čtvrtek 23. července 2015

Borotalco proti pocení a soutěž

Možná jste zaznamenaly, že se sortiment v drogeriích zase o něco rozšířil. Konkrétně o novou značku Borotalco, která pochází z Itálie, kde má velkou tradici. Jak řekla kamarádka, která v Itálii žila - každá druhá domácnost tam voní přesně jako tyhle deodoranty :) A Borotalco tvrdí: "Každý Ital má alespoň jednu vzpomínku na nezaměnitelnou vůni Borotalco". Čím jsou tyto deodoranty zajímavé? Obsahují Microtalcum, které vzniká zpracováním mastku (což je jeden z nejčistších přirozeně se vyskytujících minerálů světa). Díky tomu zajišťuje optimální absorpci potu - což je v těchto dnech dost aktuální téma, si myslím :)


Pojďme se na celou řadu podívat a zasoutěžit si o několik produktů :)


Z klasických verzí dávám osobně přednost tuhým deodorantům a kuličkové příliš nepreferuju. Trochu mi vadí takový ten "mokrý" efekt v podpaží, než deodorant uschne a celkově to není můj šálek kávy. Každopádně je spousta těch, co mají "kuličky" rádi a proto vás možná potěší, že je řada deodorantů/anti-perspirantů široká a každý si najde to své oblíbené.



Dole: vlevo je klasický kuličkový deodorant a vedle něj je tuhý deodorant, který pouze vypadá, jako kuličkový (normálně ho ale dávkujete otáčením spodní části balení)



Z tuhých verzí jsem si nejvíce oblíbila ten, co vypadá jako kuličkový, ale není (na fotce výše je vpravo). Jeho čistá vůně mě baví trochu víc, než ta u řady Original. Je super, protože nedělá fleky na černém ani bílém oblečení a podpaží je díky němu absolutně suché. A když myslím absolutně, tak vážně fest. Za mě asi úplně nejvíce účinný deodorant z drogerie, který navíc příjemně voní a neobsahuje aluminiové soli.

Níže je klasická tuhá verze s vůní Original. Mě tato vůně evokuje tak trochu něco staršího, něco z dětství. Trochu jako když otevřete babičky skříň a smíchá se vůně pudru a mýdlové vůně. Někomu se to možná nemusí líbit a v tom případě se podívejte po řadě Invisible nebo Pure.




Tělový pudr je věc, co nenabízí zrovna každá druhá značka a nevím proč, ale tenhle se mi strašně líbí. Jeho retro balení ve mě vyvolává nějaké vzpomínky z dětství. Je mi jasné, že podobný typ produktu není zrovna must-have, ale má i svá využití:

- po koupeli ho použijte na celé tělo (kůže bude jemnější a pudr absorbuje zbytkovou vlhkost na těle)

- před epilací naneste na nohy (chloupky pak budou lépe viditelné a nedojde k podráždění pokožky)

- použít ho můžete i jako bázi pod make-up - pudr nanesený houbičkou v kombinaci s tekutým podkladem zabraňuje nežádoucímu lesku pleti. To samé platí při fixaci rtěnky (rty zmatnit pudrem před nanesením rtěnky)

Znám lidi, co si pudr sypou i do bot, ve kterých jsou naboso, aby se jim nohy nepotily (ale sama jsem to nezkoušela) a jako další trik se používá i po holení (zejména na citlivé oblasti), aby se předešlo tvorbě červených pupínků na kůži).

Je to prostě univerzální pomocník do každé rodiny, jak vidíte :)


Z čeho se pudr vlastně vyrábí?


Pudr Borotalco je přírodním produktem, který se vyrábí těžbou, výběrem, vysušením a rozemletím mastku z Val Chisone v italské provincii Piemont. Mastkový prášek se získává z jednoho z nejčistších přirozených minerálů světa a je známý svou mnohostranností a vysokou kvalitou: proto je s oblibou využíván v kosmetické a farmaceutické oblasti. Kromě optimálních absorpčních schopností zklidňuje, osvěžuje a činí pokožku sametově hebkou.




Co mě osobně nadchlo z celého balíčku absolutně nejvíce je sprchový gel s vůní white musk. Tak dokonalou čistou vůni jsem už dlouho necítila a sprcháč se rázem vyhoupl do mého top 3 seznamu nejoblíbenějších sprcháčů. Miluju tento typ vůní a sprcháč bych na sebe mohla lít po litrech! Rozhodně si jdu hned po vypotřebování pro další balení. V nabídce je ještě v klasické verzi Original.



Pokud dáváte přednost spíše deodorantu ve spreji, můžete opět vyzkoušet klasickou verzi Original, Pure nebo Invisible. Deodoranty jsou opravdu velice účinné a v těhle vedrech vážně záchrana :) Kůže zůstane absolutně suchá a líbí se mi, že cítím vůně deodorantu celý den (jemně, ne že by přebila vůni mého parfému).


Borotalco věnovalo dárky do soutěže i pro vás :) Dvě z vás získají balíček produktů, které vidíte níže. Pravidla jsou jako vždy jednoduchá.



