pondělí 15. června 2015

Uriage - micelárka, termální voda a čistící pěna

Dneska tu máme další premiéru, co se značky týče. Úplně poprvé si dáme něco od značky Uriage, která je číl dál tím víc populární. Kdybych měla jmenovat jedinou osobu, která je přes tuhle značku vážně expert a kdo vzbudil můj zájem o ní, bude to určitě Ája! Už když poprvé zmiňovala skvělou termální vodu, chtěla jsem jí vyzkoušet. K tomu se pak přidala ještě micelárka a nakonec i čistící pěna :) A pokud vás zajímá, jak mi produkty vyhovovaly, čtěte dál a dozvíte se to.

Jinak pokud by vás to zajímalo, značka Uriage je k dostání v síti lékáren Dr.Max.


Micelární voda (250ml) - oficiální info ZDE

Miluju micelárky a stále ráda zkouším nové. O této jsem toho slyšela už mnoho a vesměs to bylo vždy pozitivní. Zajímalo by mě, jaká bude a jestli sesadí z trůnu roky používanou Biodermu. Tak vám prozradím, že královna na svém trůnu zůstala a tuto bych nechala ve své top 5. Jeden z důvodů, proč tomu tak je, je fakt, že micelárka má takovou nepatrnou parfemaci. Minimálně můj nos prostě něco v dálce cítí. Není to vyloženě vůně ve smyslu jako záměrné parfemace produktu, ale u micelárek preferuji absolutně žádnou vůni a žádný nežádoucí pocit na pleti. Nemůžu proti vodě říct křivé slovo, na pleti nelepí, čistí krásně, pleť nevysušuje a je vlastně skvělá, ale ta lehká vůně tam někde v dálce mi prostě nedovolí jí nazvat jako nejlepší micelárkou ze všech. Je to hodně individuální, občas někdo prohlásí o micelárce, ze které já nic necítím, že z ní něco cítí, takže to je prostě subjektivní. Nemůžu jí soudit z hlediska odlíčení očí, protože moje oči micelárky strašně dráždí a nemůžu je k tomuhle účelu používat. Za mě tedy menší mínus co se té vůně týče, jinak je skvělá.

Cena 369 Kč





Termální voda (150ml) - oficiální info ZDE 

Termální vody miluju a léto bez nich si neumím představit. Svoje používání těchto úžasných vychytávek bych mohla rozdělit na část před Uriage a po ní! Ano, opravdu je tato termální voda odlišná od těch ostatních, které jsem kdy vyzkoušela. Na první vyzkoušení to byl pocit, že na obličej nestříkám jen "vodu", ale spíše mořskou vodu. Ne, že by byla vyloženě slaná, ale cítím z ní prostě moře :) Voda je jiná tím, že má izotonické složení a díky tomu se umí dostat do hlubších vrstev pokožky a na rozdíl od jiných termálních vod se z povrchu kůže neodpařuje. To je opravdu pravda a na pleti je to cítit. Špatně se to popisuje, ale věřím, že pokud máte srovnání s jinou značkou termální vody a touto, tak víte o čem mluvím :) Kromě osvěžení pleti v parných dnech můžete vodu stříkat i do vlasů, zklidnit s ní pleť a nemusíte se bát s ní postříkat ani miminka. Tohle rozhodně není poslední balení a hned jak mi dojde (což bude asi docela brzy), tak si jdu pro další, protože je fakt skvělá!



