat :). Já ho používám denně a i při cvičeni hot jógy, řasenka drží kde má, doporučuji vyzkoušet. veronikaisa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám moc ráda levné řasenky od Miss sporty. Little Black Primer 3v1 si pravděpodobně nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy, zkus voděodolnou Sumptuous Waterproof. Na fotce máš klasickou zlatou verzi, tonje moje oblíbená, které mám aktuálně páté balení a v září jdu pro další. Ale na začátku července jsemnpořídila její voděodolnou ségru a je to super mhezké řasy, celý den žádné obtiskávání ani rozmazávání - vedro, děti, vířivka, bazén, vše vydrží. Za mě super. Holky na bazénu používají Maybelline žlutou. Ta toho vydrží tak půlku než EL. Běž ji zkusit 😉 Jo a je to výrobek měsíce - za 590 v buticích EL. Jinak stojí 790. Pa

    OdpovědětVymazat
  19. To vypadá dobře. Obtisknutou řasenku znám tohle by se mi hodilo.

    OdpovědětVymazat
  20. Faaakt? To vypadá zajímavě, mně se obtiskavaji spodní řasy a fakt mi to s...
    Vodeodolna nic neřeší a nejde dolů. No počkám si na alternativu, EL mi přijde drahá na to, aby mi treba nesedla :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Super tip pro ty, kteří nechtějí používat denně voděodolnou řasenku a klasická se jim obtiskává, já naštěstí na toto netrpím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. dle mě je to opravdu jen drahá zbytečná vymoženost..

    OdpovědětVymazat
  23. vypadá zajímavě, ale nemám po ránu energii používat tolik produktů

    OdpovědětVymazat
  24. No, chtěla bych se vidět, jak ještě ráno dávám na řasenku ještě něco dalšího...to už by mě z toho asi kleplo..:D

    OdpovědětVymazat
  25. Díky, díky, díky...mám jí doma a jsem z ní nešťastná...teď už nebudu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)