Pravidla soutěže:

1) 
Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 23.7.- 1.8.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 1.8.2015 o půlnoci soutěž končí. 


Poté vylosuje random číslo dne (23.7 je 1, 24.7 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)








Úplně poslední informace - kde produkty Borotalco seženete?





Děkuji zastoupení Borotalco za poskytnutí dárků do soutěže

70 komentářů:

  1. Máš skvelý blog veľmi sa mi ľúbi aj dizajn.
    U mňa prebieha GIVEAWAY o zaujímavé veci, bola by som nesmierne rada keby si sa zúčastnila! :)

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce jsem už slyšela a ráda bych ji vyzkoušela :) monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Přivezla jsem si jeden "tuháč" z Rakouska, kde ho prodávají levnějši než u nás a jsem na něj dost zvědavá. Líbí se mi ten pudr, ale nějak jsem ho ještě nikde neviděla....

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že vždycky, jak na to vidím reklamu, chce se mi smát..ten název je prostě..no sami si zkuste říct..co používáš za deodorant? Borotalco.. To zní jako nějaký alkohol anebo hubič hmyzu =D.

    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovědětVymazat
  5. Mala som raz v beauty boxe deodorant v spreji a ta vona bola dost neprijemna, ako pre seniorov, odporucam pred kupou pricuchnut, lebo ja som deodorant kvoli tomu nemohla vobec pouzivat 😕

    OdpovědětVymazat
  6. safra... něco proti pocení...to by se hodilo... značka vypadá zajímaě, budu ji muset jít očuchat .)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam najradsej gulickove antiperspiranty.

    OdpovědětVymazat
  8. Kuličky taky nemám ráda, ze stejného důvodu, zatím jsem fanda sprejů, ale tu tuhou rádoby kuličku možná vyzkouším
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Michael: je fakt, že když jsem tu reklamu viděla poprvé, myslela jsem, že je to něco jiného a kosmeticky to nezní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já ti nechci kazit radost - ale ve složení je aluminium chlorohydrate, což je sloučenina hliníku. Jako mě to nevadí a ráda zkusím, až mi dojdou mé zásoby.

    OdpovědětVymazat
  11. Značku znám a uvažuji o koupi.Cena je také příznivá za "bezpečnější"produkt bez hliníku.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to teda vypadá sakra zajímavě, tak vyzkouším štěstí a uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta kulička-nekulička mě strašně láká. Skvělá letní soutěž :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. gfc: Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz
    Borotalco jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy, Tvoje kosmetické postřehy mě moc baví, ráda si vždy přečtu každý článek :)
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ráda bych tyto deodoranty vyzkoušela:)
    Email: blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Této značky jsem si v DM drogerii všimla již dva týdny zpátky a zaujalo mě, že ve své nabídce mají i deodorant bez aluminiových solí, což je dle mého názoru výborný tahák. Nicméně, zaujal mě ten sprchový gel, musím ho určitě očuchat :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  19. Taky bych ráda tuto značku vyzkoušela :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Čím dál víc slyším chválu na tuto kosmetiku a tak ráda zkusím štěstí. Když to jako obvykle nevyjde, tak holt sáhnu do peněženky

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jo klidně bych je vyzkoušela. :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  22. Zatím o téhle značce vím jen z reklamy, ale moc ráda bych vyzkoušela:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ty jo, tak o tomhle slyším poprvé. Já mám teď kuličku od Balea a nemůžu si teda stěžovat, ale až půjdu do drogerky, určitě to omrknu. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ja som mala v beauty boxe deodorant v spreji ale mal vonu ako pre seniorov, odporucam pred kupou ist pricuchnut, ja som ho kvoli jeho voni nemohla pouzivat, podla mna sadne malokomu pod 60r. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Popravdě mi tato značka unikla a zatím jsem ji nějak nestihla zaznamenat. každopádně to hodlám napravit, protože mě hodně zajímá především ona parfemace :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Velká letní Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Genevra. O této značce jsem zatím jen četla, ale jakmile na ní narazím v obchodě, tak bych ráda vyzkoušela jejich deodorant.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  27. :D ano, název je takový zvláštní, mně to zase evokuje repelent :) Já používám Rexonu, ale z tvojí recenze mám pocit, že je tohle ještě lepší, tak to jsi mě nahlodala

    OdpovědětVymazat
  28. o borotalcu jsem slyšela, ale ještě jsem osobně nezkoušela. Ideální výhra takhle na léto :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Zase skvela soutez!:-) tak zkusim stesti;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Pekna soutez na leto idealni. Skoda, ze ta televizni reklama se moc nepovedla.
    I. tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Mám vyzkoušený sprej ve vůni original a jsem spokojená, hezky voní, funguje a nebarví mi ani černé oblečení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. mám sprej s tou klasickou vůní a super. Vůně je sice silná,ale pro můj nos velmi příjemná, pudrová, čistá. A deodorant je velmi spolehlivý a opravdu vydrží vonět celý den. Ráda vyzkouším i jiné typy z řady :)
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Uz jsem o tehle znacce slysela, ale jeste jsem se nedokopala ke koupi :(
    tak treba budu mit stesti :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Zrovna včera jsem váhala, jestli jeden pořídit nebo ne, a vzala jsem ten tuhý antipersirant original. Po prvním vyzkoušení jsem nadšená a asi se podívám po té verzi invisible. Máš pravdu, že original voní poněkud babičkovsky, ale ta vůně je mi příjemná.

