středa 29. července 2015

3x3 nejlepší suchý šampon, oční krém a strašný make-up

Krásné dobré ráno všem! Ráda bych vás přivítala u takového staronového formátu článku, který obsahje takové tři mini recenze nebo zmínky o produktech. Je spousta věcí, které se podle mě do samostatných článků až tolik nehodí, protože by byl článek poměrně krátký. A víte, že já nejsem na typ článků, kde by byly dvě fotky a řádek textu :) Přesto bych vám o produktech ráda řekla (ať už v dobrém kvůli doporučení nebo vás naopak varovala :)


Alterna Bamboo style cleanse extend translucent - verze Sheer blossom (135g) - koupíte za 760 Kč ve vybraných kadeřnických salonech nebo na www.salononline.cz

Jako první bych vám ráda představila mého absolutního favorita, co se suchých šampónů týče. Suchý šampon je pro mě must-have, zvlášť když mám vlasy, které se rychle mastí a ofinu, co občas zlobí. Obejdu se bez stylingových přípravků, ale bez suchého šampónu prostě ne :) Vyzkoušela jsem jich opravdu už hodně a myslím, že mám celkem porovnání a můžu s čistým svědomím říct, že tenhle je ze všech nejlepší! Asi si řeknete, že dát větší částku zrovna za takový produkt je nesmysl, ale já říkám, že není. Za prvé je šampon absolutně neviditelný. Mám momentálně skoro černé vlasy a šampon na nich nezanechá jedinou bílou stopu. Za druhé ho stačí použít jen trochu a vlasy vydrží celý den poměrně dost fresh s lehkým objemem. Ráno nastříkám a efekt vydrží celý den, takže ho nemusím vypotřebovat tolik, jako u jiných, které jsem měla a musela aplikovat třeba 3x denně. A poslední skvělá věc je jeho vůně. Voní po třešních a vůně se vlasech poměrně dost dobře drží, takže ještě pozdě odpoledne, když vlasy prohrábnu, cítím třešně. Používám ho už několik měsíců a podle potěžkání se mi zdá, že snad nic neubylo.

Šampon sice není levný, ale jeho efekt, vůně a fakt, že je i po několika měsících je jako nový vnímám jako dobrou investici :)

V nabídce je ještě verze mango coconut a bamboo leaf.



Eucerin oční krém Hyaluron filler - koupíte např. ZDE za 499 Kč

Další produkt, se kterým jsem moc spokojená a dokonce musím říct, že je to momentálně jediný oční krém, co používám (a to se stává málokdy). Krém je v tubě, což oceňuji kvůli hygieně při jeho používání. Konzistencí je příjemně krémový, ale není vůbec mastný, takže ho používám i ráno klasicky pod make-up. Oční okolí příjemně a tak akorát zavlaží, takže si myslím, že bude vyhovovat věkové kategorii 20-35 let (odhadem). Já sama snesu i mastnější a hutnější oční krémy (zvlášť na noc) a proto bych tento umístila na 3. místo v mém osobním žebříčku očních krémů. Mám i oblíbenější (Benefit a Kiehls), ale na druhou stranu bych si tento koupila klidně někdy v budoucnu znovu, protože je opravdu příjemný, nedráždí mi oční okolí a dokonce bych řekla, že ani kruhy pod očima nemám tak tmavé :)

Oficiální popis krému mluví sice o intenzivní protivráskové péči, ale jako intenzivní a protivráskový si představím nějaký spíše hutnější a mnohem více výživnější krém. Proto si myslím, že je tento vhodnější právě pro mladší věkovou kategorii.




