úterý 23. června 2015

YSL olejíček na rty Volupté Tint-in-oil

Olejíčky na rty jsou teď velký hit! Kdo by oleje nemiloval? Já jim sice přicházela na chuť delší dobu, ale teď jsem jim propadla a jsem schopná si každou část těla mazat jiným :)


YSL Volupté Tint-in-oil (odstín č.4) - koupíte v parfumeriích za cca 960 Kč

První na olejíčku upoutá určitě balení. Je opravdu krásné a luxusní a moc se mi líbí, že mají olejíčky barevně rozlišenou barvu loga, podle jednotlivých odstínů. Někoho možná překvapí, že zrovna olejíček na rty seženete ve více odstínech. Čímž se dostáváme k tomu, že pro mě tohle není vyloženě pečující olejíček ve smyslu, že si ho dám na rozpraskané rty třeba na noc. Pro mě je tohle spíše lesk na rty s pečujícími složkami. Prostě více dekorativka, než péče, jestli mi rozumíte. Olejíček totiž rty trošičku obarví a lehounce natónuje. Nezkoušela jsem jiné odstíny, ale moje čtyřka je lehoulince růžovoučká. Na fotce to poznat ani nebylo a vypadalo to, jako bych si na ně dala prostě průhledný lesk. Kouzelný je i jeho aplikátor je tvaru pusinky, který můžete znát i třeba z jejich lesků (ten můj je ZDE). Mě osobně se s ním pracuje dobře a pohodlně, takže nemůžu říct jediné křivé slovo. Určitě se nabízí srovnání s olejíček od Clarins, který se též stal hitem Instagramu i blogosféry, protože byl uvedený o chlup dříve, než tento od YSL. Kromě ceny (Clarins stojí zhruba o polovinu méně) je pro mě rozdíl v použití obou olejíčků. Clarins je hodně hutný, lepivý a až takový medový. Čili ideál třeba na noc, kdy se odlíčím a rty s ním natřu a ráno jsou jak nové. Jeho textura může někomu vadit, ale je to značně individuální samozřejmě. YSL je spíše na den, kdy mi nevadí lehce obarvené rty a lesk navrch. YSL olejíček je mnohem více tekutější a na rtech je to pro mě více lesk než olejíček. Takže zásadní rozdíl mezi nimi vnímám v tom, že Clarins je pro mě více péče, kterou použiju v případě, že mám rty opravdu hodně vysušené a udělám si skoro takový "zábal". YSL je pro mě pečující produkt dekorativní kosmetiky na běžný den. Nemyslím si, že by hodně rozpraskané rty spasil, ale na běžné denní používání je super. Pokud by byl transparentní a rty nijak nezabarvil, mohla bych říct, že se jedná o podobné produkty, ale takhle jsou pro mě prakticky rozdílné a každý má své výhody a nevýhody.




YSL olejíček má i lehkou nasládlou vůni






Oficiální popis:

První olej na rty naplněný barvou s balzámovým účinkem. Vylepšení přirozeného odstínu rtů. Díky unikátním olejům se při kontaktu s pokožkou ihned vypařují a na rtech zůstává pouze intenzivní barva, která se postupně projevu na rtech.





Cena olejíčku není zrovna nejmenší, ale když využijete obvyklých 20% slev, je cena o něco hezčí. V červnu má třeba parfumerie Fann akci na dekorativku a péči s 20% slevou.



Je samozřejmě otázkou, zda chcete, aby vám olejíček rty i zabarvil nebo dáváte přednost více pečujícímu produktu. Plusem tohoto beru určitě velice příjemnou a skoro nelepivou konzistenci, luxusní obal i příjemný aplikátor. Cenově je to trochu pecka, ale pohybujeme se na území high-endové značky a ta prostě stovku nestojí, to musí být všem jasné. Mě osobně by vůbec nevadilo, kdyby se prodávala i úplně transparentní verze a i když mi tento odstín přijde jako opravdu velice lehoučce barvící, třeba na noc si olejíček prostě nedávám (obtisknuté růžové šmouhy na polštáři se mi zrovna nelíbí :) Ale jinak podobným produktům na rty strašně fandím a jsem zvědavá, jaká další značka s nimi přijde.

Za mě je olejíček velice velice fajn a mám ho opravdu ráda. Chápu, že pro někoho je to drahá sranda, ale já mám pochopení pro všechny, co takovou srandu chtějí :) Jinak bych si nemohla koupit balzám na rty za čtyřmístnou částku, ehm...

