pátek 12. června 2015

Zelená podle Saloos

Taky máte tak rády zelenou? Osobně mi tato barva evokuje něco svěžího, příjemného a většinou i voňavého. A svěží a zelené jsou i tyto produkty od Saloos :)




Květinová pleťová voda meduňka - oficiální info zde

Květinové vody jsou skvělá věc na osvěžení pleti a její hydrataci. Já je mám nejraději během teplejších částí roku, kdy je používám několikrát za den. Konkrétně tato verze je určená pro všechny typy pleti, včetně té citlivé a kromě obličeje jí můžete stříkat i do vlasů (pro lepší rozčesání), zklidnit s ní pokožku po holení a díky esenciálním olejům z meduňky si můžete i zlepšit náladu. Doporučuji mít sprej v práci na stole a během dne podle potřeby používat. Zvlášť, když se člověk cítí už trochu znavený po celém dni v práci, tak tohle je skvělé osvěžení. Ráda květinové vody používám i na vyčištěnou pleť, ještě než nanesu noční péči. Obličej stačí přestříkat tak 1-2x, protože rozprašovač má celkem sílu :)

V nabídce je několik verzí a myslím, že si vybere každý podle své chuti. Jako další můžete zkusit vody s růží, neroli, levandule, tea tree, lemon grass nebo třeba santalové dřevo. Přehled všech najdete ZDE.








Sprchový olej Lemongrass - oficiální info zde

Lemongrass a podobné šťavnaté a svěží vůně mám ráda a zvláště u produktů do sprchy si jejich vůni užívám. Mám ráda sprchové oleje i tělová mléka do sprchy, protože co vám budu povídat, na to každodenní mazání celého těla moc nejsem a někdy holt zapomenu nebo se mi nechce :) Takže proto jsou oleje skvělá věc pro nás lenochy a sklerotiky! Olej je perfektní a po koupeli je kůže opravdu krásně jemná a jako nakrémovaná. Plus je vůně z kůže poměrně dlouho cítit, což mám ráda. Jako jediné mínus vidím dávkování, protože otvor, kterým olej dávkujete je poměrně velký a podle mě vždycky vyteče zbytečně moc produktu. Uvítala bych menší otvor v lahvičce nebo pumpičku, kterou by se olej dávkoval asi úplně nejlépe. 




Zelený jíl - oficiální info zde

Zelený jíl jsem chtěla vyzkoušet už strašně dlouho, protože pleť vyhlazuje, absorbuje toxické látky, zbavuji je nečistot a přebytečného mazu a umí jí i zklidnit. Ze všech druhů jílů se zelený považuje za nejkvalitnější a je bohatým zdrojem vápníku, hořčíku, křemíku, železa a dalších minerálních látek a stopových prvků. Používat ho můžete jako pleťovou masku, tělový zábal, k obkladům nebo koupelím. Prostě takový zázrak v prášku, dalo by se říci :)

Jak se jíl připravuje na pleťovou masku? Malé množství smícháte s vodou v poměru 1:1 v nekovové misce (to je důležité!) a necháte chvíli odpočinout. Poté vymíchejte v hustější pastu a případně přidejte ještě trochu vody nebo jílu. Pastu nanášejte na obličej a vynechejte místa okolo rtů a očí. Nechte působit 20-30 a poté vlažnou vodou smyjte. Moje doporučení při míchání - vodu přidávejte postupně a jíl pomalu míchejte. Při prvním pokusu jsem vody přidala trochu více a maska byla hodně tekutá, takže jsem zase musela dosypat jíl a připravila jsem si zbytečně moc masky. Taky jsem zjistila, že 30 minut je na mou pleť příliš dlouhá doba. Osvědčilo se mi masku na tváři nechat tak 15-20 minut maximálně. Po delší době mě pak pleť začala pnout a když jsem masku smyla, obličej byl zarudlý. Takže mi vyhovuje kratší doba a pak je všechno v pohodě.

Obecně mám jílové masky nejraději, protože pro mastnou pleť jsou skvělé a opravdu vidím, že pleť skvěle čistí. Záleží spíš na vás, jestli vám vyhovuje si koupit "hotovou" masku nebo si jí doma míchat podle potřeby :)






Těžko říct, který produkt se mi líbí nejvíce :) Každý má něco do sebe, ale uznávám, že třeba pleťové vody nejsou pro všechny nutnost, a že zelený jíl nebude nic pro ty z vás, které máte spíše sušší nebo citlivou pleť. U Saloos se mi líbí, že nabízí širokou škálu produktů v několika parfemacích a člověk má vždycky možnost si vybrat :)

Jaký produkt od Saloos je váš oblíbený? Máte zkušenost s některým z těchto? :)




PS: Děkuji Saloos za poskytnutí produktů k recenzi

39 komentářů:

  1. to jsme se dneska dobře sehrály, taky mám Saloos článek :D chci zkusit ten jíl, ale ještě mám doma jiný a on snad neubývá!

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchové oleje od Saloosu mám nejraději, jen je pravda, že díky tomu dávkování zbytečně rychle ubývají. A zelený jíl mám jako masku nejraději, momentálně mám jinou značku než Saloos.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od Saloosu som skúšala zatiaľ vlastne len nosný balzam :) ktorý je ale super :) a na nejakú kvetinovú vodu by som sa určite dala nalákať, mám veľmi rada ružové vody...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ten jil me laka a od Saloos zboznuji mojito, to je uzasna vune.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tvoj blog milujem ! VŽdy tu nájdem veci, ktoré som nikde nikdy nevidela :) Tak a to je dobre ! :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Od Saloos mám pleťové oleje a už dlouho se chystám na nějakou květinovou vodu. Ale že prodávají jíl jsem nikdy nezaznamenala, takže dík za tip, musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zelená je moje nejoblíbenější barva a na zelený jíl už si brousím zuby delší dobu

    OdpovědětVymazat
  8. Jo jo jo. Zelená a hlavně mintově zelená jsou <3..
    Btw., skvělej větrník =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Vody na přestříknutí obličeje používám moc ráda, pleť si to zaslouží :).