Armani Maestro make-up (odstín 4,5) - koupíte exkluzivně v parfumerii Douglas

A nakonec to nejhorší :) Někdy jsem opravdu ráda, že si nemusím některou kosmetiku kupovat a díky tomu ušetřím nejen peníze, ale i nervy. Tento make-up mi na vyzkoušení půjčila kamarádka a opravdu velice ráda jsem jí ho vracela zpět. Dlouho už jsem totiž nevyzkoušela něco tak příšerného, že bych se o tom měla potřebu veřejně šířit :) Já vím, že co je pro mě hrozné, je pro jiného skvělý make-up a je to vždy o preferencích toho dotyčného, ale v tomto případě nemůžu jinak. Od make-upu jsem očekávala vážně hodně, protože nejeden vizážista o make-upech této značky básnil v superlativech. Jen asi jeho astronomická cena (blížící se ke 2000 Kč) mě v minulosti odrazovala, abych si ho sama pořídila. Dobře jsem udělala, protože vyhodit za tohle jedinou korunu, do smrti bych si to vyčítala. Make-up má kapátko, kterým se jeho tekutá konzistence sice dobře dávkuje, ale zajímalo by mě, jak se make-up z lahvičky bude dolovat, až bude skoro na dně. Nehodnotím odstín, který je na mě dost do žluta, protože nebyl vybíraný na můj odstín obličeje. Co mě ale nejvíc dožralo bylo to, že make-up nedělal na obličeji nic. Měla jsem pocit, že se natírám vodou a ne make-upem. Tenhle make-up totiž nezakryje nic. Ale jakože vůbec NIC. Nesnáším, když tohle make-upy dělají, protože jsou pak prostě k ničemu. Pokud chci přirozený look, tak se na make-up úplně vykašlu. K čemu mi je tak drahý make-up, když nedokáže ani sjednotit tón pleti? Nic nezakryje a prostě celkově jeho existenci nechápu :) Plus mi byla trochu nepříjemná jeho extrémně silikonová konzistence, kterou někdo může nazvat krásně sametovou, ale v případě, že na obličeji nemáte jedinou stopu po tom, že byste nějaký make-up použily, k čemu mi to je, že? :) 

Za mě je tohle průser roku a opravdu nechápu, proč někdo investuje tolik peněz do něčeho, co skoro není vidět?! Každé druhé BBčko z drogerie udělá lepší službu.




Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám podobný koncept článků líbí a vyhovuje vám. Mám určitě dost materiálu na pokračování :)

A samozřejmě budu ráda, když se s námi podělíte o své osobní dojmy z produktů, pokud je samy máte vyzkoušené nebo vás nějakým způsobem zaujaly :)

27 komentářů:

  1. Niekedy je fakt lacnejšia kozmetika lepšia ako tá, ktorá stojí milióny :)
    Pozývam vás na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Píšeš staronový typ článku, ale nikdy jsem takový u tebe nečetla...za to mám 3x3 články spojené s denjekrasny.blogspot.cz, kde navíc v článku zmiňuje vždy 9 produktů, což mi dává mnohem větší smysl.
    Takže článek s minirecenzemi ano, název 3x3 za mě ne ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi dobrý koncept! Inak ten makeup som tiež nedávno skúšala, kamarátka ho vychvaľovala až do nebies ako nikdy nemala lepší makeup a na mne teda rovnaký efekt ako u teba. Minimálne krytie len pri viac vrstvách a to fakt len minimálne. Lepší efekt má aj obyčajný makeup za pár drobných:) No a ten suchý šampón vyzerá super, mne zatiaľ žiaden veľmi nevyhovoval tak porozmýšľam:)

    the emthusiast

    the emthusiast

    OdpovědětVymazat
  4. KUBAJDA: staronový, protože kdysi jsem podobný typ článků měla :) ale jmenovalo se to miš maš :) zmiňovaný blog nesleduju, takže jsem ani netušila, že už takový název existuje :) a 3x3 je spíš taková hříčka, 9 produktů je pro mě moc, to si myslím, že by nikoho moc nebavilo číst :) Tři mi přišlo jako takové ideální číslo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám dotaz na oční krém, který mě velmi zaujal: je vhodný i pro citlivé oči? Nemyslím si, že bych byla alergická na nějakou složku, spíš půjde o citlivost, protože po všech očních krémech z drogerie slzím (na noc to přežiju, ale ráno právě nemůžu oční krémy aplikovat pod make-up a že už na to věk mám).
    A ano, jsem pro tento koncept minirecenzí, krátké tipy/dojmy na tři produkty, skvělá alternativa k plnohodnotným recenzím.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten šampon bude asi fajn, ale takové peníze bych do suchého šamponu asi neinvestovala. Oční krém Eucerin mám taky a je v pohodě, má SPF, takže ho používám jen na den a stačí mi.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Za me takovy mix klidne muze byt :)
    l.tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, právě si už delší dobu dělám zálusk na Armani Lasting Silk a bojím se toho krytí, tak teď jsem ještě víc nahlodaná :) Asi si ty peníze radši ušetřím na něco víc osvědčeného :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem se jednou v Douglasu nechala nalíčit Armani Luminous Silk Foundation a byl fantastický, už si na něj šetřím, ale u nás v Douglasu ho kupovat nebudu, je naprosto příšerně předražený, ale v našich parfumerkách je předražené skoro všechno. Vím, kde ho můžu sehnat za polovinu z těch 1700, ještě jsou sice ve hře Dny Marianne, ale pouze pokud by byla aspoň ta 30% sleva :)
    Tento typ článků se mi líbí, ale název nikoli, jak psala Kubajda, tento název má už dlouho v pravidelné rubrice Hanka z DJK. A taky jsem hledala výrobků víc, přeci jen 3x3 = 9 :D Třeba trojka minirecenzí (nebo tak něco) by byla lepší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě je to dobrý nápad s těmito mini články, ale co když se nám čtenářkám bude doopravdy něco líbit? Napíšeš pak o daném produktu víc? Jinak ten makeup je hrozný, taková značka, tolik peněz a dělá prd, hrůza.