    OdpovědětVymazat
  35. Tato značka mě hodně zaujala. Určitě vyzkouším nějaký deodorant a ke sprcháč musím minimálně očichat.

    OdpovědětVymazat
  36. Mám ve spreji a zatím jsem nezkoušela, čeká, až přijde na řadu :) zatím můžu zhodnotit jen vůni-super
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. v tuto dobu opravdu důležitý pomocník :)

    OdpovědětVymazat
  38. Borotalco používá sestra a nemůže si ho vynachválit. Soucítím s tebou, taky nesnáším kuličkové deodoranty a preferuji tuhé..nebo gelové, např. lady speed stick :)

    OdpovědětVymazat
  39. Tyjo, to je zajímavé. Jsou lepší i než Rexona Maximum Protection? Zaujal mě taky ten, co vypadá jako kulička, ale není :)
    Jinak, sleduji jako Primadonna Girl, mail: PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. To mě vážně zaujalo! Léto je pro mě peklo, protože mám poměrně agresivní pot, snad by mi tedy tohle mohlo pomoct :)

    OdpovědětVymazat
  41. Deodorant ve spreji od téhle firmy jsem si koupila už před pár měsíci a byla jsem tedy hodně zklamaná, přijde mi, že na mně vůbec nefunguje, už odpoledne jsem byla cítit potem, a to nebyla taková vedra jako teď, ani nemám problémy s nadměrným pocením. Úplně jsem se styděla, že smrdím, a hned běžela koupit deodorant jiný, který mám osvědčený.

    OdpovědětVymazat
  42. Soutěž je skvělá :)
    Sleduji - Veronika Pařízková
    VeruKru@seznam.cz

    V Rossmannu musím teda omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  43. rada sa zúčastním súťaže :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Slyším poprvé, ale ten tuhý deodorant musim vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  45. Ráda bych vyzkoušela.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Tak ty deodoranty vypadají vážně dobře :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. S touhle značkou nemám žádné zkušenosti, ale vypadá moc dobře.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Celkově mě ty produkty zaujaly:) Další skvělá soutěž:)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Já bohužel s těmito deodoranty spokojená nejsem a vůbec mi proti pocení nepomáhají.. Naopak jsem si stejně jako ty oblíbila sprchový gel , který tak neskutečně dobře voní:)

    OdpovědětVymazat
  50. Docela bych tyto produkty chtěla vyzkoušet.
    Sleduji jako Marcela Lišková
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. zrovna včera jsem psala recenzi na deodoranty, které jsou skvělé :)) kuličkové taky nemusím, ale překvapivě mi Borotalco moc nevadil :)) ale největším favoritem je sprcháč, ten je fakt skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  52. Dalsi z veci, na kterou jsi me nalakala :). Vzhledem k tomu, ze v lete kamosim s driclorem, tak tohle vypada slibne.. A prave me driclor pekne stipe, to nesnasim :( . Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. O téhle značce jsem nikdy neslyšela, ale nalákala mě:)

    OdpovědětVymazat
  54. O této značce čtu poprvé, musím se po ní podívat :)

    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoooj, Borotalco obletlo blogy :-)
    Já mám sprej a moc pěkně voní. Deodorant jsem zatím nevyzkousela.
    A pudr mi docela láká .. No uvidíme .
    Anjelska@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Nejdřív mě tato značka moc nezaujala, ale čím víc o ní slyším, tím více o ní uvažuji, protože se mi strašně potí ruce a nohy a už mě to nebaví:D Asi si od nich něco konečně pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  57. Ja jsem si koupila pred nedavnem tu tuhou klasickou verzi, dostala me prave ta vune. Akorat mi to bohuzel trochu spini cerne obleceni, takze sahnu po "neviditelne" tuhe verzi. Jinak ucinek je fakt skvely, to bylo prijemne prekvapeni. katcharina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Nedávno jsem si koupila sprej do podpaždí a musím říct, že je to fakt super! Vůbec se nepotím a krásně to voní. Vážně to funguje :)

    OdpovědětVymazat
  59. Tuto značku moc neznám, ale docela ráda bych vyzkoušela zda opravdu funguje, hlavně v práci.
    valaskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Spreje jsou super, ráda bych zkusila i pudr, ale ten jsem ještě nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
  61. Tyjo, tak tato značka mě zaujala! Určitě se po ní mrknu...včera jsem byla v DM, ale nějak jsem tam na ní nenarazila...díky!

    OdpovědětVymazat
  62. O této značce jsem slyšela a ráda bych ji vyzkoušela - Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)