středa 15. července 2015

Domácí gelovky od S.he - HOT OR NOT?

Domácí výroba gelovek teď hodně frčí. Člověk už nemusí chodit do nehtového studia, aby si je dokázal pořídit a stále více firem teď nabízí sady na přípravu gel-laku na domácí použití. Jednou z dalších firem je i S.he, kterou najdete v DM drogeriích. Jaké jsou mé dojmy z používání této sady a zda bych vám jí taky doporučila se už brzy dozvíte :)



Na výrobu domácího gel-laku od S.he toho ani tolik nepotřebujete. Možná tedy v porovnání s konkurenčními sadami. Stačí vám koupit LED lampu (899 Kč), Base & gloss lak (169 Kč) a Nail cleanser (89 Kč),i když ten můžete nahradit nějakým alkoholem nebo Alpou. Barevné laky pak mohou být klasické laky. Doporučuje se samozřejmě používat ty od S.he, ale upřímně nevidím rozdíl v tom, jestli použijete lak S.he nebo jiné značky.



Postup je tak nějak podobný u všech zapékacích gel-laků. Odlakované nehty upravíte do požadovaného tvaru a délky a alkoholovým čističem odmastíte. To se u mě jeví jako největší problém a důvod, proč tahle sada není pro mě. V balíčku od DMka sice jejich čistič nepřišel a nehty jsem původně odmastila něčím jiným, když ale první aplikace dopadla katastrofálně, rozhodně jsem si ho koupit a zjistit, jestli to nepomůže. Zdá se, že bohužel nepomohlo, ale k tomu se pak ještě vrátím.

Druhým krokem je nanést vrstvu Base & gloss laku, který slouží zároveň i jako topcoat. Tuto první vrstvu dáte zapéct do lampy (je automaticky nastavená na 60 sekund). Poté aplikujete barevný lak na nehty a něj pak opět Base & gloss lak, který dáte opět zapéct. Zní to skvěle, protože prakticky nepotřebujete žádné speciální barevné laky a stačí vám ty klasické. Po zapečení poslední vrstvy nehty pak očistíte a otřete výpotek čističem.




U mě nastává problém číslo jedna už po první aplikaci podkladu. Lak dávám v tenké vrstvě, ale po zapečení mi na několika nehtech jakoby ujíždí do středu nehtu. Prostě jako kdyby byl nehet příliš mastný a lak na něm nedržel. Nechápu, proč se to děje jen na některých nehtech, ale výsledek je fakt katastrofální, protože jakmile bych na takovýhle paskvil dala barevný lak, bude to bít do očí. Takže u půlky nehtů to chce odlakovat a začít znovu. Jenže nikdy nevíte, jestli se další pokus podaří nebo ne. Nechápu, kde je problém, když nehet odmastím jak blázen a lak se stejně shlukuje uprostřed nehtu. U Sally Hansen takový problém nemám a ani u Alessandra se mi to nestalo. Zjevně tedy není problém jen u mých nehtů.

Odlakování provedete pomocí alobalové metody. Lak potom jakoby zrosolovatí a jde snadno z nehtu odstranit.



Jinak co se vzhledu týče, lampa od S.he se mi moc líbí a ze všech sad gel-laků co mám, se mi líbí asi nejvíce.



Pokud by všechno fungovalo jak má, bylo by to skvělé. Pořizovací cena není tak vysoká jako u jiných sad a navíc barevné laky můžete mít jakékoliv normální a podklad a topcoat obsahuje jedna lahvička. I odstranění laku jde dobře a snadno.


Za sebe tuto sadu bohužel ale nemůžu doporučit, i když mě to fakt mrzí, protože cenově je velice dostupná. Nechci tvrdit, že lak nebude nikomu jinému držet, ale moje zkušenost je bohužel špatná. Někdo se "suchými" nehty by možná nesouhlasil a může mít úplně jinou zkušenost, ale já už bohužel nevím, co jiného vyzkoušet, aby lak držel a byl použitelný. Nepomohlo použít ani odmasťovač nehtů přímo od S.he. Za mě tedy bohužel NOT.

Jestli vás napadá, čím by to mohlo být, tak budu ráda, když poradíte. S jinou sadou na gel-lak jsem takový problém neměla a lak mi na nich drží v pohodě. Případně pokud jste samy sadu vyzkoušely, tak dejte určitě vědět, co na ní říkáte.


