čtvrtek 11. června 2015

UD Naked Flushed trio - tvářenka, rozjasňovač a bronzer


Urban Decay nejsou jen paletky očních stínů, ale i jiné zajímavé produkty. Například toto trio tvářenky, rozjasňovače a bronzeru Naked Flushed. Paletka, která je na první pohled trochu podobná paletce stínů Naked Basics, je super v tom, že se hodí třeba i do kabelky nebo na cesty, protože obsahuje všechno, co člověk při líčení tváří používá. 


Naked Flushed (odstín Streak) - koupíte v Sephoře za 980 Kč

Tyto paletky seženete ve 4 odstínech (Strip, Naked, Native a Streak). Poslední zmíněnou mám a pro mě byla jasnou volbou, protože se mi barevně líbila nejvíce. Všechny odstíny jsou pro mě použitelné, nejsou příliš výrazné nebo tmavé. Zejména tvářenka a rozjasňovač jsou moji favorité. U bronzeru to beru spíš tak sportovně, protože na ně nejsem tolik zatížená a nemám takové srovnání, protože mám pocit, že mi těch pár, co doma mám, vydrží až do konce života :) Pro mě je hlavní, že je matný a neobsahuje žádné třpytky a není oranžový. Celá paletka je velice dobře pigmentovaná, zvlášť u tvářenky si dávám pozor, abych nenabrala zbytečně moc barvy a raději jí pomaličku vrstvím. Rozjasňovač se mi líbí strašně moc a má takovou příjemnou champagne barvu a pleť decentně a přirozeně rozjasní. Výdrž je prakticky celodenní a večer je rozhodně co odličovat. Nenapadá mě vlastně žádné negativum, které bych tomuto triu vytkla. Možná jen výběr barev by mohl být širší a ne všem by se třeba mohly líbit nabízené odstíny (myšleno jak jsou poskládané dohromady). 

Každopádně pokud by vás trio nezaujalo a z nějakého důvodu toužíte vyzkoušet jen tvářenky od této značky, určitě skočte omrknout nové tvářenky Afterglow, které by se měly brzy objevit (možná se už dokonce objevily)! Co jsem zatím viděla, odstíny vypadají fakt pěkně :)






Oficiální popis odstínů: bronzer (světlá matná bronzová)- rozjasňovač (třpytivá broskvová) - tvářenka (jasná korálová)




Pro vaší lepší představu a porovnání jednotlivých odstínů - od shora dolů -> Native - Streak - Strip - Naked





Pokud si z nabízených odstínů vyberete, tak určitě neprohloupíte. Všechny části paletky beru jako plnohodnotné produkty, protože je můžete pohodlně používat samostatně a štětcem jdou dobře nabírat. Barevně mi vyhovují a jsem ráda, že jsem svojí sbírku tvářenek a rozjasňovačů zase rozšířila o nové odstíny, které jsem dosud neměla. Líbí se mi i celkové provedení paletky a žádná negativa prostě nenecházím :) Za mě určitě palec nahoru!

Jak se vám toto trio líbí/nelíbí? Který odstín se vám líbí nejvíce a vybraly byste si ho? :)



PS: Děkuji UD za poskytnutí produktu k recenzi

39 komentářů:

  1. Tyhle paletky jsou moc super, odstínů bych si vybrala víc, nějaké odstíny tvářenek by se mi hodily na zimu, jiné na léto.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá pěkně, ale už jsem zahlédla i podobnou od make up revolution :) Těžko říct, jaká bude levnější varianta :)

    OdpovědětVymazat
  3. Trio je moc hezké, ale pro mě asi nepoužitelné, stačil by mi bronzer a rozjasňovač, tvářenku mám radši zvlášť - nevím proč :-D a taky jich mám ještě pro vnoučata :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádhera a luxus. Tuto paletku bych využila víc než slavné Naked na oči. Miluju totiž tvářenky a rozjasňovače

    OdpovědětVymazat
  5. Tento typ produktov ma neoslovuje, kedze bronzery nepouzivam. Radsej by som si kupila samostatnu tvarenku Afterglow.