K dostání v několika velikostech od 129 Kč






Čistící pěna (150ml) - oficiální info ZDE

Nakonec tu máme čistící pěnu, což v mém kosmetickém arzenálu není zrovna hojně zastoupená položka. Miluju čistící gely (to jste si možná všimly), ale na čistící pěny jsem měla v životě celkem dost pech. Vyzkoušela jsem jich několik, ale nikdy mě žádná neuchvátila natolik, že bych si jí zatoužila koupit znovu. Důvod, proč mám raději gely než pěny je takový, že všechny pěny, které jsem dosud vyzkoušela, byly spíše takové vodové břečky a pleť mi většinou vysušily. Pěna od Uriage byla konečně něčím jiná, protože její konzistence byla jakoby pevná a krémová. Jasně, pořád je to pěna a ne gel na holení, ale ten rozdíl v konzistenci jsem zaznamenala. Konečně jsem měla pocit, že na obličeji něco cítím a že si ho i něčím čistím. Pěna je velice příjemná, pleť nevysušuje a pěkně jí vyčistí. Nicméně na používání s čistícím kartáčkem mi moc vhodná nepřijde, protože tolik nepění. I když je pěna moc fajn a trochu zase vylepšila můj celkový pohled na tento typ produktů, čistící gely mám i nadále raději. Pěna může být fajn alternativa pokud vám naopak čistící gely z nějakého důvodu nevyhovují. Nebála bych se jí doporučit ani citlivé pleti, protože je opravdu velice jemná.







Celkově musím říct, že bylo mé první seznámení s Uriage velice pozitivní a nabudilo mě k tomu trochu více zapátrat v jejich sortimentu a googlit si více a více recenzí na jejich produkty. Ani jeden produkt mě nezklamal a termální voda mě vyloženě nadchla :)

Zajímalo by mě, jestli máte vy nějaký oblíbený produkt této značky, který můžete doporučit vyzkoušet :) A taky mě zajímá, jak jste na tom s termálními vodami a jestli si na nich taky tak ujíždíte? :)




PS: Děkuji Uriage za poskytnutí produktů k recenzi

32 komentářů:

  1. Vypadají suprově :) sice jsem o značce nikdy neslyšela, ale podle tvé recenze to vypadá, že jsou to super produkty :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. já už mám za sebou asi 3 balení micelárky a nedám na ní dopustit,také mám termální vodu,ale nemůžu se přinutit jí používat a také mám čistící krém na obličej a tělo Creme Lavante a nedám na něj dopustit!Peeling a hydra. krém sem měla jen v cestovním balení a moc mě neuchvátili

    OdpovědětVymazat
  3. Od Uriage pouzivam uz dlho balzam na pery v tubicke.
    Termalnu vodu mam od Avene a pouzivam ju vecer pred tym ako si davam na tvat olej. Ale vobec na termalnych vodach neujizdim :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak tá termálna voda ma teda zaujala! Mrknem po nej...
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, tak o této značce slyším úplně prvně :) Nikdy jsem na ni nenarazila, ale podle obalu vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  6. O vyzkoušení termální vody od Uriage přemýšlím už od té doby, co jsem ji poprvé viděla u Aji... Po tvé recenzi mám jasno a ještě dnes si pro ni běžím!

    OdpovědětVymazat
  7. Termání vodu používám dlouhodobě od Avene jelikož mám problémy s citlivostí a občas zčervenám jako rajče tak v tomto moc neexperimentuji, ale ta 'vůně' mě zajímá takže asi vyzkouším, kdybych po ní rudla budou mít blaho ruce v parnech. Od Uriage nevyzkoušeno nic pokukovala jsem po červené řadě - roséliane která je právě na pleť citlivou se sklonem k začervenání ale nakonec zvítězila osvědčená klasika, která mi dělá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Termálne vody sú tým najlepším výmyslom najmä v lete. Veľmi som si ich obľúbila. Ďakujem tomu, kto ich vymyslel :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám termální vodu a bohužel mi nějak světoborná nepřijde. Na osvěžení fajn, ale obešla bych se bez ní. Teď jsem si pořídila ještě Avene, tak jsem zvědavá na srovnání.

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím od nich nic nemám, ale po tomhle článku chci určitě vyzkoušet tu čistící pěnu

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, nejvíce mě zaujala ta pěna, mám ji raději, než čistící gely.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Od Uriage mám snad ten nejlepší krém na opalování na aknózní pleť. Skutečně neucpává póry a přežije i ty největší horka. Koupím si ho i toto léto.

    http://slecnajahodova.blogspot.cz/2014/07/hyseac-fluide-spf50-od-uriage.html

    OdpovědětVymazat
  13. Na tu termální jsi mně docela nalákala, v létě jich spotřebovávám snad na litry, takže určitě mrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Micelárku Uriage jsem měla loni, naprostý průměr, neurazí, ale ani nenadchne. Odličuje průměrně a naprosto stejně jako micelárka Bourjois nebo Dermacol. Micelárka od Lorealu je o chlup lepší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Od této značky jsem ještě nic neměla :). A termální vody jsou super!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tuhle značku nepoznám. Mám doma termální vodu od Avene a jsem taky spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Termální vodu požívám od Vichy, tak se příště podívám po téhle.