PS: Děkuji DM drogerii za poskytnutí sady k recenzi

26 komentářů:

  1. Mám přímo original drahý gellak Shellac od CND a i ten od Essence za 70 Kč a nevidím mezi nimi rozdíl, takže možná i tahle sada stojí za vyzkoušení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za recenzi, takhle je vždy jednodušší, co v drogerii v klidu nechat.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to super ! :) Chcela by som to mať doma ...
    Pozývam ťa na moju Giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem gel-lakům zatím nepropadla, bohatě si vystačím s obyčejnými laky :)

    OdpovědětVymazat
  5. při čtení některých komentářů si říkám, jestli to ty dámy vůbec četly... ach jo...

    mě tyhle zapékací sady nechávají chladnou, dokonce i ty dlouhotrvající laky... tři dny je pro mě max, pak už mě barva omrzí a chci změnu. a mám tolik laků, že je nestihnu nikdy spotřebovat, tak proč mít třeba týden jen jeden :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já gellak můžu :-)
    SH mi moc nesedla, používám Enii-nails a nemůžu si vynachválit... Cenově je to mírně dražší, ale ta kvalita =o)
    Já teda používám jen top/base coat, toho dám tři vrstvy a toť vše, normálně to lakuju, odlakovávám a super...

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem žádnou variantu gel-laků na nehty nezkoušela. Osobně bych spíš dala přednost gel-lakům, u kterých není potřeba lampa.

    OdpovědětVymazat
  8. já bych na takový proces teda neměla nervy, proto mě gel-laky nějak vůbec neberou

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ty gel-laky prostě nějak neberou, hlavně už ta pořizovací cena není úplně nízká...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je škoda, protože mě tato sada celkem lákala. Zatím používá jen náhrady gelových laků a opravdový gelový lak, co se zapéká v lampě jsem ještě neměla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. To je zvláštní, já mám jak Sally tak tenhle od She a nijak mi to na nehtech neujíždí, a to prosím nehty ani neodmašťuju... Klasicky odlakuju a hned nanáším base coat... Nevím teda kde je chyba, ale mě She naprosto vyhovuje 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Důvodem proč ti nehty nedrží je, že nehtová ploténka, poté co se odmasti, se musí zmatnit jemným pilníkem, a také odstranit nehtová blanka. Nehet je přirozeně lesklý a kluzký, ploténka musí být hrubší aby se tam mohl gel uchytit.

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to dobře i když já mám teď raději gel laky ke kterým nepotřebuju lampu, můžu se pak nalakovat kdekoli. Ale když už bych si něco takového pořizovala, rozhodně bych chtěla kvalitu, což by se mi cenově už dost prodražilo. Takže je škoda, že to není žádná sláva, ale nápad je to rozhodně dobrý :)

    New in: June 2015

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se gel laky líbí,jsem moc líná na to laky střídat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vzhledově je lampa od S.he velmi pěkná, ale jinak nic zajímavého.

    OdpovědětVymazat
  16. Mne se napad upravenych nehtu na delsi cas libi, ale rada laky stridam, takze bych si udelala jen pruhledny zaklad a na ten rada lakovala barevne, kdy se mi zachce. Ale nevim, jestli by tu potom nebyl problem s odlakovanim, ktere by moho porusit horni vrstvu.. Zatim jsem zadne sade nepropadla a nekoupim si ji asi ani nyni...

    OdpovědětVymazat
  17. To je škoda, protože jsem to chtěla vyzkoušet... No, tak aspoň usetrim:)

    OdpovědětVymazat
  18. Asi mi pořád příjde jednodušší a si dvakrát týdně odlakovat a nalakovat nehty normálně ;) Ale ráda si přečtu recenze i na takové produkty, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  19. Achjo, hledám nějakou cenově přijatelnější sadu už od tý doby co přišla na náš trh SH. Ale asi stejně bude nejlepší když ušetřím na SH.
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Domácím gelovkám jsem ještě na chuť nepřišla...tahle sada to evidentně nezmění :-D

    OdpovědětVymazat
  21. To radši stále zůstávám u normálních laků s base a top coatem mi vydrží 5 -7 dní a jsem spokojená;)

    OdpovědětVymazat
  22. Já používám pouze gel laky, u kterých nemusím používat lampu. Jsou sice trochu hutnější než normální ale na nehtech mi většinou vydrží stejně :) nevidím v tom velký rozdíl

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám nějak radši ty normální laky..připadá mi to pro mě jednodušší a dostatečné.

    OdpovědětVymazat
  24. Tomu komu to nedrží nebo se to sjíždí dovnitř mohu slušet pomoc pořádbě si bobr pustit nebýt pilníkem mně to drží zdály a vůbec to nikam nesjíž múžete to skus už.��

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj jaksi dělám vše ceny nehty tak že jsi je poradně bobr pustím piníke a osma stín dam proč lužických a nanasim laky.😄🦄

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)