    OdpovědětVymazat
  6. Takéto produkty veľmi často nepoužívam, ale ak by som používala tak túto by som stále nosila so sebou, pretože poskytuje všetko v jednom :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna paletka!!! Zasa si ma na niečo namotala :-) A ktorý odtieň sa mi páči? Vybrala by som si presne taký istý, ako máš ty, takéto farby sa mi páčia :-) A tá taštička je tiež krásna :-) Prajem krásny slnečný dník :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle produkt mě společně s Naked Basics zajímá z celého sortimentu UD asi nejvíc

    OdpovědětVymazat
  9. UD mám moc ráda, ale toto mi prostě do oka nepadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si tuhle paletku pořizovala před rokem v USA a jsem spokojená. Slečna od UD mi vybrala odstín Native a myslím, že je to pro mně ideální trio, který tahám s sebou na každou cestu. Nejvíce mě ale baví asi rozjasňovač, který má ideální množství třpytu a ještě takovou pěknou pleťovou barvu, takže není vůbec nějak ,,výrazný", spíše přirozený. :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  11. Velice praktická věc na cestování : )

    OdpovědětVymazat
  12. Mám přesně tuhle a mám ji moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásná barvička bronzeru a hlavně je matný! tak se poohlédnu, protože bych na léto nějaký chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  14. Produkt mě nijak nezaujal a upřímně mě už nebaví, jak je všechno Naked ... :/

    OdpovědětVymazat
  15. trio se mi líbí moc, i když nevím, jestli mě stejně neláká víc sleek :D

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mi líbí Streak a Native. Kupovat ale nebudu, jsem teď maximálně spokojená s podobnou paletkou od Makeup Revolution a cenově se to nedá srovnat.V Sephoře nakupuji občas ráda, ale fandím i levnějším nebo drogerkovým značkám, takže nemusím mít stále všechno UD, Benefit, Estée Lauder atd.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí odstín Naked :).

    OdpovědětVymazat
  18. Jako odstínově to vypadá skvěle :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  19. Všetko od Naked mi príde také skvelé! :) Ale nebudem písať, že si to určite kúpim, toto je už pre mňa iná cenová kategória :)

    OdpovědětVymazat
  20. UD mám moc ráda, ale tohle trio mě nikdy moc nelákalo. Stejně jako Naked paletky. Ráda bych ale vyzkoušela jejich tužky na rty, na oči, lesky, korektor a Naked Basics 2 :).

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná paletka a líbí se mi i odstíny uvnitř. Urban Decay prostě umí :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  22. Tato tvářenka se mi moc líbí a přemýšlím že až budu v Madridu, dojdu si pro ni.. já moc tvářenek nevlastním a tahle je opravdu pěkná

    OdpovědětVymazat
  23. Jako jo, ale já bych to nakombinovala, jak je máš pod sebou, z první vezmu bronzer, z druhé rozjasňovač a z třetí tvářenku, čtvrtá je úplně mimo.

    OdpovědětVymazat
  24. Povedené! Nejvíce mě zaujaly odstíny Native a Streak ... ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Ježiši!!! To je skvost :) Jsem blázen do UD kosmetiky a tuto paletku ještě nemám. Líbí se mi moc, moc, moc. Krásný článek Rendy.
    Elmino295@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Tvářenky AfterGlow už se objevily, já na ně mrkala na Smícháči a teda zamilovala jsem se hned! :)

    little-cosmetic-corner.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. vůbec jsem netušila, že existuje víc barevných variant :) každopádně fakt šikovné trio. věřím, že by využití našla každá žena.

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzerá to veľmi použiteľne, ale na druhú stranu, zas tak moc to "nepotrebujem" :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  29. Naked Flushed jsem mela pred rokem, byla jsem s nim spokojena, ale bohuzel mi spadnul na zem a nevydrzel, takze jsem ho mela jen tri mesice a pak se s nim musela rozloucit :-( holt kdyz je nekdo sikovny...

    OdpovědětVymazat
  30. Tohle trio vypadá moc pěkně! Zatím jsem ale neměla příležitost okouknout UD naživo, ale až tomu tak bude.. asi nebudu vědět co dřív vyzkoušet:) :D

    OdpovědětVymazat
  31. Libila by se mi, nejvic asi tebou vybrany odstin, ale cena se mi az tolik nelibi. ;-)
    Pekny vikend, Iveta

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to mě překvapilo, to jsem nevěděla, vypadá to fakt skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Děkuji za recenzi, Rendy.
    Jsou to krásné kousky...jak provedením/designem, tak i barevně obsahem.
    Vybrala sis moc hezkou variantu. Padl mi do oka asi nejvíce rozjasňovač....je luxusní.
    Osobně mě zaujala paletka Strip- studený tón tvářenky by mé barvě pleti vyhovoval zřejmě nejvíce.
    Díky za tip, určo omrknu. Do kabelky a na cestování jsou takové praktické produktíky nejlepší. Přeji pěkný podvečer.

    OdpovědětVymazat
  34. Vypadají pěkně, ale asi si vystačím s Bahama Mamma a Cindy-Lou :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Po nějakém produktu Urban Decay toužím skoro rok a myslím že tohle asi bude můj první produkt.

    OdpovědětVymazat
  36. Trio se mi líbí moc, líbí se mi produkty, které se dají použít na více částí obličeje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)