    OdpovědětVymazat
  18. Tuto značku neznám, ale docela jsi mě nalákala na tu micelárku!

    OdpovědětVymazat
  19. Taky vím o Uriage jen díky Áje. Mám termální vodu (super!), hydratační krém a masku - krém je však opravdu lehký a tak po půl hodině mám pocit, že jsem se vůbec nenamazala... :/

    OdpovědětVymazat
  20. Tuhle značku nepoznám, ale docela mě zaujala ta pěna :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  21. Termální vodu mám doma na popud Aji a zatím testuji :) Rozhodně ale oceňuji střičku, která oproti té od LRP dělá jemňoulinkou mlhu. Uvožovala jsem i o micelárce, ale takhle to ještě chvíli můžu nechat být.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná recenze Rendy a musím se přiznat, že pokud jde o tuto značku, tak i mě na ni Ája pořádně nalákala :) Rozhodně musím něco vyzkoušet :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  23. Mě zaujala ta termální voda:))

    OdpovědětVymazat
  24. Teda ty mi s Ájou lákáš na Uriage =o)
    na termálních vodách vůbec neujíždím, mám prostě stříkací nádobku a do toho dávám převařenou vodu s kapkou éteráku, což mi bohatě stačí =o)

    OdpovědětVymazat
  25. Musím říct, že Ája dělá fakt vždy super recenze a častokrát mě vždy také přesvědčí, abych zkusila něco nového :). A termální vody mám moc ráda, hlavně na cvičení :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tahle kosmetika mě hodně láká.. až dojedu zásoby, tak si od ní pořídím minimálně tu micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  27. Od tejto značky som skúšal niekoľko vzoriek čistiaceho gélu a bol vcelku fajn. Mám však odskúšanú Biodermu a Clinique, ktoré dlhodobo používam a vyhovujú mi, takže zatiaľ nie je dôvod meniť :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  28. O Uriage jsem se také poprvé dozvěděla od Áji, ale ještě stále jsem nic nezkoušela, momentálně se spíš soustředím na likvidaci svých železných zásob :-)

    OdpovědětVymazat
  29. já mám od uriage v zásobě cestovní balení s 5 výrobky, ale zatím jsem nikam nevyjela a proto ještě nepoužila, ale už mě velmi láká tuto značku vyzkoušet. Zatím používám dermální vodu od biodermy, ale nijak na ní nelpím, spíš si někdy si vzpomenu, že ji vlastně mám a mohla bych ji použit a z toho je chuděra uplně bez povšimnutí :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Uriage je skvělá značka:-)
    Také jsem ji poznala a začala zkoušet až po doporučení Áji z blogu Beautylife :-)
    Termální voda se okamžitě stala megaoblíbencem. naprosto chápu, jak jsi z ní nadšená....byla jsem a stále to mé nadšení také trvá. Bez ní už ani na krok. Uklidní pleť, osvěží a na vlasy je skvělá.
    Micelárku jsem také zkoušela a mě osobně velmi vyhovuje....osobně je pro mě/mou pleť o něco lepší než legendární Biodermí "růžová" micelárka. Podle mého názoru je to hodně subjektivní, podle toho, jak komu co sedne na pleti. Mě osobně Uriage sedí jako ulitá.
    Pěnu jsem ještě nezkoušela, ale brzy to určitě napravím....:-)
    Přeji pěkný večer

    OdpovědětVymazat
  31. dnes jsem se okukovala v lékarně....tak příště něco zkusím ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, holky. Pokud některá z vás již vyzkoušela některý z produktů značky Uriage, tak vás moc prosím o vyplnění anonymního dotazníku, který slouží k úspěšnému napsání mé diplomové práce. Za odměnu můžete vyhrát balíček produktů této značky :-). Odkaz na dotazník je zde http://www.survio.com/survey/d/S5G4Q4J1M6N8W9B4O
    Moc si vážím vašeho času a názorů. S pozdravem, Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)