Co vy a oleje na rty? Co říkáte na tento? Máte ho vyzkoušený nebo by vás lákal? :)


PS: Děkuji YSL za poskytnutí produktu k recenzi

29 komentářů:

  1. Já ho potřebujůů! :D Vždy čekám na nějakou akci, ale pokaždé ji prošvihnu, tak snad ho brzy ulovím, protože je opravdu nádherný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Douglasu mají ted 20% slevu na e-shopu ☺️

      Vymazat
  2. mě olejíček láká, líbí se mi i balení, jen ta cena to poněkud kazí

    OdpovědětVymazat
  3. Nepopírám, že bych olejíčkem v žádném případě nepohrdla :D, ale je to pro mě prostě moc drahá sranda :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ten nápad líbí a docela o něm uvažuju. Jen cena mi přijde docela vysoká, tak si nákup ještě pořádně rozmyslím :).

    OdpovědětVymazat
  5. Olejíček vypadá hezky, ale ta cena... :/ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento produkt ide kvoli cene uplne mimo mna, ale Balea ma novy olej na pery v tube s gulickou (aplikacia pomocou roll-on ako maju niektore ocne kremy) ;) Na ten som naozaj zvedava. Snad sa v priebehu buduceho mesiaca dostane aj do CR a SR.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá krásne a ak by mi ho niekto daroval, potešila by som sa :D
    ALE! Ak by som si mala vybrať, rozhodne dám prednosť tomu od Clarins. Okrem toho, za tú pálku by som očakávala, že mi tie pery naozaj spasí a nie natónuje a oleskuje... Na to mi stačí lesk za 5 éčok od Yves Rocher...
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby stal 300, uvazuju o nem, ale takhle me tedy moc nezaujal ... :) ten efekt mi dle popisu prijde o nicem, ale ozkouseno nemam.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc mě ty oleje nezaujaly, jako pečující balzám na noc to beru, ale na den mi to připomíná hodně lesk, a ty nepoužívám, když už tak hodně pigmentované.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si tenhle olejíček zamilovala okamžitě. :)
    http://beprettybym.blogspot.cz/2015/03/you-can-have-it-all-gloss-softness-and.html#more

    OdpovědětVymazat
  11. Docela mě láká, ale pořád je pro mě v kategorii drahá sranda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jako líbí se mi moc, ale nepotřebuji ho. Ted jsem ale zvědavá, kdy s jeho levnější variantou přijdou i drogérkové značky ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. veľa som o nich počula ja nemám však olejíčky ale normálne lesky a som s nimi spokojná :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi všechno - už ten nápad, balení, náplň.. ale ta cena.. no uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  15. No jako podle popisu atd vypadá to docela fajn. :) Ale asi to nebude to co bych zrovna potřebovala.

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Já zatím na ty olejíčky moc nejsem, stačí mi balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  17. Ten pusinkový aplikátor! :) Ale více si teda brousím zuby na Clarins...

    OdpovědětVymazat
  18. Olej na rty nepoužívám, ale začínám nad ním uvažovat, jen tento je docela drahý.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. má úžasné balení! :)
    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Za mě je to drahé žůžo labůžo ! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Podle mýho totální blbost a ještě předražená...

    OdpovědětVymazat
  22. Tak konečně něco, co nepotřebuju.)

    OdpovědětVymazat
  23. HM, ak by bol lacnejší, tak by som si ho kúpila, dosť ma odrádza cena :-(

    OdpovědětVymazat
  24. Všetko čo je na pery to musím mať. Aj toto sa nachádza na mojom wishliste a onedlho určite zaobstarám :)

    OdpovědětVymazat
  25. Miluju jeho aplikátor:-) Je šíleně rozkošný:-)

    OdpovědětVymazat
  26. viděla jsem nedávno, kde o něm právě mluvil Pavel K. a mě zaujalo především to balení :) ale cenovka pro mě to zrovna není, třeba někdy v budoucnu....

    OdpovědětVymazat
  27. Balení je naprosto úžasné, ale zatím plánuju (asi teda spíš až na zimu) ten Clarins, nějak mi ta značka teď přirostla k srdci :)

    OdpovědětVymazat
  28. olejicek me super laka! je to krasna super vychytavka, zvlast kdyz jsem se zatim neodhodlala k rtenkam a tyhle zabarvene vecicky, ktere tvori prirozenejsi efekt me bavi! musim ve fann okouknout ty barvicky :) jen ta cena mi to trochu kazi, ale mozna si udelam radost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)