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, rubrika kľudne môže byť :).
    Suchý šampón vyzeraá fakt moc dobre, mám za sebou len jednu skúsenosť s Baleou a zatiaľ jedna tragédia :D
    ANTIgiveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Tento typ clanku mam rada, ale nedava mi zmysel ten nazov. 3x3 je predsa 9 a nie 3 :)
    Ale jeden z tychto produktov som neskusala a ani ma nelakaju.
    Tesim sa na dalsie clanok minirecenzii.

    OdpovědětVymazat
  13. A kamarádka je s tím makeupem spokojená? Ta cena je fakt úlet..! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Za me takovy mix klidne muze byt :)
    l.tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Suchý šampon by mně docela zaujal, až na tu cenu, ta mi přijde tedy dost vysoká, byl by to asi jeden z nejdražších výrobků, které bych doma měla:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ten makeup musí být pořádný propadák, hlavně za ty peníze. Já teda vysoké krytí nevyhledávám, ale minimálně sjednotit ton pleti od makeup vyžaduji. A tento typ článků je super, určitě budu ráda, když se zde brzy objeví i další :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle články jsou super, určitě pokračuj :) A makeup, co nic nedělá, mě dost pobavil

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za tip na oční krém, právě teď používám od Nivei tak jsem zvědavá jaké ucinky bude mít. :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  19. GA až takhle? :-D všemi milovanej, to není možný...
    Já osobně nemám ráda až takhle tekutý makeupy, takže mi ani nelákal =o)

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek, určitě takové dělej, ráda je čtu. Alternu mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujal mě ten suchý šampon, zatím totiž pořád hledám ten nej a jako brunetka právě potřebuju nějaký, který bude absolutně neviditelný, takže ani ta cena by mi v tomto případě nevadila :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  22. No koupit si ten makeup za tyhle prachy, tak bych byla teda pěkně naštvaná. Ještě, že si ho měla jen půjčený.

    OdpovědětVymazat
  23. oční krém mě zaujal, já momentálně používám od biodermy, styl článku je super, jen mi nesedí ten název, jak už je v komentáři výše zmíněno (3x3) ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak neviem, pre mňa bol Maestro jeden z najlepších makeupov, čo som mala. Vypotrebovať ide v pohode do poslednej kvapky. Používa ho aj dosť mojich kamarátok a všetky si ho chvália. Kozmetika je prudko individuálna záležitosť a nikdy nebude sedieť dvom ľuďom rovnako, ani keď majú rovnaký typ pleti, preto mi príde nadpis "strašný make up" trochu prestrelený.

    OdpovědětVymazat
  25. Harmony: já se považuji za člověka s extrémně citlivýma očima a vůbec mi je nedráždí :) Takže za mě rozhodně dobrý :)

    Ivi: samozřejmě, že je kosmetika individuální a zdůrazňuju to poměrně často :) Proto i můj názor je čistě můj subjektivní dojem a pokud mi něco přijde příšerný, tak to prostě napíšu :) Myslím, že chápající jedinci vědí, že musí vždycky všechno vyzkoušet na sobě a utvořit si názor sami, protože i kdybych 10x řekla, že je něco skvělý nebo naopak strašný, je jasný, že někdo jiný může mít opačný názor :)

    OdpovědětVymazat
  26. jsem hodně překvapená, že Ti make-up nevyhovuje, ale když to nejde, tak to prostě nejde :) za ty peníze bych byla fakt naštvaná, že ho na obličeji ani nezaregistruju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)