úterý 16. června 2015

U Havlíka v apotéce aneb všechny jsme krásné

Nedávno jsme s kamarádkou vyrazily podívat do nově otevřeného obchůdku Havlíkovi přírodní apotéky. Nedaleko od Národní třídy (v Jilské 1) je malý obchůdek, stejně půvabný a stylový, jako byl Havlíkův stánek na Interbeauty. Tam jsem se s touto značkou prakticky poprvé setkala na živo, i když o její existenci jsem věděla už asi dva týdny předtím, jen jsem netušila, že zrovna na Interbeauty bych jí potkala. Víte, že si v přírodní-bio-eko-whatever kosmetice neujíždím ani jí neprožívám. U Havlíka je to ale od první chvíle celkem láska na první pohled. Není to jen o příběhu, který se za značkou skrývá, ale o celkovém konceptu značky a jejím vzhledu. Jak povrchní je u kosmetiky řešit obal? Věřte, že i ten prodává a i když je produkt sebe lepší ale obalem nezaujme, zůstane často ležet v regálech bez povšimnutí. Havlíkova Apotéka má nádherně zpracované webovky (KUK), krásné produktové fotky, pěkné retro obaly, které mi evokují starou lékárnu atd... Značka znovuobjevuje kouzlo a sílu původních receptur a obohacuje je o moderní vědecké poznatky.


Už když do obchůdku vejdete, budete si připadat krásná :) A věřte, že vám to ještě několikrát zopakují a k nákupu dají roztomilou kartičku, která vám to bude hlásat i doma :) Mám ráda takovéhle detaily a maličkosti, které někdo může úplně přejít, ale je to milejší, než k nákupu dostat třeba make-up v tmavém odstínu na zralou pleť (i když vám je ještě -náct). A když se bavíme o vzorečcích, můžete si o ně v klidu říct a slečny v obchodě vás rády vybaví a vy si v klidu doma můžete vyzkoušet, jestli vám produkt vyhovuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o přírodní produkty (a příroda je jak víme největší alergen), mohlo by se stát, že budete mít třeba nežádoucí reakci na nějakou složku, což je fajn zjistit dříve, než si koupíte plné balení.




"Příroda je dokonalá, proto se jí inspirujeme", to je hlavní motto :)


Pokud jste letošní Interbeauty navštívily a u stánku Havlíkovi apotéky se zastavily, určitě vám neušel jeden z nejznámějších produktů, kterým je BIO Ranní čistící maska. Tu nanášíte hned ráno na pleť ještě předtím, než jí jakkoliv umyjete nebo očistíte a necháte jí 3 minuty působit. 





Kompletní sortiment si můžete prohlédnout v e-shopu nebo případně v některé z poboček (jejich seznam najdete na webu). Už brzy se sortiment rozšíří o několik dalších nových produktů :)



Bio mycí elixír na intimní partie obsahuje např. chmel, kopřivu nebo levanduli a podobné roztoky používaly už kdysi i porodní báby :)



Asi úplně nejznámějším produktem je Havlíkův přírodní zázrak, který si teď v mém okolí oblíbilo několik kamarádek, které ho používají spolu s ranní maskou a chrochtají si blahem (a já vidím, že jejich pleť taky). Nedávno jsem zjistila, že se dá sehnat i v DM drogerii, takže je dostupný úplně pro všechny, což je super :) Je to takové univerzální mazadlo na všechny možné neduhy, které se vám na obličeji i těle mohou objevit. Zároveň je skvělé, že se dá sehnat v několika velikostech a pro začátek můžete vyzkoušet třeba nejmenší balení a zjistit, jestli i pro vás je to zázrak :)







Nejrůznější druhy olejíčků (za zmínku stojí třeba makový, který jen tak někde neseženete)














Co dodat... Havlíkova Apotéka mě prostě okouzlila a to se nebojím říct nahlas, že na přírodní kosmetiku příliš zatížená nejsem. Zjevně jsem doteď nepotkala tu správnou, která nebyla tak pěkně zabalená, neměla tak pěknou prezentaci ani tak zapálené zaměstnance, kteří jí tvoří s láskou a dokážou vám o ní hodiny povídat :) Navíc je mi sympatické to, že vám v obchodě nebudou fanaticky tvrdit, že musíte používat veškerou kosmetiku jen od nich a že jinak nebude účinkovat. Naopak vám rádi doporučí i produkty jiných značek a vysvětlí, že se má kosmetika střídat a obměňovat. A řekla bych, že vám jen tak v nějakém obchodě s kosmetikou neukážou směr do jiného a neřeknou, ať tam jdete vyzkoušet i něco jiného :)

Jak jednou zkusíte, je těžké přestat :)

Znáte Havlíkovu Apotéku? Vyzkoušely jste nějaký její produkt? Jak se vám celkově líbí? :)


37 komentářů:

  1. Wau krásny obchodík, veľmi sa mi páči ako je krásne motivujúci pre zákazníkov :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nic jsem ještě nezkoušela, ale moc se mi líbí filosofie značky i to, že doporučují produkty střídat, to fakt řeknou málokde :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Osobní přístup a obaly jsou to, co mi značku prodá. Přesně takové obchůdky mám ráda. ( u nás v Olomouci proto oceňuji obsluhu hlavně v Manufaktuře) Jinak by mě zajímalo víc o tom Havlíkově přírodním zázraku. Bude recenze? :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nijak neujizdim na bio a podobnych vecech, ale tohle je fakt bomba! Vsechny tyhle super veci, pozornost a drobnosti udelaji hodne sve a je to skvela marketingova strategie :) kez by ji melo vice obchodu..... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne jsou dost nesympaticti. Stylizace je pekna, ale teda ty jejich zfanatizovane reci o tom, jak me konvencni kosmetika prakticky zabiji, to je teda moc. Prislo mi to jak nejaka sekta. Ale treba to meli jen jako strategii na veletrh, nebo jsem vypadala moc skepticky a tak me chteli presvedcit.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty nápisy "Jsi nádherná" "Jsi milovaná" , to je strašně pěkný a milý nápad!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní, vůbec jsem o této apotéce neslyšela. Dost se mi líbí ty mýdla, jsou děsně stylové :) mohla bych si je nechat jen na dekoraci :) Už jdu kouknout na eshop :)
    Pink Student

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle jsem na ni zrovna myslela a nemohla si vzpomenout, jak se jmenuje, takže píšeš článek v pravou chvíli :D Určitě se tam vypravím, uchvátilo mě to stejně, jako tebe :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hned jak se dostanu do Prahy, tak tam běžím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ked sa mi podari ziskat niekde vzorky, tak tuto kozmetiku velmi rada vyskusam. Je mi sympaticka, ale bez vyskusania vzoriek by som do nej asi nesla.

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujala mě ranní maska, ale ta cena je docela lahůdková :D Tak snad někdy za odměnu třeba po zkouškovém :)

    OdpovědětVymazat
  12. S tou značkou ešte skúsenosť nemám, ale skúsim popozerať v DM ten zázrak :-) Ináč obchodík vyzerá úžasne..... srší z neho taká rodinná pohoda :-)

    OdpovědětVymazat
  13. júúúúúú, to vyzerá dokonalo, len teda predpokladám, že u nás asi nezoženieme... Dizajn je ale mega-dôležitá vec aj u mňa :)
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Ten design obchodu i výrobků je nádherný, jen mě trochu odrazují ceny, ale pokud je kosmetika účinná, nemám s tím problém.

    OdpovědětVymazat
  15. Obchod je nádherný, hned mám chuť se tam zajít podívat.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak obchůdek mě zaujal a budu ho muset naštívit:))

    OdpovědětVymazat
  17. Tý jo velice krásný obchůdek :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  18. Ty nápisy Jsi nádherná..naprostá bomba:-) Ceny trochu vyšší, ale i tak bych si nejspíš něco vybrala:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Obchůdek i stránky jsou nádherné, zajdu se tam podívat :).

    OdpovědětVymazat
  20. Tak o té slyším prvně..a ani v DM jsem na ni nenarazila...podívám se po tom..! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Přírodní kosmetiku mám ráda a musím říct, že tady bych byla ve svém živlu. Havlíkova Apotéka je opravdu naprostou kouzelné místo, kam bych se moc ráda podívala a něco pěkného si pořídila :)

    Šperk pro vaši pleť: Belcura

    OdpovědětVymazat
  22. krásně to vypadá, krásně :) Jdu mrknout na web. A v DM jsem si toho nikdy nevšimla :)

    http://www.shoesmaniac.cz/2015/06/giveaway-shein-120-usd.html

    OdpovědětVymazat
  23. Vůbec neznám, takže díky za tip :).

    OdpovědětVymazat
  24. já je znám, ale ještě jsem nic neměla, nějak mě to až tak nezaujalo, abych se rozhoupala k nákupu

    OdpovědětVymazat
  25. Vůbec neznám a naopak mi odrazujou ty nápisy... jsi nádherná, no prostě já to vidím spíš vlezdopr**lsky :-D
    nenene za mne určitě ne

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadá to moc hezky, ještě jsem nic nezkoušela.. jen vím ,že v DM mají nějaký krém nebo co.

    OdpovědětVymazat
  27. O Havlíkově Apotéce slyším poprvé, ale vypadá to moc dobře :) Hned těmi nápisy - jsi krásná, jsi milovaná, ... mě Apotéka dostala :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vůbec jsem Apotéku neznala, až do Tvého dnešního článku.
    Z fotek dýchla krásná a příjemná domácká atmosféra. Obaly jsou milé, jednoduché, čisté.
    Ráda bychnějaký produkt vyzkoušela. lakají mě stříbrné tubičky- sympaťáci už na první pohled:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ranní maska je příjemná a hezky voní, ale hydratační a čístící účinek jsem nezpozorovala žádný. Zázrak používá kamarádka se suchou a aknózní pletí a ta zaznamenává zlepšení...