    OdpovědětVymazat
  10. Na Saloos se musím určitě podívat, vypadá na léto úžasně svěže :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Od Saloos mám jen balzém na rty s rakytníkem, ale že bych z něj byla nějak odvařená, to se říci teda nedá.. zaujala mě ta jílová maska, hlavně tedy to domácí míchání, to jsem ještě neviděla.. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja od Saloos nemám nič, ale mám zelený francuzsky íl od Nobilis Tilia, neviem, či je podobný tomu od Saloos, ale som s ním maximálne spokojná :-) Zaujala má tá kvetinová voda od Saloos :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jíl mám doma a připravuju článek, ve kterém shrnu své recepty na masky.

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám velice ráda vodu Růže a Levandule od Saloos. A poté tělový Levandulový olej :)

    MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tak meduňkovou pleťovou vodu mám teď zrovna taky :-) nechávám si ji v ledničce, pak je to ještě osvěžující! a sprchový olej jsem měla taky a souhlasím, že to dávkování není zrovna nejlepší...
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Saloos je něco, co teprve postupně objevuji, ale velmi mile mně překvapuje:-) A myslím, že se nechám nachytat na květinovou pleťovou vodu a na zelený jíl, takže díky za tipy:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Kvetinové vody mám veľmi rada :) dosť ma však láka balzam na pery od Saloos :) je to skvelý značka :) a krásne si to nafotila :)

    OdpovědětVymazat
  18. zelená je moje oblíbená barva :-) a na produkty od saloos bych nikdy nedala dopustit, protože jsou součástí mé celodenní rutiny :)

    OdpovědětVymazat
  19. Saloos mě už nějakou tu dobu velice láka, ale ještě přesně nevím jaký produkt by se mi zamlouval :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  20. Saloos má super všechny řady a ta zelená se mi také moc líbí :-) navíc ten jíl na mou mastnou pleť by mohl fungovat :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mám květinovou vodu s Lemon tea tree a je to vážně zázrak, teď v létě ji používám pořád:) Olej mám s granátovým jablkem a je to něco navíc při sprchování, navíc mi to ulehčuje práci a nemusím se po něm už mazat:D

    OdpovědětVymazat
  22. Saloos miluji, hlavně jejich pleťové oleje! ty jsou nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  23. mě zaujala ta květinová medunková voda. já od saloosu zatím používám jen masážní oleje

    OdpovědětVymazat
  24. Saloos mám moc ráda.
    Vyhovují mi jejich olejíčky. S granátovým jablíčkem a ylang ylang.
    Děkuji za doporučení a tip na pleťovou toaletní vodu, myslím že na léto bude skvělá

    OdpovědětVymazat
  25. Vůně lemongrass miluji a ten zelený jíl chci také zkusit :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  26. Asi budu jediná, která od Saloos ještě nic nevyzkoušela. :-/ Docela mě láká jílová maska.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  27. Saloos má taky super přírodní osvěžovač vzduchu Litsea Cubeba :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mam rada Saloos pletove vody a niektore oleje. Z tvojho clanku ma zaujal zeleny il. Ked spotrebujem ten, ktory mam doma, mozno skusim tento od Saloos.

    OdpovědětVymazat
  29. Produkty od Saloos mám moc ráda, akorát k těm sprchovým olejům jsem si ještě nedokázala najít cestu, připadám si s nima taková neumytá :(

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
  30. A nerozmaže ti to make- up? Já mám už takhle problém s řasenkami, i voděodolnými

    OdpovědětVymazat
  31. Zelená je aj moja obľúbená farba :D Saloos produkty som ešte neskúšala, ale určite ich vyskúšam, musím si ich napísať na zoznam produktov, ktoré chcem vyskúšať :D

    OdpovědětVymazat
  32. Na zelený jíl už jsem chválu slyšela, sice já bych ho nepotřebovala, ale sestra jo, tak bych ho koupila jí :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Moc se mi líbí ten olejíček sprchový, taky miluju citrusové vůně, úplně se mi navalily slinky :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Květinovou vodu a zelený jíl jsem si teď pořídila, tak jsem zvědavá na výsledky :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  36. Natálka - Little Gem: koukám :) Ten jíl budu mít taky asi dlouho, vzhledem k tomu, že mám x dalších pleťových masek :)

    Ad Gundová: moc děkuju :)

    Martinkaa: ten jsem bohužel nezkoušela. Mrkni na složení a porovnej :)

    Lenka Schrottova: jo, to je skvělý tip :) To taky někdy dělám, ale ne, když jí mám v práci :) To by se kolegové asi divili :)

    Eva U: děkuju za tip, to omrknu :)

    Michaela: nerozmazává :) samozřejmě to chce nastříkat z dostatečné vzdálenosti :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já od Saloos bezmezně miluju hydrofilní olej =o)
    Jinak zelenej jíl mám od dr. Popova a ten se může i pít (1 lžička do 100ml vody a nechat několik hodin stát, pije se voda bez výluhu) a pití toho mi mega zlepšilo nehty a vlasy =o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)