    OdpovědětVymazat
  30. Soukromě tipuju, že koncept vymyslel chlap nebo v mládí ne moc hezká žena. Asi bych se tam necítila dobře, protože podobné komplimenty by měly být upřímné, nikoli marketingová strategie. Opravdu nestojím o to, aby mi to říkala prodavačka jen proto, že to má v manuálu, a bylo by mi jí líto, že o tomhle musí ujišťovat kažou zákaznici, i kdyby vypadala jako šeredná bedna kitu.
    Nevidím v tom ani osobní přístup, který - a nikomu svůj názor nevnucuju - mi nepřijde v oblasti kosmetiky příjemný. Jsem raději, když mi dá obsluhující personál pokoj a nechá mě si v klidu vybrat.

    Ale zajímavá recenze každopádně. I vědět, čemu se vyhnout, je dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neda mi to, abych nereagovala. Je videt, ze jste tam nebyla a na obchod si neudelala vlastni nazor a proto mi je tento vas pristup nesympaticky. Komplimenty jsou, aspon v obchode v palladiu, jen psane na listeccich a v kremech, obsluha vam opravdu neopakuje komplimenty jako kolovratek a kupodivu vam je ani nerika.
      Dale tam chodi 99,9% lidi, kteri se jdou primarne poradit. Nikdy jsem tam nepotkala nikoho, kdo by nemel dotazy. Pokud nemel, rekl, ze si jde koupit to a to, zaplatil a odesel.
      Delat si na cokoliv nazor z jednoho clanku neni zrovna nejlepsi.

      Vymazat
    2. Musím souhlasit se slečnou,pokud jste tam osobně nebyla nehodnoťte.Já sama jsem byla skepticka, ale obchod mě mile překvapil a to přístupem,když jsem měla konkrétní otázku tak mi byla zodpovezena a ještě rozvinuta do detailů.S tím jsem se ještě nikdy nesetkala. Nic Vám tam nevnucuji, je tam moc super personál. Sama používám královskou snídani na pleť, měla jsem i 3-minutovou masku a šampon na vlasy že 13 bylin a vše perfektní a vracím se k nim pořád. :)

      Vymazat
    3. Musím souhlasit se slečnou,pokud jste tam osobně nebyla nehodnoťte.Já sama jsem byla skepticka, ale obchod mě mile překvapil a to přístupem,když jsem měla konkrétní otázku tak mi byla zodpovezena a ještě rozvinuta do detailů.S tím jsem se ještě nikdy nesetkala. Nic Vám tam nevnucuji, je tam moc super personál. Sama používám královskou snídani na pleť, měla jsem i 3-minutovou masku a šampon na vlasy že 13 bylin a vše perfektní a vracím se k nim pořád. :)

      Vymazat
  31. Koukám v komentářích, že názory jsou tu celkem rozpolcené, ale mně se koncept moc líbí, omrknu co mají v DM a případně při cestě do Prahy tam ráda zajdu, vlastně už jsem fotku viděla u Tebe na insta, ale zapomněla na to, ale při příště cestě tam určitě musím! Jinak nemám se značkou žádnou zkušenost, ale už jsem o ní četla, já sama používám skoro výhradně přírodní kosmetiku :-) A ceny? Tak není to nejlevnější, ale high-end značky jsou ještě dražší a pokud to člověku vyhovuje.. tak do své pleti a potenciálně svého zdraví ráda investuju :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem si je taky zamilovala. Nejdříve jsem vyzkoušela Havlíkův zázrak, který používám jako noční krém a je to opravdický zázrak. Měla jsem hodně pupínků na čele a všechny zmizely. Používám ho i narty a řasy místo řasenky. Pak jsem si koupila šampon na vlasy a mám po něm strašně lesklé a silnější vlasy. Musím říct, že se mi úplně změnila struktura vlasů. Předím jsem je měla hodně slabé a jemné a teď je mám silné a hrubé. Koupila jsem si i gel na intimní hygienu a používám několik olejíčků na pleť. Teď jsem si koupila jejich novinku, Český Bio krém, tak uvidím, jestli bude také zázračný.

    OdpovědětVymazat
  33. Havlíkovu apotéku jsem si zamilovala na první pohled :) V palladiu mi slečna moc pěkně poradila, také mi doporučila i jiné bio kvalitní značky s tím, že po 3 měsících se má značka změnit a pak se třeba vrátit, jejich koncept a i vzhled produktů se mi moc líbí, všem okolo ji doporučuji. Ranní maska je můj top, ráno se na ní vyloženě těším a konečně jsem se zbavila šupinek na nose!!!

    OdpovědětVymazat
  34. To je vážně super. Vždy hledám výrobky, které mě něčím zaujmou. Tady je vidět, že je zajímavé i prostředí. Já hledám nějakou konopnou kosmetiku. Mají tam také? Koukala jsem na články o ní: https://www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/nase-zdravi/41628-spasa-pro-akne-i-lupenku-konopna-kosmetika a měla by mít skvělé účinky. Co třeba tento balzám: http://www.originalatok.cz/kosmetika-dle-vuni/konopi/balzam-konopi-50-ml.html?listtype=searchfulltext&searchparamfull=konop%C3%AD? Máte s ním zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)